Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2287314 kertaa)
0 jäsentä ja 266 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1800 : 24.02.2011 17:21:55 »

Voi taivaan vallat!   Smiley

On niin hauska lukea teidän unia, kun omia ei näy!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1801 : 25.02.2011 20:19:32 »

Metsänkeiju, suurkiitokset!  smitten

Selvensit huimasti näkemiäni juttuja. Siinähän ne vastaukset olivat ihan nenän edessä, mutta itse on vaikea hahmottaa kokonaisuutta... Kiitos!
tallennettu
Fawn
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1802 : 27.02.2011 10:15:11 »

Viime yönä näin unta, että väritin naamani stabiloilla ja jouduin sen takia piilottelemaan naamaani perheeltäni. Tarkoitukseni oli pestä se pois tai peittää meikkivoiteella ennenkuin he huomaisivat.

Heräsin viime yönä monta kertaa, kuin myös edellä mainitun jälkeen.

Seuraavassa unessani olin taas omassa koulussani, josta olen ollut poissa koko lukuvuoden sairaalahoidon vuoksi. Siellä oli muuttunut tosi monta asiaa, eikä edes paras kaverini kiinnittänyt minuun huomiota. Yksi kaveri sanoi  kyllä jotain, mutta muut käyttäytyivät kuin olisin ilmaa. Koko ajan tuntui, etten yhtään tiedä missä mennään ja olin ihan kadoksissa. Iltapäivällä kaikki lähtivät koulun järjestämällä bussikyydillä lähikauppaan ja olin taas ihan hermostunut kun se toiminta ei ollut itselle yhtään tuttua. Tiedän, että tämä uni on seurausta siitä kun edellispäivänä pohdin ja stressasin omaan kouluun palaamista.
tallennettu

"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen."
-Carl Larsson

Aurinko vaaka, nouseva skorppari
Sininen Sähköinen Yö
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1803 : 27.02.2011 21:15:07 »

Romanovien tsaariperhe olikin hengissä, uusi työni oli käyttää heitä näytillä. Olimme Tallinnan Toompealla, tahdoin myös ehtiä Suomen-laivoihin. Olin tavallaan ylpeä, että Romanovit olivat osuneet minulle, mutta toisaalta en välittänyt heistä ihmisinä. Lapsia perheessä oli jo kymmenisen.

Kaikki oli  jäässä ja toompean mäet tappavan vaarallisia, kello kävi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1804 : 27.02.2011 22:22:02 »

Romanovien tsaariperhe olikin hengissä, uusi työni oli käyttää heitä näytillä. Olimme Tallinnan Toompealla, tahdoin myös ehtiä Suomen-laivoihin. Olin tavallaan ylpeä, että Romanovit olivat osuneet minulle, mutta toisaalta en välittänyt heistä ihmisinä. Lapsia perheessä oli jo kymmenisen.

Kaikki oli  jäässä ja toompean mäet tappavan vaarallisia, kello kävi.

Tää on mielenkiintoinen uni! Olisiko sieluntason entä jos oliski käynyt näin?-työstäminen, mutta Romanovien sielunsuunnitelma kuitenki tuli esiin, tappavan vaaralliset Toompean mäet ja kellon käyminen?
Ootko ollut entisessä elämässäsi Venäjällä kaatamassa vanhaa Venäjää ja synnyttämäs Neuvostoliittoa,
mihin tuo Romanovien lahtauskin osanaan kuului?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2011 23:00:07 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1805 : 27.02.2011 23:03:33 »

Aika on sellainen, että herkimmät alkaa nähdä poliittisia unia. Oottelen mielenkiinnolla näitä. Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1806 : 01.03.2011 14:17:41 »

Poliittisia unia ei ole näkynyt, mutta muita kummallisuuksia kylläkin.

Mietin, että saattoiko auringonpurkaukset vaikuttaa uniin paholaismaisina otuksina tms.?
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1807 : 02.03.2011 03:42:48 »

Viime yönä näin unta, että väritin naamani stabiloilla ja jouduin sen takia piilottelemaan naamaani perheeltäni. Tarkoitukseni oli pestä se pois tai peittää meikkivoiteella ennenkuin he huomaisivat.

Heräsin viime yönä monta kertaa, kuin myös edellä mainitun jälkeen.

Seuraavassa unessani olin taas omassa koulussani, josta olen ollut poissa koko lukuvuoden sairaalahoidon vuoksi. Siellä oli muuttunut tosi monta asiaa, eikä edes paras kaverini kiinnittänyt minuun huomiota. Yksi kaveri sanoi  kyllä jotain, mutta muut käyttäytyivät kuin olisin ilmaa. Koko ajan tuntui, etten yhtään tiedä missä mennään ja olin ihan kadoksissa. Iltapäivällä kaikki lähtivät koulun järjestämällä bussikyydillä lähikauppaan ja olin taas ihan hermostunut kun se toiminta ei ollut itselle yhtään tuttua. Tiedän, että tämä uni on seurausta siitä kun edellispäivänä pohdin ja stressasin omaan kouluun palaamista.

Unesi on tärkeä aivan kuin itsekkin olet tärkeä tässä maailmassa!
Jos miettisit sitä naaman värittämistä.Tulee mieleeni,että sinulla voisi olla tarve,kuin piilottaa jotakin asiaa.Olla kuin naamion takana.Kuitenkin haluaisit olla juuri sellainen,kuin olet,ja jotenkin kärsisit siitä.Olisiko se "naamiointi"omien vanhempien takia,voisi kyllä olla jonkun auktoriteetti  tyypinkin takia.Joku asia ahdistaa.Tuon asian kun jaksaisit pohtia niin olisi varmaan mukavampaa.Ehkä sinulla on sisimmässä tarve kertoa jollekkin henkilölle jotain sinua vaivaavaa.Voisitkohan tehdä sen?   Wink

Olet menossa sinne kouluun.Usein tulevat nuo kertomasi unet,tällä tavalla aivan kuin avuksi.Avuksi siinä mielessä,että unissa asiat tulevat hankalana,ja koulun aloitus onkin helppo.Ainoastaan unessa hankalaa.
Koulussa oli outoa,asiat olivat muuttuneet.Muutosta onkin tapahtunut,mutta se muutos on tapahtunut sinussa itsessäsi,eikä se suinkaan ole nekatiivista.Aivan kuin unesta nousisi sinun jokin vanha kokemus koulussa,ettet tiennyt aina mihin olet menossa.Minusta tuo uni on hyvä uni joka tapauksessa tuollaisenaan.Olet ollut poissa koulumaailmasta.Vuodessa kaverit muuttuu,kuten itsekkin olet muuttunut,kuitenkin olette niitä samoja ihmisiä.Tsemppiä sinulle.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1808 : 02.03.2011 10:56:05 »

haps
Ettäkö elämä on hallinnassa kun on puhelin ja avaimet mukana?
Kannatko turhaa huolta asioista, vaikka tiedät, että ovi on auki ja asiat järjestyy?
Pitäskö oppia ulos opituista kaavoista ja hellittää kiinteän neliön ( saturnus aspect_squ mars kartallasi) kontrolloivasta otteesta? Vaikkakin se aluksi tuo turvattomuuden tunteen?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1809 : 02.03.2011 14:03:52 »

Viime yönä oli poikkeuksellisesti jahtaamisuni ja minua jahtasi naispuolinen englanninopettaja. Hän oli vaan saanut jostain päähänsä, että olen hänelle vihollinen. Yhdessä vaiheessa unta olimme molemmat oven luona - minä työnsin ovea kiinni kaiken voimin ja hän yritti avata sitä kaiken voimin. Valkean puuoven kahvan luona oli vessanlukko, jonka sai auki ja lukkoon oven molemmilta puolilta. Ramppasimme sitä kilpaa auki-lukkoon-auki-lukkoon ja sain tosissani tuijottaa silmä kovana sitä lukkoa. Työnsin ovea kiinni kaikin voimin, olin ihan hikinen siitä puserruksesta. Minä pysyin hiljaa ja englanninopettaja riehui huutaa koko ajan.

Siinä vaiheessa, kun hän ei saanut ovea auki fyysisesti, hän alkoi karjua, että hän näyttää minulle - muistaakseni - että hän tietää minusta asioita. Hän päästi ovesta irti ja alkoi taikoa. Ovi pullistui saranoiltaan minua kohden, mutta en päästänyt irti. Opettajatar tulostaa kanavoi itsensä kautta ilmeisesti oven läpi minulle kuvan maalauksesta, joka on sänkyni vieressä oikeassa elämässä. Heräsin tähän.

Todennäköisesti menkkaoirestressihuuruja, mutta en tiedä tuleeko muille ajatuksia aiheesta?
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #1810 : 02.03.2011 15:52:41 »

Menkoista puheenollen, minulla taas suunnilleen ovulaation aikaan tulee mieluisia unia, kuten viime yönä, aika outo toisaalta...  smitten

Eli muistan vain pätkiä, en osaa sanoa missä järjestyksessä nämä oikeasti tulivat unimaailmassa, mutta aloitetaas...
Eli olin aluksi jossakin ravintolassa tai kahvilassa kahden istuttavassa pöydässä, keskustelin itseasiassa avopuolisoni SISKON kanssa, joka oikeassa elämässä on tosi hiljainen ja pidättyväinen, häneen en ikinä ole tutustunut sen paremmin, kun kommunikointi on niin ujoa. On kokenut vaikeita asioita, esim. koulukiusaaminen jätti niin pahat arvet henkisesti, että vieläkin stressaa uusia ihmisiä.  Embarrassed

Joten siinä tämän ukkoni Sisaren, olkoon nyt nimi esim Liisa, puhuin. Keskustelu oli oikein syvällistä, hän alkoi näyttää minulle jotain kirjoja. Selitti kuinka hän on lukenut hyvin mielenkiintoista kirjaa (hän lukee kirjoja paljon, minä kirjoitan omaa kirjaa ja haaveilen joskus kirjailijan urasta...  laugh )
Ja keskustelu oli mielenkiintoinen. Sitten yhtäkkiä -vaikka pidin keskustelunkulusta- minä vain röyhkeästi pieraisin siellä ravintolassa, puoliksi kai tahallaan, puoliksi vahingossa...  2funny
Sitten muut ravintolan asiakkaat alkoivat katsoa vähän pitkään, se oli niin kuuluva. Ja sitten haisi! Oh no...  2funny  Grin Oli kyllä outoa...
Sitten sen ravintolan omistajapariskunta tuli juttelemaan mulle, tuli haukkumaan ja moittimaan, ettei täällä saa äänekkäästi piereskellä ja aiheuttaa hajuhaittoja muille. Tunsin tuon pariskunnan -heillä oikeassakin elämässä on oma ravintola, nainen ja mies- no tälle naiselle aloin sitten selitellä.
Hänenkin kanssaan keskustelu muuttui aivan kivaksi, siinä vaiheessa se Liisa (eli puolisoni sisar) oli häipynyt pois kuvioista...  Wink

Sitten ravintolan omistajista toinen olikin ystävällinen. Hänelle puhuttiin viereisestä pöydästä ranskaa, juuri kun minä selitin hänelle jotain. Ei kuunnellut. Hän kysyi kohteliaan ystävällisesti minulta, että anteeksi mitä sanoit?

Sitten en muista muuta kuin että kai heräsin, ja sanoin jonkin hyvin tärkeän ja merkityksellisen lauseen ääneen. en muista, että mitä sanoin. aamulla osittain muistin, olisi ehkä kannattanut kirjoittaa ylös... Hmmm...

Näin myös naispuolisista ystävistäni muita unia. olivat miellyttäviä yleistunnelmaltaan, muuta en oikein muista.
Kuukauden kierron mukaan, olisikohan siis feminiiniset hahmot, joko miellyttävät tai tyrannimaiset läsnä, aina kustakin kierron vaiheesta riippuen?? Voisi vähän toistuvat painajaiset yms alkaa selittyä.

Wau, en ajatellutkaan että naisen elämään taas kuului tällainenkin kiva "työsuhde-etu".  2funny Ei vain kuukautiset, mutta niiden oireilun mukainen unimaailma ja unielämäkin... Hmmm. Mikäli siis on totta.  coolsmiley  Grin  Wink

AthaMaarit, aivan hyvin voi olla, että oireilua juuri siitä.

Millainen se opettaja oikeasti oli aina sulle koulussa? Oletko joskus jäänyt lukkojen taa jonnekin? Onko koulussa kiusattu, muut oppilaat tai peräti opettajat? Kiusasitko itse koskaan ketään?

Oliko sinulla nuorena salaisuuksia? Kun opettajasi tiesi niistä... Entäs sitten se maalaus, oliko sinulla lapsena / kouluikäisenä jokin tietty taulu, kuva tai maalaus seinälläsi, juuri sängyn lähettyvillä? Mikä sen merkitys voisi olla sinulle itsellesi?

Uni on ollut toki uhkaava, ehkä sinulla on vielä jotain sisäisiä ristiriitoja näissä koulujutuissa tai lapsuudessa työstettävänä... Mitä luulet?

Mukavaa, jos edes jotenkin olin avuksi, AthaMaarit. Olitko se sinä, oliko meillä jokin syntymäkartan tulkinta joskus kesken? Tai joku muu, jonka nimimerkki täällä alkaa A-kirjaimella. Smiley

No, olen vähän tämmöinen oikutteleva ja myöhästelevä rapu-tyyppi, sekä kuukaksonen jne. eli aina en ehdi ihan tahdikkaan heti kaikkea hoitaa. Mutta lupaukseni yleensä pidän, vaikka vähän viiveellä sitten.  smitten

Eli jos on ollut kesken jotain, pliis muistuta että mitä ja missä..?  Grin  laugh

Elämän rauhaa, kevään heräävää toivoa ja riemua teille kaikille!
Elämä on Juhla, Samuli Putron sanoin...  smitten  angel

t. Topaasi
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1811 : 02.03.2011 16:07:27 »

AthaMaarit   Aivan kuin jokin ajatus tunkisi tietoisuuteen,jota ponnekkaasti torjut.Muös joku persoonan osa,jota torjuu voi näyttäytyä näin.
Joskus tuollainen uni tulee,kun ei haluaisi jotakin ihmistä enää elämäänsä,reviirilleen,ajatuksiinsa ja nimenomaa ajatuksiinsa.
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #1812 : 02.03.2011 17:47:46 »

Pimeähköä ja viileähkö ilta/yö, huomaan olevani yöpuku päällä (kirkkaan vihreä hihaton ainakin ja jotkut pöksyt) ulkona kaukana kotoota (n.3km). Ei tämänhetkinen kotini kuitenkaan, ehkä lapsuuden ja/tai nuoruuden koti oli kyseessä. Tajuan että mulla ei ole avainta tai puhelinta, alan kiireesti juoksemaan sinne. Olen huolissani pukeutumisestani ja viileydestä ja siitä että en kerkeä päästä kotiin ennen kuin ulko-ovi menee kiinni. Tiedän unessa siis sen että olen jättänyt oven auki. En muista enempää. Hmm.  Undecided

Hei haps,

Minusta sinun unesi viittaakin nimenomaan joko lapsuuteen tai nuoruuteen. Olithan lapsuuden tai nuoruuden kodissasi unessa, joten siinä uni yrittää selkeästi vihjata.
Tunnelma vaikuttaisi huolestuneelta pikemminkin, murheelliselta ja siltä, että joku on sinut sinne oman onnen nojaan jättänyt, ulkopuolelle...  Sad

Onko sinulla ollut hylkäämisentunteita nuorempana? Entäs avainten aitoa hukkaamista, useinkin?  Wink Tai vastaako tuo ihan jotain aitoa tunnetta, jossa joskus olet joutunut olemaan, joko ihan tapahtumana, tai "sielun kylmänä maisemana", eli siis turvattomuuden ja yksinäisyyden tunteena..? Kuulostaa hyvin surulliselta tarinalta, jos joku jää kylmään ulos, ei avaimia, ei puhelinta...  Cry

Eilen minä löysin kadulta pyöräillessäni kissan, siis ihan oikeassa elämässä. Säikähdin sitä kissaa ensin, se vain istui yhden auton konepellin päällä. Minulla ei ole koskaan omaa kissaa ollut, mutta säälitti niin paljon, että pysähdyin katsomaan, mistä oli kyse. Se kissa olisi halunnut viereiseen kerrostaloon sisälle. Heti tiesi, mikä ovi sitä kiinnosti niistä rapuista.  Sad  Embarrassed Sitten rapsuttelin hetken kissaa, juttelin sille, semmoinen kauniin oranssi kissa se oli. Ovi oli tietty kiinni, kun kellokin oli jo noin 21 illalla, eli oli jo pimeä. Se kissa vaan halusi sisään. Mulle tuli aika surkea olo, en mistään eläinten rääkkäämisestä koskaan ole tykännyt, jotain lemmikkejä (pienempiä eläimiä) on mullakin joskus ollut. Ja hevostelua olen harrastanut.
Soitin ovisummereista yhtä, sellainen mikä oli vähän tutuhko sukunimi. Ajattelin, että jos sieltä joku avais vaikkapa, ei aavistustakaan ollut, että ketä siinä asuisi.

No sitten noin 2-3 kerrosta ylempää avattiin ikkuna ja katsottiin sinne alas mua. Aloin selittää asiaani, kysyin että onko se kissa tulossa sinne, kuuluuko tänne. Mutta ei, eivät tunteneet. Eikä se nainen siellä ikkunassa halunnut tulla avaamaan, kun "ei sitä kissaa nyt voi rappuunkaan päästää" Aika röyhkeä vastaus.  idiot2  Undecided  buck2 se lisäs, että "on ylimmässä kerroksessa kai joku uus, mutta en yhtään tiedä et onko sillä kissaa. Muilla ei ainakaan tuon näköistä oo ollu. Omistaja varmaan tulee kohta sen hakemaan..."  tickedoff
mua ärsytti. Mutta en voi toisten kissoja lähteä varastamaankaan, joten oli pakko jättää se siihen. Sitten rapsutin sitä, sanoin heippa ja et mulla ei valitettavasti ole siihen oveen avaimia...  Cry

Toivottavasti kissa pääsi kotiinsa tai jonnekin lämpimään.  angel Rukoilinkin vielä, sekä illalla ajattelin sitä kissaa.  smitten

Se oli vaan esimerkki. Siis että eläinkin kokee hylkäämisen tai yksin jättämisen aina tragediana. Ei halua tietenkään kukaan kylmään yksin jäädä lukkojen taa.  Sad Joten olisiko sinulla unen sanomana jokin, että vaikka sinut joskus on hylätty / jätetty pahasti yksin, niin asiat silti järjestyvät...?
Usko pois.  angel  :Smiley  smitten

Ja Nikkin kanssa ehkä olen samaa mieltä, että jotain hallinnan ja kontrollin kanssa asialla voi olla tekemistä. Meneekö nyt liian lujaa? Unohdatko asioita, tai et tarpeeksi keskity?
Mutta muuten kysy itseltäsi, olisiko se trauma tosielämästä. Miksi vieläkin mietit sitä, jos näin on? Ja miten voisit päästä yli tuon surun tai turvattomuuden, mikä traumoista voi joskus tulla...? Kirjoita vaikka tilanne läpi, tai puhu ystävien kanssa.  Kiss
Kyllä se siitä.  Smiley Lippu korkealle, häntä pystyyn vaan...

Taidan tänään käydä sen saman reitin, katsomassa muuten onko yhtä kissaa enää niillä nurkilla auton konepellin päällä...  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1813 : 02.03.2011 22:37:27 »

AthaMaarit   Aivan kuin jokin ajatus tunkisi tietoisuuteen,jota ponnekkaasti torjut.Muös joku persoonan osa,jota torjuu voi näyttäytyä näin.
Joskus tuollainen uni tulee,kun ei haluaisi jotakin ihmistä enää elämäänsä,reviirilleen,ajatuksiinsa ja nimenomaa ajatuksiinsa.

Minäkin mietin, että se on ehkä jotain tällaista, mutta en millään keksi mikä asia se olisi...  Kukaan henkilö se ei ole, sen tiedän, samoin luonteenpiirrekään se ei ole. Ehkä se on stressi, olen joutunut nyt viime päivinä vetämään itseni aika tiukille (kiitos niiden menkkaoireiden, jotka tekevät minut työkyvyttömäksi, mutta tekemistä riittää silti eikä levolle jää aikaa).
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1814 : 02.03.2011 22:46:46 »

Tressi aiheutti minulle aijemmin,että laitoin ovia lukkoon,ja niitä ovia oli paljon.Aina vain tunki joku jollain ovella.Kaitpa halusin olla hetken kuin piilossa.Olla vain.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: