Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2288646 kertaa)
0 jäsentä ja 211 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1320 : 13.08.2010 22:40:49 »

Kyllikki6...Taitavat unet kuvata asioita,jotka ovat uusia,tunnistamattomia sinulle.Ajattelen sen tällä tavoin.Silloin tällöinhän elämässä on sellaisia asioita.Asiat voivat liityä myös sukusi jäseniin,myös muuhun......Jäit yksin,et päässyt mukaan ....jostakin valve elämän tapahtumasta kertova.Mihinkähän et pääse mukaan?tunnetko yksinäisyyttä,uni kuvaisi sellaista tällaisena.Sinulla oli lapsi unessa mukana,joten lapsihan kuitenkin on uuden airut,ja usein lohdullinen unikuva...  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1321 : 14.08.2010 05:27:17 »

To dream of a car accident, symbolizes your emotional state. You may be harboring deep anxieties and fears. Are you "driving" yourself too hard? This dream may tell you to slow down before you hit disaster. You need to rethink or re-plan your course of actions and set yourself on a better path.

To dream that a loved one dies in an accident, indicates that something within your own Self is no longer functional and is "dead". It is also symbolic of your own relationship with that person. Perhaps you need to let go of this relationship.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #1322 : 14.08.2010 12:46:56 »

Näin viimeyönä hassua unta.

En nyt enää muista siitä muuta kuin sen, että katsoin jonkinlaisen lasipintaan, jonka piti näyttää minulle tulevaisuuteni. Se oli sellainen pieni ikkunan tyylinen. Tiesin unessa, että jos katson näen tulevan aviomieheni.

Ensin näin itseni. Olin hieman pyröreämpikasvoinen kun nyt. Sitten näin pienen huoneen - hieman kuin laivan hytti. Siellä oli matkalaukkuja - yksi vaaleanpunainen, jossa oli ruskeat hihnat. Sitten näin miehen kasvot. Ensin ne olivat jonkun miehen, jota en oikeassa elämässä tunne. Ystävällisen näköinen mies se kuitenkin oli. Ja komea. Smiley

Sitten ikäänkuin päätin, että haluan nähdä uudelleen ja oikeasti kuka on kyseessä. Kasvot muuttuivat yhden miehen kasvoihin, jota olen aivan muutaman viikkoa vasta tapaillut. Näin meidät yhdessä ja minulle vahvistui, ettemme asu Suomessa vaan ulkomailla - saatoimme jopa olla reissun päällä.

Ihme uni. Niin selkeä jollain tavalla. Harvoin muistan yhtä yksityiskohtaisesti kaikenlaista unesta kun tein tänä aamuna.

Smiley

Herääkö kellään ajatuksia?
/A
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1323 : 14.08.2010 12:50:44 »

Nuo pelkoteemat todella tuli siihen aikaan kun pelkäsin synnytystä.. Noiden unien jälkeen onneksi pystyin luopumaan suurimmista peloista; eihän sitä ollut muuta pelättävää kuin pelko itse. Smiley

[Ei ne pelot ihan tyhjästä kummunneet, poika syntyi 5.8 hätäsektiolla radikaaleissa merkeissä..
Onneksi kuitenkin loppu hyvin kaikki hyvin. Smiley Ja nämä unet muuten olen nähnyt synnytyksen jälkeen että hormonitoiminnalla oma osansa varmasti niiden villiintymiseen.]

Isä on minulle aina ollut tärkein perheenjäsen, meillä on erityinen side ja hän on tuttu ja turvallinen hahmo unissa. Rohkaisu häneltä on loogista, olenhan vähän sellainen ujompi persoona joka tarvitsee välillä rohkaisua.
Jotenkin tuli mieleen itselle tuosta seksi-unesta, että kun tyttärethän rakentavat seksuaalisuuttaan siten miten ovat luoneet suhteen isään.. Ja seksuaalisuus on minuuteni alitajuntaa.. Ja minulla kun on itsetunto-ongelmia ollut, että se liittyisi jotenkin tähän teemaan, freudilaisittain.. Smiley Tiedä häntä aika mutkikas juttu. :Smiley Mutta seksuaalisia symboleja olen ollut havaitsevinani unissa, kuten banaaneja, ja siinä Pikkutyttö-unessa se pyöriäisen tökkiminen tahmealla nokalla, intuitio vaan sanoi että liittyisi seksuaalisuus-aiheeseen. Ehkä kertoisi siitä, että kun "liikaa tökitään se käy epämukavaksi" ja tarkoitan tällä yleensä läheisyyttä; tarvitsen suhteessa oman tilan ja välillä on epämukavaa kun mies ei tiedä milloin sitä tarvitsen ja milloin en.. Cheesy  

Pikkutyttö-teema.. Ehdottomasti koen että olen lapsena herkkänä tyttönä vähän "vaiennettu" vanhempien muottiin. Varsinkin äitini tehnyt tätä..

Tuli muuten mieleen, tuosta iästä. 7-vuotiaana koin ensimmäisen henkisen kokemukseni liittyen sukulaisen kuolemaan. En ymmärtänyt sitä silloin, vasta paljon myöhemmin. Jospa tällä joku merkitys..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1324 : 14.08.2010 13:03:15 »

Anahata

1) Joko unesi oli enneuni
tai
2) Olet utelias tulevaisuuden suhteen. Näet miehen jota olet tapaillut ensin "tuntemattomana", et tunne häntä kovin hyvin vielä? Mutta tutustuttuanne (haluat nähdä kuka se Oikeasti on) tunnistat/opit siis tuntemaan hänet. Ja ulkomailla se voi hyvinkin tapahtua jos sulle tuli sellainen olo, toi matkalaukku-juttu kuulostaa siltä tai yhdessä kuitenkin jotain matkustelua.. Lisäksi se oli vaaleanpunainen joka voisi symboloida rakkauttanne, ihastumista.. jotain ruskeaa kuitenkin mukana? Mitä ruskea väri sinulle merkitsee? Itse näkisin sen vähän likaisena juttuna, jotain pientä likaa, haastetta, tms. tässä suhteessa kuitenkin (joka ei millään lailla välttämättä ole huono asia, vaan tarkoituksellista syystä tai toisesta).

Tai molempia. Tiedät itse parhaiten oliko uni todella selkeän erilainen kuin muut unesi. Mulla tuli vahvasti olo että tulevia siinä ennustellaan..
tallennettu

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1325 : 14.08.2010 14:00:50 »

Metsänkeiju...Onnea pojasta,ihanaa..Siinähän se tuli pyöriäisten ratkaisu,itse mietin sitä,enkä löytänyt.Ensin mukava leikki niiden kanssa,vesi elementti,tunteet ja sitten se epämiellyttävä tökkiminen...joten liika on liikaa..kyllä,kyllä.  smitten
Tulkitsit myös isän osuutta kehittymiseen,se oli tärkeä oivallus,myös minulle nyt.Voisikohan olla kohdallasi nyt,että seksi olisikin vastaisuudessa sinulle parempi kokemus,kuin unessa oli,koska valaskala teema tukee myös sitä ajatusta.Minuuden vahvistumista kuvaava se on jokatapauksessa,voimakas symboli....Otan silloin tällöin Froidin myös minä käyttöön,koska siellä on asioita,jotka pätee tähän päivään.
Mietin vielä valasta,koska se on alitajunnan feminiininen puoli,myös äiti.Aika harvinainen uni.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1326 : 14.08.2010 15:09:51 »

sansai Kiitos Smiley Näin sen pikkutyttö-valas-unen juuri synnytystä seuraavana tai sitä seuraavana yönä. Nyt kun mietin, valas, äitiys, minuuden vahvistuminen ja sitä kautta seksuaalisuuden..
Taitaa kietoutua tuon itsetunto-ongelman ympärille, joka on vahvasti vaikuttanut juuri äitiyden kautta. Olen viime aikoina yrittänyt vähän työstää noita juttuja, oivaltanut millainen on noidankehäni tässä asiassa.. Jospa valas tuli ikäänkuin ilmoittamaan nyt, että viisaudella ja lempeydellä pärjään, että ehkä pystynkin luopumaan vanhoista rajoitteista/malleista käytännössäkin nyt kun olen saanut sen ajatuksen tasolle, minuuteni eheytyy ja sitä myöten seksuaalisuuteni.. Se oli niin rauhallinen, viisas ja lempeä se valas, sellaisia ominaisuuksia olen äitiyteeni kaivannut ja halunnut. Niin paljon halunnut, että en ole jättänyt tilaa erehdyksille, olen hakenut täydellisyyttä, on ollut vaikea vastaanottaa lasten neg.tunteita, olen itseäni loppuun polttanut huonon itse-tunnon takia ja se on tehnyt noidankehänsä. On niin vaikeaa mutta itselleni näköjään erittäin tarpeellista ja tämän elämän suuria haasteita oppia elämään itselleenkin. Rakastaa oikeasti itseään virheellisenä, siten voin vasta rakastaa läheisiäni kaikkine virheineen.. Smiley

Tällaisia ajatuksia..  Lähti vähän rönsyilemään toivottavasti tästä ymmärtää jotakii.. :Smiley
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1327 : 14.08.2010 15:24:56 »

Metsänkeiju....Valas vedessä....tunteiden kautta eheyteen voimakkaasti,sellaisena,kuin näit valaan,viisaana,lempeänä.Tunteiden valtameri,jossa jäsentyy asiat,saavuttaa muotonsa luonnollisella tavalla.Ikuinen äitisympoli,jonka hallinta aluetta tunteet.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1328 : 14.08.2010 15:57:09 »

Ihanata on pohtia näitä muiden kanssa, kun aina ne palaset loksahtelee.. smitten
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1329 : 14.08.2010 16:01:59 »

Yhteis pohdinta on sitä parasta antia smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1330 : 14.08.2010 22:37:10 »

Täytyypä kertoa eräs outo uni.

Minulle osoitettiin eräs lampi, jossa voin kylpeä. Kylvin, ja seurassani oli jokin kummallinen olento vedessä. Se muistutti käärmettä, mutta se ei tuntunut pahalta. Se vain liikkui ympärilläni ja vesi lainehti ympärilläni.

Kerroin muille, että tuossa lammessa asuu outo olio. Siskoni ei uskonut ja hänkin kokeilu kylpemistä lammessa. Eikä siellä ollut mitään. Hän loikoili siinä aivan rauhassa, eikä vesi liikahdellut.

Pari muutakin ihmistä kokeili kylpemistä lammessa, eikä siellä ollut muuta. Jäin asiaa ihmettelemään.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1331 : 14.08.2010 22:57:27 »

Sansai: Taitavat unet kuvata asioita,jotka ovat uusia,tunnistamattomia sinulle.Ajattelen sen tällä tavoin.Silloin tällöinhän elämässä on sellaisia asioita.Asiat voivat liityä myös sukusi jäseniin,myös muuhun......Jäit yksin,et päässyt mukaan ....jostakin valve elämän tapahtumasta kertova.Mihinkähän et pääse mukaan?tunnetko yksinäisyyttä,uni kuvaisi sellaista tällaisena.Sinulla oli lapsi unessa mukana,joten lapsihan kuitenkin on uuden airut,ja usein lohdullinen unikuva... 

No juu, tuolloin taisi tämä henkinen kehitys alkaa näyttämään kynsiään, joten sen tässä tulkitsisin tuona tuntemattomana asiana. Ja tuo yksin jääminen.. siihenkin tuli sittemmin ikimuistoinen "ystävän" lohkaisu: ne bileet ei nyt vaan ole sua varten. (Ikää molemmilla 30+ ja ensiksi itse pyytänyt minua mukaan k.o. pippaloihin..) Sitä uutta ja ihmeellistä on tässä nyt katseltu tämä vuosi, ensiksi muistoina, sitten näkemisenä "sen" ihmisen kanssa ja sen asian jälkipyykkinä.. ja lopulta aselepona, kuten Tarot-kortit tilannetta kuvasi. Nyt unissa ikkunoita väärissä paikoissa, tai sitten oikeissa paikoissa, hienoilla maisemilla, mutta peilistä näkyy hiukseton minä.. Ketutkin jahtaa ja kaikkeen tähän liittyy aina "se" ihminen,  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1332 : 14.08.2010 23:00:07 »

Esmis
Oisko  uranus transiitti, outo olio siirtyi takaisin veden merkkiin Kaloihin viime yönä.
Uranus puhdistaa, vesi puhdistaa.
Sisko asuu kolmos huoneessa tahi Kaksosissa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1333 : 15.08.2010 05:54:18 »

Esmis...vahvoja teemoja Nikin uranusta myöten.
Ensinnäkin..Tunnelmallisia,eettisiä eläymyksiä.
Uudelleen syntymän vertauskuva,puhdistautumista.Käärmeen kaltainen olento...parantava voima luulisin,joka liikuttaa tunteita,toisaalta kuvaa sinussa olevia parantavia voimia,koska olio liikkui ympärilläsi.Jos suoraan tulkitsen...sait itsellesi parantavan voiman,sellaisena selkeä minulle.
Uni on moni säikeinen,useammassa kerroksessa kulkeva. Lammesta nouseminen pois,kuvaa rakkautta.

Henkilöt,jotka kylpivät myös lammessa,eivätkä nähneet,tunteneet olennon oloa,kuvaavat ihmisiä,jotka ajattelevat toisenlailla,kuin sinä.Sisar sinällään kuvaa saman henkistä sukulaissielua,ystävää,joskus oman luonteen käänteisiä puolia.
Jos uni kertoi,kuka sinut ohjasi kylpemään,sieltä voi löytyä tärkeä vinkki.Myös korostuiko,olitko alasti,vai jäikö sellainen vähemmälle huomiolle.Uni yleensä korostaa tärkeät teemat.  Wink
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1334 : 15.08.2010 06:28:01 »

Kyllikki6...On syvälle sattuvia asioita "siltä".Tunnen sen omissa luissani,kun minut heitettiin kuin "eno veneestä" kauan sitten,muistan kyllä vieläkin sen.

Hyvähän se on, kun ikkunat ovat väärissäkin paikoissa,sehän kuvaa joustavuuttasi,pääasia,että on ikkunoita,sinulla on monenlaista näkemystä ja niitä uni kartoittaa.Kauniit maisemat ikkunasta katsottuna kertovat kauniista sielusta, ja uusista näkemyksistä.
Kettu on vähän sellainen juonikkaksi koettu ihminen,joka hipsuttaa sinun lähettyvillä ja ei ole oikein luotettava.Parempi ettet luotakkaan,voihan siitä vähän mainitakkin tarvittaessa.Tiedät henkilön,kun kettuna on unessakin.Hiukseton pää kuvaa,että olet uhrannut voimiasi paljon,ehkä väsynytkin,mutta onhan sillä toinenkin merkitys,jos koet paljaan pään luontevana asiana,silloin se kuvaa sinua aitona ihmisenä,paljaana,mutta haavoittuvana...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: