Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2229768 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #2760 : 30.01.2013 15:12:42 »

Hmmm. Kyllä tosta nyt jotain pientä saa.
Juhlissa pitäisi yleensä olla kivaa. Parisuhteenkin pitäisi olla kiva, hyvä asia - tosin yhtä juhlaa se ei voi olla.

Toinen nainen kuvastaa nähdäkseni ulkopuolisuuden tunnetta. On jotain mistä sinä tunnet jääväsi paitsi, tai kenties että et riitä. Näitkö tämän toisen naisen, ja jos näit niin oliko hänessä jotain erityisen mieleenjääviä piirteitä?

Mies pyytelemässä anteeksi voi olla ihan hyvin toiveuni, tahtoisit hänen tekevän niin - TAI sitten voisi sellaisenkin tulkinnan ajatella, että olet itse pahoillasi jostain, eli sinua harmittaa että suhde ei esim. ollutkaan sellainen kuin olisit toivonut. Myös selittely sopii tuolla tavalla tulkittavaksi, jos siis  ajattelee että sinä siinä itsellesi selittelet asioita.

Pitää häipyä koneen ääreltä, mutta toivottavasti oli jotain apua...  Huh  Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2761 : 31.01.2013 11:19:19 »

Auto. Autot. Autolla. Autossa. Autoon....
En muista yhtäkään unta tarkasti, mutta olen muutamana viime yönä nähnyt paljon autoja...milloin miehelläni on ongelmia kun hänen autonsa pakoputkessa on vettä, tai sitten se on jotain positiivista, lähdetään yhdessä isolla porukalla, aivan liian isolla, minun autollani jonnekin, ja todella, autoja siellä ja autoja täällä.

Auto?
Mitä kaikkea siitä teille tulee mieleen?
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2762 : 01.02.2013 10:26:34 »

No yksinkertaisesti auto meinaa elämänmenona  Smiley Eli esim. tyypillinen uni jossa ajat autoa joka heittelehtii minne sattuu, jarrut falskaa - liittyy usein elämänvaiheeseen jossa esiintyy epävarmuutta, muutoksia, tunne ettei hallitse kaikkea mitä elämässä tapahtuu. Joku muu ajaa autoa ja itse istut takapenkillä - joku "ohjaa" elämääsi, vaikuttaa suuntaan, opastaa/hallitsee. Kuoppainen tie jolla poukkaroit - ongelmia ja harmistuksia tielläsi... unen tunnelma kertoo paljon. Olisi ihanaa nähdä vaikka uni jossa ajaisi jonkinlaista karnevaaliautoa, musiikkki soi ihmiset vilkuttaa ja tahtoo mukaan, aurinko paistaa ja moottoritien on kuuma  :Smiley - elämä yhtä juhlaa! I
Auto olet sinä elämäsi ohjaimissa, tie, ajotyyli,määränpää, ihmiset kyydissä ja tunnelma autossa.. näistä voit päätellä yhdessä paljon.


Mitäs kun tänäaamuna heräsin siihen kun makuuhuoneeseen lampsi sisään juhlaporukka, ystäväni lauloivat tytteröhatut päässään ja lahjapaketit sylissään "paljon onneea vaan, paljon onneeaa vaan...!" eli minulle oli järjestetty yllätys-synttärijuhlat ja makasin sängyssä tukka pystyssä ja silmät ristissä että mitä ihmettä kun oikeasti synttärit on vasta keväällä?
Sitten heräsinkin uudestaan, ja tällä kertaa oikeasti ja juhlakansa oli poissa ja asunnossa ankean hiljaista  Undecided
« Viimeksi muokattu: 01.02.2013 10:32:24 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Indium
Vieras
« Vastaus #2763 : 01.02.2013 12:02:04 »

Ja miksköhän mää näin unta, että erosin ja aloin deittailemaan, nähtiin deitin kans hotellilla ja siellä oli kerrassaan kivaa, mutta mietin mitä isäni sanoisi kun kuulee...ja hotellin kylppäri oli samalla valtava ja hienostunut aku ankkoihin keskittynyt kirjastohuone?

Sitte pörräsin bussin kyydissä yhtä ja samaa reittiä tsiljoona kertaa...no sen tulkinta nyt ei vaadi mitään fakiiriutta   uglystupid2
tallennettu
sasape
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #2764 : 03.02.2013 12:43:22 »

Mun on nyt kans pakko avautua tänne yhdestä unestani... Mä olen yleensä aika sinut unieni kanssa.. Näen selkounia, enneunia.. Mutta tämä yksi uni oli ylitse muiden ja valitettavasti sillä kauhun saralla...

Asuimme tässä unessa mieheni kanssa rivitalossa. Oli päiväsaika ja nuorin tyttömme oli vaunuissa päikkäreillä sisällä eteisessä. Toisiks nuorin typy ei ollut kotona. Poikani leikki tmv olohuoneessa. Lähdimme miehen kanssa käymään talon päädyssä sijaitsevassa varastossa. Pihalla meitä vastaan käveli "kahelin" näköinen mies. Mies ei edes katsonut meitä päin, vaan käveli todella määrätietoisesti eteenpäin.. Kun lähdimme varastolta takas kotiin, niin sama mies käveli taas meitä vastaan ja hymyili todella sellainen "hullunhymy" naamalla.. Katsoi minua syvälle silmiin ja sanoi ivallisesti että: "tyttö on nyt niin kaunis". Mulle iski kauhea paniikki siinä unessa ja juoksin kotiin. Tyttömme oli tapettuna vaunuissaan ja hänen kasvot oli "rusikoitu" niin, että hymy oli kirjaimellisesti korvissa.. Myös Poika oli hävinnyt asunnosta.  Näky oli niin kauhea, että kun heräsin siitä unesta, niin itkin itkin itkin ja kävelin ympäri kämppää varmaan puolituntia..

Mitähän tämä mahtaisi tarkoittaa.. Näen kyllä välillä aika kauheitakin painajaisia, mutta melkeinpä aina siinä unessa tajuan, että se on unta eikä tartte pelätä vaan voi mielenkiinnosta sivusta seurata tapahtumia...
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2765 : 03.02.2013 13:38:46 »

Jaah, höpöuni vaihteeks. Olin Idolsin yleisössä, paikka kylläkin oli joku koulun liikuntasali jossa oli piäni nouseva katsomo. Anna Abreu lauloi tämän kappaleen http://www.youtube.com/watch?v=zaeQmrMgw7M 
Lähistöllä oli jonkin sortin takahuone, jossa muut kokelaat harjoittelivat ko. biisiin jotain kirkumiskohtaa.
Siirryin eturiviin, ja suomenruotsalainen, ylipainoinen, valkeaan palmikkovillapaitaan pukeutunut jamppa aikoi juuri laulaa saman bändin toisen biisin silmät innosta hehkuen, kun herätyskello soi. No ehkä ihan hyvä etten kuullut sitä.  Tongue
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #2766 : 06.02.2013 09:34:47 »

Taitaa olla toinen? uni, jonka tänne muistelen ihmeteltäväksi. Liittynee elämänvaiheeseen. Muutaman viime vuoden aikana olen saanut elää ns. keski-iän kriisiä, kuten koetuista transiiteista voi päätellä;  saturnus  aspect_opp  saturnus ,   saturnus  aspect_opp  venusuranus  aspect_opp  uranusuranus  aspect_opp  jupiter  uranus  aspect_opp  askendenttiuranus  aspect_squ  keskitaivasneptunus  aspect_squ  neptunusneptunus  aspect_squ  mars ja jo kauan sitten tapahtuneet  pluto  aspect_squ  plutopluto  aspect_squ  askendenttipluto  aspect_opp  keskitaivas .

Kaikki tuon listan transiitit eivät ole oikeastaan näitä keski-iän transiitteja, mutta otin ne mukaan kuvaamaan sitä minkälaisen mankelin läpi tähän on tultu. Vuosia sitten kun katselin efemeridiä ja noita silloin edessä olleita transiitteja, muistan miettineeni, että selviääkö noista edes hengissä? Näköjään ja sitten se uni.

Synkistelin jollekin miehelle tulevia karuja aikoja, joita minulle olisi tulossa. Sanoin myös miehelle, että sinä lähdet tästä työpaikasta ennen minua. Mies hermostui ja tyrmäsi väitteeni täysin. En vain muista mitä hän sanoi, mutta maan rakoon hän minut haukkui. Sen jälkeen katselin kun joku vanha mies nosti kaivosta vettä. Pieni tyttö seurasi tätä toimitusta.
   Lopuksi istuin unen alusta tutun miehen kanssa syömässä leipää. Paketissa luki "kaurahapankorppuja". Ei se leipä silti ollut hapankorppujen kaltaista tai edes näkkärin. Leivät olivat kuin kullankeltaisia riisikakkuja lähinnä. Totesin miehelle, että onpa hyvää leipää ja kohta perään; "en ole ikinä syönyt tällaista leipää". Mies ei puhunut mitään. Tunnelma unen lopussa ei ollut varautunut vaan ihan normitunnelma, vaikka uni alkoikin erimielisyyksien merkeissä.

Enimmäkseenhän sitä näkee unia, joissa käy kaupassa, ei löydä kassaa, mutta juttelee pian belgialaisten kanssa kadunkulmassa tms. päätöntä. Toista se on nämä selvästi voimalliset unet ja näyt. Harvinaista herkkua.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2767 : 06.02.2013 15:07:00 »

3.-4.2. välisenä yönä näin painajaisen, jossa kiinalaista miestä kidutettiin hyvin hitaasti silpomalla. Vihoviimeiseksi hänen kurkkunsa viillettiin hitaasti auki. Kun hänen päänsä alkoi retkahtaa taakse (verta ei kyllä tullut), näkyi kurkusta hyvin arat ja pelokkaat silmät. Ihan kuin joku olisi ollut piilossa, ja pelästyi nyt sitä, kun paljastui. Olin ihmeissäni, mutta ahidstunut unesta. Uni oli hyvin raaka. Heräsin siihen klo: 02.02.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2768 : 09.02.2013 13:56:01 »

Näin unen hevosestani jonka lopetin marraskuussa. Se kaivettiin haudasta ylös ja siirrettiin kotiin pihalle hautaan. Hevonen oli valkoinen niin unessa kuin oikeastikkin. Se ei ollut maantunut vaan ihan ehjä ainoastaan pää oli sisältä tyhjennetty silmien kautta, otsa oli vaaleanpunainen! Hevonen siis tuhkattiin oikeasti mutta unessa se oli haudattu  Shocked
Mitä voi tarkoittaa?
Sitten mitä jos näkee unta sodasta? Piilouduttiin latoihin venäläisiä piiloon.. Ja sodassa me taidettiin voittaa tai ainakin hyvin meni  Smiley piilottelin koiraanikin unessa...

Kiitos taas avusta  smitten
tallennettu
Strelizia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #2769 : 09.02.2013 19:26:58 »

Olen jälleen kerran ihan äimän käkenä näistä numero-unistani Huh.
Ennen joulua näin unta, että olin mummolassani ja hänen vaatekomeron yläkaapista löysin lapun ja lapsuuteni jääkarhupehmolelun ja lapussa oli tietty päivämäärä tämän vuoden lopussa ja tuossa unessa pohdin, että se on jonkun laskettu aika. Tällä hetkellä on siis tilanne, että saatan olla itse raskaana ja tuo päivämäärä tulisi olemaan laskujeni mukaan oma laskettuaika!

Viimeksi tuollainen numero-uni tuli minulle elo-syyskuussa, kun näin unta, että seuraavan kuun tili tulisi olemaan pienempi ja siinä unessa näin tismalleen saman summan kuin mitä todellisuudessa minulle käteen siinä kuussa jäi.

Mä olen tiennyt koko ajan, että suvussamme näitä kykyjä on, mutta ilmeisemmin minä sitten tätä jatkan.
tallennettu

It does not do to dwell on dreams, Harry, and forget to live.
-Dumbledore-
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2770 : 09.02.2013 23:42:51 »

Mun on nyt kans pakko avautua tänne yhdestä unestani... Mä olen yleensä aika sinut unieni kanssa.. Näen selkounia, enneunia.. Mutta tämä yksi uni oli ylitse muiden ja valitettavasti sillä kauhun saralla...

Asuimme tässä unessa mieheni kanssa rivitalossa. Oli päiväsaika ja nuorin tyttömme oli vaunuissa päikkäreillä sisällä eteisessä. Toisiks nuorin typy ei ollut kotona. Poikani leikki tmv olohuoneessa. Lähdimme miehen kanssa käymään talon päädyssä sijaitsevassa varastossa. Pihalla meitä vastaan käveli "kahelin" näköinen mies. Mies ei edes katsonut meitä päin, vaan käveli todella määrätietoisesti eteenpäin.. Kun lähdimme varastolta takas kotiin, niin sama mies käveli taas meitä vastaan ja hymyili todella sellainen "hullunhymy" naamalla.. Katsoi minua syvälle silmiin ja sanoi ivallisesti että: "tyttö on nyt niin kaunis". Mulle iski kauhea paniikki siinä unessa ja juoksin kotiin. Tyttömme oli tapettuna vaunuissaan ja hänen kasvot oli "rusikoitu" niin, että hymy oli kirjaimellisesti korvissa.. Myös Poika oli hävinnyt asunnosta.  Näky oli niin kauhea, että kun heräsin siitä unesta, niin itkin itkin itkin ja kävelin ympäri kämppää varmaan puolituntia..

Mitähän tämä mahtaisi tarkoittaa.. Näen kyllä välillä aika kauheitakin painajaisia, mutta melkeinpä aina siinä unessa tajuan, että se on unta eikä tartte pelätä vaan voi mielenkiinnosta sivusta seurata tapahtumia...
Huh, unet voivat olla todella karmeita joskus.. Mielestäni tässä on nyt kyse jostain menneisyyden haamuista joiden vaikutukset kummittelevat vielä nykyäänkin siellä tiedostamattoman tajunnan alueella. Olette miehenne kanssa matkalla varastolle, minne onkin kerätty ne vanhat "rojut", ikävät pölyttyneet muistot joita ei kaivata kodin puhtailla pinnoilla. Teillä on kenties menneisyydessä parisuhteeseen liittyviä ristiriitoja jotka olet sullonut "varastoon", vastaan tulee "hullu mies", miehesi irvikuva? Tulee mieleen pelot, pettymykset, luonteenpiirteet ja ominaisuudet joita et halua toisessa (tai itsessäsi) kohdata, läheisen ihmisen pimeä puoli jonka pelkäät olevan olemassa yhä? Ehkä olette riidelleet tai olet oireillut kokemaasi pahaa oloa kotona, lastesi läheisyydessä ja pelkäät sen vaikuttaneen negatiivisesti lapsiisi? Tällaisia ajatuksia.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2013 23:50:00 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2771 : 10.02.2013 17:33:34 »

Näin unen hevosestani jonka lopetin marraskuussa. Se kaivettiin haudasta ylös ja siirrettiin kotiin pihalle hautaan. Hevonen oli valkoinen niin unessa kuin oikeastikkin. Se ei ollut maantunut vaan ihan ehjä ainoastaan pää oli sisältä tyhjennetty silmien kautta, otsa oli vaaleanpunainen! Hevonen siis tuhkattiin oikeasti mutta unessa se oli haudattu  Shocked
Mitä voi tarkoittaa?
Sitten mitä jos näkee unta sodasta? Piilouduttiin latoihin venäläisiä piiloon.. Ja sodassa me taidettiin voittaa tai ainakin hyvin meni  Smiley piilottelin koiraanikin unessa...

Kiitos taas avusta  smitten

Mulla tuli mielen tuosta sun hevosesta, et heppa on nyt henkimaailmassa angel  smitten ( Eläimetkin mennee sinne, miksipäs ei  coolsmiley)
Tuo v.punainen väri vois tarkottaa Rakkautta. smitten smitten
 tuosta sotajutusta tuli mieleen,et ootko aatellut tuommosia. Huh
Mulla joskus, kun jotakin juttua aattelee, niin näkkee het unta. Shocked
Sitten joskus kun aattelee, et näkisippä semmosta ja semmosta unta, niin ei varmasti nää.. :Smiley Cheesy Cheesy
tallennettu
*Miia*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2772 : 14.02.2013 11:57:21 »

Olin unessa kaupassa ostamassa alkoholia ja mulla oli paljon rahaa  Grin
Sitten selitin siinä ystäväpariskynnalle ja exälleni jonka kanssa unessa seurustelin  smitten että pitää nyt nämä lompakot ja paperit järjestää että selviää kuinka paljon sitä rahaa onkaan...

Mitä ihmettä  Huh
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2773 : 14.02.2013 12:13:34 »

seurustelin eksäni kanssa taas.. oltiin meillä kotona ja vissiin muuttohommissa, eli oltiin taas yhteinen asunto hommattu. siskon mies oli sitten vissiin muuttoapuna meille ja hän viestitteli jotain tämän eksäni kanssa, silloin oli samaan aikaan jokin muukin juttu siinä mikä olis pitänyt hoitaa, mutta sanoin eksälle että sanoo siskon miehelle että ensin hoidetaan tuo muuttohomma alta pois.
sitten se asia oli vissiin selvä ja kysyin että mitä hän oikein laittoi tälle siskoni miehelle, nooh, minun mielestä ne viestit kuulostivat ärsyttävältä mielistelyltä ja menin siinä sitten ulos rauhottumaan.. (yks syy miks tuo eksä on eksä. D:) soitin tälle siskoni miehelle ja hän kyseli että mikä mulla on hätänä.. sanoin siinä sitten että mua ärsyttää kun se eksä mielistelee koko ajan kaikkia, että pitäis pystyä sanomaan suoraan asiat. siskon mies sitten sanoi että "nojoo, no, jätkä on muuttanut suoraan kotoa sun luo, niin ehkä se on sillain ymmärrettävääkin..." jotain siis itsenäistymiseen viitaten. Cheesy
no sitten tämä eksä vissiin salakuunteli sen puhelun ja oli ihan möksmöks kun tulin takaisin sisälle.

Sitten se uni loppui. Cheesy
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Indium
Vieras
« Vastaus #2774 : 14.02.2013 12:19:14 »

Jaaa *Miia* että viinaostoksilla sitä on käyty...  Grin no onko viinan ostaminen nyt sitten toive siitä että tulee olemaan kivaa, vai tieto siitä että sekaisin olo ja kontrollin menetys on tosiasia, jos ei heti niin kohta? Omat humalajuomis-unet liittyvät jälkimmäiseen, aikakausiin, jolloin tunnen että en ole skarppina ja asiat lirvahtelevat ohi ilman hallintaani.
Kumminkin omalla rahallasi olet viinaa ostamassa, viitannee omaan vastuuseesi tilanteesta.

Lompakot ja paperit pitää järjestää että tietää paljonko on rahaa viinaan. Hmmmmmöö. Välien selvittely eksäsi ja itsesikin kanssa olisi ehkä paikallaan, oisko niin?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: