*Miia*, jotain aggressionpurkua tuossa nyt on. Itsesyytöksiä, syyllisyydentuntoa? Tai purat yksinkertaisesti patoutuneita tunteita tällä tavalla, olet ehkä joutunut hillitsemään itseäsi arkielämässä. Itse puran unissani pelon ja katkeruudentunteita, sanomattomia asioita, usein juurikin nyrkein tiettyjä ihmisiä kohtaan.
Sitten oma uneni viimeyöltä! Siinä mukanani kulki kolme pitkänhuiskeaa, hoikkaa nuorehkoa miestä. Tai tyyliltään olivat nuorekkaita, oli lippistä ja hupparia mutta muistan että pidin heitä tosi komeina ja olin ylpeä että he olivat tavallaan "minun" :
Muistan kuinka he kulkivat jonossa, tulivat jostakin huoneesta ja katselin heitä takaapäin että wau, ihmettelin kuinka pitkiä he olivat
Saatoin vaihtaa heitä lennossa, kulkea yhden kanssa käsi kädessä ja sitten suudella toista, mutt se oli ihan ok ja kuului asiaan, he olivat erikoisia ystäviä. Suutelin ainakin muutamaan otteeseen jonkun heistä kanssa. Mutta mieleenpainuvinta oli tanssi. Tanssin kahteen kertaan yhden heistä kanssa lähekkäin ja taustalla soi "I will stay by your side now and forever, I will only always be in love with you.." tuo kertosäe soi kirkkaana mielessäni kun heräsin.
Suudelma ja tanssi, mitäköhän nuo tässä voisivat meinata? Siinä ei varsinaisesti ollut mitään seksuaalista vaan toverillista ennemminkin.