Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2230272 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
fifofu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2670 : 23.10.2012 18:34:24 »

Oli itselle niin hämmentävää symboliikkaa viimeöisessä unessa, että melkein pakko kysyä keksiskö joku muu tähän jotain avausta:

Unen ensimmäisessä vaiheessa olin lapsuudenkodissani joka, kuten unissani usein, esiintyy sellaisena kuin se oli ollessani ~13-vuotias. (Tämä aika oli elämässäni aika iso murroskohta, jolloin mm. perhesuhteet muuttuivat ihan täysin, joten voi olla että kummittelee unissa yleisestikin siksi, tai kuvaa tätä kautta jotain...) Olin kuitenkin unessa ihan itseni ikäinen.

Minulla oli käsissäni kaksi herätyskelloa. Toinen on ihan oikeasti olemassa, kirkkaanoranssi neliönmuotoinen muovikello, jonka joskus noihin unen tapahtumapaikkoihin sijoittuvana aikana rikoin (ja harmitti kamalasti), ja toinen oli ikäänkuin samaa sarjaa, mutta kirkkaanvihreä ja pyöreä kello. Kellot olivat keskenään samassa ajassa. Oranssi kello oli edelleen selkeästi rikki, mutta kävi normaalisti. Vihreä kello kävi myös, mutta alkoi unessa yhtäkkiä epävireisesti soimaan (siis ikäänkuin patterit lopussa).

Unen toisessa vaiheessa olin nykyisessä asunnossani. Odotin kahta postipakettia ulkomailta eri osoitteista ja kohteista, paketit oli postitettu eri aikoihin, ja eri kuljetusfirmojen kautta. Jäljitin paketteja kummankin firman kautta, ja yhtäkkiä samanaikaisesti kummastakin paketista tuli tieto, että ne ovat postissa kadonneet.

--
 idiot2
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2671 : 26.10.2012 11:36:44 »

Olen viimeisen viikon aikana ollut pienessä kuumeessa ja sairaslomalla.. eli on tullut nukuttua paljon.. ja nähtyä unia.. olen unissani käynyt uimassa, vaatteet päällä ja uimapuvussa.. järjestänyt ulkoilma puffettia.. ollut todistamassa pienkoneen putoamista lähelleni.. ja ollut menossa entiseen työpaikkaani töihin..

Pienkoneen putoaminen ja entiseen työpaikkaan meno olivat samassa unessa, mutten muista mitä tuossa välissä tapahtui.. sen sijaan olin menossa pyörällä töihin (en todellakaan pyöräile, vaan kävelen) hirveässä kiireessä, kun tajusin että mullahan on kuumetta ja oon sairaslomalla ja ettei mun pitäis mennä töihin.. vai pitäiskö?  Pysähdyin kesken matkan itseni kanssa väittelemään ja päädyin kääntymään takaisin - toivoin ettei kukaan olisi nähnyt mua, saikulla kun olin kerran.. palasin takaisin kotiin päin ja jämähdin puolessavälissä johonkin savikkoon ja menetin toisen kenkäni, sekä päädyin työntämään valtavan isoa vaatekaappia siinä jorpakossa... ihmeellistä kyllä sain sen kaapin liikahtamaan eteenpäin.. ja siihen sitten heräsin..
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2672 : 26.10.2012 12:05:13 »

Marsin transiitti nostaa usein kuumetta hetkellisesti.
Kattelin sun blogista karttojasi ja laittasin unsesi astrologisesti ap-natal yhistelmään,
tr  aurinkoskorpioni aktivoi siellä retro (kääntymiset) jupiter  aspect_con ap- mars yhistelmän,
oma terveyspoliisi-työntekijä  aurinko neitsyt sekstiilissä tähän
ja tr Kuu  kalat liikkui solmuakselillasi.
Mistä tulet, kunne menet ja miksi näin?
Pienkone lie  uranus oinas siellä yodin kärkenä sitten?
Ei riitä virta, putuaa, Saturnus pelissä  skorpioniaurinko:n kera.
Rest now, peace and love.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2673 : 26.10.2012 13:36:15 »

Kiitos, nikki... Oma tämän vuotinen AP -karttani on omalta osaltani jäänyt kokonaan unholaan, joten kiitos kun muistutit myös tuosta AP -Marsista..  uglystupid2

Kuun liike omalla kartalla liittyen uniin tai yöllisiin heräilyihin tuntuu vain korostuvan Neptunuksen vaiktuksesta.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #2674 : 31.10.2012 12:56:59 »

Olin unessa jossain huoneessa ja siellä oli porukkaa. Tiesin ne tyypit, jotain työkavereita tai sellaisia, mutta ei hyviä ystäviä. Siinä huoneessa oli keskellä pöytä ja aloin selittämään muille miten sen pöydän ympärillä oli omituinen energia. Muut vain ihmettelivät kohkaamistani. Sitten otin lyijykynän ja näytin heille. Kynä ei suostunut laskeutumaan pöydälle. Jotenkin vaikka miten voimakkaasti yritin laittaa sitä pöydälle niin se jäi ilmaan ja selitin jotain, että tässä kohtaa on kummallinen painovoima ja se liittyi jotenkin siihen omituiseen energiaan mitä siinä kohtaa oli. Kukaan ei oikein meinannut uskoa minua, mutta ihmettelivät kovasti tuota kynäjuttua. Mietin unessa kauhuissani, että nyt plutolaiset on hyökänny maapallolle. Jotenkin tuosta painovoima jutusta päättelin, että kyseessä on todella kaukainen planeetta.

Yksi aamuyö kun olin heräämässä, mutta vielä unen ja valveen rajamailla näin huoneen nurkassa sellaisen luurankomaisen hahmon, jolla oli niska vinossa ja pää roikkui siinä sivulla. Sillä oli joku musta viitta päällä.

En tiedä johtuuko halloweenista vai mistä, mutta unet on ollu todella omituisia.  crazy2
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2675 : 31.10.2012 23:18:41 »

Otin oikein megatorkut tänään, tässä satoa...

1: Kävelin koivukujalla. Oli lämmin sää ja näytti keväältä, koivut olivat ihan mahtavan kirkkaanvihreillä hiirenkorvilla, mutta olin surullinen, koska oli oikeasti syksy ja luntakin pian tulossa herkkien lehdenalkujen päälle. Kaipasin ihan oikeaa kevättä.

2: Entinen aa-asteeni oli remontoitu, liikuntasalin välinevarasto oli muutettu suureksi keittiöksi. Sain tietää asian kysellessäni varaston perään. Ruokalan ruskeat puiset pöydät olivat hyvin kevyitä lapsenkin siirtää, penkit olivat kuin hienommassakin ravintolassa hyvin korkeine, pehmustettuine selkänojineen. Kaikkialla oli kaunista ja ihan erilaista kuin silloin, kun itse olin ala-asteella. Istuin yksin ja odottelin ruoka-aikaa. Ajattelin vaaleahiuksista tyttöä, joka istui toisessa pöydässä, myös yksinään, katsellen ikkunasta ulos.

3: Kohtasin ex-pomoni vuosien takaa, ja olimme molemmat iloisia jälleennäkemisestä. Aloimme tehdä yhdessä jotain, otin käyttööni jonkinlaisen koneen jossa oli jokin korvaamaton osa. Huomasin että minun hommani menee pieleen, ja monta kertaa huusin häntä nimeltä että hän auttaisi minua, mutta hän huomasi mitä oli tapahtumassa vasta kun oli myöhäistä, ja korvaamaton osa hajonnut. Hän suuttui hirmuisesti ja haukkui minua päin naamaa. Aloin itkeä ja halasin häntä, sanoin että oli ihana nähdä, ajattelin joulukortin lähettämistä, ja pakenin. 
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2676 : 01.11.2012 01:52:53 »

Lizzy
Mua jäi vaivaamaan, että minkä muotonen se pöytä oli,
pyöreä, neliö, suorakaide,
puinen ,metallinen, lasinen ..?
Josko sillä ois väliä?
Siis kun ite heti aattelin sen pyöreeksi (aattele miten paljon me ihmiset tulkitaan toisia oman pään mukaan vaikkei toinen ole sanonut asiasta mitään, siis arkitilanteissakin........oletetaan, voi hyvä hyssärä)
Oisko se sun vesikolmio, unikolmio, painovoimaton ? kolmio aktivoitu Pallaksen oivalluksella,
uudella teorialla, jossa kumotaan lyijyn kemiallisia ominaisuuksia......
Ja saturnisia luurankoja, vaiko Cereksen "kuollutta" aikaa, ja Pallaksen pääkin vielä  Huh
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #2677 : 01.11.2012 02:14:02 »

Kerroin täällä jossain kesällä unestani, jossa oli keltainen pikkuinen auto, joka oli kolhiintunut ja josta oli mm. toinen etulokasuoja kolhiintunut tai irronnut... Viime yönä näin unessa puolestaan aivan saman keltaisen polkupyörän, josta oli korjattu nimenomaan etulokasuoja ja jonka rengas oli vaihdettu tai oiottu.. Ihan kuin auto olisi muuttunut polkupyöräksi..

Muuten tuon unen teemat olivat sellaiset että tunsin siitä herätessäni olleeni "vierailulla" toisella paikkakunnalla...
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #2678 : 01.11.2012 10:44:43 »

nikki, se pöytä oli puinen ja väriltään joku pähkinä. Muotoa en muista niin tarkasti, mutta taisi olla suorakaiteen muotoinen. Se pyöreähän olis ollu ihan harmoninen muoto sinänsä, tuosta suorakaiteesta en niin tiedä... se on totta, että kyllä sitä tulkitsee ja sitten toisaalta aina ei huomaa mainita jotain juttuja, jotka jättävät sitä tulkinnan varaa.

Saturnuksen paluu ja Saturnuksen luurangot ne varmaan kummittelee nurkissa... ja Pallas uutta oivallusta odottamassa. Tai Ceres muistuttamassa, että vaikka luonto näyttää "kuolleelta" niin ei kuitenkaan...
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #2679 : 05.11.2012 12:35:00 »

Maailmanlopuu unet ovat palailleet kuvioihin....

Maa häviää jalkojenalta, taivastummuu, aurinko sammuu, jyrisee, paukkuu....
ja kohta kaikki on ohi....  Embarrassed

sitten herään vapisten ja huutaen....
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #2680 : 05.11.2012 18:36:47 »

Olen nähnyt viimeaikoina paljon unia aseista. Minua/ jotain muuta on uhattu aseella/tapettu. Veitsellä on viilletty jalkaan
jne... En tiedä mistä nämä unet tulevat.
Johtuvatko stressaavasta ihmissuhteesta vai stressaavasta työtilanteesta. En osaa tulkita näitä mitenkään päin...

Perjantaina näin mukavan unen. Nukuin pienellä metsätiellä, heräsin ja huomasin metsän eläinten tuijottelevan lähelläni.
Pelkäsin ensin, mutta pian huomasin ettei heitä tarvitse pelätä. Nukahdin metsätielle uudestaan. Uni loppui siihen.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2681 : 08.11.2012 17:42:45 »

Nyt ois kiva saada näkökulmaa uneen...

Eli olin kaupungin keskustassa, tienristeyksessä. Bussi tuli risteykseen vasemmalta ja oikaisi siitä kohtaa missä seisoin, niin että olin jäädä alle, mutta käsivoimin työnsin sen pois niin että pelti vain rutisi!

Sitten istuin tuttuni sylissä, ja ihmettelin että pöhköä että ollaan yhdessä, tyypin piti olla viimeinen kenestä kiinnostuisin. Hän oli tosi iloinen.

Sitten sain uuden ystävän, ja seisoimme korkealla mäellä, näytin hänelle missä asun. Hän asui saman mäen päällä. Hän vei minut kotiinsa, ja keittiössä ällistyin, kun ikkunoista näkyi äitini puutarha. Käännyin ympäri ja tajusin että uusi ystäväni asui äitini talossa! Minun vanhassa huoneessani puhuimme siitä, että kokl talon vuokra oli 270 euroa.
Menimme ulos, talo oli ulkoa nähtynä melkein linnan kokoinen. Kävelimme jotain kapeaa polkua alamäkeen, ja kohtasimme äitini, joka kuokki multaa siinä polulla, kuokittu alue oli koko polun levyinen. Maasta näkyi nousevan valtavia kastematoja. Äiti sanoi, että nyt kun käärme on tapettu, madot voivat elää - paitsi että läpinäkyvät yksilöt eivät pidä hänestä.


Ideoita?!
« Viimeksi muokattu: 08.11.2012 17:44:57 kirjoittanut Indium » tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2682 : 09.11.2012 21:02:20 »

Ihan nyt intuitiivista pohdintaa tässä Indiumille: Joku osa sinusta elää edelleen lapsuudenkodissasi, lapsuudesta juontava käyttäytymismalli, muisto, ominaisuus.. jokin mikä kiinnittää sinut lapsuuden kokemuksiin. Onko tämä vaivannut sinua 27v, oletko itse mahdollisesti 27v? Käärme, ikävä asia liittyy äitiisi. Se on ikävä "käärme" möyrimässä elämänpolkusi varrella (alkupäässä jo sinne istutettu?) Koska käärme on tiedostettu ja kuollut, olet ehkä toipumassa? Näkymättömät, tiedostamattomat muistot, kaunat,  "pienet madot" vielä ehkä vaivaavat. Ehkä äitiäsi?

Bussi. Sattuuko elämässäsi suuria myllerryksiä jotka vyöryvät päälle?

Olet ehkä löytänyt, tai olisi syytä löytää pöhköstä tyypistä jotain itsellesi tuttua ja miellyttävää. Onko teissä jotain samaa, jotain yhteistä?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2683 : 09.11.2012 21:17:59 »

Kiitos Lilim! Tossa tuli nyt tosi monta "no hei niin tietysti!"-hetkeä kun luin kommenttisi. Cheesy
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2684 : 09.11.2012 21:26:10 »

No hyvä että jotakin idistä löysit  smitten
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: