Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2288458 kertaa)
0 jäsentä ja 221 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1335 : 15.08.2010 09:37:20 »

Mulle tuli Esmiksen käärmeestä käärmesauva mieleen ja sitä kautta Merkurius, jota onpi hän täällä pohtinut...
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1336 : 15.08.2010 20:32:31 »

Kiitos kovasti Nikki ja Sansai!

Oikeassa olette!
Kyllä, nytkin matkan aikana pohdimme Maaritan kanssa Merkuriusta ja moni asia loksahtaa. Sekin.

Ja Sansai. Olin isäpuoleni hautajaisisssa, jossa ex tempore pidin muistopuheen kiittäen reilua isäpuoltani, jonka kanssa usein pohdimme elämää, hän täysin erilainen kuin minä, mutta kunnioitimme toisiamme. Myöskin jaksoin ajaa mennen tullen tuon yht. 1200 km, enkä edes pöljäillyt, vaikka olin välillä hukassa kartalta ja vaikka silmät olivat välillä niin ristissä, että oli pakko hakea energiajuomia pari kertaa. Ukko vieressä jaksoi loistavasti ja ihaili maisemia. Jaksoin myös antaa intial. päähieronnan velirassulle, joka oli aivan poikki hautajaishommista ja se auttoi jopa hänen vatsaansa. Jaksoin....joskus jaksaa ihmeesti vaikka mitä, ylittää itsensä. Sitäkö se käärme hoiti vedessä. (menen tuonne Nikin 'eka kertaa' kertomaan erään ihmeellisen jutun mikä matkalla sattui)

Luulisin, että joku aivan outo ihminen ohjasi minua lampeen. Enkä todellakaan muista olinko alasti vai uimapuvussa. Saattoi olla kumminkin, sillä en ole mikään ujo tyttö.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1337 : 15.08.2010 23:34:19 »

Varmasti Esmis näitä  itsen ylittämis asioita samalla tyylillä jatkossakin,unen eri kerrosten mukaan.
Hieno asia,minkä kerroit "eka kerrassa"Niitä saa miettiä vielä kauan.Kaikella kuitenkin  tarkoituksensa  smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1338 : 16.08.2010 14:16:53 »

Itse juutri nukahdettuani, näin unen että olin juuri käymässä nukkumaan ja yhtäkkiä joku pieni poika ilmeisesti kävi minun pääni päälle, estäen hengen juoksemisen.Ja yhtäkkiä olimmekin yhtä,eli se poika niinkuin tuli henkenä minuun sen jälkeen kun happi oli itseltä loppu ja näin tyhjässä mustassa värejä ja minut valtasi onnen tunne.Heräsin tähän väliin,sitten unet jatkuivat.Tällä kertaa olimme miehen kanssa kangaskauppiaita ja meillä oli kauheasti värikkäitä kankaita,niitä jopa pesin pesukoneessakin.
Ja sitten uni hyppäsi siihen, kun pieni poika tarjosi meille käärmettä lemmikiksi.En itse suostunut sitä koskemaan ollenkaan mutta miestä se pisti kaksi kertaa tuohon nivusiin ja käteen.Niin ja vielä yksi kohta minkä muistan on se kun olimme muka minun serkun luona kylässä ja se näytti meille moottoripyörää minkä meinasi ostaa ja sen hinta oli 372euroa :Smiley
Että olipas taas unia.
« Viimeksi muokattu: 16.08.2010 15:10:45 kirjoittanut T.K-73 » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1339 : 17.08.2010 01:55:38 »

Maurimourulainen....Sinulla taitaa olla tapana jäsennellä monenlaisia asioita oikeisiin uomiinsa,kuten olet myös unen kauttakin tehnyt,unesssa.Jos sanon yksoikoisesti,niin pidätytit itse itsesi.(minulla on hauskaa  Grin  )
Arvelen sinun aloittaneen opiskelun,koska tuo entinen koulukaveri oli unessa.Jotakin erilaista kuitenkin tuntuisi olevan käsillä,koska huolehdit jollain tavalla sisäisen kurisi höltymisestä,ja poliisi pidätti,ettet päästäisi ns"pimeitä"puolia irralleen.
Tulee mieleen myös ne ala-aste ajat,kun joku kiipeli tilanne sieltä pomppaa esille,joku jo unohtunut.

Sitten se naisen teurastus.Tuttava piirissäsi taitaa olla  joku,josta alitajunta jo sinulle ilmoittelee,että hän onkin aika porsas,sika suorastaan,ja joutaakin tulla lahdatuksi,ikäänkuin unikielellä sanottuna.
                                                                         smitten
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1340 : 17.08.2010 09:57:40 »

Noiden outojen unien joukkoon pistettäköön taas tämän aamu öinen uni,josta muistan sen että mies jutteli lääkärin kanssa minun sairaala vuoteen vieressä,luulen että olin joutunut sinne äkillisesti jonkun sairauden takia.Ja lääkäri selosti että kaikki nyt riippuu minun hemoglopiinista mitä tehdään ,jos se on alhainen niin täytyy ensin tankata sitä hemoglobiinia ylemmäksi ja sitten vasta tehdä joku toimenpide.
Ja tähän sitten heräsin...
Mitäpä luulette mun viimeaikasten unien tarkoittavan.
Tänne on tullut tosi hyviä selostuksia kaikista unista, kiitos niistä smitten
Ja muuten aika usein kolahtanut kohilleen.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1341 : 17.08.2010 16:43:01 »

Ehkäpä se kämppis vaihtuu tai saat vaihdettua jonkin ajan kuluttua,koska unessa kuoli.Jotakin muutosta luullakseni tapahtuu.Posssun maha oli täytetty jollain ruualla,joten jotain ilmenee.Pidä pintas ja  knuppel2                                                                                smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1342 : 17.08.2010 16:45:49 »

Mitäs se asunnosta unta näkeminen tarkoittikaan, omaa itseäkö?

Olen aina nähnyt unia entisistä ja nykyisestä asunnosta, siis niistä joiden kulut olen itse maksanut, mutta tässä viikon sisään ne on alkaneet olla melkein jokaöisiä vieraita.

Yleensä tulen asuntoon ja ihmettelen kun tosi nopeasti pitäisi pakata tavarat ja muuttaa, sitten jään ihmettelemään jotain tai löydän jotain uutta asunnosta, vaikka uuden alkovin tai oven. Toisinaan minulla on jo uusi asunto, yleensä lähellä vanhaa, naapurirapussa tai -talossa. Silloin yleensä mietin, että olisko tämä vanha asunto sittenkin kivempi, olen siis ehtinyt asua siellä uudessa, vanha asunto on vaan jäänyt tyhjentämättä.

Asunnot on aina samoja unissa ja ne tunnistaa jollain tapaa samoiksi missä oikeasti olen asunut sijaintinsa, ympäristön, talotyypin mukaan.

Just äsken päikkäreiltä herätessä, näin unen jossa ilmeisesti olin tässä nykyisessä asunnossa, en ole varma, mutta tämä oli tuttu asunto vanhojen unien kautta. No muuttaa taas piti, tuskailin tavarapaljoutta. Olohuoneen verhon takaa paljastui ovi, siellä oli pieni kylmä varasto, täynnä heiniä. Naapuri oli siellä pitänyt heinäpaalia, kun hänellä oli kani. Loppujen lopuksi en kai muuttanutkaan,mietin vaan uutta järjesrystä ja sohvanpaikkaa, mistä näkis telkun parhaiten.

Olen asunut tässä asunnossa jo 12 vuotta ja haluaisin kyllä muuttaa, tää on aika pa**a seitkyt luvun asunto. Toisaalta tykkään huonejärjestyksestä ja rauhallisesta ympäristöstä.

Pitäiskö tässä alkaa pikkuhiljaa pakkailemaan tavaroita, ettei tuu hoppu sitten joskus muuton aikaan.
Vai tuuletellaanko tässä sitä omaa päänuppia, sieltä löytyviä uusia ovia?
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1343 : 17.08.2010 22:28:57 »

To dream of a car accident, symbolizes your emotional state. You may be harboring deep anxieties and fears. Are you "driving" yourself too hard? This dream may tell you to slow down before you hit disaster. You need to rethink or re-plan your course of actions and set yourself on a better path.

To dream that a loved one dies in an accident, indicates that something within your own Self is no longer functional and is "dead". It is also symbolic of your own relationship with that person. Perhaps you need to let go of this relationship.
Varsin kuvaavaa... ukko kyllä pelästyi eniten sitä että 'se ei tuntunut unelta vaan liian johdonmukaiselta ja selkeältä'
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1344 : 17.08.2010 22:49:08 »

TK.73....Mietin uniasi...en saa langan päästä kiinni,jäiköhän unesta jotakin pois,muistaisitko?
Yhdistän unet ja yritän.On tunne,että painiskelet jonkin ongelman kanssa kovasti,koska unessa oli se sairaalakin,toivot siis tulevasi autetuksi,jonkin asian vuoksi.Mies esiintyy unessa siihen malliin,että ajattelen asioiden olevan parisuhde asioita.On kuin kävisitte kauppaa elämänne toiveista,sinä peset myös kankaita,aivan kuin haluaisit pestä puhtaammaksi välejänne.Kankaat olivat kuitenkin värikkäitä,joten elämähän teillä on myös sitä kuitenkin.
Hieno oli unenkohta,jossa poika tuli sinuun,sitä mietin.Ajatus minulla on ,että sisäisesti löydät onnea tuottavan asian elämääsi,josta ilahdut.Näet maailman kauniimpana,väreissä.Onkohan sinulla hiukan masennusta ollut.
Sitten käärme asia.Miehesi oli saanut puremia nivusiin,on kuin hän olisi jollain   idiot2 lailla"myrkyttynyt",jonka hyvin oivallat,myös kädessä oli purema.Kuvaannollisesti mies on"kädetön"jonkin asian suhteen(neuvoton)se sitten vaikuttaa parisuhteeseen.

Toivotaan,että joku toinenkin antaa näkemyksiä näistä unista sinulle...  Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1345 : 17.08.2010 23:28:15 »

Kimo.....Lähinnä päätäsi tuulettelet......Otanpa tämän unen nyt itselleni...ota se sitten takaisin,kuten se sinulle on hyvä.
Kun turhaannun elämän tilanteeseeni,joka menee samoja uomia päivästä toiseen,alkavat nämä muutto unet.Muuttelen,vekslaan edestakaisin,on tuhannen kiire välillä.Roinaa on enemmän ja vähemmän.Löydän asunnosta jotakin uutta hiukan,ne ovat asioita joita ilmestyy elämään pieneksi hetkeksi,vaihteluksi.
Kestän taas paripäivää.Tiedän,että minun itseni on aika muuttaa tapojani,aika päästä sielun roinasta eroon,jota olen säilyttänyt itselläni.
Niin kauan kun toimin entiseen tapaan,näen näitä unia.Elämää on siis uudistettava.Lopetan tarpeettomaksi käyneet touhut.

Nuo muutto unet enteilevät yleensä jonkinlaista muutosta ihmisessä itsessään,ne muutokset yleensä tulevatkin milloin milläkin lailla..elämähän vain etsii uusia uomia.Näitä unia nähdään silloin tällöin pitkin elämää......Sekavahko selitys tässä nyt  crazy2
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1346 : 18.08.2010 08:56:54 »

Kiitokset sansaille jälleen kerran smitten
Ja nyt taas lisää ihme unia,mulla näitä riittää.
Tällä kertaa olimme myymässä tälläisessa kioski kaupassa ja sinne tuli alennusmyyntiin vaatteita,ja mulla oli kiire töihin jotta kerkeän päältä ottaa itselleni kanssa niitä,mutta ihmispaljous iski päälle,mutta sain silti kaksi paria miesten sortseja ja paitoja, koonkin muistan toinen oli L ja toinen setti oli M/L.Ja sitten se omistaja tyrkytti minulle kenkiä jotka kävivät kuin olisivat tehty minulle,ne olivat aivan ihanan syvänpunaiset silkkiset kengät pienillä koroilla ja siihen löytyi vielä aivan ihana silkkinen punainen mekko Smiley. No sitten olinkin jo viemässä lapsia koulu kavereilleen kylään,sinne löysin helposti,mutta kun lähdin pois sieltä niin eksyin,ja ajoin sellaiselta isolta kalliolta alas,putosin ihan tyhjän päälle ja sitten huomasinkin että minähän leijun ja tulin maahan ilman tapaturmia,mutta auto oli ilmalennon päätteksi muuttunutkin pyöräksi Grin
Sitten uni hyppäsi minun veljen kotiin,olin siellä tämän veljen ja hänen vaimonsa kanssa ja sitten toisen veljen pojan ja hänen avokkinsa oli siinä kanssa,olimme rannalla sellaisessa huvimajassa ja siitä lähti suoraan lampeen uimatikkaat,tämä veljen poika tarjosi minulle punaisen omenan joka oli makeaa ja lammessa oli niin kirkas vesi että läpi lammen näki ihan pohjaan saakka.
Siinäpä lisää mietittävää mitä tarkoittaa... Grin
Minä ja minun sekavat unet Undecided
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1347 : 18.08.2010 09:47:41 »

Jonkin aikaa uneni ovat olleet niin valveilla olon ajatuksista johdettua, etten ole niitä viitsinyt tänne kirjoitella. Viime yönä näin kumminkin selkeimmän ja oudoimman unen hetkeen.

Olin Tiimarissa ystäväni/äitini kanssa. Luulin, että Tiimari oli lopettamassa toimintaansa, ja surin, koska siellä oli vaikka mitä. Ostin vesiliukoiset, hyvälaatuiset puuvärikynät hyvällä alennuksella. Ne olivat ennen 22,75€ ja nyt eivät edes viittä euroa. Ostin jotain muutakin. Oli yö, ja ovella sain tietää, että Tiimarin talo meni myyntiin ja remonttiin, ja siksi Tiimari lopetti. Talolla oli jokin nimikin, olin vähän surullinen. Kävelin n. 50-vuotiaan naisen perässä pikkuteitä ja polkuja meidän kotiin. Meillä oli hirveästi väkeä, mun ystäviä, veljiä, siskoja, äiti ja isä ja muitakin. Kaikkien oli tarkoitus auttaa päivällisjärjestelyissä ja muissa, mutta minä aloin vahaamaan naamakarvojani pikkuroll-on deodorantin näköisellä vaaleanpunaisella tuubilla ja olin hirveän vihainen, kun minua käskettiin tekemään jotain. Olin päättänyt, että minua kohtiin oltiin epäoikeudenmukaisia.

Toinen uni:
Menin juhlasaliin, bilepaikka, noin kello 2.00 yöllä. Olin hiukkasen soosissa ja ajattelin jo pian lähteä. Kokeilin vessaan muilta juhlijoilta jääneitä vaatteita. Vessat olivat valkoisen käytävän varrella, perinteisiä koulun vessoja, kolisevine vaneriovineen. Kokeilin vihermustaa, samettista jakkua, se oli liian iso. Vessassa oli muitakin. Menin koppiin ja huomasin, että kaikki vaatteet olivat minulle liian isoja, paitsi lappufarkut, jotka olivat koko 38/29/22 (Huh) Mutta en halunnut ottaa niitä, koska jos niiden oikea omistaja tulisi etsimään vaatteita, hän surisi, kun ei löytäisikään omiaan. Vein vaatteet takaisin naulakkoon ja toivoin, ettei kukaan näkisi. Tuttuni oli yhdessä kopissa ja huusin hänelle,että näemme loppuviikosta. Laitoin suuhuni minigrippussista nyrkillisen hasista,joka oli kuin oreganoa. Se tuntui kauhealta. Sitten juoksin ulos, jossa oli pimeää. Ensimmäiseksi minua halusi kuvata joku kaupunkikuvaa tallentava nuori mies, ja annoin hänen ottaa minusta kuvan, vaikka poskeni pullottivatkin hasiksesta. Lähdin polkemaan tuttuni perään, mutta kadotin nopeasti hänet. Kadut olivat ihan täynnä ihmisiä, jotka lähtivät samasta paikasta, aurinko oli nousemassa, ja kaupunki oli kaunis. Puhalsin osan hasiksesta pois suustani, osa jäi vielä ja se tuntui karhealta. Ajoin ojaan alas ja sieltä läpi punaisen soran kadulle, jolla oli jäätä. Viereeni ilmestyi poika, joka oli jotenkin tuttu, mutta limainen ja epäluotettava. Hänellä oli lyhyehkö, mustaksi värjätty tukka, ruskea samettitakki ja tummat silmät, eikä hän ollut minua pidempi. Arvoimme mitä tietä puiston läpi kannattaisi mennä, suurin osa teistä oli joko veden, jään tai sohjon peitossa. En muista minkä valitsimme.

Huh

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1348 : 18.08.2010 14:06:57 »

TK-73

..Halusit itsellesi uusia vaatteita, etsit ehkä jonkinlaista uutta roolia nyt jossain asiassa?
Vaatteet olivat miesten, liittyisiköhän johonkin mieheen tämä asia.
Avain tämän hetken ongelmaan lienee nuo ihanat punaiset kengät ja mekko - mitä punainen väri sinulle symboloi? Yleisesti punainen on voimakas väri, aggressiivinenkin, maahan ja toimintaan liittyvä väri - tarvitsetkohan nyt päättäväisyyttä, energiaa, Tehdä jollekkin asille jotain.
Punainen omena, ravinto, viittaa myös tähän.. Sen "ravinnon" kun saat itseesi niin tunteidesi lampi on kirkas ja "Pohjamutia myöten selvitetty". Olit sukulaisilla, veljenpoika tarjosi sen omenan -  löytäisitkö apua sukulaisilta tähän mieltä painavaan asiaan? Ehkäpä kannattaisi kuunnella jos heillä/ystävilläsi on jotain neuvoja jotka auttavat sinua konkreettisesti tekemään jotain, löytämään sen "punaisen värin"/päättäväisyyden/jalat maassa-asenteen tms. tai sitten olet jo löytänyt sen. Smiley
On aina vähän vaikea sanoa muiden unista kun ei tiedä toisten elämistä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1349 : 18.08.2010 14:45:39 »

Viime yönä nähtyä.. Smiley

Olin jossakin laitoksessa/koulussa. Minulla ja miehelläni oli riita (kuten ennen nukkumaankäyntiä olikin)
ja olin siellä pääasiassa yksin. Mieheni oli muiden miesten seurassa, meillä oli mykkäkoulu meneillään.. Hän viihtyi siellä hyvin, vaikka siellä oli myös ex-mieheni.. he pelasivat miesten kesken jalkapalloa.
Minä olin vihainen ja mustasukkainen kun hän ei huomioinut minua/tullut selvittämään riitaa.

Oli minun vuoroni siellä paikassa tehdä päivällinen. Mielestäni jonkun piti tehdä se kanssani, mutta ketään ei näkynyt vaan näytti siltä että minä yksin jäin vastuuseen ruuasta. Yritin keittää jotain perunoita, mutta tein niitä Aivan liian vähän ja ne olivat muutenkin menneet pilalle kun en niitä huomioinut, olin vaan jättänyt levylle.. Menin sitten kun olin vihantunteeseen/riitaan ja yksinäisyyteen tosi kyllästynyt, huutamaan sille ex-miehelle (jonka kanssa näköjään oli siinä kohti unta se riita) että "Minne oot jättänyt meijän lapsen??!" ja toistelin sitä Todella raivoissani koska hän ei ensin vastannut mitään.. Pian mieheni tuli hänen takaa jostain lapsi sylissään, ja olin hänellekin vihainen koska antoi minun arvuutella noin kauan eikä heti kertonut missä lapsi on.

Lähdin sitten siitä ja menin sitä ruokaa tekemään. Jostain syystä päätin tehdä jälkiruokaa, kun pakkasesta löysin valmiiksi paloiteltuja ja muovitettuja marjapiirakoiden paloja. Sen lisänä päätin tarjota jäätelöä. Vein ne koulun ruokasaliin ja aloin asettelemaan paikalleen, kunnes näin että jotkut olivat siellä ruokasalin keittiössä juuri kokanneet tuoretta piirakkaa jälkiruoaksi.. Harmittelin että minunhan piti tehdä pääruoka, ja aloin viedä jälkiruokiani pois sillä heidän jälkiruoka oli uunituoretta ja heidän olikin tarkoitus sitä tehdä.. Cheesy Minä siis "kokkasin" aiemmin semmoisen soluasunnon pikkukeittiössä. Lopuksi, kun olin vihainen ja kovin yksinäinen, joku kolmas osapuoli (vanha mies) tuli juttelemaan kanssani ja miehenikin oli yhtäkkiä siinä ja hän auttoi meitä sopimaan riidan.
Aijoo, ja aivan lopuksi meillä oli kuitenkin kai yhä se riita, tai jostain syystä tunsin itseni yksinäiseksi ja vihaiseksi, en halunnut enää olla siellä paikassa ja ilmoitin että lähden yksin, junalla tms. ja ajattelin että mies jääköön sinne.

Tuo ruoka-asia jäi vähän vaivaamaan.. Miksen onnistu tekemään ravintoa? Menenkö helpon kaavan kautta kun tein valmista jälkiruokaa? Joka ei täyttänyt tehtäväänsä, tarve oli "kunnon ruoalle"..
Ja tarvitsenko jonkin kolmannen osapuolen näkemystä/apua suhteeseen/siihen liittyvään epäkohtaan/riitaan? hmm hmm. Tuo toinen kohta, jossa jonkun piti tehdä ruokaa kanssani mutta olinkin yksin vastuussa, myös ne perunat jättänyt huomiotta ja pilalle menneet, viittais toiseen suuntaan. Vai onko tässä unessa nyt jotenkin kaksi eri asiaa. Hmm hmm hmm, parisuhdesoppaa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: