Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2229941 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #2085 : 18.08.2011 11:26:24 »


 Uni meni näin:  Olin kotonani, ja siellä oli ihan pimeää, jotain valon häivähdyksiä saattoi näkyä,
                    oli kai yö, ja vaistyosin, että talossa oli joku,--pelotti, mutta päätin olla
                    pelkäämättä, ja huutelin,--onko täällä ketään, ei kuulunut mitään, vaikka tiesin
                    siellä jonkun olevan, pelko meinasi saada vallan, mutta päätin olla rohkea.

 Sitten näin, kun mieheni käveli pimeässä, hän oli pidemmän näköinen, ja hänellä oli pieni lapsi hartioilla,
sitten näin oman äitini (kuollut jo), hän käveli sinne hyvin ketterästi,--minä ihmettelin vaan, että
mitähän täällä tapahtuu,--kukaan ei sanonut mitään.
Kun heräsin sydän pamppaili pitkän aikaa.  OLISIKOHAN TÄLLE JOTAIN SELITYSTÄ.  Kiitos.
 
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2086 : 20.08.2011 21:34:40 »

Aika jännä Soma...kuulostaa jotenkin niin järkevältä ja selvältä. Ehkä se oli ihan suoraan sanottu, että susta tulee parantaja smitten ja unisieppareitten tekemiset jätät muille, vaikka siitä tykkäätkin Tongue
Ehkä tämä kanavoitsija oli ystäväsi sen takia, että se oli hyvä hahmo käyttää tässä...tai sitten hän vain jostain muusta syystä oli ajatuksissasi ja sai tässä nyt sitten "roolin"?
Henkiopashan se olisi voinut olla tuo Väinämöistä vääntävä...vai väänsikö se sittenkin pohjanmaan murretta? Se ei ole minustakaan järin kaunista kuultavaa ( Anteeksi nyt kaikille, ei millään pahalla Smiley )
Ja nuo lausahrukset sopiis pohojalaasehen nuottihin oikeen hyvin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2087 : 20.08.2011 21:55:47 »

Suoraa puhetta sen olla pitää Cheesy Aika hyvä tuo sydänchakra  uglystupid2 Luulis tosiaan tollommankin tajuavan Cheesy
Tuo raskaana oleminen varmastikin merkkaa jotain, mutta ei nyt kyllä mulla sytytä.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2088 : 21.08.2011 17:01:44 »

Näin kummaa unta missä koko suku oli isotätiä ja kummitätejä myöten kutsuttu koolle, istuivat penkeillä pihalla. Isotätini oli unessa tosin halvaantunut (oikeassa elämässä hän on dementoitunut) ja taisi olla peräti jalaton. Olin itse käsittääkseni järjestänyt ko. tilaisuuden ja olin oikein hyvällä tuulella. Mun kaukaisemmat sukulaiset, isosetä ja tädit, on mulle paljon läheisempiä kuin ns. lähiomaiset, ja heidän kuulumisensa koskettaakin enemmän. Tongue
tallennettu
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #2089 : 21.08.2011 19:51:47 »

Ennen nukkumaan menoa pyysin unessa viestiä, mitä minun tulisi tehdä eräiden ihmissuhteitteni kanssa. Koskee siis kahta ystävyyssuhdetta, joiden välissä tunnen olevani jollain tapaa; toinen ystäväni on mustasukkainen ja toinen herkkä. Siksi en ole tutustunut tähän herkkään ihmiseen sen paremmin, mustasukkaisen takia. No, näin tällaisen unen:

Kävelin tämän herkkiksen kanssa niittyä pitkin rantaan. Istuttiin heinkolle puiden alle, oli kesä, ja me katseltiin järvelle, puhuttiin kaikenlaista. Kertoilin siitä paikasta, kuinka pidän sen hiljaisuudesta ja miten nätti se oli ymsyms. Yhtäkkiä meillä oli siinä gerbiili, ja me pidettiin siitä yhdessä siinä huolta. Grin No sitten jostain mökistä alkoi kuulua huutelua metsän keskeltä. Herjauksia tätä ihmistä kohtaan siis. Minua alkoi suututtaa, ja lähdimme astelemaan ylös pitkin heinikkoista mäkeä, jonka yllä oli toinen mökki. No mustasukkainen ystäväni oli siellä istumassa, ja pyysi meitä jäämään hetkeksi. Juttelimme, ja samassa tajusin, että se gerbiili oli jäänyt jonnekin. Kysyin molemmilta, missä se on, ja mustasukkainen sanoi, että vajassa. Juoksin vajaan, jossa gerbiili juoksi pakoon kolmea kissaa, joilla oli _mielettömän_ pitkät kynnet. Saalistin gerbiilin käsiini, mutta samassa tajusin, että kissat olivat minun kimpussa ja repivät jalkojani ja selkääni, olin ihan verillä. Pelastauduin äkkiä sen gerbiilin kanssa ja kompuroin jonnekin. Samassa olin kaupungin keskustassa ja loppu-unen ajelin hulppealla avoautolla ympäriinsä. Grin

Tässä sitä onkin miettimistä, ja tulkintoja saa antaa.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2090 : 21.08.2011 20:06:15 »

Gerbiili on ystävyys.
Eli voit saavuttaa jotain arvokasta tämän herkän ystävän kanssa, mikäli et anna mustasukkaisen tulla väliinne...mitä edes teet semmoisella mustasukkaisella ihmisellä?

Ja mikäli annat hänen tulla väliin, ainakin sille ystävyydelle käy huonosti, mutta ilmeisesti sinulle itsellesi ei kuitenkaan mitään syviä arpia asiasta jäisi, pääset yli kyllä, vaikka hiukan kolhuja mitä ilmeisemmin Cheesy

Siis tää on tätä mututuntua.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2091 : 21.08.2011 21:42:20 »

En ihan kaikkea muista.....

Viime yönä tyttäreni kanssa pakenin joitakin omituisia ihmisiä, jotka olivat kuin mustalaisheimo, mutta kuitenkin jollain lailla mentaalisesti sairaita. Kaikenkaikkiaan he olivat kenties avaruudesta ja minun piti tyttäreni kanssa piilotella ja leikkiä huomaamattomia, ettei meitä olisi löydetty. Pakenimme ja yritimme pukeutua valeasuihin. Tunnistin nimittäin ainakin yhden ihmisen näiden olioiden valtaan jääneenä ja tämä ihminen oli selkeästi masentunut tai ei ainakaan ihan normaalilta vaikuttanut.

Sitten olinkin jo toisaalla, toisessa unessa. Ihan kuin paikkana olisi ollut joku bensa-asema tai autohuoltamo. Samantyylinen rakennus kuin lasten pysäköinti-autohuoltamotalo-lelu on. Oli hämärä talvi-ilta ja olin poikani kanssa tässä pätkässä. Minulla oli hyvin militaristinen ulkotakki ja paikan päällä muutenkin liikkui sotilasmantteleihin pukeutuneita miehiä karvalakit päässään. Joko he olivat korkea-arvoisempia komentajia (eivät missään nimessä rivisotilaita) tai poliiseja. En ole ihan varma. Kuitenkin näillä miehillä oli pitkät villakangasmanttelit päällään. Antrasiitin harmaita tai keskiharmaita. Valaistus oli kuitenkin huono. Kävelin poikani kanssa lumessa katoksen alla ja odotimme jotain tai jotakuta.

Sitten en muistakaan mitään....
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #2092 : 22.08.2011 20:56:09 »

Jos olet unessasi rampa tai näet ramman, henkinen tai fyysinen liikuntakykysi on todennäköisesti rajoittunut tällä hetkellä. Uni voi viestiä myös tuen tarpeestasi.

Itse asiassa olen ollut monta päivää flunssan kourissa joten tuo pitää sikäli paikkansa, että en ole uskaltanut juuri rasittaa itseäni fyysisesti ettei tule mitään vielä ikävämpiä jälkitauteja. (Sattumoisin kartallanikin on parhaillaan useita mun Neptunukseen kohdistuvia transiitteja.)
tallennettu
jaappa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2093 : 24.08.2011 23:33:23 »

Osaisko joku selvittää miulle unien tarkoitusta? Erosta mies ystäväni kanssa on aikaa 1,5 vuotta ja nyt viime aikoina hän on seikkaillut unissani tiuhaan tahtiin, asuttu unissa yhdessä ja ollut muutenkin unimaailmassa onnellisena. Uusi pari suhteeni on kestänyt nyt vajaat 6kk, kumpuaako tämä jonain epävarmuutena?!
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2094 : 25.08.2011 09:19:17 »

Minä itse näen entisestä puolisostani juuri tuommoisia auvoisia unia. Mutta ainakin omalla kohdallani en usko sen tarkoittavan erityisesti entistä miestäni, vaan nimenomaan sitä suhdetta. Hänellä on ollut kanssani pisin ja syvin suhde mitä ollut on, ja jos uneksin parisuhteesta, niin onhan aika luonnollista, että hän on siinä, vaikka en varsinaisesti hänestä uneksikaan...taitaa olla vähän epäselvää?  Undecided Grin

Ja voi olla, että sinulla on vielä tuosta entisestä suhteesta käsittelemättömiä asioita, ja ne tarvittis saada käsiteltyä pois alta, ennenkö tämä uusi suhde voi vapaasti edetä sinne minne se nyt sitten onkaan menossa.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2095 : 28.08.2011 22:37:01 »

Näinpä unta, että kolme tammahevosta varsoivat peräjälkeen. Kaksi varsoista nousivat hetimiten jaloilleen, mutta se kolmas ei heti noussutkaan, vaan makoili maassa. Pohdin siinä aitauksen aitaan nojaten, että taidan mennä auttamaan kolmannen varsan jaloilleen, mutta minua kiellettiin menemästä. Hetken päästä emä tuuppi varsaansa turvallaan nousemaan pystyyn ja se nousi haparoiden, mutta nousi kuitenkin. Ja pysyi pystyssä. Hevoset olivat harmaan-valkolaikullisia. Aitauksessa oli heinää. Valaistus oli hämärä. Vuorokaudenajasta ei saanut selvää.


Varsaa tai varsomista ei löydy unikirjoista. Mitähän tää nyt merkkaa? Näin siis viimeyönä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #2096 : 29.08.2011 17:11:48 »

olin pihalla, lähellä heinikkoa ja aitaa, kun huomasin että housunlahkeeni syttyi tuleen. se alkoi jo roihuta kun hihalla sitä aloin samuttaa. (olin enemmän hämmästynyt kuin järkyttynyt. lähettyvillä oli jotain ihmisiä.)

sitten olin sokkeloisen rakennuksen sisällä, hallimainen rappukäytävä ja tavarahissi, joka johti suureen asuinhuoneistoon. etsin vessaa, ja löysin käyttämättömänä pidetyn, ehkä unohdetun kylpyhuoneen. kylpyhuoneen sisustus oli jännittävä, puutarhamainen: kasveja, vesilammikoita, taidokkaita koriste-esineitä ja luonnon valoa. minulla oli vessahätä. wc-istuin oli eksoottisesta puusta, taidokkaasti tehty ja kaunis - mutta siinä ei ollut viemäriaukkoa. sitä ei siis voinut käyttää vaikka oli hätä.

mitähän tämä eriskummalinen uni voisi tarkoittaa?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2097 : 29.08.2011 21:20:57 »

Se uni oli viesti omasta tyttärestäni, joka tänään lähti ekaa kertaa yksin kouluun. Tuli itkusilmään ja piti "tuuppia" vähän eteenpäin, että rohkeutta löytyisi. Kun tämä tilanne tuli päälle, oivalsin unen samantien.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2098 : 30.08.2011 06:55:23 »

Selvähän se, ihan selvä  smitten
tallennettu
pepsodent
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2099 : 30.08.2011 14:00:06 »

Näin unta että korkean kerrostalon katto ja ylin kerros irtosi talosta ja lähti leijaillen lentämään.
Kun katsoimme sen lentoa niin heräsi kysymys et minne se mahtaa laskeutua, mitä se tuhoaa ja montako kuolee.
Uneen ei liittynyt myrskyä sää oli selkeä.

Mitä tällainen uni tahtoo kertoa???
tallennettu
Sivuja: 1 ... 138 139 [140] 141 142 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: