Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Itsensä kehittäminen  (Luettu 4624 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elettra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 12.09.2006 07:39:42 »

Olen uusi palstalla ja tarvitsisin teiltä neuvoja ja ohjeita.

Mulla on aina ollut vahva intuitio sen mukaan olen usein elänytkin.Aina on kiinnostanut nämä asiat mutta pelko on estänyt tutkimasta lisää,uskon että pienenä olen kokenut jotain mikä on säikäyttänyt minut.Nyt 30v olen ottanu taskeleen eteenpäin koska tuntemukset ovat alkaneet vahvistuun tai en osaa oikein selittää,tiedän vain asioita,osa tulee silmieni eteen ja osaa en näe mutta tiedän.

Haluaisin kehittää itseäni mutta se pelko siellä pohjalla...
Uskon että olen valmis kehittymään mutta tilanne on etten edes osaa.Tällä hetkellä mulla tuntuu että pitää
tehdä jotain mutta en tiedä miten  Embarrassed

Toivottavasti pystyisitte neuvomaan ja auttamaan.Voitte lähettää vaikka yksityisesti viestiä
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #1 : 12.09.2006 07:54:56 »

Tervetuoa palstalle Elettra  smitten

Kuuntele sisintäsi ja elämää sen kaikissa muodoissaan.
Sinua rakastetaan ja johdatetaan, pelko pois  smitten
On vain kaksi perustunnetta: Rakkaus ja Pelko, kumman Valitset?
 angel angel angel

(edit: ups, kirj.virhe)
« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 20:23:52 kirjoittanut Ippuska » tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Astrobug
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2006 13:48:00 »

Minuakin kiinnostaa kehittäminen. Kun katsoo elämää pidemmältä ajalta, niin sitä on kehittynyt ikään kuin itsestään johonkin suuntaan.. siis ihmisenä.
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #3 : 28.09.2006 15:18:05 »

Tuohon kehittämisen suureen hinkuun ja tarpeeseen on tosiaankin hyvä pysähtyä ja kuunnella sitä omaa sisintään. Jos etosaa sitä kuunnella, niin kokeile vaikka saunassa yksin istuessasi olla vaan ja voit saada hyviä ahaa...elämyksiä. Sinulle voi tulla mieleen jokin asia....siihen on hyvä puuttua ja sillä tavoi pikku hiljaa opit kuuntelemaan ja luottamaan siihen intuitioon, eli miltä sinusta tuntuu jokin asia.

Erilaisia kirjoja löytyy, varmasti sieltä löytyy sinulle oikeaa luettavaa.
Eri tapahtumia sattuu silmiisi, mene ja käy katsomassa mitä siellä on.
Erilaisia uusia tai vanhoja tuttuja ajautuu eteesi,mieti mikätarkoitus sillä on.
Ajatuskulkusi alkaa vapautua ja tiedät mitä haluat smitten

Ei aina ole hyviä tietoisuuden hetkiä, ei tosiaankaan. Mutta elämähän menee aaltoliikettä ja sinä sen mukana.
Anna ajatustesi lentää, anna itsesi kokea erilaisia asioita.
Maalaa, laula, tanssi ja hulluttele, ole vakava ja vakaa... kaikkea oikeassa sinulle sopivassa suhteessa.
Tunnet kyllä kun vaakakuppi ei ole tasassa.

Elämä kehittää smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 28.09.2006 17:56:57 »

Ala vain kuuntelemaan sydämesi ääntä ja vahvista rakkauttasi ja luottamusta elämän kulkuun.. smitten Vahvista yhteyttäsi luontoon, pidä silmät ja korvat auki... Olet varmasti jo pitkällä, et vain itse sitä vielä tiedosta... Valoa poluillesi!  angel
tallennettu
Minnapas
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 15.10.2006 20:38:36 »

Minuakin kiinnostaisi tälläinen kovasti, tuntuu jotenkin siltä että olisi tavallaan jotain "annettavaa" itselle tai muille.
Sain tässä vihjeen että pitäisi ruveta kirjaamaan unia ylös ja pyrkiä niistä katsomaan toistuvuuksia yms.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: