Minäkään en aivan purematta niele tätä rinnakkaista maailmankaikkeutta, sillä silloin niitä olisi kertakaikkisen lukematon määrä.Kun ajatellaan,että jokaisessa rinnakkaisessakin on valintoja, joista kumpikin jälleen jatkaa elämää rinnakkain, ja taas siellä on valintoja...
Lopulta sielu(?) mieli(?)on niin pilkkoutunut osiin,että voiko se olla edes mahdollista?
Kyllähän maailmankaikkeuskin laajenee(ja nyttemmin supistuu)jos sanontaa niin ylhäällä kuin alhaallakin ajattelen.Mietin vain että kuinka juuri noissa tapauksissa kun jossakin rinnakkaisessa kuolen...
miten käy sielulle?Jääkö se harhailemaan niin kauaksi aikaa kun tässäkin todellisuudessa sitten kuolen?
Niin ja mitä sitten onkaan se todellisuus,niinkuin Aminanda pohtii..
Olenko nyt todellisuudessa,vai rinnakkaisessa kaikkeudessa?
Entä siinä tapauksessa kun tässä elämässä antaudun Jumalan tahtoon,kuinka sitten käy muissa rinnakkaisissa, onko siellä minulla edelleenkin valinnan vapaus?
Ei tää nyt mulle uppoa,mutta jokaisella on oma totuutensa.
Tuossa kun Elektra kartoi ystävästään jonka "minuus"kuoli rinnakkaisessa kaikkeudessa,ja hän koki itse täällä fyysisesti samanlaisia oireita, niin itselleni on tapahtunut jotain samankaltaista, mutta en sitä liitä rinnakkaiseen kaikkeuteen,vaikka valinnasta tässä minunkin tapauksessa oli kyse.
Olin saanut tietoisuuteeni ilmoituksen(intuitiivisen),että jos jatkat tuollaista elämäntapaa,tulen kuolemaan 42v,koska elämäntapa ei kuulunut tämän inkarnaation sielunsuunnitelmaan.
Tuona päivänä,kun noin olisi tapahtunut,mikäli en olis muuttanut "kurssia" tunsin kuinka menehdyin sydäriin,ihan fyysisesti. Kamala olo,ja ihmetys mitä tämä on.Sen päivän jälkeen olin kuin "uudestisyntynyt".
Olen kuitenkin itse sitä mieltä,että olemme saaneet useita mahdollisia "kuolemia" tai paremminkin uutta tilaisuutta tähän inkarnaatioon tultaessa.Sielunsuunnitelmaan kuuluu tietyt kuoleman kohdat siksi,että jos suunnitelma ei oman valinnan seurauksena toteudu,niin silloin sielulla ei "tuhlaannu aikaa".
Siis jos olen pahasti sivuraiteella,on sielu suunnitellut näitä kuolemisia, jos taas olen kurssissa,kuolemaa ei tapahdu,vaan jonkinlainen muu fyysinen kipu tai sairaus voi ilmetä.
Tällaisen itse ymmärtäisin tuossa elektran ystävän tapauksessa.
Kun itse kuulin tällaisesta mahdollisuuksista sielunsuunnitelmassa,minulle selkeni monikin asia.Kuinka joku selviää jostakin todella mahdottomasta tilanteesta..jne
Mutta nämä ovat omia mietteitäni,jokaisella on omansa,ja kunnioitan jokaista mielipidettä sellaisenaan.