Portaita ja numero 5Nousin keveästi hyvin jyrkkiä kapeita puuportaita ylöspäin. Portaan askelmat syvyyssuunnassakin olivat hyvin kapeat, kauniit kiiltävät puiset askelmat, kiertosuunta oikealle. Viidenteen kerrokseen olin matkalla. Talossa joka sijaitsi korkean mäen päällä, tien vasemmalla puolella, osoitteessa oli numero 5. Tien viimeinen talo oli seuraava tien oikealla puolella oleva talo, osoitteessa numero 6. Tulin ulos talosta, mieheni kanssa olimme lähdössä kävelemään, kysyin lukitsitko ulko-oven. Samalla ajoi ohitse, taloltaan osoitteessa numero 6, tumman sinisellä autolla nuorempi mies joka oli meille osoitteemme neuvonut. Unessa mainitsin hänen nimensä, nyt en nimeä muista.
..tien, osoitteen numeron 5, talon portaat, 5.kerroksen, ylöspäin menon,
yhdistän viidenteen chakraan. Mihin suuntaan pyörii spiraali, oikealleko ??--------
Kävin Kuussa =). Kuinka sinne jouduin, ei ole tietoa. Korkealla olimme, mies ja minä. Autio tunnelma sekä maisema, muita ei paikalla ollut. Kuun pinnalla oli iso pyöreä matalahko esine, malliltaan voimarummun tapainen vaan isompi, halkaisijaltaan ehkä 1,5metrinen. Minä käänsin kappaletta toiseen suuntaan, siinä oli jokin merkkiviivakin. Puhelin samalla ´Nyt Kuu näyttää maasta katsottuna ihan erinäköiselle!´ - Ennen tuota unta minulle näytettiin vaaleanpunaisia kellokukkia, kukkien reunat olivat kääntyneet kauniisti ulospäin. Ihanat kukat <3.
--------
Ison määrän jyviä joku heitti ilmaan. Nämä jyvät putoilivat päälleni kuin sade. Itse tein samalla tavoin .. otin käsiini jyviä heittäen ne ilmaan, jyvät putosivat tuon toisen henkilön päälle.
Nuo kertomani unet on muutamalta viime yöltä, nyt alkusyyskuun öinä katseltuja.
Tapanani on katsella ja myös kirjata ylös jouluaatosta alkaen ns Pyhiä unia,
jolloin syyskuulle näytettiin seuraavaa ::Pitkä kauralaari rakennuksen umpiverannalla ikkunan alla. Minulla oli multaista (?) vettä astiassa, samanlainen astia kuin kauppojen isot valmissalaattikaukalot, musta. Kippasin veden tuohon kauralaariin, jyvien sivuun.
Tarvitset siis tunteen ja järjen tasapainoa kehittää lisää. Koska viitosta on useampi, tarvitset eri tilanteisiin eri 'tajun' tasapainoisesta käyttäytymisestä.
Väliaikaisrakennelmana portaat kertovat, että nouset korkeammalle tietoisuuden tasolle, jonka jälkeen tarpeettomat portaat voivat lahota tai ne voidaan purkaa.
Vasen 5, looginen tasapaino tarpeen. Oikea 6, tunnemaailmasta kumpuava vastuu ja eroavaisuuksienkin ymmärtäminen autettavan / opetettavan ja sinun (= vastuullinen) välillä.
Kuun kääntö, maisema 'tyhjä' = tunnemaailman muutoksen tarve, jotta suhteet pelittäis paremmin.
Vaaleanpunainen on agape-rakkautta.
Jatkan toiste...
Omat hommat odottelee jo.
Jatkoa pe 06.09.2013
Jyvät, osan niistä heität toisten päälle.
= Paljon uutta tietoa = alkuja, siirrät tietoa toisille ?opettamisenko kautta?
Kauralaari ja musta vesiaastia
= Lisää ravintoa tai tieto'ravintoa'. Vesi on elämän lähde, musta astia, haet tietoiseti uusia vaikutteita.
Koostettuna katson, että tarkoituksellakin etsit lisää osaamista,vaikutteitakin. On muutoksen aika kaikenkaikkiaan elämässäsi.
Eräs '5' n merkityksistä on tehdä selkeitä päätöksiä, joko tunteeseen tai järkeen pohjaten. Paras päätös kuitenkin tulee, kun sisimmässä tuntuu tasapaino ja sinulla tahto sitoutua.