Wau.
Minä, kamala, nauroin katketakseni sinulle, kun räpiköit tuolla liikenteen seassa :
Mutta joo, paljon suuntia, ja jotkut on tosi vääriä ja vaikea nähdä mihin se oikein viekään...mä ajattelisin tätä nyt kotoa töihin systeeminä, suunnan valitsemisena ja eteenpäin menona, mutta olisiko sitten parempi pysyä tutussa ja turvallisessa, mukavassa ja leppoisassa...mutta jotenkin sekin on..ei niin hyvä. Laimea. Ihan kiva. Mutta, aina voit palata sinne, kävi mitä kävi, ei ole pakko vetää neljänruuhkassa mahallaan skeittilaudalla, jollei tahdo.
Ja tuo oli kammo tuo toinen osa!
Mullahan oli vähän samanmoinen nänni uni, jossa nännini oli rypäleittäin täynnä kasvainmaisia lisänännejä...juuri vasemman rinnan nänni.
Minä päättelin sen silloin tarkoittaneen että annan paljon enemän kuin saan, aivan liikaa, naisena ja äitinä. Ja teinkin jotains itten asian korjaamiseksi...
Olisiko tuossa nyt jotain siementä sullekin...ehkä sua kammottaa että mitä sun naiseudelle, äitiydelle, voi olla ajattelua että naiseus=äitiys??, nyt sitten tapahtuu, ja miten sitä ilmennät ja miten se muuttuu...sanoisinko feminiinisyytesi jakaminen läheisillesi, mitä sen kanssa käy? Jospa sen maidon sijaan tarjoatkin kynsilakkaa ja kissanjalkoja?
Ihan hatusta heitettynä.