Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2229999 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2715 : 06.01.2013 14:25:27 »

Kuuhilda
Sää katoat ohjaimista töihin toteuttamaan metsätie-sielunmaisemaa
ja poijjaat huomaa että elämä rullaa iliman ratistapitelijääkin,
tai on rullattava,
on itsenäistyttävä, pikkasen.

Jos auto on keltanen urheiluauto nii sitte ne on pikkase mustasukkasia....... Cheesy
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2716 : 06.01.2013 14:50:12 »

Näin viime yönä unta että heräsin ja laitoin exälleni viestiä että "oletko muistanu syödä särkylääkkeitä?", koska aavistelin että hänellä on pää kipeä koska ei saa nukutuksi. Cheesy
Sitten näin unta että tämä exä yritti soittaa minulle monta kertaa, tai sitten vain mietti soittavansa, muttei kuitenkaan soittanut.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #2717 : 06.01.2013 22:26:38 »

Näin muutama yö sitten unta, että ex-mies sanoi, että hän täytyy ampua minua aseella. Olin rauhallinen ja totesin, että no sitten sun pitää ampua. Kysyin, että mihin ajattelit tähdätä. Hän sanoi että alavatsaan. Pyysin varomaan mun kohtua. Sitten tajusin, että jos mua ammutaan vatsaan, menee sisäelimet ja kuolen sisäiseen verenvuotoon. Otin aseen exltä ja ammuin itse itseäni käsivarteen.

Osaisiko joku tulkita?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2718 : 06.01.2013 22:49:19 »

Annoin pikkusormen, se vei koko käden
Onko teidän välillä VanillaHeart edelleen jotain skismaa? Mies laukoo verbaalisia luoteja? Loukkaa naiseuttasi, itsetuntoasi naisena. Soimaatko itseäsi?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #2719 : 06.01.2013 23:01:21 »

Annoin pikkusormen, se vei koko käden
Onko teidän välillä VanillaHeart edelleen jotain skismaa? Mies laukoo verbaalisia luoteja? Loukkaa naiseuttasi, itsetuntoasi naisena. Soimaatko itseäsi?

Erosimme aika rauhallisesti, emmekä nyt ole olleet yhteyksissä. Suhde sinänsä laittoi naiseuden koville. Ehkä hiukan soimaankin, toki mietin, että olisinko voinut joskus antaa periksi ja olla sanomatta muutamia totuuksia.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2720 : 07.01.2013 18:40:14 »

Kiitos Lilim* jotenkin onkin sellainen olo, että kaikkea ikävää pukkaa joka tuutista. Itse ajattelin sen olevan ehkä jotain puhdistumista, koska muistin sitten jälkeenpäin, että unessa taisin ajatella, että hyvä kun menette pois minun viemäreistäni. Tiedä sitten, molemmat ovat hyvin mahdollisia. Ja hyvähän se leijonan ilmestyminen taitaa ollakkin, sellaista ei ennen unissani olekkaan vieraillut.  smitten
tallennettu

..just go with the flow..
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2721 : 08.01.2013 13:08:26 »

olin käymässä vanhassa opinahjossajossa asuttiin viikot.käytävät olivat erilaiset ja vanhassa huoneessa asusteli vanha mies.huone oli täynnä ns.vanhoja esineitä.kullattujakynttälän jalkojaym. ja samanalainen virkattu päiväpeittokuin minun mammani on aikanaan tehnyt.

sit yhtäkkiä juoksin siellä ympäriinsä.
tallennettu
Mir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #2722 : 08.01.2013 14:06:23 »

Näin unta että paras ystäväni pyysi minua molempien lastensa kummiksi, koska oli riitaantunut lasten kummin kanssa.

mutta...  Cheesy samoihin aikoihin oli myös paras ystäväni nähnyt minusta unta että olin raskaana ja pyysin häntä lapseni kummiksi. Mielenkiintoista... Miten te tulkitsisitte näitä unia ja sitä että olemme nähneet ne lähes samoina päivinä?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2723 : 08.01.2013 16:46:40 »

Näin unta että paras ystäväni pyysi minua molempien lastensa kummiksi, koska oli riitaantunut lasten kummin kanssa.

mutta...  Cheesy samoihin aikoihin oli myös paras ystäväni nähnyt minusta unta että olin raskaana ja pyysin häntä lapseni kummiksi. Mielenkiintoista... Miten te tulkitsisitte näitä unia ja sitä että olemme nähneet ne lähes samoina päivinä?

No yleensä vauva/raskausunet liitetään uusiin alkuihin, ja unen tunnelmista muuten voi sitten päätellä lisää, esim. kokeeko uuden alun ahdistavaksi vai minkälaiset on fiilikset. Kummius, noh, ekana tulee mieleen että kummienhan on tarkoitus auttaa lapsen hengellisen kehityksen tukemisessa, ja maallisemmin ajateltuna kasvatuksessa, lastenhoidossa ainakin saisi apuna olla. Oisiko teillä jotain uutta syntymässä (ei välttämättä ollenkaan niin konkreettista kuin esim. vauvoja.  Cheesy Kyse voi siis olla esim. ystävyyden uudistumisesta) ja toivotte että saatte toisiltanne tukea?
Se että parhaat ystävykset näkevät toisistaan unta samoihin aikoihin on yhdenlaista synkronisiteettiä, sitä tapahtuu silloin tällöin  :Smiley Tai sitten teillä vain sattui muuten vain olla noin samantyyppiset tunnelmat.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2724 : 09.01.2013 12:36:53 »

Thanksis Indy, Emelia ja nikki vastauksista Smiley Jotain tuonnepäin sitä itsekin sävelsin..
nikki osui ja upotti kyllä taasen kohdalleen.
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2725 : 09.01.2013 13:21:49 »

alauda:
Tuskin olet menettänyt kykyjäsi ja tasosi laskenut  kuin hetkellisesti. On vain sellainen hetki, että olet maallisessa vaiheessa ja henkipuolen asiat vähän toissijaiset. Kuitenkin unissasi harjoitat näitä asioita ihan selkeästi. Valokuvien valopallot ovat joissain tilanteissa enkeleitä ja henkiolentoja. Joten niinkuin itsekkin sanoit, että tunsit henkiolennon. Joku yrittää kertoa sinulle jotain. Enkeli, henkiopas tai joku edesmennyt henkilö. Ehkä yrittää kertoa juurikin sitä, että älä huoli, olemme edelleen olemassa ja auttamassa sinua. Tarkkaile siis uniasi tarkemmin vielä, jos kerran unesi ovat muuttuneet henkisempään suuntaan.
smitten
Kunhan saat kiukkusi ja syytökset pois mielestäsi, varmasti saat tuntemuksesi myös takaisin!  Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2726 : 12.01.2013 05:28:01 »

Mitä tarkoittaa pahoinpitelyn näkeminen unessa?

Jotakin hakattiin kujan sisäpihalla, ihmiset oli katsomassa sitä mutta ketään ei mennyt väliin. Sieltä kuului oikein mäiskintä. Paikalle tuli poliisi ja hakkaaja sanoi vaan että en hillitse itseäni!
En nähnyt pahoinpitelijää tai itse hakkaamista, kuulin vain äänen! Uhri nousi maasta ja oli alasti sekä verinen, meni pukemaan vaatteensa johonkin reunaa. Hän oli pitkähiuksinen mies.
Ystäväni mies sanoi siinä ystävälleni et älä katso siellä on verta ja lähdin hänen kanssaan siitä sitten pois!

Kertoisiko joku? Huh
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2727 : 14.01.2013 11:00:04 »

*Miia*, jotain aggressionpurkua tuossa nyt on. Itsesyytöksiä, syyllisyydentuntoa? Tai purat yksinkertaisesti patoutuneita tunteita tällä tavalla, olet ehkä joutunut hillitsemään itseäsi arkielämässä. Itse puran unissani pelon ja katkeruudentunteita, sanomattomia asioita,  usein juurikin nyrkein tiettyjä ihmisiä kohtaan.

Sitten oma uneni viimeyöltä! Siinä mukanani kulki kolme pitkänhuiskeaa, hoikkaa nuorehkoa miestä. Tai tyyliltään olivat nuorekkaita, oli lippistä ja hupparia mutta muistan että pidin heitä tosi komeina ja olin ylpeä että he olivat tavallaan "minun"  :Smiley Muistan kuinka he kulkivat jonossa, tulivat jostakin huoneesta ja katselin heitä  takaapäin että wau, ihmettelin kuinka pitkiä he olivat  Grin Saatoin vaihtaa heitä lennossa, kulkea yhden kanssa käsi kädessä ja sitten suudella toista, mutt se oli ihan ok ja kuului asiaan, he olivat erikoisia ystäviä. Suutelin ainakin muutamaan otteeseen jonkun heistä kanssa. Mutta mieleenpainuvinta oli tanssi. Tanssin kahteen kertaan yhden heistä kanssa lähekkäin ja taustalla soi "I will stay by your side now and forever, I will only always be in love with you.." tuo kertosäe soi kirkkaana mielessäni kun heräsin.
Suudelma ja tanssi, mitäköhän nuo tässä voisivat meinata? Siinä ei varsinaisesti ollut mitään seksuaalista vaan toverillista ennemminkin.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 11:05:29 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2728 : 14.01.2013 12:16:17 »

oliskohan ollu sun kolme henkiopasta.. Wink
Eikai tolla suutelulla ja muulla muuta sen kummempaa symboliikkaa kuin läheisyys.. ja biisihän on ihan selkee.. Cheesy
millai ite tulkitsit?
tallennettu

..just go with the flow..
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2729 : 14.01.2013 12:22:41 »

No mähän nyt vaan odotin että joku sanoo tuon ääneen kun en itse kehdannut..  :Smiley Ensimmäisenä tuli mieleen että nytkö he sitten tulivat morjestamaan kun olen uneen pyytänyt... Mutta ajattelin että mitä he lippis päässä saapuvat ja heti suuteloimaan tarvii ruveta  Grin Mutta miksei, ehkä tuo pusuttelu ja yhteinen tanssi symboloi yhteistyötä/yhteenkuuluvuutta/liittoa/omistautumista tms. Hauska ajatus kyllä.

Niin ja äsken tuo kyseinen Hurriganesin biisi soi radiossa ja tuli ihan hassu fiilis.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2013 12:24:51 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: 1 ... 180 181 [182] 183 184 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: