Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2228082 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
PAMI
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #1245 : 27.06.2010 09:22:19 »

Kolmena yönnä olen nähnyt unta,vai ovatko ne näkyjä?Tiedä tuota.
Ensimmäinen oliouto.Havahduin (tai "havahduin")siihen,että suljettujen silmieni edessä ilmassa "kiermurteli"vähän roosaan vivahtava punainen kirkas "mato"!Sellaisen vappupallon näköinen!Kun avasin silmäni se ei haihtunut,vaan värisi ja kiemuroi ilmassa sänkyni päällä!Nousin istumaan.Vastapäätä on ed.asukkaan palapeili,johon katsoin ja nyt se "mato"kiehnäsi pääni yläpuolella!Tuijotin hetken,kävin juomassa vettä ja menin takaisin nukkumaan!
Seuraavana yönä näin unta,että olin tullut jostain tilaisuudesta,jossa oli ollut musiikkia ja ihmisiä hyvin paljon.Hauskaa oli ollut.Menin nukkumaan!Syvässä unessa ylleni kumartui tumma intiaania/espanjatarta muistuttava nainen.Hän katsoi hyvin intensiivisesti,äidillisesti ja hymyili rauhoittavasti.Huulet olivat huomiota herättävän punaiset!(Luultavasti) valveennuin,tuijotin hetken tuota lempeää naista ja nousin istumaan,jolloin hän poistui/uni loppui!
Viime yönä olin järven t.joen rannalla n.7-10v tytön kanssa.Hän purki minulle sydäntään ja minä yritin selittää aikuisten ajatuksia ja samalla tuntea hänen tunteitaan!Olimme pitkään hiljaa ja lopuksi tyttönen nousi ja sanoi lähtevänsä pois!Ja lähti!Minulle jäi hurjan myönteisen haikea olo,joka vallitsee yhä!En tiedä,ovatko nämä unia vai näkyjä,mutta mielenkiintoisia ovat!Jos joku voisi selittää t.kommentoida,olisin tosi kiitollinen!Olen vähän kuin ruotsalainen å roomalaisessa yössä,koska nuo ovat "läsnä"heti kun vähänkin muistelen!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1246 : 27.06.2010 12:10:29 »

Party
To dream that you are at a party, suggests that you need to get out more and enjoy yourself. If the party is bad, then it indicates that you are unsure of your social skills.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1247 : 28.06.2010 10:39:43 »

Näin unta, että olin katsomassa helikopterinäytöstä.
Koptereita oli kai neljä, ja lentonäytöksessä ne yhtäkkiä muuttuivat sinisiksi smurffimaisiksi olioiksi. Ihailin ja kauhistelin miten lähelle maanpintaa siniset smurffimaiset kopterit uskalsivat lentää.  2funny
Tarkoittaakohan tällainen uni mitään...  uglystupid2
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #1248 : 28.06.2010 20:41:25 »


 Unessani,--tulva-alueella nuoret miehet ajoivat minua takaa,--enkä millään meinannut

 päästä eteenpäin,--pyysin erästä miestä viemään minut pois, hän suostui kohteliaasti.

 Heti perään toisessa unessa oli myös tulva, mutta se oli likaisempaa vettä, ja oli paljon

 nuoria ihmisiä, jotka harhaili likaisina. Herätessäni olin ihan hikinen ja sydän tykytti.

 Mitähän tämäkin tarkoittaa?  Olen  kuu rapu,  vaikuttaakohan se jotenkin?
tallennettu
Quines
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #1249 : 29.06.2010 18:10:23 »

Jaa-a, taas näin näitä ihanan sekoja unia:

Olin jollain autiolla saarella jossa oli selvästi jotain alku-asukkaitten rakennelmia ja semmoinen kivialttari tai "pyhäkkö". Sillä niityllä joka johti "alttarille" oli toisella puolella semmoinen valtava lintu, kurki vissiin. Toisella puolella oli ollut samanlainen mutta se oli hävinnyt/hajoitettu. Tässä vaiheessa unessa oli nyt muitakin ihmisiä minun kaverina ja me alettiin rakentamaan kurkea uudestaan. Minä siinä neuvomassa miten se pitäisi tehdä kun ei ne muut tajunneet köyttää sitä oikein. Saatiin se "kurki" valmiiksi ja tuli aiheelliseksi alkaa tekemään tulta. Minä yritin sytyttää tulta siinä niityn keskellä kun jostain metän keskeltä tuli rytinällä joku toinen ihmisjoukko ja hirveetä älämölöä pitäen. Ne oli joku "naapuriheimo" mutta ne ei ollut hyökkäämässä vaan muuten vaan pitivät ääntä ja hengailivat siellä meidän niityllä. Yritin saada sitä tulta aikaan mutta sitten tajusin että ne toisen heimon tyypit oli menossa sinne pyhäkköön tai mikä kivialttari olikaan ja sain hirveän raivokohtauksen ja yritin päästä siitä tulen luota pois mutta joku kavereistani vaan piti minua tiukasti kiinni ja käski keskittyä tulen tekoon. Ja siihen "otteeseen" heräsin.

Ja aikaisemmin näin unta jostain rakennuksesta (pitkä uni jota ei viitsi selittää kokonaan). Olin sellaisessa kahviossa jossa oli kaikki perheeni jäsenet ja kaverit. Muitakin ihmisiä oli koska se kahvila oli valtava. Minulla oli sellainen kartta mistä näki kaikki sen rakennuksen osat ja siellä oli sellaisiakin paikkoja kuten Helsinki, Pasila  jne. Tajusin siinä vaiheessa että minun piti käydä jossain tietyssä paikassa ja katsoin kartasta reitin ja suuntasin käytävällä olevalle hissille. Hissi meni kerrokseen 12, mutta ovet ei auenneet vaan hissi alkoi vapaasti tpuumaan alas. Se tippui kuudenteen kerrokseen asti ja sitten ovet aukes. Ja olin taas siinä kahvilakerroksessa. Ja häivyin siitä hissistä aika äkkiä ja aloin suunnistaan portaisiin.



Mutta tuo nyt ei ollut ainoa hissiuni. oon nähny niin monesti unta just tuosta tippuvasta hissistä... Mitä siitä pitäisi päätellä?

Niin ja luku kuusi on kans ollut esillä aika reilusti.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #1250 : 05.07.2010 16:23:05 »

Minä en näistä unista mittään ymmärrä, mutta viime yönä olin jäällä ystäväni ja lasteni kanssa luistelemassa kun taivaalta tuli pyöreä valo meitä kohti. Ystäväni oli unessa ilmeisesti äitini ja minä nuori/lapsi.
Yhtäkkiä joku huusi: Pallosalama!
Samassa valopallo tuli minua kohti ja sulatti minut.

Muistan ajatelleeni viimeiseksi unessa että hyvästi lapset. Surin kovasti että kaikki jäi kesken lasteni kanssa. Sitten heräsin.

Olo oli hämmentynyt pitkään.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #1251 : 08.07.2010 07:34:05 »

Liekku: käsitykseni mukaan miehet liittyvät usein ihmisen järkipuoleen ja totuuksiin. Miehet voivat kuvastaa erilaisia totuuksia. Maailmassahan on useita erilaisia ajattelutapoja, eli totuuksia. Naiset puolestaan liittyvät ihmisen tahto- ja tunnepuoleen ja ovat rakkauksia. Ainakin omat uneni pelittävät aika pitkälti näillä korteilla, mutta muista en tiedä Smiley

Mistä tulikin mieleeni: näin juuri ällöttävää unta. Uni alkoi ärsyttää niin paljon, että se muuttui lopulta lucidiksi, josta päätin herätä.
   Alussa olin jossain kirkon nuorten naisten tapahtumassa synnyinkaupungissani. Talossa oli ulkohuussi, jonne minun piti mennä. WC:n ovella viereeni tuli mies, joka oli jollain oudolla tavalla erittäin luotaantyöntävä. Hän muistutti ulkoisesti erittäin paljon erästä teini-iän reilusti vanhempaa kaverimiestäni, joka lopulta myönsi himoitsevansa minua.
   Mies oli tulossa kanssani naisten puolelle. Huomautin hänelle asiasta, mutta häntä ei kiinnostanut. Ärsyynnyin ja menin miesten puolelle. Menin koppiin ja kuulin, että mies seurasi minua viereiseen koppiin. Suututti, mutta en sanonut mitään. Heitin kehoni aivan rennoksi ja aloin lorottaa oikein kunnolla. Yhtäkkiä huomasin, että koppien välisessä seinässä oli reikä, josta paljas polveni sojotti toiselle puolelle. Se oli kiinni ihan miehen jalassa. Minua alkoi ällöttää ja lähdin äkkiä käsipesulle.
   Salamana mies ryntäsi omasta kopistaan minun koppiini ja alkoi nuuhkia! Hän kiihottui ja hoki itsekseen: "Wau, wau..." Tuijotin ukkoa suu auki. Mies alkoi kysellä, olenko sinkku ja mikä on puhelinnumeroni. Huusin vihaisena: "En todellakaan oo sinkku!" Valehtelin kotikaupunginosani ja annoin väärän puhelinnumeron. Juoksin takaisin nuorten naisten tapahtumaan.
   Aloin paasata kavereilleni ja nuorisotyöohjaajalle (oli unessa ripariohjaajani) miehestä. Kauhukseni huomasin, että mies oli seurannut minua ja katseli meitä ikkunan takaa. Kaikki raivostuivat ja nuorisotyönohjaaja soitti poliisille. Hän sanoi, ettei ole varma, onko poliisi tulossa. Juuri silloin kaikkien muiden piti lähteä jonnekin kauppaan ja jäin yksin suureen seurakuntataloon. Pelkäsin, että mies tulee sisälle taloon. Hän oli pystytellyt pihalle kylttejä, joissa uhkasi hankkivansa kaikille seurakunnan työntekijöille potkut, jos he eivät anna Violettea hänelle.
   Mies hymyili ja vilkutteli minulle ikkunasta. Silloin hermoni paloivat lopullisesti. Näytin keskisormea ja juoksin ulko-ovelle. Aloin karjua: "Lähde! Lähde pois täältä heti, iljetys!" Mies alkoi vinkua ja valittaa: "Mutta Violette..." Karjuin, että poliisit tulevat hakemaan hänet pois, jos hän ei lähde. Mies pakkasi hitaasti kylttinsä ja alkoi laahustaa pois.
   Seurasin ikkunasta hänen lähtöään. Hän käveli vain hetken eteenpäin ja alkoi pystyttää uutta leiriä itselleen. Hän ikään kuin taikoi tyhjästä lappuja, joissa luki "Anteeksi Violette!" ja "Ota minut takaisin, Violette!" Avasin ikkunan ja aloin raivota lisää. Mies keräsi kimpsunsa taas äkkiä ja lähti. Tässä vaiheessa päätin herätä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
kaitsow
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #1252 : 17.07.2010 19:21:16 »

Hei osiko tääl joku joka osaisi tulkata unen järkevästi. Olen nähnyt samaa unta jo 3-4 päivää enkälöydä mitään jäekevää vastausta. Uni menee näin. Kävelen asvaltti tietä ja ympärilläni on vaan korkeita kerrostaloja kun kävelen niin katson samassa pilvettömälle taivaalle joka on sinenen. Vosiko joku auttaa minua tän unen tulkkaamiseen..   kaksoset  Shocked
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1253 : 17.07.2010 21:50:20 »

Heissan... hiuksia, hiuksia...
Olin unessa antanut miehelleni vastuun hoitaa hiukseni ja tämä meni värjäämään ne mustiksi  Shocked
Kun tajusin hiusteni olevan mustat, sain aivan tajuttoman raivarin.
Hetken raivosin kuin raivotar vain osaa ja sitten... jäätävä cool... ja hiljaisuus, lähdin hakemaan saksia. Nyt lähtee juurta myöden ja sillä hyvä.

Uh, mikkä tunteet unessa jylläs  Shocked Ensin luottamus ja siten totaali ällistys, jota seurasi iso raivo ja täystyhjyys.
Upeaa, että saa unessa tuntea noin vahvoja tunteita  smitten
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1254 : 17.07.2010 23:39:31 »

 Niin, itsekkin näin unen jossa usea haaveeni oli toteutumassa, se oli ihana tunne mutta sitten tulin järkyttävän mustasukkaiseksi poikaystävästäni kun hän puhui toisen naisen kanssa venäjäksi aitassa jossa meidän piti kahdestaan asua (en puhu venäjää itse vielä), se sai minut raivon valtaan, tickedoff tosin huutamisen sijasta marssin hirveetä vauhtia kotiini (aitta on oikeasti mummoni pihalla naapurissa ja asuin poikaystäväni kanssa siellä kun hän oli Suomessa pari viikkoa sitten). Osaan olla pienistäkin asioista hyvinkin mustasukkainen tosielämässäkin, tunnistan tuon piirteen kyllä itsessäni.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #1255 : 18.07.2010 11:55:19 »

Viime yön uni jäi mietityttämään.

Olin tummaihoinen, siro ja pitkä nainen, jolla oli valtavan hyvä koulutus (tyyliin Harvard), ja vaaleanpunaiset, hyvinhoidetut kynnet. Samassa unessa (oikean elämän jo edesmennyt mummoni) oli kuolemassa. Olin hänen luonaan ja surin hänen menettämistään. Koko mummon lähipiiri oli saanut päähänsä, että hän on kuolemassa ja kaikki parveilivat hänen luonaan, vaikka hän ei välttämättä kuolisikaan, vaan tarvitsisi elääkseen ainoastaan kunnollista ruokaa. Sitten uneen tuli jännitysmomentti, tiesin, että joku kehityshäiriöiseltä vaikuttava mieshenkilö oli jonkin sortin sabotööri, joka uhkasi minua ja mummoni selviytymistä. Luikahdin Harvardin kevätjuhlaesitykseen mukaan, ja tanssin itseni ulos päätöstilaisuussalista. Tanssin komean miehen vieressä kansallispukuun pukeutuneena, ulkoa näin auringonpaistavan, oli toiveikas fiilis. Kyllä kaikki sujuu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #1256 : 18.07.2010 18:37:50 »

Jäin miettimään viimeöistä untani.Unessa olin jonkinlaisessa vesipuistossa, jossain korkeassa tornissa.Unessa eräs vanha ihastukseni, joka hylkäsi minut pari kuukautta sitten, tönäisi minut alas tornista veteen.Vedestä nousi lahot tikkaat takaisin torniin, ja pääsin kiipeämään torniin takaisin, eikä vanha ihastukseni enää ilmaantunut unen aikana takaisin.Voisiko tämä merkitä jonkinlaista ylitsepääsemistä, kun kerran pääsin kiipeämään tikkaat takaisin ylös torniin?
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #1257 : 19.07.2010 13:05:49 »

Viime yön uni oli voimakas, ja hmm... mielenkiintoinen.

Asuin isossa puutalossa metsän ja peltojen keskellä aviomieheni kanssa (joka on nykyinen poikaystäväni). Elimme 1900-luvun alkua tai 1800-lukua, aikaan liittyi tietty hienovaraisuus, fyysisyys ja arkisen elämän hitaus. Mieheni oli pukeutunut vaaleanruskeaan, hienoon miestenpukuun ja silinterihattuun. Suhteemme oli sivistynyt, hienovarainen, rakastava, mutta väljähtänyt. Yhtäkkiä ikkunalasejamme vastaan rupesi kopsumaan, muut naiset(palvelijat, sukulaiset: miehiä huoneessa ei ollut) pelästyivät, minä olin kiinnostunut. Näin mustaoranssin karvaisen eläimen, jolla oli valtavan pitkät takajalat ja häntä. Muut pelkäsivät, että Näätä tulee sisään ikkunoista, ja minä olin edelleen kiinnostunut.

Kun näätä tuli lasin rikkoen sisään, se kaappasi minut mukaansa. Näin tapahtui lukemattomia kertoja, ja kaappauksen lopuksi, se vei minut takaisin omaan huoneeseeni kotiini. Mieheni ei tehnyt mitään estääkseen näätää, joka rupesi muuttumaan mustatukkaiseksi ja partaiseksi jänteväksi mieheksi.

Eräänä iltana olin töissä sairaalassa, kun äitini tuli ilmoittamaan, että minun oli lopetettava höpsötys ja tultava hoitamaan lapsiani, jotka olin juuri synnyttänyt. Olin hämmentynyt, koska en ollut huomannut synnyttäneeni. Menin sairaalahuoneeseen, jossa äitini, kummitätini ja muutama lääkäri hoitivat kolmea lastani. Vaikka he olivat kolmoset, vanhin heistä käveli jo ja oli pukeutunut meripoika-asuun. Keskimmäinen näytti isolta kasalta jauhelihaa ja nuorin pieneltä kasalta jauhelihaa. Ymmärsin, että kaksi vanhinta olivat näätämiehen poikia ja nuorin oman mieheni. Yritin hoivata keskimmäistä jauhelihalasta, mutta en osannut, ja tunsin tuskaa, sillä hänellä oli oikea käsi liimaantunut päällä olevaan lihafileeseen.

Lähdin kotiin näätämiehen kanssa, nukuimme pellolla pitkän viljan seassa, enkä pelännyt mitään. Kun heräsimme ja tulimme talolleni, meitä vastaan oli yhteiskunta nostanut haasteen siveettömästä käytöksestä. Mieheni, minä ja näätämies olimme rikkoneet siveellisyyssäännöksiä ja jouduimme tuomarin eteen. Koko kylä oli kokoontunut tuomitsemaan meitä ja intohimoamme. En pelännyt, vaan säälin miestäni, ja seisoin näätämiehen vierellä valmiina lähtemään maanpakoon ja unohtamaan lapseni.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1258 : 19.07.2010 13:20:37 »

http://www.ultra-lehti.com/kirjat/kir_mystiset.jpg

suosittelen, löydät sieltä tismalleen unesi miehen..

tr Lilith 2  kalat aspect_con mars:si  coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 19.07.2010 13:26:49 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1259 : 20.07.2010 01:22:01 »

aeiouyäö! Tuossa unessasi on äärettömän paljon surua,mutta siihen on kätkettynä vihaa,johon jostain syystä et ole antanut itsellesi lupaa,siihen sinulla on lupa,kaikkiin omiin tunteisiin se on.
Kiipeäminen lahoja portaita myöten kuvaa sinun rohkeuttasi mennä ylöspäin,joten hyvä on suunta,voit käsitellä asioita,katsella asioita ylhäältä(tornista)katsella laajemmin, mitä elämässä on vaihtoehtoja.Olet vielä tunnetasolla sidoksissa(vesi)Kaikella on aikansa.Unessa on jotain,joka kertoo,että vaikeuksia olisi ollut "entisen"kanssa,sitäkin uni tässä koittaa sinulle kertoa,joten sanoisin,että parempi on kerran itkeä kovasti,kuin vähän kerrallaan 50vuotta...olen hengessä mukanasi...  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: