Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2230223 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2055 : 28.07.2011 11:34:25 »

 Smiley. Mitäs pakkaaminen tarkoittaa unessa? En tiedä minne olin muuttamassa ja miksi,mutta pakkasin tavaroitani oudon pieniin laatikoihin. Asunto josta olin lähtemässä, ei ollut tämä omani, vaan iso,valoisa kaunis puutalo. siellä oli vanhanaikainen piironki jonka laatikossa oli hääkukkani. (en naimisissa) Pieniä valkoisia ja vaaleansinisiä kukkia ja ajattelin, että laitan ne sikarilaatikoon. Koko siis ehkä 20cm x 20cm ja syvyys n 5cm. Laitoin kukat sinne, mutta kansi ei mennyt kunnolla kiinni. Sanoin miehelleni...joka ilmeisesti muutti mukanani, että vie latikko varoen ja samalla huomasin, että olin pakannut laatikkoon myös hänen hupparinsa  idiot2. Pakkaus/muuttoapua oli hirveästi, enkä edes tuntenut kaikkia niitä ihmisiä. Mitähän ihmettä tästä voi päätellä???  Shocked
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2056 : 30.07.2011 21:13:50 »

näin tässä eräänä yönä unta, että istuin rantakalliolla ja katselin auringonlaskua. olin surullinen, mutta jostain syystä myös hyvin tyyni ja rauhallinen. siinä oli joitain ihmisiä, ystäviäni, joista tunsin itseni täysin ulkopuoliseksi keskittyessäni katselemaan aaltoja ja laskevaa aurinkoa. kun käännyin katsomaan oikealle puolelleni, vieressäni istui eräs kaukana asuva rakas henkilö, joka alkoi jutella minulle. ensin hän sanoi, että minun ei tulisi murehtia perheeni ongelmista (joita minulla oli sillä hetkellä menossa) vaan että kaikki selviäisi kyllä. sitten hän totesi, että olen kaunis, lähdetään kävelylle. menimme kotiini, jossa minua odotti paketti eräältä toiselta henkilöltä, joka oli joskus ystäväni, mutta jonka kanssa välit ovat viilenneet, enkä haluaisi pitää enää häneen yhteyttä. jostain syystä hän haluaa kuitenkin roikkua minussa. tunsin oloni todella vaivaantuneeksi ja yritin kysyä, mitä minun pitäisi asian kanssa tehdä. ystäväni totesi vain, että hän soittaa seuraavana aamuna. heräsin imurin ääneen, ja olin aivan varma, että joku imuroi meillä. menin alakertaan katsomaan, mutta kukaan ei ollut vielä herännyt. mikä oli siis tämä imuri, joka tuli uneeni? haluaisiko joku selvittää? =)

no, seuraavana aamuna sain huomata perheen ongelmien selvinneen. samassa soikin puhelin, ja kukas sieltä soitti. tämä henkilö, johon en ole halunnut pitää yhteyttä.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #2057 : 02.08.2011 20:05:07 »

Minä olen jo useampana yönä seurustellut vainajien kanssa. Viimeyönä olin auralukemuskurssilla kolmen edesmenneen kanssa. Kurssilla ei ollut lisäkseni muita jotka ovat vielä elossa.
tallennettu
Inke_1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74



Profiili
« Vastaus #2058 : 03.08.2011 10:40:51 »

Sama teema jatkui viimeyönäkin. Heräsin kai vain puolittain, sillä joudin kovasti mietiskelemään missä olin, vaikka omsta tutusta vuoteestani heräsinkin. Mitä ihmettä nämä vainajien kanssa treffaamiset merkitsevät, onko heillä minulle jotain asiaa.
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2059 : 03.08.2011 16:23:28 »

Kävelin pitkin hiekkatietä, jonka vieressä oli allas täynnä sameaa vettä. Siskoni oli altaassa uimassa, ja sanoi, että vaikka vesi on sameaa, siinä voi uida. Päätin itse mennä siskoni kanssa uimaan, kunnes huomasin siskoni pienen pojan kävelevän reunalle. Yhtäkkiä siskoni olikin hävinnyt, ja huomasin, kuinka poika käveli reunaa kohti (olin siis itse kauempana pojasta, en kohdalla) hymyillen. Hän astui reunan yli ja humpsahti syvälle veteen, ja ei tietenkään pysynyt pinnalla. Paniikin vallassa lähdin kauhomaan pojan kohdalle, ja sukeltaessani vedin keuhkoihini vettä. Yskin veden alla, tavoitin pojan kainaloista, ja yritin päästä pintaan. Jostain syystä poika kuitenkin painoi aivan valtavasti, ja aloin väsyä. Pinnistelin ja ponnistelin, ja viimein sain nostettua pojan reunan yli hiekkatielle. Vedin itseni ylös, ja oksensin. Olin aivan kauhuissani, mutta poika oli selvinnyt mitään vammoja saamatta.

Samana yönä näin unta, että minulla oli kaunis, upea hevonen. Se oli harmaamusta, ja sitä oltiin viemässä kentälle, jonkinlaisiin kisoihin. Hevosen hoitajana oli tyttö, ja juuri ennen kentälle astelemista "kuulin" tytön ajatukset. Hän halusi vauhkoonnuttaa hevoseni, jotta loukkaantuisin, tai jotta hevoseni loukkaantuisi. Lähdin juoksemaan kentälle, yrittäen estää tätä tapahtumasta. Tyttö oli kuitenkin jo saanut hevoseni kauhun valtaan (en nähnyt miten) ja se laukkasi villinä ympäriinsä. Kentällä oli muitakin hevosia, jotka nekin säikkyivät, ja riistäytyivät irti hoitajiltaan. Ihmiset juoksivat hevosten seassa, ja hiekka pöllysi. Kaaduin maahan ja kuuntelin, kuinka pikkuhiljaa äänet loittonivat. Tiesin, etten näkisi hevosta enää koskaan.
Lähdin astelemaan ystäväni kanssa kentältä pois, ja saavuimme asfalttiteille. Siellä täällä oli rakennuksia, mutta minä löysin rappuset, jotka veivät alaspäin, jonkinlaiseen pieneen putiikkiin. Astelin sisään ja näin erään tuttavani, joka on ammatiltaan näkijä. Hän oli aivan ennustajan näköinen, pukeutunut intiatyylisiin vaatteisiin ja sisustanut liikkeensä myös samalla tavalla. Huvittavaa siinä on se, että tuttavani ei lainkaan ole sen tyylinen normaalielämässä. Katselin sormuksia hänen pöydällään, ja kun nostin katseeni, näin hänet yhtäkkiä vanhana. Tunnistin hänet ainoastaan silmistä, jotka olivat yhä samanlaiset. En säikähtänyt, hymyilin vain, ja ihmettelin. Sitten heräsin.

Haluaisiko joku selventää, itseäni on mietityttänyt näiden unien tapahtumat tänä päivänä. Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #2060 : 04.08.2011 01:04:18 »

Kauniit unet faeriellä. En tiedä kyllä yhtään mitä noi meinaa. Ainoa "neuvo" mitä osaan antaa on, että anna ajan kulua vähän aikaa niin ne selviää itsestään.

Tässä itsekin hämmästelen uniani nykyään kun tuntuu, että jollain kumman tavalla ne vain selviää jollain tavalla. Siksipä pistän tähän omanikin. Heräilen nykyään kaikenlaisiin "herätyskelloihin" (yrittävät saada meikäpoikaa hereillä tähän ihan ok mestaan, missä eletään) yöllä ja valveilla.

Vähän aikaan sitten kosahti ydinpommi yhdessäkin unessa ikkunasta katsottaessa ja yritin hädissäni huudella vikoja sanoja ennen paineaallon tavoittamista ja piri-pirit taas jossain ilmoilla ja olen jossain kirjastontapaisessa selvänäköineni.

Aamulla sitten sain herätyksen kun remonttirane pisti yläkerrassa haisemaan. Vähän karumpi, mutta juuri ajoissa että sain kaivettua pökerryksissä muistista mieleen unen jossa näytettiin TV:ssä uutisia kirkkaasta tähtitaivaasta ja siinä oli kolme planeettaa menossa "linjaan". Kauimmaisen ympärillä pyöri vastapäivään vihreitä, keltaisia ja oransseja juovia. Tuli jotenkin chakrat mieleen tai jotain noista juovista.

Ziigailen nykyään monesti kirkasta tähtitaivasta ja näen niissä hyviä näkyjä.

Mulla pomppii näissä viesteissä kaikki ristiinrastiin, kiitän jos joku ymmärsi taas hitustakaan Wink.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2061 : 04.08.2011 08:56:13 »

Olin jälleen kotipaikassani tuolla maalla ja jostain syystä piti kasata teltta, johon joku (?) menisi nukkumaan. Teltan mukana ei ollut mitään tuki keppejä tms, olin ihan ihmeissäni, jotta kuinka tämä kasataan, mutta kohta olin sen kasannut, vaikkei se varsinaisesti ollut teltta, vain jonkinlainen nukkumissuoja, jossa toimi ainakin tuuletus  idiot2
Joku vanhempi herrashenkilö siellä sitten piti kaiketi majoittaa, tosin hän lähti käymään automaatilla, mutta lopulta sitä rahaa otin sieltä automaatista minä ja sitä tuli ja tuli ja tuli.. Harmi, kun tuli herätyskin  Huh
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2062 : 04.08.2011 12:20:36 »

rinnan alta tunki ulos vihreää, kasvia. aloin repiä sitä pois. ruumiissani kasvoi vieras kasvi. se haarautui ruumiini kuudoksiin, juuret olivat pitkät ja sitkeät. revin niitä pois, mutta ne olivat loputtomia. tunsin kuinka kasvi imi minusta voimat. olin turhautunut kun en saanut sitä revittyä pois.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #2063 : 05.08.2011 00:45:25 »

Mitäpäs tahtoo sanoa auto ilman rattia ja polkupyörä ilman ohjaustankoa? Jälkimmäisellä kuitenkin mentiin, kakspäällä  Cheesy
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #2064 : 05.08.2011 00:56:57 »

Mitäpäs tahtoo sanoa auto ilman rattia ja polkupyörä ilman ohjaustankoa? Jälkimmäisellä kuitenkin mentiin, kakspäällä  Cheesy

Se tahtonee sanoa notta ohjakset ei ole oikeen käsissä ja hallinnas, vaikka eteenpäin mennään ja vastuutaki olis, siis tua kakspäällä ajaminen.
tallennettu
Lammashai
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2065 : 05.08.2011 11:01:45 »

Näin unta, jossa olin noin 10-vuotias poika. Uni alkoi siitä kun kiipesin ystäväni kanssa (myös poika), rännin tapaista putkea pitkin minun kotiini. Äitini huuteli meille alhaalla jotain ja en ole satavarma yrittikö hän ampua meitä.  Shocked
Mutta siis..kun pääsin kaverini kanssa taloon, minun huoneeseen, se oli sotkuinen, lattialla oli suuret vuoret vaatteita ja mitä sieltä nyt löytyisikää. Liikkuminen sen sijaan on yllättävän vaivatonta rojujen keskellä. Kaverini jäi seisomaan taustalle.
Lukitsin äkkiä ovet, ettei äitini pääsisi sisälle huoneeseeni. Hän tuntui olevan vihainen minulle/minulle ja kaverilleni. Näin hänen kasvonsa yhdestä luukusta. Huoneesta oli salaovi kaapin kautta. Kipitin siis ympäri taloa näiden salaovien kautta.
Talo näytti siis olevan kaksikerroksinen (olin kaverin kanssa kiivennyt yläkertaan), mutta portaita ei näkynyt missään, ei yläkertaan, eikä alakertaan. Tuntui silti koko ajan, että olisimme alakerrassa, riippumatta siitä montako kerrosta talossa oli.
Yhdessä vaiheessa unta minulla oli monta kynsiviilaa. En tehnyt niillä mitään, mutta ne jäi mieleen.
Toisessa vaiheessa lattialla makasi n. 10-kuukautinen vauva. Käärin sen kaapista löytämääni lakanaan/pöksyihin ja toivoin, ettei hän alkaisi huutamaan tai rimpuilemaan, koska äitini saattaisi suuttua enemmän minulle.
Päätin mennä yhden huoneen läpi, jonka tiesin olevan aavehuone. Se oli suuri olohuone, joka on aiemminkin ollut unissani. Menin sinne ja olo siellä oli hyvin ahdistava ja se erosi sisustukseltaan muista huoneista, siellä ei ollut sotkua. Pari suurta käsivartta yritti lyödä minua. Ne tuntuivat lähtevän seinistä. Selviydyin kuitenkin toiselle ovelle. Joku kertoi, että oli ihmeellistä, että selvisin siitä huoneesta, koska sinne oli kadonnut ainakin 86 pappia (kuitenkin yli 80).  Shocked Olivatko ne yrittäneet 'manata' pahaa tästä huoneesta? Hiiretkin pelkäsivät tätä huonetta ja olivat aikeissa lähteä. Joku pisti myrkkyä niiden koloon 1700-luvun tyyliin.

Mietityttää varsinkin tuo aavehuone. Yhdessä toisessa unessa olin 1900-luvun vaihteen puutalossa ja siellä oli samantyylinen huone. Pelotti että näkisin jotain pelottavaa.  Cry
tallennettu

Vesimies
Vuohi
Keltainen resonoiva siemen
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2066 : 05.08.2011 14:55:25 »

Viime yönä tapoin koppakuoriaisia. Liiskasin ne yököttävät otukset ja rikoin sitten jonkun leikkiautonkin.

 Cheesy
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Onnenetsijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2067 : 05.08.2011 18:40:44 »

Mä näin eilen ihan käsittämätöntä unta, asuin kimpassa erään tuntemani naisen ex-poikaystävän kanssa ja tunnelma oli ihanan hellivä ja ymmärtävä. Tuntemani nainen asui samaa taloa??? ja oli taustalla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ikäänkuin minun kaveri tai kämppis. Heräsin siihen kun auringonpaisteessa katselin molempia käsiäni ja yhtäkkiä kaikista kymmenestä sormenpäästä alkoi tulla 5-20 cm pituisia vaaleakeltaisia matoja, niitä tuli ja tuli, ravistelin käsiäni ja ihmettelin mitä nää on, iljetti ja syyhytti ja niitä vaan tuli ja ne eivät meinanneet irrota sormenpäistä laiskinkaan. Tämä tuntemani naisen ex-poikaystävä, joka ilmeisesti unessa siis oli mun ihana rakastettuni, sanoi vaintyynen rauhallisena, että mee aurinkoon ja ravista - niin ne lähtee...sitten heräsin! Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Auttakee Smiley Lisätiedoksi, inhoan kaikkia nilviäisiä, ötököitä ja nopeita liikkujia.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #2068 : 05.08.2011 22:46:00 »

Viime yönä tapoin koppakuoriaisia. Liiskasin ne yököttävät otukset ja rikoin sitten jonkun leikkiautonkin.

 Cheesy

onks sul sisarus tai joku sukulais suhteen kans tullu kärhämää? josson on selvitä se.
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2069 : 05.08.2011 23:57:29 »

Ei mun tietääkseni oo mitään sellasta. Koskaan en oo oikeen sukulaisista välittäny ja sisaruksia ei oo. Vanhempien kanssa asiat reilassa.

 Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: