Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2287573 kertaa)
0 jäsentä ja 226 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1350 : 18.08.2010 14:48:16 »

Metsänkeiju   tulkitsit  hienosti unen,jossa paljon on tunteita,sellaisenaan haasteellinen,juuri siksikin kun ei tiedä unennäkijän tilanneta,joka helpottaisi  tulkinnan teossa.
Unessa on auton rotkoon tipahtaminen,joka viittaa unennäkijän pelkoon tehdä erehdys...

Palaan takaisin illempana...mietitään untasi..
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 14:55:29 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1351 : 18.08.2010 16:06:32 »

sansai Juu jätin sen kohdan pois missä meni niin lennokkaaksi etten oikein osannut tulkita Smiley

Tulkitsen oman uneni näin:

Minulla on parisuhteessa samankaltaista ongelmaa kuin ex-mieheni kanssa, uni taitaa näyttää minun toistavan virheitäni tässä suhteessa.. Ongelma on minuun liittyvä ja tiedän kyllä sen. Olisi minun "vuoroni" tehdä kunnon ravintoa kaikille lähelläni, mutta en keskity asiaan vaan menen helpon kaavan kautta, ja "suoraan herkkuihin", minun pitäisi ottaa vastuuta nyt tilanteesta. Kolmas osapuoli ei auta kuin hetkellisesti ja pinnallisesti sopimaan, sisimmän pulmat on selvitettävä taikka tulen tilanteeseen jossa tekisi mieli "lähteä yksin"..
Ja koko riidan ajan olen yksin omassa vihassani, mies on sujut itsensä ja muiden kanssa siellä sovussa pelaillessaan jalkapalloa.
Aika suorasti taisi kertoa riidan ytimen..

En muista mitä keittiö symboloi.. Minun sisintä, paikka jossa tehdään ravintoa.. äiti-asioita?

Edit. Ihan kuin jotain jäisi puuttumaan.. joku avain.. Vai vaikka kuinka tiedostan asian ja yritän käytännössä tehdä sille jotain, ei se nyt riitä. On asia edennyt mutta tosi takkuilevasti. Jotkin asiat kai on niin pinttyneitä sisimpään, että vaatii pidempiä aikoja niistä selvitä uusille urille.

ps. Kirjoitan hyvin yksityiskohtaisesti unistani ja pohdin niitä julkisesti lähinnä itselleni, tässä tulee niin hyvin jäsenneltyä asioita. Ja myös siksi että joku voi nähdä samoja juttuja unissa ja voi poimia pohdinnoista jotain ehkä itselleenkin, ja tietenkin on tosi täydentävää jos joku kommentoikin, tuo omia näkemyksiä/tulkintoja unistani.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 17:51:01 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1352 : 18.08.2010 16:10:34 »

Kimo.....Lähinnä päätäsi tuulettelet......Otanpa tämän unen nyt itselleni...ota se sitten takaisin,kuten se sinulle on hyvä.
Kun turhaannun elämän tilanteeseeni,joka menee samoja uomia päivästä toiseen,alkavat nämä muutto unet.Muuttelen,vekslaan edestakaisin,on tuhannen kiire välillä.Roinaa on enemmän ja vähemmän.Löydän asunnosta jotakin uutta hiukan,ne ovat asioita joita ilmestyy elämään pieneksi hetkeksi,vaihteluksi.
Kestän taas paripäivää.Tiedän,että minun itseni on aika muuttaa tapojani,aika päästä sielun roinasta eroon,jota olen säilyttänyt itselläni.
Niin kauan kun toimin entiseen tapaan,näen näitä unia.Elämää on siis uudistettava.Lopetan tarpeettomaksi käyneet touhut.

Nuo muutto unet enteilevät yleensä jonkinlaista muutosta ihmisessä itsessään,ne muutokset yleensä tulevatkin milloin milläkin lailla..elämähän vain etsii uusia uomia.Näitä unia nähdään silloin tällöin pitkin elämää......Sekavahko selitys tässä nyt  crazy2
Niinpä-niin, sitähän se on, piiri pieni pyörii...
Tänään muutin kaavaani ja kirmasin lenkille vesisateeseen. Pää ja keuhkot tuulettui, Hevosmies lähettää hoitoa vielä illalla, luulisi unen maistuvan.
Ei kai sitä koko elämäänsä voi samalla kaavalla mennä,kehitystä olisi syytä tapahtua.
Nyt kun avasit asiaa, voi miettiä, mitä todella tehdä, eikä vaan odottaa, joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.

Päivänpaistetta sulle Sansai!  angel
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1353 : 18.08.2010 17:38:08 »

Kiitos Kimo ja hyvää illan jatkoa.
Ihan arkisista asioistakin löytää muutosta odotellessa mukavia asioita.Itselle on kassajonoissa olo esm.riemukasta.Vertailen ihmisten nenän malleja toisiinsa,ja valikoma on runsas ja monimuotoinen.  Grin
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1354 : 18.08.2010 20:39:27 »

Viime yönä olin vampyyri. Mutten halunnut juoda verta. Minulla oli kuitenkin urheilujuomapullon näköinen pullo, jossa minulla oli sakeaa ihmisverta. Kertaakaan en siitä pullosta juonut. En suostunut puremaan edes ihmismiestä vaikka hän olisi minulle tarjoutunutkin.
Olin kovin salaperäinen ja minulla oli samantyylinen naisvampyyri kaveri. Olimme molemmat tummia ja aikamoisia viettelijättäriä. Itse olin aika flirtti (mitä en todellakaan oikeasti ole). Tapahtuma aikana oli alkuillan hämärä, kun aurinko oli juuri painunut mailleen. Väritys oli hyvin tummanpuhuvaa, muttei uhkaavaa. Olimme isossa hotellimaisessa tai koulumaisessa rakennuksessa ja siellä oli muitakin vampyyrejä, mutta myös ihmisiä.

En ollut lukenut tai katsellut mitään vampyyriaiheista. Oli vaan hyvin hämmentävä uni.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1355 : 18.08.2010 21:28:09 »

joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.
Kimolla on syntymäkartallaan galaktisessa keskipisteessä Jousimiehessä Venuksen ja Vestan (kotiliesi, lukot ja avaimet)
yhtymä, niin että ehkä sulla on läpi elämän "tarve muuttaa"..
kuulle (unille) ilmeisesti septiili tuolta yhtymältä?
Tähän hetkeen taas sopinee taivaalla  jupiter oinas aspect_opp saturnus Vesta  vaaka muuttopuuhiin.

Jupiterin sykli on 12 vuotta.

muoks.
septiili, ei kvintiili,
kvintiili vois olla Jupiterille?
« Viimeksi muokattu: 18.08.2010 21:38:58 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1356 : 18.08.2010 21:44:38 »

Metsänkeiju...Keittiö on kodinhengen lämmön keskus.Siellähän sinä unessa olet,olisithan voinut olla vaikkapa pihalla keittelemässä,joten siitä ajattelen,että oikeassa paikassa olet.Olit laitoksessa/koulussa,kaipaat apua,se tulee tällä tavalla esiin.
Miehet pelasivat jalkapalloa..."pelasivat"...mitä ajattelet siitä.?Miesten tapa käyttäytyä asioissa siiskö?
Olit yksin keitto hommissa,yksinäisenä,joku ei tullutkaan kaveriksi?
Toiset onnistuivat keitoksissaan,sinä et....Onko muidenkin odotukset ylivoimaiset täyttää,ei ainoastaan miehen?
Tulee mieleen,uni vihjaa,jostakin henkilöstä miehen taholta,pitäisikö sinun olla miehen exää parempi,kuka se voisi olla?
Pelkäät entisten virheiden toistumista.Kuitenkaan et ole aivan se sama Metsänkeiju enää,kuin aijemmin.
Sinulla on pieni poika,eikö itsellekkin pitäisi olla lempeä?
Unen sanomana oli myös...kyselit lapsista,molemmilta miehiltä,et saanut heti vastausta....Kuvaa joka tapauksessa,että heidänkin vastuulla on toivo hyvästä elämästä,jonka suhteen on hienoista välipitämättömyyttä miehen taholta.
Tällaista nousee minulla pintaan..... smitten

tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1357 : 19.08.2010 09:32:40 »

Kiitos Metsänkeiju vastauksesta :smitten:Tuota punaista pitääkin miettiä mitä vois olla....
Mutta sekoitan taas uudella unella teidän päät.
Eli siinä jostain kumman syystä tein jälleen raskaustestejä ja niihin kaikkiin piirtyi heti kastuttua oikein tumma plussa viiva,tein niitä 3kpl koska en uskonut siihen millään, ja sitten noiden jälkeen tein vielä yhden erimerkkisen ja siihenkin piirtyi heti plussa viiva,muistan ajatelleeni miten se voi näkyä jo nyt kun menkkoihinkin on vielä 5pvää,että hormonia pitää olla veressä paljon ja se merkkaa kaksosia Grin
Että mitäs tästä sanotte Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1358 : 19.08.2010 10:25:09 »

T.K-73
Punainen väri liittyy astrologisesti  mars.iin
ja se toimii toisilla varoituksena unissa,
toisilla se aloittaa jotakin.
Sullahan tuo vois liittyä siihen hemoglobiiniin, vereen?
Päästävä balanssiin,  mars aspect_con venus yhtymä nyt.
3 on jupiterin luku,
liekö transiitti kuullesi tahi sitten tuolle Marsille.
5 on Merkuriuksen luku, viestiä pukkaa?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1359 : 19.08.2010 15:10:30 »

sansai Kiitos Smiley En oikein osaa ajatella siitä jalkapallosta mitään kun oma mies oli siellä pelaamassa.. Ehkäpä se voisi kuvastaa mustasukkaisuuden tunteitani miehen menoista/pokerin peluusta.. enempi koen että kun se mun ex-mies oli siellä myös että se riidan aihe miehen kanssa oli sama kuin ex-miehen kanssa. Yleisesti ehkä miesten vähän rennompi asenne tiettyjä asioita kohtaan voisi myös tulla esiin tuossa, "siellä he vaan pelailivat tyytyväisenä" Grin
Muuten kyllä osui.. Keittohommissa yksinäisyys voisi olla yleinen yksinäisyys elämässä, olen vähän kaivannut kavereita. Kyllä joidenkin muidenkin odotukset on ehkä vaikea täyttää, siinä jotain ristiriitoja, eniten varmaan odotan itse itseltäni liikaa.. Lempeys itseä kohtaan, itsensä rakastaminen, ne on mun tän elämän haaste..
En tiedä kuka se vihjaama henkilö voisi olla.. mutta on mulla jonkinlainen aavistus..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
kimo
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1360 : 19.08.2010 15:17:00 »

joskos taas seuraavana yönä tarttis muuttaa.
Kimolla on syntymäkartallaan galaktisessa keskipisteessä Jousimiehessä Venuksen ja Vestan (kotiliesi, lukot ja avaimet)
yhtymä, niin että ehkä sulla on läpi elämän "tarve muuttaa"..
kuulle (unille) ilmeisesti septiili tuolta yhtymältä?
Tähän hetkeen taas sopinee taivaalla  jupiter oinas aspect_opp saturnus Vesta  vaaka muuttopuuhiin.

Jupiterin sykli on 12 vuotta.

muoks.
septiili, ei kvintiili,
kvintiili vois olla Jupiterille?

Septiili tosiaan mutta ei kvintiili vaan  aspect_tri
Vesta lähenee mun Plutoa, on jo neljän asteen päässä, taitaa tosiaan tulla tarve muuttaa tai tuulettaa ajatusmaailmaa!

Tattis vaan Nikki, kun muistuttelet noista muistakin kulmista, tuli ajattelemisen aihetta muutenkin kuin unien suhteen!
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1361 : 19.08.2010 16:59:15 »

Metsänkeiju....Mietin sellaista siitä yksinään keittelystä,että jos keittokaverina olisi ollut joku,kuka vain,se kuvaisi jollainlailla,että sinulle olisi miehessä se keittokaveri.Tuo juuri huolestuttaa,jos niin voi sanoa.Tuntuu,että onko sinun vastuulla liikaa.Tämä avioliitto on tämä avioliitto.Entisessä avioliitossa oli asioita,jotka sinusta tuntuu erheiltä,oli exällä erheitä myöskin.Miten nyt olisi,että olisit virheettömän miehen kanssa,lieneekö sellaista?
Kaikki vaikuttavat kaikkeen.Ajattelen hätäsektiota johon jouduit.Nyt asiat sujuvat vauvan kanssa,imetät ja olet siitä onnellinen.Kuitenkin kovin,kovin vähän ajan sisällä koit itse hätäännystä,leikkauksen,siitä jo sinällään tarvitset toipumis aikaa,saada käydä läpi tapahtumia ja kypsytellä..mitä oikein tapahtuikaan.Kaikki tarvitsee aikaa asettuakseen kohdalleen.Neuvolassa ei ehkä näistä asioista paljon puhuta.Aina nuo tapahtumat ovat kuitenkin kriisi.hätä itsestä,mutta hätä   vauvasta suurempana,jolloin äiti jää taas varjoon.Kun ihminen yleensä on leikkauksessa,saa hän ymmärrystä ja hoivaa,ihminen silloinkin tarvitsee aikaa,vain itselleen ja kokemalleen.Miten tämä asia olisi poikkeus,ei mitenkään.Lisäksi hormooni toiminta,joka muuttaa muotoaan,että maitoa alkaa tulla,se myös vie voimaa erilailla,kuin alapää synnytys siinäkin asiassa....Itsellä syntyi lapsi ennenaikaisena yht`äkkiä  sairaalan tuloaulassa paareilla.Tuollainen äkillinen asia sekoitti pasmat,enkä älynnyt ennenkuin kotiuduttua,että lapsikin on jossain vaiheessa putkahtanut maailmaan...tarvitsin neuvolan tukea kovasti,päästäkseni yleensä mihinkään kiinni.Lisäksi ukko muutti pihamökkiin kolmeksi viikoksi,kun olin kuulema sen sinne lennättänyt.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 19.08.2010 17:34:59 kirjoittanut sansai » tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1362 : 20.08.2010 07:59:14 »

Kiitos nikki smitten jälleen kerran Smiley
No taas oli unirikas yö,tällä kertaa olimme saunomassa jollain mökillä,sauna oli ihanan iso ja siellä oli oikein tuoreita koivuvastoja odottamassa kylpiäänsä. Ihat löylyt siellä oli.Sitten yhtäkkiä sinne tuli ihan uima-altaaseen asti veneillä ja vesiskoottereilla porukkaa,oli tarkoitus aloittaa jotain bileitä.
Minä läksin kulkemaan jonnekkin rantaa pitkin ja olinkin jollain isolla kivestä veistetyllä patsaalla siellä sen päällä,ja minua pelotti hypätä sieltä alas,mutta pikkuisen kerrallaan sieltä tultiin alemmaksi.
Sitten olinkin jo kaupassa ja ostamassa olutta 8)Ja ne oli niitä 0.5l oluita ja hinta lapussa luki 1.05 euroa.
Siihenpäs klo taas herätti.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1363 : 21.08.2010 00:45:52 »

Indiima...luin toisaalta hevoskaupoista,suunnitelmista...yhdistän unet siihen asiaan.
Tiimari oltiin lopettamassa,eli hevoskaupat lopetettiin.Unen tunteet toistavat tunteitasi luultavasti.
Myös tunne,että on tehty väärin.Olet laittanut halvalla omat tunteet(sait halvalla jotain)ja joku muukin on niin tehnyt.Olit vihainen unessa,kun pyysivät tekemään jotain,taidat olla vihainen joillekkin reaalissa.
Toisen unen mukaan on tulossa jotakin(auringon nousu,kaunis kaupunki)joka muuttaa elämän tilannetta jollakin lailla, ehkäpä näetkin asioiden menneen oikein.
Oma itse on hiukan hukassa,kun sovittelet toisten vaatteisiin itseäsi,mutta vaatteet laitoit pois.
Mukavaa tulossa,kun juhliin olit menossa.Ok.sitten jotain...miten sen sanoisin.Sanon niinkuin Nikki joskus."".KAHO SIIHE HOMMAAS"
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1364 : 21.08.2010 08:13:55 »

Ufot ovat palanneet uniini. Tosin tällä kertaa olin jossain suurkaupungissa ja kun tulin kaupan ovesta ulos, huomasin ufon taivaalla ja jollekkin (en ole varma kuka oli kanssani) ehdin asiaa havainnoida niin, että hänkin sen huomasi. Minulle tuli hirmuisen hyvä ja rauhallinen olo, enää en kokenut jääväni kyydistä, tiesin tehtäväni ja jotenkin tuon ufon näkeminen sitä tietoa vahvisti.

Mulla on muutenkin ollut aika outo unikausi. Kotona olen nukkunut hyvin levottomasti, en muista unia, vaikka niitä on huimasti ja osaan vain hämärästi muistaa ketä niissä näkyi. Ja selvä ero sitten viimeyöhön, kun olin "lapsuudenkodissa", muistan muutaman unen ihan selvästi, ketä niissä oli ja mitä tapahtui..

Smiley Kyllikki
tallennettu
Sivuja: 1 ... 89 90 [91] 92 93 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: