Kyllikki6
|
|
« Vastaus #1680 : 19.12.2010 09:56:47 » |
|
Kertookas mitä tietää, kun naiselle kasvaa parta unessa? Jotain siinä unessa kupsasin vessassa ja katsoin sitten samalla peiliin, niin kappas, leukaan oli tullut ihan kiva pikku pukinparta Samalla siitä peilistä heijastui mun "ihastukseni", vaikka se ei mun mielestä muuten ollut läsnä siinä unessa.. Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #1681 : 19.12.2010 11:54:25 » |
|
Näin olevani Aruballa sellaisessa beach front-hotellissa, mikä ei tosin ollut ollenkaan yhtä hienoa kuin voisi kuvitella, oli epämukavan kuumaa ja kosteaa ja sitten se merivesi vielä tulvahti sisälle, olin siinä sitten polvia myöten vedessä.
Oikeassa elämässä en kuuna päivänä majoittuisi sellaiseen mestaan joka on aivan meren tasalla ja lähellä, siinähän saattaisi käydä kuin siinä tapaninpäivän tsunamissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #1682 : 19.12.2010 14:36:24 » |
|
Kovin on kummallisia nämä uniasiat... Yleensä saan jotenkin unen viestistä kiinni, mutta perina viime yönä on ollut käsittämättömän päätöntä menoa Ja nää unet on semmosia, että muistan ne vieläkin ihan selvästi. Ehkä hauskin oli tältä aamulta: Istuin auton takapenkillä Prinsessa Victorian kanssa. Olin vähän hämilläni kun olin hänen oppaakseen joutunut. Esittelin sitten auton ikkunasta maisemia ja hän oli prinsessamaiseen tyyliin hyvin kiinnostunut. No sitten hän nukahti pää minun olkapäätä vasten, olin tosi hämilläni ja nostin sitten käden hänen olkapäälleen niin, että hän sai turvassa nukkua minun kainalossa, sentään kun prinsessa on. No hän siitä heräsi ja kiitteli ja lähti....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1683 : 19.12.2010 14:41:37 » |
|
Kato Vega..Minulla on ollut aina vaikeuksia päästä miesten ajatusmaailmaan,miten kokevat tunteitaan.Kuitenkin vesi kuvaa tunnemaailmaasi.Jonkinlaista epävarmuuden tunnettako olisi. Joku tunne asia tunkee tajuntaan,jota torjut,pidät ehkä pahana tunnetasolla.Onhan se rakkauttakin,se vesi nimittäin.Olit hotellissa,joka kuvaa ohi menevää tilannetta,kuten hotellissa olokin on. (siis tappelet tunteidesi kanssa.lyhennettynä versiona.) Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan) Jos tulkinta meni pieleen,johtuu se siitä möntistä taivaalla,joka peruuttaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1684 : 19.12.2010 14:54:01 » |
|
Kimo...Sinä ja prinsessa olette yksi ja sama henkilö.Enneunen kaltainen uni.Joku ohjaa/tulee ohjaamaan elämääsi.Esittelet itsellesi elämäsi maisemia.Prinsessa unessa ,kertoo myös tyttömäisestä naisellisuudesta sinussa.UUsia tuulia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
|
« Vastaus #1685 : 19.12.2010 15:36:24 » |
|
Mistä ihmeestä sinä Sansai tuon ymmärryksen saat... Minulle tuo uni on semmonen irrallinen langanpätkä, satunnaisvalintainen filminpätkä. Ihan niinkuin ne muutkin viimeaikaiset. Jään maistelemaan ja mutustelemaan tätä, ehkä se ymmärryksen hiven saapuu aikanaan tännekin Kiitos sulle Sansai!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #1686 : 19.12.2010 15:46:38 » |
|
Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan)
Jaa, alan olla jo vähän liian vanha ja kyyninen sellaiseen. Vetoa kyllä saatan kokea vaikka kuolleeseen puuhun. Sen tiedostan, että mulla on jotain aggressio-ongelmia ja ne heijastuvat uniin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1687 : 20.12.2010 04:51:42 » |
|
Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan)
Jaa, alan olla jo vähän liian vanha ja kyyninen sellaiseen. Vetoa kyllä saatan kokea vaikka kuolleeseen puuhun. Sen tiedostan, että mulla on jotain aggressio-ongelmia ja ne heijastuvat uniin. Huomaa Kato Vega,että se oli merivettä,kaukaa tullutta syvää vettä.Ehkä lapsuudesta tulevia tunteita.Mutta siinä on aina muutosta mukana,kun ollaan merten rannoilla,ja jouduit tavallaan veden ympäröimäksi,joka on sitä rakkautta,tai syviä hyviä tunteita.Oli kuumuutta,joka kyllä kertoo,ettet haluaisi tuntea kuumia tunteita ketään kohtaan,etteivät tunteet veisi mennessään,ja sekoittaisi elämäsi pakkaa. Ensimmäinen lauseesi oli minun suustani vielä viime talvena.Olen tosi vanha luu.Ja sitoutumis kammo siinä lisänä.Saipa kuitenkin ritari-rohkea lassottua,voimakas ja herkkä tyyppi.Yhteisasumista en hyväksy,koska kuitenkin heittäisin ritarin ulos pari kertaa päivässä.Välitän siis niin paljon,etten halua asua yhdessä,ja ritari tietää sen. Minulla on kääk`
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1688 : 20.12.2010 07:03:06 » |
|
Kertookas mitä tietää, kun naiselle kasvaa parta unessa? Jotain siinä unessa kupsasin vessassa ja katsoin sitten samalla peiliin, niin kappas, leukaan oli tullut ihan kiva pikku pukinparta Samalla siitä peilistä heijastui mun "ihastukseni", vaikka se ei mun mielestä muuten ollut läsnä siinä unessa.. Kyllikki Uni kertoo samaistumisesta ihastukseen,saman kaltaisuutta elämän kokemuksissa,ja tai luonteessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1689 : 20.12.2010 07:12:32 » |
|
näin ihan kaameen unen, ex narsisti oli mesessä kun odotin ihan muuta. se oli ruskettunut kun oli muuttanut muualle, ja näin minkä naisten kanssa flirttaili. evvk enää, mutta hassu uni. ehkä se todisti että exät jää pois, kaikki hurjatkin siteet katoaa, eikä ole väliä mitä ne puuhaa.
Unissa usein työstetään vielä entisiä.Jotain unen kaltaista koettua,joka on loukannut joskus. Joka voi loukata vieläkin sielunsopukassa.Kun ne unissa ei loukkaa enää,alkavat jäädä muutenkin toisarvoisiksi kokemukseksi,ja omalla tavallaan valmistavat rohkeutta uuteen suhteeseen.Tarvitset kuitenkin vielä hiukan aikaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1690 : 20.12.2010 07:43:56 » |
|
SanctAstra....Ompa kaunis uni ihmisestä joka etsii elämän syviin asioihin vastauksia,henkistä ravintoa.Kuitenkin hellyttävän kauniina tulee esille,että löydätkin vastauksia itsestäsi,huomaat niiden tulevan omasta sisimmästä.Jotakin talven kylmyyden kaltaistakin tunnetta,mutta se jää valkoisen,valoisan alle. Lapsia haluaisit suojella niiltä kokemuksilta,joita sinulla on,ja teetkin sitä viisaasti vahvalla tunnetiedolla. Haluaisit vielä selitystä menneeseen ihmis suhteeseen,sitä et taida löytää,mutta löydät tulevaan elämään kauneutta,entisten kokemusten kautta.Unelmia,jotka ovatkin mahdollista toteuttaa.Ehkä ne sadun omaisetkin asiat,joissa voi hassustikkin käydä,mutta tiedostat sen hyvin,ja osaat elää arjessa. Ystävä siellä unessa,vaikuttaa hauskalta ajatusten yhteydeltä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1691 : 20.12.2010 08:31:06 » |
|
Maurimourulainen..Unissa on paljon asiaa,osa on nuoren ihmisenelämään kuuluvaa tapahtumarikkautta. Sinun aijemmissakin unissa on vilauksia joistakin enteilystä,että haaveilet esim.kirjan kirjoittamisesta,tai muusta hengentuotoksesta,mikä se olisikaan,sen tiedät itse.Voi olla erilaisten asioiden kaavailua. Nyt uni niistä linnuista oli sen kaltainen,että voin jo puhua.Pitäisikö toteuttaa jotain rohkeasti. Kuten voit tietääkkin,että nämä suuret lintu aurat kuvaavat hengen tuotoksia.Aurat ovat valmiina, ymmärrät mitä tarkoitan.Lintuauroja oli kaksi,olisiko kaksi aihetta.Aurat tormäsivät,voisiko kahta asiaa yhdistää.Linnut olivat lopuksi kauniita flamingoja.Peräkärrykin siinä,joka kuvaa tässä jatkuvuutta asioille.... Elämän harmonia pysyy sinulla koossa,kun unissasi puuhastelet mummusi pihalla,ongit onnea,vastauksia asioihin lammikosta.Hyvä...Sait sen ison kalan,onnellisuuden,joka vetäisi sinut veteen omien tunteidesi sekaan.Nämähän on hyviä unikuvia,kuvastavat itseäsi. Ne haamut,ja haudatut..kenties olet tulevaisuudessa enemmän sukusi kanssa tekemisissä,nousevat jollaintavalla esille enemmän...Tutkiskelen myöhemmin vielä unta,löydänkö jotain..... Se oli tuo "untuvikko"joka oli jäänyt takaraivooni.Sitä mietin,tietäen kuinka unet ovat viekkaita,ja kätkevät asioita...Teit töitä ottaaksesi selville nimen tarkoituksen.Kovin nuori kun olet,pidätköhän itse itseäsi untuvikkona suunnitelmiisi?Mitenhän se asia on. Kuolit siinä asuntolasta muuton yhteydessä..niin ..se vaihe on ohi....Aina kun kuolee unessa,kuolee osa entisestä minuudesta ja syntyy uusi minuus.On mahdollista kasvaa enemmän omaan suuntaansa,omaksi itsekseen,kuin se olisi asuntolassa ollut aina mahdollista.Asuntola aika jäi kokemukseksi sekin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 09:04:23 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1692 : 20.12.2010 11:19:16 » |
|
Maurimourulainen..Kyllä minulla kävi kovastikkin mielessä sama mikä sinulla,siitä kalasta.Siinähän kala muuttui koiraksi,ystäväeläin,eli ystävä.Mukavaa turvallisuuttakin tuottava ystävä,oli kaulassakin se ,mistä ihminen saa energiaa.Hyvinkin sopii se untuvikko,miten ajattelit.Sellaisia olemme jokainen,mutta ei jäädä sitten siihen,höyhenet vahvistuu,aivan luonnon teemojen mukaan,luonnostaan,aivan itsekseen.Samoin,kuin teit aloitetta,samoin se tunnepuoli ohjaa molempia.Heitit syötin,toinen nappasi siihen kiinni,veti tunteisiinsa,samoihin,yhteisiin.Ystävyyteen...mukava asia. Unet heittelevät näitä portugaleja,miksi,sitä en ole saanut monestikkaan selville,se tieto on varmasti vain sinulla,aina ne eivät aukea. Jaa,a..Palaappa ensimmäiseen uneen nyt.Unet ovat monikerroksisia.Löydätkö siitä myös äskeiseen yhteyksiä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 11:29:11 kirjoittanut sansai »
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1693 : 20.12.2010 14:16:04 » |
|
Viime yönä oli oikein unien karnevaali: ensin näin unta siitä, että olin menossa ratsastustunnille KAisa nimisellä isohkolla ruunikkotammalla. Sen takaosassa riippui kuitenkin ulostyöntyvän, kuolleen varsan jalat. Kuvittelin itseni ratsastamassa sitä, ja se tuntui oudolta. Menin sanomaan opelle, että haluaisin jonkun toisen hepan. Tiesin, että varsa oli kuollut, tamma oli ihan normaali. MEnin takaisin karsinaan, ja tamma olikin synnyttänyt terveen varsan, minun positiivinen energiani oli jotenkin vaikuttanut siihen. Ratsastin kuitenkin toisella ponilla, pienellä mustalla islanninhevosella, joka toisaalta oli mulattityttö, toisaalta poni, jolle sanottiin, että pitää antaa usein raippaa. En antanut,v aan mentiin reippaasti pitkin purupolkua. Toisessa unessa ohjasin taidevideota, jossa lapset juoksivat jokeen ja nauroivat, kuvasin sitä kohtauksittain, niin kuin melkein osasin. Eero Milonoff tuli haukkumaan minua ammattitaidottomaksi, mutten jaksanut välittää. Menin raitakalsareissa ja rumassa paidassa nukkumaan ja hän tuli alasti viereeni. Harrastimme oikein hyvää seksiä. Seuraavana päivänä olin aivan kauhuissani, mitä kertoisin poikaystävälleni " Se vain tapahtui!" " Ei se merkannut mitään." Eikä se merkannutkaan, ja minusta tuntui pahalta. Olin lapsuudenkodissani ja näin keittiön ikkunasta ulkona olevan oudon kauris-näädän, se oli jonkinlainen sekotus. Kuvasin sitä videokameralla ikkunalasin läpi. Samassa homoseksuaaliystäväni ilmoittivat yhden ystävämme kuolleen aidsiin, ja tajusin, että olin harrastanut seksiä ilman kortsua. Ja sitten sain hirveän morkkiksen. Samassa pöydässä istui susi ja kauris ja lupasin viedä niille ulos salamia, jota nyhersin isosta lihakimpaleesta juustovetsellä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1694 : 20.12.2010 15:55:19 » |
|
Maurimourulainen...kyllä,kyllä ja kyllä.Selvää asiaa puhut.Ajattelen samanlailla ja itse sen sisimmässään tietää kaikista parhaiten.Olet kiinnostava viehe,johon se vonkale iski leukansa. Isät ovat hepulissa,kun tyttäristä tulee naisia.Tavallaan se pitäisikin olla niin,että isät pitävät naisväestään huolta.Tasoittuvat siitä sitten,kun oppivat hekin,että kyllä tytärkin tietää ja osaa pitää huolta itsestään,samoin,kuin äitisi aikoinaan.Näkevät ja luottavat. Ethän sinä unessakaan antanut veden viedä mennessään,vaan nousit turvallisesti pois.Siihen sisältyy määrätietoisuutta.Vetelit vonkaleen maalle,ja muunsit sen ystäväksi,turvalliseksi ystäväksi.Kiva elämän vaihe,kiire ei ole mihinkään. Joku on joskus sanonut,että ensisilmäyksen ja suukon väli on se paras vaihe,sitähän kannattaa pitkittää suorastaan siinä tapauksessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|