Sivuja: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 262
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2229161 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
cassius
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #3345 : 19.12.2014 21:29:56 »

Näin unta... sekalaista mut laitan siitä osia tähän josko joku osais jotain suuntaa antavaa kertoa tästä??
Yritin kiivetä jostakin puron rannalta puisia tikkaita ylös, askelmat irtos jalkojen alla ihan ku elokuvissa. Samassa unessa mulla oli iso röökiaski mut siellä ei ollu ku katkenneita tupakoita. Ja vielä samassa unessa sain 4 kolikkoa käteeni. Jokasen vaiheen välissä nauroin niin että meinasin tukahtua ja nauru meinas kääntyä itkuks.
tallennettu
lunatar_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Utelias nauttii elämästä.


Profiili
« Vastaus #3346 : 19.12.2014 23:55:23 »

Näen usein unta siitä, että eletään heinäkuun puoliväliä ja metsät ovat mustikoita pullollaan. Keräilen mustikoita parin kaverini kanssa. Yhtäkkiä kokonaisen ämpärillisen poimittua, alkaa hämärtää ja mättäät vihertää, kunnes jostain läheisyydestä on tulossa häikäisevä valo ja se on niin kirkas, että kaadun täyden mustikkaämpärineni maahan ja ne mukanani olevat pari kaveria juoksevat pois, ja minä jään yksinäni sinne ylikirkkaaseen metsään. Ja valo vaan kirkastuu.

Unen jälkeen saan migreenikohtauksen jopa valkoisissa huoneissa.
tallennettu

Elämä on ihmisen parasta aikaa.
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3347 : 20.12.2014 22:49:14 »

Kiitos tulkinnasta zutaten !!
tallennettu
AfricaRozales
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #3348 : 23.12.2014 12:02:41 »

Heräsin unesta, jossa olin seksimessuilla, tai ne oli enemmänki panomessut Grin mielenkiintoista unessa oli se että harrastin seksiä aivan älyttömän upean miehen kanssa, en siis koskaan ole nähnyt vastaavaa tai osannut edes kuvitella niin komeaa miestä, seillä oli kaikki ominaisuudet, mistä miehessä pidän, se oli unelmien mies!  laugh aloimme tutustumaan muutenkin ja sitten heräsin, enkä olis halunnut koska en ole ikinä tavannut vastaavaa, niin täydellistä ulkoisesti ja mieleltään  Grin mitä siis tarkoittaa se että näkee unelmiensa miehen? Siinä oli myös semmonrn nainen, joka jako meille  kortit.  O  :Disko mahollidta edes pikkssen et näin tulevan mieheni?  xD pahoitteluni kitjoitus virheistä, ole  puhelimella ja nää näppäimet on NIIN pienet  Embarrassed
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3349 : 26.12.2014 00:08:55 »

Tästä on monta vuotta aikaa.

Kotitaloni lähellä on koulu. Unessa koulun urheilukentän reunaan oli pystytetty iso valkoinen teltta. Katselin sitä uteliaana ja mieli teki mennä sisälle.

Sitten koulun välituntikello soi ja koulun sisältä alkoi tulla ihmisiä. Ne olivat nuorehkon näköisiä ja niillä oli yllään nilkkoihin asti ulottuvat valkeat vaatteet. Niitä tuli ainakin kymmenen. Ne menivät kaikki sisälle telttaan.

Viimeinen tulijoista oli siskoni joka on kuollut (teki itsemurhan vuonna 1997) ,ilahduin kun näin hänet ja sanoin iloisesti että hauska nähdä sinut!!

Sisko taas ei vaikuttanut kovin iloiselta, riemuisan näkemisen sijaan hän tyrkkäsi minua vihaisesti hartioihin että horjahdin taaksepäin ja melkein kaaduin. Oli kiukuissaan ja huusi samalla että ei, et saa tulla tänne, kielsin sinua tulemasta, paikkasi ei ole täällä!! Katsoi vielä hetken tylyn näköisenä minua.

Sen sanottuaan meni telttaan sisään muitten jälkeen. Jäin teltan oven lähelle pettyneen oloisena että miksi en saa mennä sisälle myös. Heräsin pian unen näkemisen jälkeen. Olen nähnyt kyllä siskoni unessa monesti tämän jälkeen eikä se enää koskaan sen jälkeen ole vihainen ollut, paremminkin ne unet ovat olleet rauhallisia, enemmänkin kuin unta.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3350 : 31.12.2014 02:50:34 »

Ihme uni lumisesta pihasta illalla, jonka hiekoitusauto oli hiekoittanut erikokoisilla- ja värisillä pyöreillä lasikuulilla. Oli pientä ja suurta, kauniisti muodostelmissa, kaikki värit edustetttuina tuossa kirjossa. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, kauneimmat keräsin talteen ja vein piiloon.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3351 : 01.01.2015 18:17:55 »

Pari kertaa viikon sisällä olen nähnyt unta akvaariosta, jossa ui isoja kaloja...kellertäviä ja sinisiä. Akvaariossa ei ole kantta ollenkaan.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3352 : 01.01.2015 19:09:17 »

Isävainaan ruumis levitoi (pidin asianlaitaa hieman huolestuttavana) ja sitten minulla oli lemmikkinä silkkiuikku, joka tuotti päänvaivaa siten etten meinannut millään saada sille tilaa mistään. Että kiva, tässä olisi tämmöinen lintu mutta minne laitan sen?? idiot2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #3353 : 02.01.2015 16:06:44 »

Isävainaan ruumis levitoi (pidin asianlaitaa hieman huolestuttavana) ja sitten minulla oli lemmikkinä silkkiuikku, joka tuotti päänvaivaa siten etten meinannut millään saada sille tilaa mistään. Että kiva, tässä olisi tämmöinen lintu mutta minne laitan sen?? idiot2

Kuvaa enemmän asennettasi, kuin todellista ongelmaa. Koen unesi merkitsevän, että elämäsi on todellisuudessa hyvin kevyttä =ongelmatonta nyt ja lähitulevaisuudessa. Olet päässyt irti 'raskauttavista' asioista.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #3354 : 07.01.2015 17:39:29 »

Ihme uni lumisesta pihasta illalla, jonka hiekoitusauto oli hiekoittanut erikokoisilla- ja värisillä pyöreillä lasikuulilla. Oli pientä ja suurta, kauniisti muodostelmissa, kaikki värit edustettuina tuossa kirjossa. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä, kauneimmat keräsin talteen ja vein piiloon.

Olen antanut takaraivon etsiä vastausta tähän uneesi, ja kas, kun tulin ajan kanssa koneelle äsken, tajusin, että

 kunhan opit nauttimaan omasta ylhäisestä yksinäisyydestäsi huomaat kaikkea arvokasta ja kaunista ympärilläsi. Valkoinen kertoo: osaat ja tykkäät toimia yksin - useaväriset kuulat taas kaikesta elämän annista.

Usko vaan unen tapahtumiin ja kas... Elämä pelittää entistä paremmin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
naaskuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3355 : 10.01.2015 01:37:54 »

Näin toissayönä unen, joka herätti tavanomaista suurempia tunteita herätessä:

"Syrjänen paikka maan alla tai kattokerroksessa, oli kosteeta ja märkää, vettä tihkui katosta. Oli kavereita ja toisia, jotka olivat jotenkin vastapuolella. Tuli tilanne, jossa yks mun kavereista veti aseen esiin ja tappoi kaikki vastapuolen tyypit. Sit se olikin niin, että itse olisin ampunut sen viimesimmän ja sen sylissä oli mun belgian jättikani (tai vastaava iso). Asuin talon ylimmässä kämpässä ja vein sen viimeisimmäksi kuolleen ruumiin sinne. Mun oli tarkoitus hävittää se. Laitoin sen sängyn alle, mutta se ei ollutkaan enää ruumis vaan rynnäkkökivääri. Eräs ystävä ilmesty siihen ja sano, että on semmonen hiukkasräjäytin, jolla ruumiin voisi räjäyttää kymmeniksi tuhansiksi osiksi. Heti perään hän jatkoi, että ei me voida käyttää sitä, koska se on satojen kilometrien päässä ja auto meni just huoltoon. Sit olinki yksin kämpässäni ja itkin kuollutta kaniani. Nostin sen jostakin (ehkä pahvilaatikosta) sinivalkoiseen matkalaukkuun. Sit huomasin, ettei kani ollutkaan kuollut, se eli. Olin todella huojentunut ja kyselin siltä miten se voi ja se vastas että hyvin, väsynyt vaan. Luoti ei ollutkaan osunut siihen. Sitten se laukku olikin sen häkki ja laitoin sille uusia raksuja, heinää ja vettä. Keskustelin kanin kanssa vuoropuheluna, ajatuksen tasolla. Ajatuksen tasolla viestiminen vaati kuitenkin sen, että oli lähistöllä."

Osaisiko joku avata tätä tai neuvoa, miten voisin tätä itse lähteä purkamaan?
tallennettu
rhondu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3356 : 21.01.2015 09:44:48 »

Näin viime yönä aika kamalaa unta. Siinä olin jostain syystä äitini luona ja hän oli todella ahdistunut ja stressaantunut. Jossain vaiheessa hän oli alkanut pestä lapsiaan (minun sisaruksiani jotka ovat vielä aika nuoria) ja kaiken tämän jälkeen hän oli murhannut heidät. Sen jälkeen hän murhasi itsensä. Näin sisarukseni kuolleina pieninä nukkeina. Välillä tuntu että siinä talossa äitini haamu kummitteli ja yritti kertoa miten kävi. Uni oli sekava, näin tapahtumat mutten voinut tehdä niille mitään , olin niinkuin vaan läsnä. Myöhemmin halusin pois sieltä koska minua pelotti mutta oli yö ja en saanut taksiin rahaa mistään että oisin voinut mennä mummoni siskon luo yöksi.Itkin siellä ja mietin miten minulle käy ja miksi näin kävi ja syytetäänkö minua heidän murhasta koska olin paikalla. Sitten jossakin vaiheessa uskaltauduin kaupungille että pääsisin sinne (ei näyttänyt yhtään siltä paikalta missä äiti asuu, eikä talokaan) ja törmäsin johonkin lenkillä olevaan lyhythiuksiseen naiseen jonka pyysin kävelemään kanssani. Hän sanoi että lähetään hölkkäämään ja sanoi että ei ole turvallista tähän aikaan liikkua täällä ja kun hölkkäsimme ainakun joku yritti käydä kimppuun hän suihkutti pippurisumutetta heihin. Sitten saavuimme johonkin liiketilaan, jonka omistajan tämä nainen tiesi ja menimme johonkin saliin jossa oli joku näytös. Olisin pyytänyt heitä viemään minut mutta jotenkin unohdin asian ja jollekkin kerroinkin tästä mitä äitini oli tehnyt ja mitä oli tapahtunut. En muista oikeen enempää miten sitten kävi. Mutta haluaisin selityksen kyllä tälle unelle...  Undecided
tallennettu
vaissat
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3357 : 29.01.2015 10:54:14 »

Olen menossa naimisiin siippani kanssa. Kävelen kirkon käytävää kauppakassi kädessä, olen siis tulossa kaupasta, kaikki vieraat ovat jo paikoillaan ja tajuan että olen aivan kauheasti myöhässä, enhän ole edes alkanut valmistautumaan. Sitten tajuan tämän olevan unta tms koska ilmoitan että jos tehdäänkin niin että en olekaan myöhässä kun tuo myöhässä oleminen on ahdistavaa. Sitten olen valmistatumassa paikassa jossa on isä, äiti ja siskoni. Isäni haluaisi kyyditä minut paikalle moottoripyörällä mutta mietin pitkään miten se onnistuu, pelkään että hiukset jne menevät pilalle. Joku sanoo että kypärän alle pitäisi laittaa pipo (on talvi), joten sitten teen päätöksen että ei voi mennä mopolla koska hiukset ja meikki menevät pilalle. Monta kertaa sanon että olen varannut 2 pientä skumppapulloa itselleni ja voisin ne nyt juoda mutta en koskaan saa niitä. Olemme lähdössä vihkipaikalle ja huomaan että meikkini on aivan karmea, ripsivärit ovat huonosti jne. Sitten olemme vihkipaikalla joka onkin jonkinlainen liukuhihnasysteemi, odotamme vuoroamme tiskille mihin pitää ilmottautua. Mietin mielessäni, pitääköhän minun tämäkin asia hoitaa, eli selostaa tiskillä millä asialla olemme, yllätyksekseni siippani kuitenkin innokkaasti ottaa tilanteen haltuun ja hoitaa asian. Minulla on ”vanhojen tanssimainen”, iso tummansininen tyllipuku ja jokin sininen neuletakki päällä. Siipallani on jokin outo kaapu, pitkät hiukset ovat ponnarilla takaraivolla. Mietin että nyt vieraat luulevat että tässä menee kaksi naista naimisiin. Sitten olemme pöydässä vieraiden kanssa, olen jotenkin tympääntynyt. Yhtäkkiä siippari kaveri (johon olen tuntenut hienoista vetoa), tulee jonkun selän takaa ja virnuilee. Alan jorata istuallani ja näytän voitonmerkkiä, sitten siippanikin alkaa jorata. Sitten heräsin.

Olen tämän siippani kanssa nyt risteysaluella, en tiedä mihin suuntaan lähteä, jäädä vai lähteä. En itse saa tästä unesta sen kummempaa tolkkua ja vihjettä mitä pitäisi tehdä vaikka tuossa on asioita mistä voisi suoraan tulkita, eli olen tympääntynyt jne. Siippani on unessa joka käänteessä innokas ja positiivinen.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3358 : 31.01.2015 08:51:40 »

Huomenta, osaisiko joku kertoa mitä unet oksentamisesta ja ripuloinnista tarkoittavat?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #3359 : 02.02.2015 07:35:33 »

Huomenta, osaisiko joku kertoa mitä unet oksentamisesta ja ripuloinnista tarkoittavat?

Jonkinlaista puhdistumista! Se mitä oksennat/ripuloit on jotain mikä ei sovi sinulle. Jos olet syönyt tai juonut jotain erikoista noissa unissa, mieti niiden sapuskojen symboliikkaa. Samoin tilanne ja ympäristö jossa tuo tapahtuu kertoo aika paljon. Ehkä puhdistut jostakin vanhasta tai sopimattomasta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 222 223 [224] 225 226 ... 262
  Tulostusversio  
 
Siirry: