Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2288316 kertaa)
0 jäsentä ja 208 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2370 : 17.02.2012 18:53:23 »

Sherry, minusta tuo unesi korreloi aika selvästi sen kanssa mitä sanot. Haet paikkaasi junassa ja olet jäämässä ennen aikojaan pois, se sopii siihen miten sanot että tunnet olevasi hukassa. Unessa ystävä ei oikein kuuntele sinua, sanot että päällisin puolin elämäsi näyttää olevan ok - tietävätkö ystäväsi epävarmuudestasi, haluaisitko puhua siitä heille? Tuntuuko että heillä on tärkeämpää tekemistä kuin kuunnella sinua?

Leijonaharjaisen unen vauvasta tulee mieleen lähinnä se, että vauvan saaminen unessa merkitsee monesti jotain uutta alkua elämässä, ja suhteesi vauvaan kuvaa omaa suhtautumista siihen.  Smiley
tallennettu
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2371 : 17.02.2012 23:06:15 »

Kiitos vastauksesta Indium.  Smiley Rupesin hiukan itsekin puimaan asiaa mielessäni, niin vauva=uusi elämä, hyvin loogista.  Smiley
tallennettu

Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2372 : 18.02.2012 10:56:56 »

Näin kaksi eri unta, koska heräsin hämäriin ääniin. Muistan vain ensimmäisen unen.

Jahtasin Karhukoplaa Roope Ankan, Milla Magian, Pelle Pelottoman ja mahdollisesti muiden hahmojen kanssa. Jahtaaminen kävi museoksi muutettua, vanhaa rakennusta ylöspäin ja liikkuminen meni suurimmaksi osaksi kaiteita pitkin liukuen. Aina oli melkein saamassa koplaa kiinni, kunnes viimein tuli ylin kerros.
   Toisin kuin alemmat kerrokset käytävineen ja pienempine huoneineen, ylin kerros oli yksi suuri huone korkealla katolla. Värimaailma oli suurimmaksi osaksi punaista -  matot, vitriinit sun muut - valkoisen lattian kanssa. Karhukoplan jahtaaminen jäi aikalailla siihen paikkaan, ja tutkailin huonetta. Sain pian selville että talo ja tontti olisi jonkin sortin arkeenpalautumisleiri, joka kestäisi viikon. Siihen kuuluisi uintia, leiritulen tekoa, talon alempien kerroksien huoneissa nukkumista ja muuta hämärää.
   Sen saman päivän aikana, jolloin olin saapunut rakennukseen, oli "ensimmäinen uimatunti", eli lillumista järvessä muiden osallisten kanssa. Ohjaaja oli militaristisen oloinen mies jossain sotavermeissä - en kiinnittänyt hahmoon erityisempää huomiota. Mieskuntoani morkattiin kun en liikkunut, kun ei oltu käsketty liikkua.Illemmalla, unimaailman mukaan kello 22 aikaan, olin ulkona paistaakseni jotain kummallista syötäväkseni mitä minulla vain sattui olemaan - valmistinkohan itselleni tupakantumppeja? Serkkuni oli myös paikalla ja lämmitti tulessa lihapiirakoita. Lisäksi useampi ihminen kävi puskakusella, ikään kuin sisällä ei olisi ollut vessoja - toisaalta niiden puuttuminen ei olisi ihmetyttänyt. Tulen läheisyyteen ilmestyi kuvitteellnen B- tai ex-julkkis, joka selitti selviävänsä darra- ja juoppoputkesta leirillä, mutta ettei pitänyt uimisesta lainkaan.
   Seuraava päivä alkoi uimatunnilla. Saavuin paikalle ja vesi oli päiväsaikaan heti selkeämmän ja kirkkaamman oloinen. Ohjaaja antoi neuvoja kun uiskentelin ympäriinsä lähellä muita. Ohjaaja käski 5 sekunnin sukelluksen pohjustaen nopealla kysymyksellä: "Riittääkö happi?" Tämän jälkeen minua neuvottiin palaamaan muiden rinnalle, mistä jatkettiin sitten uimalla välipisteen kautta järven toiseen päähän.
   Uiminen oli hienoa unessani. Vesi kantoi minua helposti ja vastusta ei ollut nimeksikään. Jokainen veto veti minua varmaan metrin eteenpäin, ja saatoin ottaa rennosti edetessäni kovin nopeasti ensimmäiselle pisteelle. Tässä vaiheessa kuulin ohjaajan huutavan rannalta anteeksipyyntöä siitä, että "epäili mieskuntoani". Kun saavuin ensimmäiselle pisteelle, siellä oli muiden joukossa ollut ala-asteikäinen tyttö, joka tuntui olleen joskus rasittava. Silloin minulla ei ollut minkään sortin negatiivista tunnelatausta. Tyttö halusi kuitenkin painia, vaikka pohja oli lähellä, enkä tehnyt oikeastaan muuta kuin annoin hänen kiipeillä ympärilläni ja saatoin kääntyä hetkeksi pää alaspäin vedessä. Pinnan alla tajusin että järvenpohja oli aikaisemmin - ehkä toisessa unessa - koluttu paikka, ja siellä oli minulle ennestään tuttu muodoltaan kuutiomainen syvänne, jonka tiesin pitävän ruosteista ja mielenkiintoista roinaa sisällään. Kun tajusin muiden jo menneen järven toiseen päähän, en ennättänyt aloittaa uimista ennen heräämistäni.
tallennettu
nono
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2373 : 19.02.2012 00:02:47 »

Hei! Näen toistuvasti unta ,että suuni vääntyy niin ,etten saa sitä kiinni ja nyt siinä samassa unessa silmänikin alkoi kääntyä ympäri ja siellä näkyi mustaa takana.
Huusin äidilleni panikissa että soita anbulanssi ja lähdin ulos portaiden alapäähän tupakille ,sitte heräsin!
se oli niin toden tuntusta et pelotta ,jos nään uudestaan.Mitä tällainen uni tarkoittaa?osaako joku kertoa?
tallennettu
tmi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2374 : 19.02.2012 16:20:13 »

Mitä mahtaa tarkoittaa? Cheesy

Näin unta että olin isossa vaatekaupassa jossa oli kilpailu, että muutamat ihmiset saivat 10 minutin sisällä ottaa niin paljon alusvaatteita kun ehti.... tähän asti uni oli aika selkeä.... sitten alkoi uusi kilpailu jossa osaanottajat valittiin niin, että piti juosta yhdestä ovesta sisään ennen kuin ne sulkeutuivat, ehdin juuri ja juuri.

paikalla oli muuatma tuntematon ihminen oli hyvin pettyneen näköinen siinä ja lupasin tietenkin heille ettei hätä ollut tämän näköinen kahmin vaatteita heillekkin olihan aikaa 10 minuuttia ja vaatteita oli paljon jostain syystä harmaa on jäänyt mieleeni.. jossain vaiheessa eksyin siellä muihin huoneisiin jotka oli tiiliseinäisiä varastoja harhailin siellä ja minulle tultiin kertomaan, että vaattet jotka olin ehtinyt kasaamaan oli viety paikkkaan johon minun piti ne viedä, että saan ne sieltä sitte.

että näin crazy2
tallennettu
Sic itur ad astra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2375 : 20.02.2012 13:34:15 »

Viime yönä uni vaihtui useasti.

Ensin seurasin naista, joka oli luopumassa koirastaan ja syy oli siihen se, että koira käyttäytyi tätä naista kohtaa vihaisesti. Mietin unessa, että varmasti nainen on tehnyt koiralle jotain ja koira siksi puolustautuu siten. Koira alkoi aina välillä näykkimään tätä naista. Hän istui autossa etupenkillä ja koira takapenkiltä alkoi näykkiä korvaa ja päätä.
Yritin saada koiraa luokseni, joka luimuili ja pelkäsi alistuen. Yritti välttää minua, mutta yritin vain rauhallisesti kyykylteen kutsua luokseni ja ojensin hänelle kättä. Pian hän alkoi nousemaan ja haistelemaan minua.

Kohta oma veljeni tuli käymään luonani, hänellä oli papereita mukana ja sanoi,että kohta perinnönjako on valmis. (meillä on oikeasti menossa tälläinen ja se on viivästynyt usean kuukauden)
Kohta olinkin hiekkarannalla, jossa oli tyyni kaunis järvi/meri ja aurinko oli laskemassa.
Duudsonit Jukka oli kanssani, hän alkoi rannalla tekemään voltteja ja minä seurasin kävellen häntä.

Pian olin toisella veljelläni kylässä ja tuli tunne, että tahdon pois sieltä. En keksinyt keinoa miten kertoisin sen ja aloin valittamaan mahaani. Sanoin, että kotona olisi kivempi olla ja kun mahaakin koskee. Poistuin hänen luota parvekkeen kautta ja kiipesin aidan yli.

« Viimeksi muokattu: 20.02.2012 13:36:03 kirjoittanut Sic itur ad astra » tallennettu

Nousu,Aurinko,Merkurius & Venus Vaa'assa -*-Kuu & Mars Jousimiehessä.

Vox audita perit, littera scripta manet~Sanottu sana katoaa, kirjoitettu sana pysyy.
Indium
Vieras
« Vastaus #2376 : 20.02.2012 13:43:55 »

Haa, Astropalstauni Cheesy Luin palstaa isolta, varmaan 22" näytöltä. Oli ketju jossa eriteltiin minun elämäni erityispiirteitä, luin sitä ihastuksissani (kuinkas muutenkaan Grin ) ja nimimerkki Athatha (hmm...) oli kirjoittanut luettavakseni, "Kysyin noidilta, heiltä tuli positiivinen 'ör'. Kaikki tämä on totta." 
tallennettu
nono
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2377 : 20.02.2012 17:49:15 »

Hei!Kysyin unestani ennustajalta ja hän tulkitsi sen näin:eli suu unessani tarkoittaisi perheen rikastumista uudella tulokkaalla! Smiley
Ja silmä huonoa raha tilannetta ja jotain huonoa tapahtuu töissä.Itse en kyllä töissä ole.Mitä ootta mieltä voisiko pitää paikkaansa?ootteko kuullu tällasesta ennen?
ja kiitos sinulle joka vastasit viestiini sekin voi pitää paikkaansa!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2378 : 21.02.2012 11:55:18 »

Unessa kävin fysioterapeutilla, siellä oli toinenkin asiakas ja hänelle näytettiin minun kropastani kaikki, mikä hänessä oli vialla. Sitten sain vähän itse jotain hierontakäsittelyä hartioihin.

Oli myös toinen uni jossa oli keksitty hellävaraisempi tapa pitää mehiläisiä, ne olivat valtavissa pitkulaisissa jaloilla seisovissa laatikoissa jotka aukesivat päistään. Hunaja oli isoina palloina laatikoiden "lattialla". Kuljin niittyjä jonkun kanssa ja me kerättin niitä palloja haavilla. Katsoin tv:stä jotain dokumenttia missä mehiläinen imi suuhunsa hunajaa oikein jostain hunajamöykystä, niin läheltä kuvattuna että sen pää täytti puolet tv-ruudusta, ja sanoin ääneen että se näytti kärpäseltä.

Sitten oli vielä joku kolmas uni, öö, ruotsinlaivalla menin ees taas Itämerta äitini ja veljeni kanssa. Oltiin siis käyty jo Ruotsissa ja aiottiin jättää vieläkin kaikki tavarat hyttiin ja lähteä sinne päin uudestaan. Laskin mielessäni, että nyt jos menee Ruotsiin, sieltä on pakko tulla vielä kerran takaisin.
« Viimeksi muokattu: 21.02.2012 11:59:22 kirjoittanut Indium » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2379 : 21.02.2012 12:02:18 »

Näin viime yönä unta jossa minulla oli todella kylmä, tärisin kylmästä. Taisin jopa käydä hereilläkin ja miettiä että onkohan joku jättänyt jonkin ikkunan auki kun on niin hemmetin kylmä.
Ennen kuin menin nukkumaan, toivoin, että saisin edes hetken aikaa ottaa sen kylmyyden tunteen mitä mieheni nyt kokee itselleni, ja että hänelle tulisi lämmin. Cheesy hän on siis viettänyt viime yön ulkona metsäleirin vuoksi.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2380 : 22.02.2012 10:32:30 »

Mä olin nyt unessa jonkinlaisella rippileirin tyyppisellä ja mulla oli kämppiksenä tyttö, jota vastaan olin voittanut oikeudenkäynnin. Tuo tyttö oli mulle tosi katkera ja ilkeä ja huuteli kaikenlaista. Kävin suihkussa oman huoneen nurkassa, sitten olikin jo seuraava ilta olin tulossa saunasta. Tyttö olisi halunnut, että otan meidän huoneen väsähtäneet huonekasvit mukaan suihkuun, mutta en millään jaksanut mennä taas suihkuun kun tukka oli vielä märkä.

Sitten me nukuttiinkin parisängyssä (unen alussa oli eri sängyt) ja kysyin häneltä, että olenko minä hänen mielestään hänelle velkaa jotain, ja jos olen, niin sanoisi suoraan ja minä voisin tehdä asialle jotain. Hän kuunteli, intensiivisesti silmiin katsoen. Tuli jokin kuulutus kuin Big Brotherissa konsanaan ja me juostiin käytävälle.
tallennettu
Aquarius
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2381 : 22.02.2012 11:32:44 »

Näin unta, että yhden firman, johon olen hakenut töihin, toimitusjohtaja (en ole tavannut, enkä tiedä kuka hän on) antoi minulle avaimen ja kertoi, että mistä saisin rahaa. Tj sanoi, että hoida homma parhaaksi näkemälläsi tavalla ja että hän luottaa minuun.

itse yritän olla innostumatta liikaa, mutta jotenkin tuossa oli positiivisia merkkejä  Cool
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2382 : 23.02.2012 11:46:08 »

Unessani taisin olla jossain viihteellä, sillä toiminta oli jotenkin semmoista.. utuista  buck2 Puhelin on siinä tilassa vihon viimeinen kapistus, mutta kummasti sitä vaan näpelöin ja ihastukselleni viestitin, että tuleeko hän piakkoin ja kömmin samalla rappukäytävässä eteenpäin.. tällä meidän porrastasanteella oli joka ray.n pelikone, jota tietenkin piti jäädä näpelöimään ja samassa ihastus soittikin, sano heti ensimmäiseksi minä rakastan sinua.. vitsivitsi  knuppel2 Pelasin siinä samalla, veikkasin jotain lukuja, 3 ja 10 ja niitä tulikin useampia, mutten tajunnut siitä oikein mitään  idiot2

Wink K
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2383 : 24.02.2012 23:18:34 »

Jännä uni Somalla. Ei tosin mitään erityistä nouse mieleen mulla ainakaan.

Itse näin kaikessa lyhykäisyydessään unta, että lentolippu Hollantiin kuukauden päästä lähtevälle lennnolle maksoi 400 euroa. Ostin sen lipun. Uni oli tosi.... vihreä.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2384 : 25.02.2012 10:55:18 »

Nyt tulee piiiiiitkä uni!

Ruotsinlaivalla alkoi uni, minä ja kihlattuni oltiin siellä. Vesi oli upean sinistä. Laivalla oli jokin lasiseinäinen vedonlyöntikoju, jonne jotkut kaksi porhoa olivat hyvää hyvyyttään jättäneet hirveästi rahaa niin, että ihan kaikki kaikki "supermarkalle" lyödyt vedot toivat rahat n.110-kertaisina takaisin. Olin aikaisemmin lyönyt vetoa jostain muusta, ja saanut pikkuisen rahaa takaisin. Istuin punaisella penkillä, ja sitten unessa tuli tosi kummallinen kohta jossa pieniä lapsia putosi johonkin jäävesialtaaseen ja he kuolivat heti. Entinen koulukiusaajanikin oli siellä pienenä lapsena, ja putosi sinne jääveteen, mutta nousi pinnalle huutamaan apua. Kiskoin hänet kädestä ylös (ylsin tekemään tämän siitä missä istuin) ja ajattelin tämän olleen jo toinen kerta, kun pelastin hänen henkensä.

Laskimme kihlattuni kanssa rahojamme. Minulla oli 50 ja 150 euron seteleitä jotka olivat ihan samanvärisiä. Päätimme laittaa satasen yhteistä rahaa "supermarkalle" ja kihlattuni sanoi, että voin laittaa kympin sille mille aiemminkin. Lähdin kävelemään kojua päin, ja olin vähän haikea siitä, että kihlattuni ei halua liikaa liian helppoa rahaa vaan haluaa pelata pelaamisen takia. Sain kojulta 11 000 euroa ja risat (11 698 tai jotain), ja kävin laivan kaupassa ostamassa kaksi paperikassillista jotain viinoja ja viinejä joita kanniskelin koko lopun unta.

Aioin mennä lyömään lisää vetoa, tiesin lompakkooni jääneen vielä 50€. Kojussa oli jokin muuttunut, minua aiemmin palvellut nainen oli toisella luukulla ja aikaisemmalla palveluluukulla oli joku elämäänsä kyllästyneen näköinen mustahiuksinen tyttö, joka vain ohjasi minua sinne toiselle luukulle. En halunnut, että sama nainen palvelisi minua, ja jätin ajatuksen.

Laiva pysähtyi jollekin pikku saarelle, ja saimme käydä maissa. Kihlattuni kanssa kävimmekin heittämässä kävelylenkin tosi äkkiä, olisin palatessa eksynyt ilman häntä koska en olisi nähnyt valkoisia ovia urheilukentän vasemmalla puolella. Laiva olikin nyt oikeastaan bussi, johon nousimme. Silti pidin sitä laivana, ja se hetken jatkoi matkaakin vedessä hurjasti huojuen. Sitten koitti uusi pysähdys, joka näytti kaikin tavoin täsmälleen samalta kuin aikaisempi. Nousin yksin bussista pois, ajattelin että nyt tiedän mitä tehdä koska tunnen saaren. Lähdin etsimään Alkoa, löysinkin sen, ja siellä mietin että nyt kun on hirveästi rahaa, voisi ostaa kalliita viinejä. Oli kuitenkin lauantai, kello oli puoli 4, ja omistaja antoi valomerkin, joten oli lähdettävä ilman mitään ostoksia.

Ulkona harhailin hetken. Oli mielettömän lämmin ja kuorin muutaman vaatekerroksen päältäni, alimpana minulla oli tulipunainen röyhelöinen erittäin syvään uurrettu t-paita (jonkalaista en ikinä pitäisi oikeasti Grin ). Päädyin johonkin kämäiseen hostelliin. Menin huoneeseen joka oli täynnä muiden vaatteita, kävin makuulle sängylle sinisten farkkujen viereen, ja ajattelin ihastutani ja jotain nakuhalailuhetkeä hänen kanssaan jonka olimme hiljattain viettäneet. Mietin, miten siitä voisi kertoa kavereille ilman, että he pitäisivät minua ihan kamalana kihlattuni selän takana touhuajana. Sitten havahduin - laiva odottaa! Juoksin ulos, löysin urheilukentän ja muistin että piti juosta vasemmalle valkoisille oville, mutta jalkani kipittivät itsestään roimasti ohi. Askel oli pitkän aikaa kevyt ja lentävä, mutta holtiton, ja en millään saanut juostua ovia kohti vaikka monta kertaa yritin. Jotenkin lipsahdin kaupungin puolelle, tiesin olevani Indonesiassa ihan vieraalla saarella.

Joka askel jonka otin vei minut kauemmaksi, ihan jokainen, enkä tiennyt miten korjata asiaa. Kaupunki oli aivan kaistapäinen, katuja hädin tuskin oli olemassa vaan talojen välissä oli portaikkoja ja rakennuksiin oli tehty kulkuväyliä. Yritin soittaa kaverilleni, mutta kännykästäni kuului "Tavoittelemaanne henkilöön ei saada yhteyttä, koska hänellä on nyt hiukset huonosti". Yritin uudestaan, tuli sama viesti. Ahdistuin. Nousin portaita huoneen tyyppiseen valkeaan kulkuväylään, ja siellä seisoi kiharahiuksinen tyttö, joka takaapäin näytti siltä kaveriltani jolle yritin soittaa. Kysyin "puhutko suomea?" ja hän kääntyi, en tunnistanut hänen kasvojaan, mutta hän kyllä puhui suomea. Kysyin miten pääsen valkoisille oville, hän vei minut rantaan ja sanoi "Sun kannattaa katsoa täältä päin tätä saarta", ja yllättäen kaikki talot ja muut näkymät oikein siirtyivät ja loksahtivat paikoilleen. Olin onnistunut harhailemaan aivan saaren päähän asti. Näin ne valkoiset ovetkin, tosi kaukana saaren toisessa päässä. Lyhin reitti niille oli veden pinnan alla olevat pitkospuut, jotka notkuivat pahoin kun laskin pinkit vaelluskenkäni niille, enkä kyllä kenkiäkään halunnut kastella. Hetken mietin, sitten päätin kokeilla saaren toista reunaa, ja olinkin jo bussissa. Bussi ajoikin ihan kunnon katua ja jotenkin tiesin, missä nousta pois.

Pois noustuani vilkaisin vielä ympärilleni. Olin jonkin talon katolla, alapuolellani Suomalainen Kirjakauppa ja sen vieressä "Yök vai ei?"-niminen ruokakauppa. Cheesy Käännyin ympäri, talojen välissä portailla seisoi joku kuninkaan violeteissa vaatteissa ja kruunu päässä ja poltteli suurieleisesti. Ajattelin, että tällä saarella ihmiset elävät hetkessä mielettömän hienolla tavalla. Taas sellaisessa huoneen tyyppisessä valkoisessa kulkuväylässä kohtasin porukan suomalaisnuoria, ja pyysin heitä auttamaan minua pääsemään valkoisille oville. He sanoivat, että auttaisivat jos kaataisin yhden tytön siiderin sekaan kossua, joten tein niin, ja he nauroivat ja ottivat valokuvia. Sitten he soittivat entiselle koulutaksini ajajalle Suomeen, ja ihmettelin, että ajaako hän nyt Suomesta asti tänne Indonesiaan. Kuitenkin hän oli osannut passittaa paikallisen taksin luokseni, kohta se jo kurvasi paikalle. Kysyin mikä on taksin taksa, he sanoivat "Sun pitää mennä lakien mukaan" mutta huijauksen pelossa tarkensin, että onko tämä kallista vai halpaa. Halpaa sen kai piti olla. Laitoin repun selästäni taksin konepellin alle, viinat ja viinit takapenkille, ja takaluukkukin oli auki, mutta pistin sen kiinni. Auto oli vanha pitkä vaaleansininen laatikko-Volvo, tosin sen takaluukku oli Sedanin, ja kuskina vanha nainen. Istuin kyytiin. Autossa oli kojelaudan tilalla vain vaaleansinistä samettia ja ratti, ja kojelaudan sisältä oli avattavissa kaksi varaistuinta, joiden selkänojat nainen työnsi pois tieltä.

Nainen lähti ajamaan ja puhui ensin vierasta kieltä jota ymmärsin kuin englantia, mutta vaikka en itse sanonut mitään, hän alkoikin tapailla suomea sen vieraan kielen sekaan. Ensimmäinen sana oli "Kiva", sitten suomea tuli enemmän. Hänestä tuo kyseinen reitti valkoisille oville oli kiva, koska tie oli niin huono, ettei hänen tarvinnut ajaa lujaa. Kun pääsimme kaupungilta sen tien päähän joka vie oville (eli melkein heti), hän pisti pakin päälle ja alkoi ajaa tietä takaperin hurjaa vauhtia sivupeileistä suuntaa katsoen. Kysyin syytä tähän, hän sanoi että kun ei nenä ja silmät valaise tarpeeksi. Sitten hän laittoi radion päälle, siellä soi Sigur Rós, ja nainen hihkui riemusta että täällähän tulee musiikkiakin. Heräsin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 157 158 [159] 160 161 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: