Mitenkäs kun unessa usein koen väkivaltaisen kuoleman. Minut kuristetaan, puukotetaan tai ammutaan kuoliaaksi. Tekijänä outoja ihmisiä, joista joitakin olen koettanut unessa auttaa. Ovat siis painajaisia, joissa synkkä tunnelma. Herään juuri siinä hetkellä kun kuolen unessa. Yritän näitä unia katkaista ja saada itseni hereille, koska koen ne ahdistavina. Nyt en pariin kk ole näitä unia nähnyt, mutta yhteenväliin parinvuoden ajan riesaksi asti. Pelkäsin alkaa nukkumaan iltaisin.
Eräs uneni on ollut sellainen, jossa seurustelen jonkun miehen kanssa, joka paljastuukin itse saatanaksi. Olemme sängyssä ja odotan, että hän nukahtaisi, että pääsen pakoon. Juuri kun pääsen livistämään sängystä hän herää.. tässä unessa en kuollut, koska sain itseni hereille ennenkuin mitään tapahtui..Heräsin siihen kun hän oli tulossa minua kohti pahat mielessä. Unen alussa hän on tavallisen miehen näköinen loppua kohti muuttu härkämäiseksi tulenpalavilla silmillä. Tai siis kun alan unesssa näkemään todellisen olemuksen, hän muuttuu. Härkämäinen olemuskaan ei ole hänen todellinen muotonsa.
Tämän näin muutama kuukausi sitten, mutta muistan sen vieläkin.. Näen paljon unia, kaikkiin ei tule kiinnitettyä huomiota.
Viimeaikoina olen herännyt siihen, että en saa henkeä, siis kroppani on unessa, mutta mieli hereillä ja en saa henkeä ja yritän saada itseni hereille. Yritän siis saada itseni liikkumaan, että heräisin. Olen siis hereillä, mutta unessa.
Anteeksi kun tälleen tuppaanuin. Varmaan ihan selkeää kauraa, mutta en oikein ole löytänyt vastauksia.
Tulee mieleen ajatus, että Sinun tulee valita
toimitko itsesi hyväksi vai itseäsi / voimiasi hajottaen.
Unessa paha edustaa itseäsi vastaan tekemiäsi tekoja.
Lisäksi, että tuo paha puoli -mikäli ymmärsin oikein-
on useimmiten mies, kertoo se, että omalla tahdollasi
yrität oikein väellä ja vängällä toteuttaa toimia, joihin
resurssisi eivät (ainakaan tällä haavaa ollenkaan) riitä.
On todella hyvä, että unesi varoittaa Sinua haavoittamasta
itseäsi. Nykymaailmassa ihannoidaan liikaa henkilöitä, jotka
kuluttavat kaikki voimansa toisia auttaessaan tai yleensäkin
vain työhön.
Keskity pitämään huolta ensisijaisesti itsestäsi ja jaksamisestasi,
silloin jaksat toimia paremmin eri tilanteissa ja kuin ´toisella kädellä´
hoitaa vaikeitakin asioita. Pysyt henkisestikin ehjempänä, sekä
oivaltelet uniesikin sisältöä helpommin.
Myöskään fyysiset sairaudet eivät pääse haittaamaan silloin elämääsi.
Lycka till, Sinullekin!