Osaisiko joku hieman selventää radion merkitystä, tai radioviestintarkoitusta.
Unessani tuli kohta, jossa seisoin ex-poikaystäväni kanssa ja radiosta tuli viesti minulle, ilmeisesti ex-poikaystäväni ei tätä kuullut, koska katsoi minua hiljaa.
(Olemme eronneet hetki sitten exäni kanssa, koska aloitimme suhteemme jotenkin "väärällä jalallla"
Ja tunnen että oleme enemmän kuin sisko ja veli. Parhaita ystäviä.)
Tämä radioviesti unessa tuli ihastukseltani joka sanoi minulle tuon saman, "aloitimme väärällä jalalla", (välillämme on aina ollut jokin yhteys, mitä on ollut hankala käsitellä, koska ex ja hän ovat ystäviä. Nyt kuitenkin meidän välit ovat lähentyneet ja omat tunteeni ovat kyllä voimakkaita, ja tuntuu että hänenkin, mutta tilanteet eivät vain ole suopeita.)
Mietin tuon viestin tarkoitusta herättyäni, petyin ja hämennyin, mutta ajattelin että jos rakkaus on aitoa se kestää kaikenlaiset tilanteet ja mutkat.
Olen myös nähnyt kyseisestä ihmisestä hyvin todellisia unia ja nähnyt myös "näyn".
Heräsin yöll' unesta ja "olimme vielä yhdessä exäni kanssa", nousin ja olin puolialaston, menin käytävään ja näin tämän em. pojan, suutelimme kevyesti ja salaisesti, niinkuin kumpikin olisi tiennyt, menin takaisin nukkumaan, kunnes jossain vaiheessa unessa tajusin että se olikin unta. aamulla mietin tuon hetken todentuntuisuutta.
Kyseinen poika on ollut elämässäni satunnaisesti jo ennen exääni ja välillämme on aina ollut jokin vetovoima, sanaton yhteys.
Välillä teemme asioita myös täysin samaan aikaan ja nautimme samanlaisista asioista.
Kiitän suuresti kaikenlaisista vastauksista!