Olipa unirikas yö! Huh!
Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun unessa olin raskaana ja selässäni/kyljessäni oli sellainen kierrekorkki, josta tilannetta tarkkailtiin. No ilmeisesti siitä korkista oli sisään livahtanut bakteeri, jonka oli määrä tappaa minut synnytykseen. Lapsi selviäisi, sillä ei ollut hätää, huolehdin, että sen saisivat adoptioon eräs tuntemani lapseton pariskunta, jotka olivat kyllä vähän hämmästyneitä tilanteesta.
Vähän huoletti myös muut lapseni, mutta onnneksi ovat jo melko isoja, ajattelin. Samoin koira on jo vanha, kyllä ne muutaman vuoden sen kanssa pärjäävät.
Sitten välissä uni, jossa lasissa oleva vesi oli mennyt ihan sameaksi. Selkisi, että siihen oli joku lorauttanut jotakin meikinalusvoidetta, jota vieläkin tursusi siitä pullosta. Pyyhkäisin loput värivoiteet sääriini ja mietin, että täytyy muistaa olla pesemättä niitä, kun aamulla käy suihkussa, kun oon sinne synnytyslääkäriin menossa, niin on ainakin nätit sääret. Säärikarvat tosin oli ajelematta, onneksi ne on ihan vaaleat, niin ei haittaa, ajattelin.
Kolmannessa unessa olin menossa uuden presidenttiparin kutsuille linnaan Duudsonien Jarnon puolisona. Lehdissä oli oikein lööppi, että tulemme molemmat korkokengissä ja kuva, missä Jarno hiihtää mun vieressä polvillaan jumppasalin lattialla.
No mennään sinne värikkäissä vaatteissa ja niis kauheissa korkkareissa, joissa kumpikaan ei pysty oikein kävelemään ja ihan sekoiluksihan se meni. Lopulta saadaan rotsit narikkaan ja ollaan sitte vihoviimesiä kättelijöitä. Pressapari on nuori ja hauskannäköinen. Jarno alkaa halailemaan pitkähiuksista rouva presidenttiä, johon, että mä kanssa! Halataankin sitten ihan tanssiaskelin ja hän sanoo mulle, että kylläpä oon tutun näköinen. Mä kerron hänen olevan täsmälleen nuoruudenystäväni Minnan kaksoisolento, että tunteekos hän Minnaa?
Sitte molemmat muistaa, että hitto täähän menee telkkariin ja koetetaan ryhdistäytyä. Herra pressa ja Jarno on sillä aikaa häipyneet, ni mekin lähdetään venaamaan kohta alkavia tansseja hihitellen, että mitähän niistä tulee. Niin ja ollaan muuten molemmat edelleen raskaina.
Järjestysmiehet kantavat alakertaan patjoja, jotka on päällystetty sillä lapsuuden sänkyvaatteista tutulla vihreällä kankaalla, jossa pieniä valkoisia sydämiä. Tunnelma on jotenkin riehakas
Vieläkin naurattaa, kun mietin sitä sekoilua
Mitähän siitä vois tulkita?