Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2229733 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1875 : 22.03.2011 17:47:23 »

Kiva että vastasit ja muistatkin vielä! Smiley Nyt kun mietin, niin jos jotain vielä olisi selvittämättä.. Niin ainakin, siihen tuli se kolmas tyyppi, tahtoi liittyä seuraan. Rämäpää sanoi ettei käy, mutta Huolehtija sanoi että käy, jos lupaa olla kiltisti. Se on täysin hämärän peitossa sen merkitys.. idiot2 kaipa sitä kaikki ajallaan.. :Smiley

Heh, vai on moottorisahat laitettu sivuun. Grin Ihan hyvähän se on, että on muuntautumiskykyä.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Weeping Willow
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #1876 : 22.03.2011 21:10:00 »

Saavuin sukupuolettomana ihmisenä paikalle, josta pääsee toiseen ulottuvuuteen. Ystäväni oli näyttänyt paikan minulle aikaisemmassa unessani. Se oli pylväiden takana piilossa oleva kivilaatta, jota koristi erikoinen tähti, ehkä heksagrammi. Tein joitakin liikkeitä ja toistin hyvin osaamiani sanoja, jotta pääsisin laatalta sinne toiseen ulottuvuuteen, mutta keskittymiseni häiriintyi, kun kaksi olentoa tuli paikalle. Jäin jonkinlaiseen välitilaan leijuen näkymättömänä. Olennot kuitenkin lähettivät minut eteenpäin, minne halusinkin...

Sitten olinkin mies tummassa haarniskassa tumman hevosen selässä. Ratsastin metsässä vasemmalla puolellani pahaksi luokittelemani mies. Oikealla puolellani lensi velho, joka kertoi minusta tulevan vielä jotain suurta, mutta myös paha mies kuulee sen ja vaistoan jotain epämiellyttävää koittavan.

Sitten uni hyppää johonkin tavalliseen uneen. Onkohan alitajuntaani jäänyt jonkun fantasiakirjan juoni Cheesy
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1877 : 23.03.2011 17:28:50 »

Mun unissa on alkanut vilistä paljon koiria... hyvin erikoisissakin paikoissa, ja monessa unessa nyt.. mitähän ne siellä häärää.. Smiley En ole ollut nyt koirien kanssa juur yhtään tekemisissä.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1878 : 23.03.2011 23:21:20 »

Minulle sanottiin, että koirat edustavat tunne-elämää unissa. Tunne-elämää ja hoivaa tms. Itsekin näin unia koirista jokin aika sitten.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1879 : 24.03.2011 00:19:14 »

 Minua hämentää viime yönä nähty uni. Se oli hyvin sekava ja sitä on vaike puke sanoiksi. Mutta jotenkin näin,

 Siellä (jossain) oli minä, entinen miesystävä ja samoin nykyinen. Minä olin hyvin vihainen, itkuinen, hysteerinen, siis aivan sekaisin, en tiedä miksi. Molemmat miehet yrittivät saada minua rauhoittumaan ja olivat rauhallisia paitsi nykyinen miesystävä alkoi tulla vähän hermostuneeksi kun huomasi ettei se käykkään niin nopeasti. Huvittava kohta oli se kun minä menin jonnekkin piiloon ja toinen miehistä (en tiedä kumpi) nappasi minua nilkasta kiinni ja veti sieltä pois sanoen "älä viitsi kiltti kiukutella", ja minä potkin, itkin ja huusin kuin pieni eläin.  Tongue Sitten entinen miesystäväni yritti pitää minua aloillaan mutta minä raapasin häntä poskeen niin että hän sai verta valuvat naarmut, ja minä oline entistä hysteerisempi kun en halunut satuttaa häntä, vain että hän päästäisi irti. Sitten nykyinen miesystäväni sairastui johonkin ihmeelliseen tautiin, hänen kasvonsa olivat täynnä paiseita, ja minä syytin siitä itseäni kun minä levitän siinä tilassa niin negatiivista energiaa. Huh Hän oli niin sairas että makasi/nukkui sohvan kaltaisella. Entinen mies ystäväni joutui siis yksin yrittää rauhoittaa minut, olin tässä vaiheessa jo väsynyt hieman, mutta kun entinen miesystävä käveli kohti minä yritin paeta mutta eihän siellä ollut pakoreittiä, lisäksi pelkäsin todella paljon, että hän on minulle vihainen. Kun hän oli jo lähellä yritin vielä potkia ja huuta että "älä tule lähemmäs", mutta kun hän tuli, hän vain halasi ja minä aloin itkemään ja tärisin siinä hänen sylissä. Kaaos oli ohi, nyt oli vain ahdistava hiljaisuus, hän halasi ja minä itkin ja tärisin väsyneenä "kamppailusta". Yhtäkkiä aloimme keskustelemaan mutta en muista muuta kuin oman viiemeisen lauseeni; "kuinka selitämme tämän.." <- nykyiselle miesystävälleni, sitten heräsin kesken kaiken. Ja tuo lause häiritsee minua hyvin paljon kun en tiedä mitä olisi pitänyt selittää ja mistä keskustelin entisen miehesystäväni kanssa.

 Mainitsen vielä, että välillä nykyisen miesystävän kanssa tulee kahnauksia liittyen exään kun en kaiketi pysty myöntämään sen olevan ohi tai en ole halukas päästämään irti vaikka olen iloinen nykyisen kanssa. (en nimittäin ole koskaan kokekut sellaista rakkautta kehenkään muuhun, tiedä sitten mistä se oli peräisin).
 Tongue
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #1880 : 24.03.2011 12:34:42 »

Näin tosi värikkään unen.

Ekaksi olin pitämässä ihanille tyttölapsille ja poikalapsille kerhoa, jossa kaikki olivat onnellisia. Mulle maksettiin työstä kaksinkertainen palkka, vaikka olin tuuraamassa ihmistä, joka oli paikalla. Lapset askartelivat ja olivat tosi ihania.

Seuraavaksi olin kymmenen tai 12 ihmisen ringissä istumassa, istuttiin olohuoneessa. Puhuin Mosambikilaisen, Sudanilaisen, saksalaisen jne. kanssa, yritin heidän kielillään. Afrikkalaiset olivat nuoria, etelä-amerikkalaisen näköisiä nuoria, erittäin kauniita naisia, espanjasta oli yksi nuori mies ja nuori nainen, saksasta oli vanhempi rouva ja koko komppaniaa isännöi harmaantunut 50-vuotias englantilaismies. Ryhmässä oli kihisevä tunnelma. No mango es, no es mango alkoi jollain kielellä lause, kun esiteltiin, ja yritin myös espanjaksi tulkata yo soy.... mutta totesin että espanjani oli aika heikkoa. Ihmiset nauroivat. Lähdin sieltä, se oli rivitalo. Viereisessä rapussa asui, mitä pidimme uskomattomana, englantilainen harmaantunut rouva, joka tarjosi meille sitruunahilloa ja vohvelikeksejä. Sanoin isännällemme ja hän sanoi tietävänsä sen, rouva itse oli auttanut häntä saamaan asunnon kyseisestä talosta.
Juoksin kahden siskoni kanssa autoamme kohti. Tajusimme, että poliisiasema on aivan vieressä, ruskettunut mies (australian aikainen pomoni) oli poliisikomisario. Olimme saaneet jokainen yhden kukkakimpun tavallisia kukkia. Minun kimppuni oli sininen, lätkin sillä yhtä poliisia naamaan ja juoksin kukkasuojaan, joka oli kuin iso jääkaappi. Vaihdoin kukkani violetteihin, ja mietin, että olisi kiva antaa jollekin mummolle tämä puska, koska itse en sillä mitään tee.

Juoksimme aitojen yli mielettömän isoa parkkista kohti, josta suurin osa autoista oli jo lähtenyt. Tiesimme, että jos meidän jää viimeiseksi, poliisit saavat meidät kiinni. Olimme jättäneet auton avaimen puuhun, josta oli poissaolomme aikana lähteneet kaikki lehdet. Puussa roikkui neljä avainta, joiden perät heiluivat tuulessa. Se riemukas näky.

Seuraavaksi olin hiekkamaan keskellä, molemmilla puolilla minua oli minua tuijottavaa, juhlivaa kansaa. Olin pukeutunut bikineihin, vartaloni oli nuori ja notkea. Tein takaperin voltteja, taivutuksia ja muita temppua kulkiessani aavikon halki. Ihmiset katsoivat minua, ja minusta tuntui hyvältä. Ei haitannut vaikkeivat voltit menneetkään nappiin, vasen ranteeni kääntyi aina vähän. Aurinko paistoi ja kaikki oli mahdollista.
« Viimeksi muokattu: 24.03.2011 12:38:07 kirjoittanut indiima » tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1881 : 24.03.2011 23:18:59 »

Näin lucid-unen jossa olin "aika paikalla" tai jonkun sentapasen. Olin kaupungilla ja mielenkiinnosta katsoin talon ikkunasta peilikuvaani ja siinä oli kiharapäinen tummahiuksinen nainen. On tuon oman identiteetin kanssa painittukkin, joten täydestä meni ja lähdin tämän jälkeen oikealle ja törmäsin "sossun" luukulle ja  joku toimiston täti heitti mulle lappusta kouraan ja sano että en ole hyvä poika vaan koululainen. Juorusikin jotain omiaan, mistä en oikein päässyt jyvälle. Yritin silmät sykkyrällä tuijotella lappusen rustauksia, mutta tädillä oli ilmeisen huono käsiala, josta en saanut mitään selvää.

Rupesi naurattamaan kun en luukuilla pyörimisestä ja koulusta ole koskaan niin pitänyt. Pitääkö nää nyt vetästä uniin mukaan? Noh lohdutuspalkintona lentelin, tai siis tarkemmin sanottuna kiepuin pitkin pihoja. Ylös alas sivulle ja niinpoispäin pitkän aikaan hallitsemattomasti. Pään chakroissa tuntui pörräystä ja musiikit soi taustalla. Kiva. Lisää kiitos! Haluan sen vihreän valtameren seuraavalla kerralla! Ja Ampukaa ylös taas kohti stratosfääriä.

Toissayönä heräsin ja kävelin keittiöön ja yritin pyyhkiä hiuksia pois silmiltä ja oli muutenkin tokkurainen olo ja katsoin ikkunasta ulos ja näin edessä metropolin ja kirkkaan tähtitaivaan. Metropolin talojen seinät hohti oranssina ja oli todella levollisen oloinen mesta. Pihallakin oli ruohikko jo vihreää. Sitten heräsinkin oikeasti, vedin saman lenkin uudestaan ja katsoin harmaata suomalaista lähiörakennuskantaa.

Tulee pikkuhiljaa Knikke Knakkertonista jakso, jossa Knikke näki unta, jossa näki unta, jossa näki unta....

Mitenkäs syvälle tää rotankolo menee? Mennään loppuun asti. Ehhe!

Aamu-Edit: Taisi koulu sitten alkaa... kiva. Eka oppikirja pistettiinkin jo sitten "vahingossa" naaman eteen.
« Viimeksi muokattu: 25.03.2011 17:24:26 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1882 : 28.03.2011 14:23:53 »

Viime yönä nähtyä.. Smiley

Olin uimassa vedessä/meressä.. Se oli kallioiden ympäröimä, pyöreä poukama/lahti ja aurinko paistoi.
Seuraavassa kohdassa, olinkin veden alla sukelluksissa. Joku henkilö oli vieressäni vedessä, siten että "seisoi" vedessä, päänsä/yläruumiinsa oli pinnalla. Katselin siellä sukelluksissa kaloja, jotka kiertivät kehää tätä henkilöä.
Niitä oli erilaisia, eri kokoisia.. Suurimmaksi osaksi tosi isoja kaikki, erityisesti yksi oli tosi iso/vähän ällökin.. Sitten oli toinen joka oli yhtä iso mutta puolet lyhyempi ja paksumpi.. Minä yritin ottaa niitä kiinni/tehdä niille jotain siellä sukelluksissa.. Yhtään ei pelottanut, kuten oikeasti tuollaset monsterikalat olisi yök.. Smiley
Saa tulkkaa, mitä kalat lienee.. Vesi oli kauempaa sumeampaa mutta läheltä/henkilön lähellä kirkasta.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #1883 : 28.03.2011 15:47:39 »

Näin häröjä unia viime yönä, tällä hetkellä muistan enää yhden.

Olin taikasuolla, siellä oli musta suo ja musta taivas, mutta kaikki olennot olviat läpikuultavan värikkäitä, taikaolentoja, jotka leijuivat ympäri kaiken. Siellä oli keskellä suota, meidän mummon talo, jonne kiiruhdin. Olin hilpeä, ja hyppäsin vaalean miehen viereen, hän oli mieheni opettaja (nuori kylläkin) Laitoin käden pakaralleen ja virnistin. Hän virnisti takaisin, se oli leikkiä. Yhtäkkiä ovella kolkuttivat pimeän lapset, ne olivat pieniä ja pidimme niitä pahoina. Mutta ne sanoivat, että pelkäsivät pimeän suolla. Siellä oli minttukaramellin värinen poimu, joka imi sen yli hyppäävät itseensä. Annoimme pimeiden suolapsien jäädä talon portaille nukkumaan. TAjusin, että eivät ne niin pelottavia ja ilkeitä ole, vain pidämme niitä sellaisina koska ne ovat pimeitä, ja me olemme valoisia.
Katselin niitä yöllä, kun ne tuhisivat ja peittelin ne.

Yhtäkkiä suolle hyökkäsi jokin rahkamonsteri, se toi mukanaan vaaleanpunaista liejua ja neljä kitaraa soittavaa poikaa tulivat heti aivopestyiksi. Rahkamonsteri toi vaaleanpunaista liejua niin, että suo-olennot kuolivat, pimeät ja taikaolennot. Vain 4 poikaa hyppivät portaiden edessä olevan television edessä ja hakkasivat kitaroitaan. Olin surullinen. Pääsin suolta pois ja katsoin perääni. Suosta ei ollut jäljellä kuin vaaleanpunaisia länttejä ja rahkamonsteri, joka oli monilonkeroinen tursas, kuoli hitaasti yksinäisyydessään.

 :Smiley Tämä uni on vähän sellainen, jota voisi kuvitella huumeidenkäyttäjillä olevan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1884 : 30.03.2011 17:47:33 »

Näin viime yönä unta, että kaulakuopasta löytyi patti. Melko iso, sellainen mikä näkyi jo ulospäin.
Ja itse vedin johtopäätöksen, että patti on pahanlaatuista. Kukaan ei sitä minulle kyllä kertonut, eikä unessa asiaa sen enempää tutkittu.

Mitä tällainen mahtaa kuvata  ?

Kiitos vastaajille  Smiley Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #1885 : 31.03.2011 11:47:54 »

Yhdessä kohtaa uniani viime yönä olin värjäyttämässä hiuksiani, ja niistä tuli vähän liian blondit ja sitä ihmettelin. Piti olla tumman punaruskeat. Sitten kun katsoin viemäriin, jonne hiusten huuhteluvesi meni niin puolet pitkästä tukastani oli katkennut ja vyyhtinä siellä viemärin päällä  Shocked
Minkähän voimien oikein pelkään karkaavan?

Lentounia olen kaivannut, kun joskus niitä näin paljonkin. Lentäminen on niin kiehtovaa, varsinkin ilman mitään apuvälineitä  Cheesy  Voisikohna niitä "tilata" jotenkin taas tulemaan? Ilmeisesti vapaudenkaipuuni on laantunut iän myötä ja elämä tasoittunut mallilleen. -huokaus-
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1886 : 01.04.2011 11:53:00 »

astrofriikki Mulla tulee suoraan mieleen kurkkuchakran tukos.. Pitäisiköhän sun puhua/kommunikoida nyt enemmän, että patit lähtee.. Smiley


Keskiyön usva Tulee mieleen hiuksista henkisyys.. oletko tutkimassa uusiksi henkisyyttäsi, uskon asioita tms vahvoja tahdon asioita.. tuli olo, kuin tässä pistettäisiin henkisyys uusiksi. "Uusi lookki ja puolet vanhasta pois" Smiley -jossakin sisimpäsi, minuutesi asiassa.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #1887 : 01.04.2011 14:23:26 »

Metsänkeiju, osuit kympillä nappiin!  Cheesy
Juuri sitä olen tässä seurannut, kuinka henkinen avautumiseni on saanut vauhtia tänä keväänä. Näköjään sitä nyt sitten vaan vahvistetaan vielä unienkin kautta. smitten
Toivottavasti ei tarvii vaan oikeasti luopua pitkistä hiuksista kehityksen eteen  2funny
Tai voihan olla että kehitys saa mut itseni niin haluamaan...
tallennettu
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 247


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #1888 : 01.04.2011 23:08:37 »

Oliks mulla täällä vielä juttu kesken jonkun kanssa? Oon nyt harvemmin käyny täällä, muistuttakaahan minua, jos en vastaa. Vaikka yksityisviestikin käy, jos mitään vastausta ei ala kuulua. Ok?  smitten  Wink
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1889 : 04.04.2011 07:00:42 »

Mitähän tarkoittaa kun unessa suu oli täynnä hakaneuloja, nauloja ja muita piikkejä ja syljin niitä pois?  crazy2
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
Sivuja: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: