Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2269627 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1695 : 20.12.2010 16:31:24 »

Viime yönä oli oikein unien karnevaali:

ensin näin unta siitä, että olin menossa ratsastustunnille KAisa nimisellä isohkolla ruunikkotammalla. Sen takaosassa riippui kuitenkin ulostyöntyvän, kuolleen varsan jalat. Kuvittelin itseni ratsastamassa sitä, ja se tuntui oudolta. Menin sanomaan opelle, että haluaisin jonkun toisen hepan. Tiesin, että varsa oli kuollut, tamma oli ihan normaali. MEnin takaisin karsinaan, ja tamma olikin synnyttänyt terveen varsan, minun positiivinen energiani oli jotenkin vaikuttanut siihen.
Ratsastin kuitenkin toisella ponilla, pienellä mustalla islanninhevosella, joka toisaalta oli mulattityttö, toisaalta poni, jolle sanottiin, että pitää antaa usein raippaa. En antanut,v aan mentiin reippaasti pitkin purupolkua.

Tulee mieleen monenlaista.Olen lukenut,joltain palstalta ,että ratsastat.Olisiko uni suora viittaus siihen.Mietin ratsastatko esteillä.Jos niin on ,pidät vaikeana hevosen takaosaa,joka ei kulje mukana kuten pitäisi.Siitä tulisi se kuollut varsa.Sitten ajattelen,että toisekseen voisi olla kyse haastavasta ratsastuksesta,jonka pitäisi onnistua,muttet usko siihen,pitäisitko sitä jotenkin kuolleena ajatuksena.Sitten siinä on esillä sinun positiivinen energiasi,jolloin varsa syntyi terveenä.Sehän merkitsisi onnistumista ja uutta syntyy.

Kone minulla temppuilee niin vietävästi,etten tiedä mihin tämä vastaus menee.

Toisessa unessa ohjasin taidevideota, jossa lapset juoksivat jokeen ja nauroivat, kuvasin sitä kohtauksittain, niin kuin melkein osasin. Eero Milonoff tuli haukkumaan minua ammattitaidottomaksi, mutten jaksanut välittää. Menin raitakalsareissa ja rumassa paidassa nukkumaan ja hän tuli alasti viereeni. Harrastimme oikein hyvää seksiä.

Seuraavana päivänä olin aivan kauhuissani, mitä kertoisin poikaystävälleni " Se vain tapahtui!" " Ei se merkannut mitään."  Eikä se merkannutkaan, ja minusta tuntui pahalta. Olin lapsuudenkodissani ja näin keittiön ikkunasta ulkona olevan oudon kauris-näädän, se oli jonkinlainen sekotus. Kuvasin sitä videokameralla ikkunalasin läpi. Samassa homoseksuaaliystäväni ilmoittivat yhden ystävämme kuolleen aidsiin, ja tajusin, että olin harrastanut seksiä ilman kortsua. Ja sitten sain hirveän morkkiksen. Samassa pöydässä istui susi ja kauris ja lupasin viedä niille ulos salamia, jota nyhersin isosta lihakimpaleesta juustovetsellä...  Shocked

Indiima..Lipsahti tuo selostukseni keskelle untasi,koita onkia sieltä.Kone temppuilee ja aivot ei pelaa,se on merkurius mökkini päällä,anteenit sojossa.

« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 16:36:05 kirjoittanut sansai » tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1696 : 21.12.2010 15:09:42 »

Minäkin pitkästä aikaa muistan pätkän untani.  Itse asiassa kahdelta eri yöltä.  Edellisyönä olin raskaana (ei muuten enää onnistuisi oikeasti)  ja isä oli yksi nuorempi mies, työkaveri.  Hän oli niin onnellinen, että vihdoinkin saa lapsen.  On oikeasti vauvakuumeessa se mies, hänellä ei ole lapsia vielä.

Viime yönä näin kummallista unta.  Meitä oli useampi tuhti täti uimakopissa uimarannalla.  Mahdettiin keekoilla ihan alasti siinä semmosille Hunks-tyylisille komeille miehille.  Heiluteltiin kilvan alleja ja miehiä vaan nauratti, ei mitenkään pahalla.  Sanoivat vaan, että hienosti heiluu.   Grin

Yhdellä niistä naisista oli koira, jonka otin mukaani, ihan vaan seuraksi.  Koira oli kiltti ja viisas, hyvin tottelevainen.  Menin ostamaan jostain grilliltä kahvin ja viinerin (se näytti ihan samalta kuin mun itse tekemät viinerit).  En heti kumminkaan nauttinut ostoksistani, vaan laitoin ne johonkin likaiselle pölyiselle hyllylle.  Sitten kun meinasin syödä sen nisun, se olikin jo kuiva, enkä iljennyt syödä sitä, kun se oli ollut niin likaisella hyllyllä sellaisenaan.  Ajattelin, että annan sen sille koiralle.  Koiran teki sitä kovasti mieli, mutta oli niin hyvin koulutettu, ettei ottanut ruokaa vastaan vieraalta.  Se vinkui ja heilutti häntäänsä, mutta ei syönyt.  Sen oma emäntä jäi vissiin sinne rannalle, eikä ollut antamassa koiralle lupaa syödä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1697 : 21.12.2010 15:38:36 »

Meimi   ajattelen ensimmäisestä unesta rannalla.Olet elämän rannoilla,iloisena verhotta,vailla naamioita, omana itsenäsi,aitona ihmisenä.Haluat aitoja ihmisiä ympärillesi,heitä ehkä onkin.Sopusointua sellaisena,kuin olet.

Ystävän koira voisi kuvata kykyä olla ystävien ystävienkin tuttavuudessa.

Ostit grilliltä "sielunravintoa"jota voi jokainen ohikukija ostaa,huomasit sen
 syömäkelvottomaksi.Et siis halua enää sellaista "sielunravintoa",eivät ehkä ystäväsikään.
Kaipaat syvällisempää elämääja ravintoa.   smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #1698 : 21.12.2010 19:02:41 »

Kierrän nykyään unissa eri maailmankolkkia, viimeisimmässä kaiken lisäksi Princen hahmossa (kyllä, se Prince) - olin jonkinlaisella omatoimi-kiertueella Kongossa akustisen kitaran kanssa ja matkasin bussilla. Paikalliset ihmettelivät miksen kulje taksilla ja missä henkivartijat ovat, mihin vastasin että kymmenen henkivartijan kanssa kiertäminen on tylsää.
Jostain syystä päädyin vanhaan rapistuneeseen linnakkeen tapaiseen ajamaan pois sinne pesiytyneitä sateenkaaren kirjavia kanoja ja kaneja, minkä jälkeen tapasin jonkun blondin jolle selitin jotain levyistäni ja menimme kongolaiseen baariin.

Että näköjään sitä käydään "ikuisen mansikkapellon" laitaa, ei kuiteskaan ilman paitaa. Tongue

tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1699 : 21.12.2010 20:30:35 »

Kiitos, sansai!  Arvasin, että sieltä tulee taas jotain viisasta!  smitten

Ihan varmaan osui kohdalleen.  Hyvät fiilikset oli unessa, mukavaa ja hauskaa, yhtään ei hävettänyt alastomuus, ajattelin juuri noin, että vihdoinkin olen sinut itseni kanssa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1700 : 21.12.2010 20:49:25 »

Kato Vega..kyllä sinä sitä mansikkapellon laitaa kuljet katselemassa ,missä on se mansikka.
Ensinnäkin mitä se kitara perinteisesti muistuttaa,jos ei nais vartaloa,jota myös voi soitella.Teet kiertuetta vailla vartioita.Et vartioi itseäsi enää.Olet sitä nähtävästi tehnyt jollain tavalla.
Linnakkeesta tulee mieleen,sinä itse linnakkeena,jonne ei niin vain ole kenelläkään tulemista.
Linnake oli kuitenkin vanha ja rapistunut.Tuo olisi persoonan muuttumista,pois vanhasta,josta ajoit niitä turhanpäiväisiä kanoja pois,myös "pintapuolisia"kaneja,jotka voisivat olla ihmisiä ,joita et halua elämääsi.
Menit baariin blondin,eli naispuolisen itsesi kanssa kokonaisena ihmisenä,joka kuvaa omaa hyvää oloa.Kun maskuliininen ja feminiininen puoli keskustelee ja touhuaa jotakin keskenään sopuisasti on se sellaista hyvää mukavaa elämänjaksoa kuvaava.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1701 : 21.12.2010 21:32:01 »

Meimi,minun pääni sisällä on vain pelkkiä ruuveja,kaikki irrallaan sikin sokin.Tunsin selvästi,kun viimeinen ruuvi irtosi,silloin tuli hyvä olo.
En ole unen vaatteita kaivannut.   uglystupid2   2funny
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1702 : 22.12.2010 07:08:58 »

Näinpä oudon unen viime yönä. Makoilin sängyssä unessa ja kattelin ikkunaan ku joku puhalsi hengitystä siihen ikkunaan ja kirjoitti hitaasti sit siihen oikean nimeni. Jäin unessa ihmettelemään mitä nyt oikei tapahtui. ja miksi joku kirjoitti nimeni ikkunaan. (tiättekste ku pakkasella ku hengitys ilmaa puhaltaa ikkunaa nii sit voi sormella tehä siihe kuvioita)

muuta unesta en muista kuin tuon. Melkei heti heräsin siihe ku jäi vaivaa kirjoittiko joku todella siihen ikkunaan.

idiot2
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1703 : 22.12.2010 10:26:41 »

sansai.. angel Mä näin vähän aikaa sitten unen, jossa mieheni seisoi eteisessämme, katsoen minua keittiöön, ja hänen yläpuolellaan oli enkelipallo, jossa oli symmetrisesti ulkokehällä viisi tähteä.
Mitä sul tulee mieleen tästä.. smitten tai kaikki vastaukset ovat tietysti tervetulleita.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1704 : 22.12.2010 14:00:12 »

Kafkar..Joskus elämässä on hetkiä,että mietitään,kuka minä oikein olen.Voi olla ulkopuolelta tulevia vaatimuksia,ettei aina tiedä missä roolissa pitäisi olla.Tuossa se nyt oli nimesi piirrettynä ikkunaan.Se sinä olet.Nimi oli kuitenkin huuruun piirretty,joten se voi hämärtyä.Luulen nyt ,että olisi hyvä pitää omasta persoonasta kiinni,ja antaa itselle arvoa ja omille mielipiteille.Ajatellen,että olet arvokas omana itsenäsi.   Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1705 : 22.12.2010 14:02:31 »

näin unta, että menin yhtiökumppanin kotiin jtn palaveeraan ja jostain syystä piti lainata vaatetta, (yhtiökumppani on sen verran tukeva ettei sen vaatteet sopinu) joten lainasin sen miehen vaatteita- leviksen , 501, housut, vaaleensiniset ja valkonen leviksen tpaita. asuin ite veneessä johon tää mies tuli ettiin vaimoonsa ja näki vaatteensa mein pyykkivuoressa.. suuttu pimeesti Cheesy

mitä ihmettä tästä vois päätellä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1706 : 22.12.2010 14:25:45 »

Metsänkeiju..Taitaa olla enneuni.Sinä kuitenkin olit sielä keittiössä,elämänlämmön
keskuksessa,josta sitä kaikkea jaetaan.
Mies oli eteisessä,josta tullaan ja mennään.Kuin kuvaisi sellaista,että välillä mies on lähelläsi tunnepuolella,toisinaan loittonisi.
Näit sen enkelipallon,kuin miehessä olisi puoli,ehkä kovin samanlainen,kuin itsessäsi,mutta se näkyisi yht`äkkisenä oivalluksena.Ne viisi tähteä siellä ulkokehällä.Viisihän teitä perheessä on.Kaikki saman arvoisia miehelle,joka kantaa teitä menee mihin meneekin.Kehä sinänsä,jossa tähdet tasapuolisen symmetrisesti olivat,on onnen kehä,onnea tuottava.Siitä tulee mieleen taas se unien monikerroksisuus.Pelaako mies jotain pallolajia?Jos niin on,ei pelaaminen ole se tärkein kuitenkaan,vaikka niin voisi luulla.  Löytäisitkö jotain ?    smitten

Niin..miltä tuntui nähdä se enkelipallo.Enneunissa usein ei ole selkeitä tunteita,on vain kuin kuvaa katsoisi.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1707 : 22.12.2010 14:43:04 »

Ronia..Aivan kuin kantaisit hienokseltaan syylisyyden tuntoa,joka unen kertoman mukaan on tarpeetonta.Unessa ne totuudet tulevat.Selvä viittaus tosiasioihin,luulen.
Pidät yhtiökummppania lällerönä,tai saamattomana,et sovi hänen vaatteisiinsa,olet erilainen,se kai kismittää.Siksi laitat ne miehiset vaatteet,olet energisempi,ehkä käytät miesenergiaa.Joudutkohan sitten olemaan niin vahva,että siitä tulee sitä syylisyyden tuntoakin.Ehkä olet sanonut,jotakin joka vaivaa,mutta sitä sanapyykkiä pitäisi pestä vieläkin,välittämättä siitä mitä se mies siellä ajattelee,jos on se mies.    Wink
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1708 : 23.12.2010 13:39:06 »

Kiitos.. Smiley No ei siinä kyllä ollut mitään tunteita, eikä muita tapahtumia ollut, vain se kuva tuosta tilanteesta.
Ihan osuvaa.. Ei kyllä pelaa pallopelejä, mutta unen näkemisen aikaan itse taisin tutkia noita enkelipalloja ja se tainnut tulla uneen?.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1709 : 23.12.2010 14:25:36 »

Näin hämähäkkiunen. En muista siitä mitään muuta kuin ne hämähäkit.
Minä pelkään hämiksiä ihan hulluna oikeasti, mutta unessa en pelännyt niitä.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: