Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2288477 kertaa)
0 jäsentä ja 226 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1830 : 07.03.2011 11:16:22 »

Ahdistavia unia.

Edellisyönä:

Puolikas Alligaattori pudotti eteeni verisen naisen pään. Molemmat veressä, alligaattorikin kuollut.

Toisessa unessa ruma mieskääpiökissa ejakuloi reidelleni ja irvisti ilkeästi minulle.

Viime yönä:

Näin ihanan vanhan talon, joka oli vain raunio. Näin sen vietävän pois, purettavan. Sitten olinkin sen ovella, ja se oli kokonainen. Menin sisään, se oli aivan homeessa, ikkunoita ei ollut. Avasin kaiken, kaikki ovet, ja ikkunat, joita olikin monta. Home katosi, talo oli hieno. Näin sivurakennusten rakentuvan silmieni edessä, rakennuspalikat, sementit ja niin edelleen. Katselin rakennusta alhaaltapäin, se seisoi jyrkällä mäellä, kivijalkoina vihreät ämpärit. Lauloin kovalla, kirkkaalla äänellä englanniksi pihan nur-kassa arvokkaasti mätänevästä vadelmapuskasta, joku kuunteli minua, olin hiukan surullinen ja hiukan onnellinen. Sitten olin taas sisällä, ja talo seisoi maalla. Sen seinät olivat valtavan paksut, ainakin kaksi metriä ja keskellä taloa oli valtavan suuri uuni, takka, joka lämmitti. Sitten olinkin vaalea mekko päällä, ja huoneessa tuoksui kahvipannu, joka höyrysi, ja jokin keraaminen pikku-uuni, joka työnsi höyryä ulos. Huoneessa oli kanssani homomies, jonka kanssa minulla oli kaksi lasta. Me rakastimme toisiamme, mutta jotenkin arkipäiväisesti, lastemme takia. Huoneessa oli myös toinen mies, ehkä veljeni. Hänellä oli musta, lyhyt parta ja hän oli isokokoinen, pitkä ja raavas. Kannoin kahvipannun ja keraamisen uunin parvekkeelle, valkoiset verhot leijuivat, oli tummansininen yö. Puutarhassa hiljaista, omenapuut vaiti. Nojasin pääni parvekkeen rautakaiteeseen, ja homomies nojasi minuun. Kuolimme kahvipannun ja uunin tuottamaan häkään. Nukuimme pois. Toinen mies löysi meidät. Rakennus purettiin, kauneus oli mennyt. Sivurakennukset mätänivät unohdettuina.

Heräsin ahdistuneena unesta.  Embarrassed
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1831 : 07.03.2011 12:57:11 »

indiima
Plutohan se siellä ejakuloi ja ahistaa minuuttasi minuutintarkasti.
Purkaa taloa, pistää raunioiksi, muuttaa ja muokkaa.
Kuolettaa, jotta uutta syntyisi. Näyttää homeen paikat?
Oma  kuu:si (koti, talo, tunne, unenäkö) ollut  aurinko/  merkurius keskipisteessä Pluton huoneessa.
Ollako onnellinen vaiko surullinen? Laulaako vieraalla kielellä?
Mihin Vesta-keskittyä, missä se "uunin" paikka on?
tr  kuu aspect_con valaissut oman pimiän puolesi Lilithin.Homomies / tasa-arvoisuus?
Älä juo sitä kahvia..
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1832 : 07.03.2011 13:07:38 »

Kiitos nikki. Ahdistaa pluto, vielä näköjään aika pitkään. asc  aspect_opp  neptunus tekee vielä varmaan sen, että on pää ihan sumussa. Tai sitten se on se kahvin puute. En ole juonut ja juomatta saa jäädäkin, olo on bättre.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Because you never saw your eyes like I did...

Profiili
« Vastaus #1833 : 08.03.2011 00:31:37 »

Olen nähnyt unettomia unia, erittäin mieluisa tunne kuitenkin herätä.
En muista mitään unesta, olen levännyt mainiosti, vaikka uni määrällisesti ja tunnillisesti olisikin ihmismielelle käytännössä aivan riittämätön kaikkien oppien mukaan.  smitten

Tuntuu, että on vain mukana ja vieressä ollut joku,
Henki,
tärkein, rakkain, menneisyydestä,

Hän, joka lähti liian aikaisin.  angel
Ehkä olemme vain nukkuneet yhdessä...?  Cheesy  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
grusgrus
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1834 : 09.03.2011 10:32:39 »

Ahdistava uni viimeyöltä:
Löysin kaksi kaniani verisinä makaamasta häkin edestä, molempia oli purrut käärme.
Veri oli todella punaista ja luulin molempien kanien olevan kuolleita. Mutta kas, molemmat lähtivät loikkimaan, toipuivat täysin.
Sitten alkoi vimmattu käärmeen etsiminen, ettei sama toistu. Lopulta löysin käärmeen kanihäkin yläpuolella roikkuvasta puunoksasta.
Toisessa unipätkässä eräs nainen toi minulle kaupasta pullon appelsiini-viiniä.
Äkkiä ajateltuna uni on helpostikin tulkittavissa, vai onko?
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1835 : 09.03.2011 18:17:06 »

Tämä nainen tai joku muu haluaa hurmata sinut ja viekotella viineillään, tehdä mitä käärme kuvaannollisesti teki paratiisissa: kiellettyä hedelmää. Ja liittyy kaneihin heti,
eli sinä pelkäät sitä, tiedät että kävisi huonosti,
pelkäät verisiä jälkiä, "puolustat raivokkaasti omia rakkaitasi"  Wink

Olisko yhtään sinne päinkään?

Kanien elpyminen ja toipuminen olivat hyviä enteitä. Sekin on hyvä, että sinä haluat taistella, löytää käärmeen ja kohdata pahantekijän unessa. Sinussa on siis taistelutahtoa ja periksiantamattomuutta, sinnikkyyttä.

Uni kysyy sinulta viettielämän ja rakkauden suhteen, mitä todella haluat ja keneltä? Mitä olet valmis uhraamaan sen vuoksi, kuten kanit ikään kuin uhrattiin?

Rakkauden eteen tarvitsee aina uhrata jotain, on vain oltava erittäin varma siitä, että uhraus on kannatavaa. Vaikka kävisi huonosti rakkaudessa, silti mikä ei tapa, se vahvistaa, siis kaikesta kyllä selviää, myös sydänsuruistakin.
Kaikille tulee niitä joskus, kaikille, jotka joskus ehtivät jotakuta aidosti rakastaa.  smitten

angel tulkinta tuli täysin intuition pohjalta,
kuuntelen mielelläni, jos se on mennyt aivan pieleen...
Sitten otetaan kirjat esille, ja mietitään uudestaan!  Grin  smitten
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1836 : 12.03.2011 00:03:21 »

Alexandria,

hampaat ovat yleensä nuorten aikuisten unissa, siinä vaiheessa kun aletaan henkisesti taistella omien uskomusten ja oikeuksien puolesta, itsenäistytään,
eli "näytetään omia hampaita" muille, erkaannutaan johonkin omaan suuntaan, siitä totutusta mallista.

Jos hampaasi olivat noin hienot ja hohtavat,
tulee kaksi eri tulkintaa mieleen minulle, joko:
1. olet vähän naiivi untuvikko, hampaasi ovat "uunituoreet, viattomat ja puhtaat", eli saisit vähän useamminkin epäillä, tai suuttua tai pitää puoliasi. Jokaisen hampaiden pitää  joskus alkaa unessakin "vanheta ja kulua" Tämä riippuu siitä, minkä ikäinen mahdat olla..
Vasta parinkympin tuolla puolen,
voi jo aiheestakin alkaa kyseenalaistaa sitä, jos ovimaton kaltaisesti antaa aina kaikkien kävellä itsensä yli, eikä puolusta omaa itseään... Onko sinun kohdalla näin?

2. Ja tämä on taas totaali vastatulkinta edelliseen,
voi hampaiden hohtavuus, ns uutuus olla myös juuri liiallista puolustushyökkäävyyttä, liiallista terävää suullista voimaa. Arvosteletko liiaksi muita? Oletko jotenkin mielestäsi muita parempi? Kadehditko liikaa muita? Miten on oman itsetuntosi laita? Oletko epävarma jostain? Nämäkin ovat tyypillisiä nuortuvan aikuisen kehitysvaiheita,
ehkä ylimielisyyteen auttaa se, että mietipä jos sinusta kaikki vain juoruavat tai haukkuvat tai puhuvat pahaa. Tuntuisiko enää kivalta, että kaverit ja ystävät tekisivät näin, vaikka luotat heihin? Haluatko sinä siis toimia heille niin?

Epävarmana voit kysyä, kai sinussa on jotain hyvää? Missä olet hyvä, luonteesi puolesta tai koulussa? Mikä on suurin saavutuksesi, mistä olet tähänastisessa elämässäsi eniten ylpeä? Entä ulkonäkösi, parhaat kolme asiaa esimerkiksi, joita et muuttaisi?
Löydätkö muista ihmisistä näitä samoja asioita? Voisitko ajatella ihailevasi sitä, mitä muilla ehkä on, mutta sinulla ei ole? Vai kadehditko mieluummin? Kateus on voimana paljon tuhoavampaa sorttia kuin ihailu, tiedoksi vain...  Cool  smitten

Hampaat liittyvät kuitenkin itsensä puolustamiseen, sanailuun, jopa suoranaiseen kettuiluun, ilkeilyyn muille.

Uni keskittää huomiosi nyt siihen, miten olet ehkä käyttäytynyt omituisesti muita kohtaan. Uni kehottaa muuttamaan omaa käytöstäsi, ympäristökin alkaa muuten jo pian ihmetellä. Kuten unessa varmasti hohtavat hampaat aiheuttivat huomiota ja hämmästystä?
Oikeassa maailmassakin pitää olla tarkkana, onko itse liian ilkeä muille,
vai ovatko muut huomaamattasi liian ilkeitä sinulle koko ajan, älä silloin tee itsestäsi pilkkakirvestä.

InDIIMALLE VIELÄ,
tuo mitä talolle unessasi tapahtuu,
sekä teille pariskuntana sen homomiehen kanssa, on jokin vakava ristiriita elämässäsi nyt. Talo kuvastaa henkilöä itseään, samoin sinä itse aina kuvastat, ja tuo viittaisi joko nykyisiin perhe. / parisuhdeongelmiin tai sitten lapsuuteen ja siellä koettuihin kipeisiin asioihin,
varsinkin isäsuhteen kautta (vahvat miehiset vaikuttimet, kun kaksi erilaista mieshahmoa)

Uuden talon ilmestyminen, mutta kuitenkin home läsnä ---> joku ongelma yritetään lakaista maton alle, mutta ei se silti lakkaa olemasta, sinun on nyt kohdattava vain se. talosi, eli sinä itse ei voi uudistua, jos et nyt käy läpi menneisyyttäsi, ja kunnolla,
se auttaa nykytilanteeseenkin, ehkä?
En tiedä,
sinun unessa on paljon painolastia ja symboleita, ahdistavuutta,
pyydäpä unimaailmalta,
että haluat nähdä tarkemmin tuosta samasta aiheesta unta, pyydä selkeyttä siihen, vaikkapa ennen nukahtamista, kun silmät on jo kiinni, voit uudestaan miettiä untasi, ja kysyä mielessäsi, että mitä se oikein tarkoittikaan, kun et vieläkään ymmärrä.

Katsotaan Indiima sitten täällä, jos sama uni kertoo lisää, miten ne talot homehtuu tai häkä tulee taas kehiin tappamaan tms. Vai oliko enemmänkin kyse henkilöiden suhteista, vaarasta tunnelmana tai siitä puutarhasta?
Tuossa jotenkin kovasti naiseus taistelee yksin kahta miestä vastaan, hukkuu jopa "naisellisena" pidettyyn homeiseen puutarhaan jne.
onko sinusta aina pidetty huolta pienempänä? Pidetäänkö nyt? Muistatko aina itse huolehtia itsestäsi, rakastaa itseäsi?
Katso vähän kohdan 2 vastausta ylhäältä, Alexandrialle,
mieti myös sinä, mikä sinussa on hyvää, miten voit kehittää itseäsi paremmaksi jne.

Toivottavasti ahdistus ja ahdistavat unet helpottavat! Aina voi pyytää tarkennusta, uni yleensä lieventää varoituksiaan, kun suostuu ja "pystyy" paremmin "yhteistyöhön" eli omaa halukkuutta löytyy. Silloin unet eivät tule aina niin yllättäen.

Natinati, hyvää viikonloppua, rauhaisia unia, enkelin kuvia!  angel  smitten  smiley6600  laugh
tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1837 : 12.03.2011 11:22:51 »

Aamulla näin pikaunen....

Oli keskikesäinen aurinkoinen iltapäivä. Maaseudulla olin, kävelin hiekkatietä, jonka molemmin puolin oli erittäin vehreitä laidunmaita. Hieman kauempana tiestä, eräällä laitumella näin lypsykarjaa laiduntamassa, äitini ja isäni olivat siellä myös. He käyskentelivät lehmien joukossa. He näkivät minut tiellä ja katselivat menoani.
Tiessä oli loiva ylämäki, jonka päälle kävelin ja siitä eteenpäinkin. Oli lämmintä ja taivaalle oli alkanut kerääntyä ukkospilviä. Kävelin eteenpäin ja havaitsin lisää nautoja vasemmalla puolellani laiduntamassa. Yhtäkkiä nuori sonni, musta ja kello kaulassa, sai jonkinmoisen sätkyn ja hyppi yli sähkölanka-aitojen tielle ja sieltä toiselle laitumelle, jolla laidunsi vuohia. Lehmien ja sonnin laidun oli korkeammalla tiestä ja vuohten laidun taas alempana tietä. Sonnin perässä loikki iso harmaa susi, jota kohti aloin mennä. Olisin halunnut mennä rapsuttelemaan sitä korvan takaa. Aloin jo lähteä sutta kohti, kun tielle ilmestyi, kuin tyhjästä, pitkä, mustatukkainen, miespuolinen Pohjois-Amerikan intiaanisoturi hevosella ratsastaen. Hän kielsi minua koskemasta suteen. Susi sai ajettua sonnin takaisin omalle laitumelleen, ja huomasin, että viereeni oli ilmestynyt iso ruskea ahma, joka alkoi pureskella vasemman käden sormiani. En ensin edes huomannut sitä, koska se ei sattunut. Sitten alkoi ukkostaa ja ahma hävisi peloissaan.
Susi oli palannut intiaanimiehen hevosen jalkoihin ja katseli sieltä minua keltaisilla silmillään. Tunsin kummallista vetoa mieheen. Mies pysyi koko ajan hevosensa selässä.
En pystynyt puhumaan ollenkaan, kun huomasin, että kieleeni oli ilmestynyt ohutta rautalankaa. Se oli lävistänyt kieleni vähän samaan tapaan kuin ongenkoukku ja oli kiertynyt kummallisesti kieleni ympärille. En saanut sitä itse pois, vaan intiaanisoturi laskeutui ratsunsa selästä ja auttoi rautalangan irti. Sitten olin taas yksin tiellä.  Heräsin.

Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1838 : 12.03.2011 12:28:54 »

Omia unia välillä, jos joku tajuaisi tästä jotain:

Puoliso oli unessa juuri ennen heräämistä. Suunniteltiin lastentekoa, ihastuneina ajattelimme, että mitä jos teemme nyt lapsen. Oli miellyttävä tunne unessa sitä yhdessä suunnitella. Sitten hän kysyi minulta, paljonko aion vielä pudottaa painoa,
mikä on tavoitteeni?
Tämän voisi joku nainen ottaa siis loukkauksena, mutta sitä se ei unessa ollut, vaan ainoastaan miehen huolehtivaisuutta. Sitten vastasin kai 11 tai 15 kiloa,

samalla heräsin, mies tuli herättämään.

Heräsin hänen mukaansa erittäin hymyileväisenä, uskalsin vain kertoa tuosta laihdutusjutusta.

Suunnittelemme paljon yhteistä tulevaisuutta nyt, minä vaan lähinnä jarruttelen asioita ja tuota lasten hankkimista. Hän tukee laihduttamista, olen urakkaa saanut jo erittäin hyvin eteenpäin,
olen noin 20 kiloa laihtunut, ehkäpä jäljellä olisi ainakin se joku 15 kiloa vielä,
olen ollut siis joskus TODELLA lihava ja ylipainoinen, enää vain lievästi.

Mitä tämä uni tarkoittaa? Tarkoittaako se ihan oikeastikin perheen perustamista, oli niin lähellä todellista elämää nimittäin ihan kaikki tuossa unessa...?
Ja tänä vuonna tulee jotain ainakin meidän välillä tapahtumaan, mutta en ihan heti välttämättä ole suunnitellut, että se nyt LAPSI olisi....  idiot2 koska mietin yrittäjäksi ryhtymistä, opintoja ja alan vaihtoa jne. joten siksi voisi odottaa vielä jokusen vuoden tuota juttua,

mutta menepä ja tiedä... Uni oli todella miellyttävä kuitenkin,
vielä kun hän tuli siihen herättämään tuon jatkeeksi...  smitten  smitten  Kiss  Kiss
tallennettu

sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1839 : 12.03.2011 15:22:03 »

Voisiko joku teistä tulkita uneni?

Näin unessa että minulla oli suu täynnä ihan valkoisia hampaita. Kaikki hampaat olivat ihan ehyitä ja ne "hohtivat" valkoisena. Uni jäi vaivaamaan minua.

Rikkinäisistä ja irronneista hampaista kerrotaan unientulkinta kirjoissa, mutta ehyistä, hohtavan valkoisista hampaista ei ole mitään tulkintaa löytynyt

Hyvät valkoiset hampaat kuvaavat kykyä käydä elämään käsiksi.Eheyttä.Oma naisellisuus tuntuu hyvältä ja harmooniselta.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1840 : 12.03.2011 15:58:05 »

Topaasi. Teillä on puolisosi kanssa ilmeisen avoimet välit unen mukaan.Se asia käy ehkä vielä paremmaksi.Uusia suunitelmia kuvaava se lapsi,joka on teidän yhteinen asia,"kuin kahdenkauppa".Ei niinkään vain sinun omia suunnitelmia,vaan yhteisiä.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1841 : 12.03.2011 16:04:18 »

Topaasi:

lapsi voi myös kuvastaa uutta alkua, myönteisiä yhteisiä asioita, vilpittömyyttä ja tarpeellisuutta, tarvetta yhdessäololle.

Omassa unessani olin viime yönä mies, noin 1920-luvulla. Ihan tavallinen, noin vajaa 40-vuotias mies, joka oli samanikäisen naisen, muotisuunnittelijan palveluksessa. Hän lahjoi minua uusilla silmälaseilla, hienoilla, aurinkolaseillakin. Hänellä itsellään oli korvissaan suuret, hopeiset korvakorut, jotka kilisivät hieman. Hän käytti myös isoa, leveälieristä, tummaa hattua vaaleiden kiharoiden päällä. Meillä oli suhde, vaikka muiden silmissä suhteemme oli jossain määrin epätasa-arvoinen. Hän oli rikas nainen ja minä olin köyhä, kouluttamaton, mutta sivistynyt mies.  Maahan tuli työläisvallankumous ja muotisuunnittelu ja tehdas olivat kapinan vallassa. Syöksyin vessaan latomaan hopeakoruja kassiin. Otin hänen pienet korurasiansa ja tyhjensin ne kassiini. Hän oli hätääntynyt, meidän yhteinen lapsemme oli pelastettava. Juoksimme puistoon, mutta kimppuumme kävi joukko työmiehiä, niitä joiden mielestä minä olin pettänyt heidät. Sitten katselin naisen silmin kuin mies tappoi työläisten johtajan paljain käsin suojellakseen minua ja lastamme. Hän käveli ruumiin ja sen luokse polvistuneiden työmiesten luota hiukset sekaisin, hihat käärittyinä ja katse maahanluotuna meitä kohti.

^ Uneni saavat minut kyllä pikkuhiljaa ajattelemaan uudestisyntymistä.
tallennettu

Topaasi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1842 : 13.03.2011 04:32:17 »

Topaasi:

lapsi voi myös kuvastaa uutta alkua, myönteisiä yhteisiä asioita, vilpittömyyttä ja tarpeellisuutta, tarvetta yhdessäololle.

Omassa unessani olin viime yönä mies, noin 1920-luvulla. Ihan tavallinen, noin vajaa 40-vuotias mies, joka oli samanikäisen naisen, muotisuunnittelijan palveluksessa. Hän lahjoi minua uusilla silmälaseilla, hienoilla, aurinkolaseillakin. Hänellä itsellään oli korvissaan suuret, hopeiset korvakorut, jotka kilisivät hieman. Hän käytti myös isoa, leveälieristä, tummaa hattua vaaleiden kiharoiden päällä. Meillä oli suhde, vaikka muiden silmissä suhteemme oli jossain määrin epätasa-arvoinen. Hän oli rikas nainen ja minä olin köyhä, kouluttamaton, mutta sivistynyt mies.  Maahan tuli työläisvallankumous ja muotisuunnittelu ja tehdas olivat kapinan vallassa. Syöksyin vessaan latomaan hopeakoruja kassiin. Otin hänen pienet korurasiansa ja tyhjensin ne kassiini. Hän oli hätääntynyt, meidän yhteinen lapsemme oli pelastettava. Juoksimme puistoon, mutta kimppuumme kävi joukko työmiehiä, niitä joiden mielestä minä olin pettänyt heidät. Sitten katselin naisen silmin kuin mies tappoi työläisten johtajan paljain käsin suojellakseen minua ja lastamme. Hän käveli ruumiin ja sen luokse polvistuneiden työmiesten luota hiukset sekaisin, hihat käärittyinä ja katse maahanluotuna meitä kohti.

^ Uneni saavat minut kyllä pikkuhiljaa ajattelemaan uudestisyntymistä.

Toki lapsi kuvastaa indiima  kaikkia näitä. Siis hyviä juttuja.  angel Mutta talosymboli, miehiset vaikutteet yms. se home ja ahdistava, surullinen unen päätös, niistä minä huolestuin sinun aiemmassa unessasi, siksi ehdotin sen liittyvän lapsuuskokemusten kautta jotenkin sinun itsesi arvostamiseen, itsetuntoon, kykyyn olla armelias, anteeksiantava ja rakastava myös itseään kohtaan... Ymmärrätkö nyt?  smitten

No, tuo viime kertainen unesi, 1920-luvun uni, huomaatko yhtenäisyyden: miehiset vaikutteet vahvasti läsnä taas, ainakin loppusanomassa. Samoin lapset, lapsena oleminen ja jokin uhka / vaara lopussa. Saatko siitä kiinni? Auttaako yhtään?  Smiley
Ja että raavas mies taas tuhoaa / puolustaa lopussa kaiken, no nyt et kuollut häkään -eli pelastuit, hän suojeli sinua, taisteli puolestasi...  angel smitten
Se on jälkimmäisessä unessa ERITTÄIN hyvä, todella hyvä loppu, eli jokseenkin onnellinen, vaikka nyt moni kuolikin sen vuoksi, mutta sinä sait rauhan.  angel
No, se on vain unta. Katso vaikka uutisia Japanista, eipähän kai kenenkään perusongelmat enää tunnu kovin isoilta tai mahdottomilta sen katastrofin rinnalla, eikö??  Lips Sealed  Cry  buck2  idiot2

Mutta kai korkeimman tahdosta ikävätkin asiat täällä tapahtuvat...  angel

Indiima, nyt kysyn sinulta jatkokysymyksiä:
miten suhtaudut miehiseen mustasukkaisuuteen? Sujelevuuteen / pelastamiseen ja puolustamiseen? Onko joku joskus kiusannut / satuttanut pahasti, uhannut oikein kunnolla? Millaisia miehiä olet kokenut elämässäsi? Miesmallit lapsena? Isäsi / isäsuhde?
No eka uni, tunnetko aidon elämän vastineita hahmoille tai heidän piirteilleen, olemukselleen? (miksei päde tohon jälkimmäiseenkin uneen yhtä hyvin...)
Onko homomiestä aidossa elämässä? Entä jokin jykevä ja raavas mies, se taistelija ja puolustaja?
Onko sinulla lapsia? Suhtautumisesi aidossa elämässä lapsiin? Mahdolliset ongelmat / ristiriidat, vaikeudet, haasteet?

Itsensä uudistus, uudelleen syntyminen, ihan varmasti on tullut ajankohtaiseksi, koska nytkin näet varsin syvällisiä ja monimerkityksellisiä, sekä -ulotteisia unia...  smitten
Mitä voit, mitä haluat itse uudistaa itsessäsi?
Miten voit sen tehdä? miten uskot parhaiten pystyväsi siihen? Mieti pientä mahdollista ensimmäistä muutosta.
Sitten optimoi ja meditoi itsesi ja elämäsi siihen suuntaan, että tuo tavoite voi jossain määrin vähä vähältä alkaa ehkä toteutua.

Katso mihin unet kehittyvät, pyydä lisää apua jos tarvitset... Kyllä se siitä.  smitten
Paljon paremman oloisia unia olivat jo... Näköjään...  laugh  smitten

tallennettu

SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1843 : 13.03.2011 09:19:49 »

Osaisko joku sanoa jotain tuosta laiduntamisunesta ja intiaanista... Olisin kiitollinen. Jäi nimittäin vaivaamaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1844 : 13.03.2011 10:20:53 »

Minäkin näin unta hämähäkeistä, tosin en pelkää niitä, näitä suomalaisia ainakaan.
Unessa jossain koulun eteisaulassa oli kalteva pinta, johon ilmestyi pieni hämähäkki,
jota joku kavahti, minä siihen että eihän tuo mitään,
kato tuota lattian rajassa olevaa.
Se oli musta, kissanpennun kokonen ja mahanalus jalkoja täys ja männä möngersi.

No, mestarikutoja Arachne 2  kaksoset onkin Descentilläni verkkojansa kutomassa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: