Näin unta, että olin äitini hautajaisissa. Se oli hyvin surullinen uni, ja myöhemmin istuin kivisellä penkillä vastapäätä äidin hautaa ja katselin kiveä. Ympärillä oli lunta ja oli kylmä.
Herättyäni ja muisettuani unen en pystynyt siitä edes miehelleni kertomaan sillä se oli niin ahdistava. Sain vain sanottua "näin pahaa unta" kun kysyi miksi olin niin vakava.
Äiti = yliminä, kivi = kestävää, pysyvää, lumi = valkoista, eristää, suojaa, estää muitten vaikutuksille altistumisen.
Näistä luen, että:
Olet toiminut vanhojen mallien mukaan ja tarvinnut kokeneemman neuvoja tehdäksesi mielestäsi 'omia' päätöksiä.
Kestävän ikiaikaisen materiaalin = kiven koet ikäväksi, vaikka se voi toisin ajatellen toimia elämäsi kestävänä perustana.
Kylmä = ajatuksen energiaa.
Selkosuomeksi: Hautasit elämästäsi toisten vaikutukset ja istuit / istutit oman elämäsi kestävälle perustalle. Valkoinen peite estää muita enää tohtoroimasta elämääsi, eli lumi ja sen valkoisuus toimii varmistuksena.
Jään miettimään, onko tapanasi ollut perua omia päätöksiäsi ja odottaa, että joku tukee sinua, jotta voit elää 'omaa' elämääsi?
Onko se omaa, jos kaikkeen pitää saada toisen /toisten varmistus?
Unen lopussa katsot yliminäsi /(todennäköisemmin) kokeneempien ihmisten vaikutuksen hautakiveä = suret tekemääsi omaa päätöstäsi, että toisten tohtorointi elämääsi saa nyt luvan loppua.
Kysyn, onko surullista ja pelottavaa elää omin päätöksin omaa elämää, kuitenkin toisten rinnalla?
Pelottaako sinua, miten muut ihmiset reagoivat, kun alat ottaa oman tilasi tässä elämässä?
Varmasti tulee kommentteja, kun käytöksesi muuttuu. Kuitenkin, olet syntynyt elämään Sinun elämääsi, et muitten toiveita tullut tänne täyttämään robotinomaisesti.
Sori, olen tosi suora. Mutta hyvää omaehtoista elämää, toisten rinnalla.
Tuloksia alkaa kuitenkin syntyä melkoisen nopeasti, koska tuot oman sisäisen maailmasi rikastuttamaan muittenkin elämää, vaikka toimit omaksi hyväksesi. Henkinen vapaus on tämän päätöksen suurin ja antoisin hedelmä. Et tarvitse miettiä koko ajan, mitä muut sanovat ja kuinka nuo toiset lähelläsi reagoivat, kun otat täyden vastuun elämästäsi ja päätöksistäsi.