Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rinnakkaiset Maailmankaikkeudet ja elämä niissä  (Luettu 30476 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 10.10.2006 16:54:43 »

Itse asiassa.. kun melkein aina voi olla onnellinen, vaikka nyt kun olen itse sairaana ja enkelihoitajanikin on ja eräs tilaisuus peruttiin ja siirrettiin ensi viikkoon - ehkä on tarkoitus että kaikki tapaavat silloin - niin voiko todella sanoa, että olisi joku selkeä "muu" elämäntilanne, mitä minun pitäisi haikailla toisesta kaikkeudesta? Tässäkin kaikkeudessa voin kuvitella millaista olisi elää ekan miehen kanssa. Siinä olisi hyvät puolet (rakkaus) mutta myös ilmeisesti jotain henkisen tason puutteita, kun se ei jatkunut (niitä muita en kaipaisi siihen kuvaan). En osaa sanoa mitä hakisin toisesta kaikkeudesta? Linnan Euroopassa? Heh, heh? Millä sitä todella haluaisi leikkiä mitä ei ole toteutunut.. täytyykin miettiä..  angel angel angel

Tämä muistuttaa jossain määrin sitä, kun eräs tuntemani henkinen tyyppi kokee 4d maailman todellisena ja hänellä on siellä omistuksia, paikkoja ja tuttavia. Minä koetan kai toistaiseksi tuoda 4d asioita 3d maailmaan. Eli "toiveita toteen". Tosin, miksei toiveita voisi jättää joskus sinne 4-5d tasolle. Jos siellä vaikka käy unessa tai kuvitelmissa, onko se totta vai ei? Miksei sen maailman antaisi elää omaa elämäänsä!

TUNNISTAMINEN

Huolehdi itsestäsi tunnistaen haaveesi ja tarpeesi,
ottaen askelen kerrallaan kohdataksesi ne.
Tutki ja huomaa lahjasi, kykysi ja saavutuksesi.
Kun hyväksyt kaikki puolet itsessäsi, olet ehjä ja luottavainen,
voit rehellisesti tunnustaa toisetkin.
Huomaa ja ravitse muiden ihmisten hyviä puolia niin,
että he tuntevat itsensä rentoutuneiksi ja onnellisiksi kanssasi.
« Viimeksi muokattu: 10.10.2006 17:04:29 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lake
Vieras
« Vastaus #16 : 11.10.2006 10:16:33 »

Tuntuu että olen ruvennut näkemään unia tilanteista joissa elän rinnakkaisessa maailmankaikkeudessa. Kaikki on vähän eritavalla. Henkilöt joiden kanssa en ole ollut juurikaan tekemisissä, saattavat "unessa" olla aktiivikavereita.
Saatan vaikka harrastaa jotain eriskummallisia lajeja joita en ole täällä ikinä harkinnutkaan.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 21.10.2006 06:44:48 »

Jos saisin mennä rinnakkaiseen kaikkeuteen, valitsisin sen kaikkeuden missä viimeiset 15v pyyhittäisiin pois, ja olisin vuonna 1990 löytänyt sen oikean rakkauden, eikä tätä muuta turhaa. Koen tämän turhaksi kokemukseksi, ylös alas on menty. En osaa aivan tarkkaan määritellä mitä olisi pitänyt tapahtua, mutta jotain muuta. Nyt koin tällä tavalla.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 22.10.2006 20:03:51 »

Niin ^^Golden Spinx^^ - täytyy myöntää, että sinulla on teksteistäsi päätellen vielä paljon selvittämätöntä asiaa itsesi kanssa viimeisten vuosien ajalta. Ehkä se ei siis olekaan niin turhaa - vaan sinulle tärkeää, jotain mistä pidät kiinni mielelläsi.

Ihania oivalluksia ja onnenpipanoita sinulle toivotan  smitten

Laitoit minutkin miettimään, onko minulla jokin sivupolku, jonne olisin halunnut kulkea mielummin kuin tälle, mitä nyt tallaan.

Olen tehnyt monia, mielestäni suuria ratkaisuja elämässäni. En oikeastaan olisi halunnut jatkaa ja kokea niitä reittejä. En voi edes kuvitella, miksi niiden toisien Elektroiden elämä on niissä rinnakkaisissa elämissä muodostunut.

Ehkä se selviää kunhan tämä ajan harso väistyy.

Tai kuten eräälle läheiselle ystävälleni kävi: hän näki unissa tai unen ja valveen rajatilassa ollessaan selkeästi tuokioita ja välähdyksiä henkilöstä, itsestään, joka eli rinnakkaismaailmankaikkeudessa. Viimeisin kokemus oli rankin, koska tämä henkilö kuoli siinä elämässään ja ystävänikin koki samoja fyysisen kehon tuntemuksia ennen tason vaihtoa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 24.10.2006 10:45:25 »

Kuoli?

Ei kuolema minusta ole pahinta, vaan rakkaudettomuus. Mutta kuten sanottu funtsaillaan mitä kaikki olisi voinut olla, vai onko se sittenkin toinen planeetta jossa olisi korkeampi värähtelytaso?
tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 24.10.2006 11:19:45 »

Ei minustakaan kuolema ole pahinta.

Tämäkö osa oli se, minkä halusit viestistäni ymmärtää?

On erittäin todennäköistä, että on olemassa lukemattomia määriä planeettoja, missä on korkeampi värähtelytaso. Olemme kuitenkin valinneet tämän opiskelu/työpaikan. Varmaankin syystä  coolsmiley

Mitä enemmän ilmennämme rakkautta, sitä enemmän pystymme näkemään sitä kanssakulkijoissamme. Läheltä katsoen se ei välttämättä ole helppoa, mutta kauempaa katsoen siihen voi pystyä paremmin - kotkameditaatio... smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 24.10.2006 11:23:04 »

Käytit vaan sanaa "rankin".. no tämä on saivartelua.

Onhan se mahdollista että jos tämä pallo nyt muuttuu, tänne saadaan niitä kivempia kokemuksia eikä karman jyrsintää.. heh, pikkasen kömpelö tyyli muuttaa planeettoja mut no juu.

Jopa exäni tietää nämä asiat eikä se hänestä helppoa ja mukavaa tehnyt.. monimutkaista.. siis kaksi exää.. ja on itse asiassa vaikea kuvitella millaista olisi ollut onnela toisen kanssa. Jos en osaa kuvitella - ONKO sitä rinnakkaista kaikkeuttakaan?Huh?
« Viimeksi muokattu: 24.10.2006 11:28:14 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #22 : 24.10.2006 21:33:21 »

On elämän halveksuntaa sanoa mitään kokemusta turhaksi.

Se osoittaa vain kyvyttömyyttä olla avoin elämän opetuksille.

Suhtautuminen on kaikista tärkein apuväline onnellisuuden löytämisessä.
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 25.10.2006 09:06:49 »

GS  Smiley

Niin käytin sanaa rankin - ystäväni nimittäin kävi läpi sen fyysisen tunteen minkä toinenkin: auto-onnettomuus, loukkuun jääminen ja lisääntyvä paine rintakehässä, fyysinen kipu jne. Kaikki tämä samalla kun on omassa vuoteessaan kykenemättä liikahtamaan - toisen elämä kulkee filminä silmien ohi, ja tämä toinen pääsee kivustaan kun vaihtaa tasoa. Mutta ystävältäni meni jonkin aikaa, ennenkuin hänen kehonsa päästi vähän kerrassaan irti tuon kokemuksen.

Minusta tuo oli rankkaa. Ei kuoleminen itsessään. En vain aluksi osannut näköjään selittää mitä tarkoitin.

Minullakin on kaksi exää, kuten sinullakin. Uskon, että luultavasti olen jatkanut niissä rinnakkaisissa maailmankaikkeuksissa suhdetta heidän kanssaan. Tässä elämässä en. Enkä kadu yhtään. Wink

Mutta toivottavasti heillä on oikein hauskaa ja onnellista oloa siellä missä he ovatkin. Ovat he joskus käyneet unissa moikkaamassa. Ainakin ensimmäisellä on kaikki hyvin - uskoisin että toisellakin. angel

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 25.10.2006 09:31:48 »

Ok, ei ollut turhaa oppia että voi olla paha.  knuppel2 Cool tickedoff

Minulla on 3 exää ymv. Tunnesidettä ei. Onneksi.
« Viimeksi muokattu: 25.10.2006 09:34:08 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 26.10.2006 23:05:07 »

Wink Cheesy Grin

Niin - kun itse on tilanteessa, niin siitä selviää tavalla ja jopa toisellakin. Mutta jos käy läpi 'toisen' tilanteen, niin se on taas toinen juttu 2funny

Hienoa, että olet pystynyt päästämään irti tunnesiteistäsi vanhoihin suhteisiin  smitten

Se onkin todella vaikuttava kokemus - sitä vapauttaa siten itsestään paljon ja tilalle tulee paljon! Aivan kuten uskomuksistakin irrottautuessa.  Smiley

Huomasin oman irrottautumiseni konkreettisuuden, kun havahduin että syksy jo koittaa, enkä ole tullut vieneeksi sulan maan aikaan edes kukkasia heidän haudoilleen - he ovatkin todennäköisesti jo uusia keikkoja tekemässä, mitäpä sitä täällä vanhoissa energioissa pyörimään kun uudet tuulet puhaltavat  smitten

Maija Poppaset  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 27.10.2006 22:39:24 »

Haudat?

Luinkin mielenkiintoisia tarotteja tulevasta. Kuvailtiin työn hedelmistä nauttimisesta, tulevan suhteen tuomista eduista ja omasta tulesta päästä jo sinne.

Jotenkin tuntuu että oikea tuleva kiinnostaa nyt enemmän kuin mahdollinen rinnakkainen kaikkeus. Mitäs jos..ei koskaan olisikaan pitänyt jatkaa kenenkään kanssa missään, eli ne toiveet ovatkin vääriä? Mitäs jos.. juuri tämä piste ja tästä eteenpäin oikeasti ovat se mitä pitää kokea, ei mikään kuvitelma siitä että jos jokin huuma olisi jatkunut?

Ja mitäs jos pääsen siihen rinnakkaiseen aina kun olen enkelien tai mestarien seurassa? Se Täydellisyys rinnakkaisuutena.

Nyt höyhenten maille.
« Viimeksi muokattu: 27.10.2006 22:42:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 28.10.2006 07:11:36 »

Miksi muuten ihmiset, jotka ovat ilkeitä tässä maailmassa, olisivat rinnakkaisessa yhtäkkiä jotenkin mukavia? Tunnesiteiden irtoamista auttaa sekin että on nähnyt eräitä henkilöitä tänä vuonna enää 2+2+1 kertaa ja pistää heille porttikiellon elämääni..

Eikö tuo rinnakkainen kaikkeus ole pikemmin mielikuvitusmaailma, jota voi halutessaan ruokkia toiveilla, sellainen voimapaikka, puutarha, jos sellaista haluaa?
« Viimeksi muokattu: 28.10.2006 08:48:19 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

Aminanda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #28 : 28.10.2006 12:08:59 »

Rinnakkaiset maailmankaikkeudet on mielenkiintoinen ajatus. En kuitenkaan usko niihin sellaisina kuin aloituksessa tuotiin esille. Perusteet ovat aivan liian lapsen kengissä, vaikka tohtoritason kirjoittaja onkin vai onkohan kanavoinnissa tapahtunut jokin väärinymmärrys, jonka on sallittu tapahtua? Kenties erilaisten uskomusten kautta voi tarkastella asioita uudesta näkökulmasta ja ne voivat tuottaa myönteisiä tunteita ja ajatuksia riippumatta siitä onko niillä todellisuuspohjaa.

Toisaalta jos luomistyö on ikuista, niin ajassa voi toteuttaa kaikki ajateltavissa olevat mahdollisuudet rajattoman monta kertaa. Jos luomistyö on sen lisäksi rajatonta, uusia kokemisen mahdollisuuksia riittää ikuisuuksiin asti. Tästä näkökulmasta myös erilaiset uskomukset (subjektiiviset todellisuudet) ovat kokemisen mahdollisuuksia. Herää kysymys: mitä on todellisuus?
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #29 : 29.10.2006 14:32:00 »

Minäkään en aivan purematta niele tätä rinnakkaista maailmankaikkeutta, sillä silloin niitä olisi kertakaikkisen lukematon määrä.Kun ajatellaan,että jokaisessa rinnakkaisessakin on valintoja, joista kumpikin jälleen jatkaa elämää rinnakkain, ja taas siellä on valintoja...
Lopulta sielu(?) mieli(?)on niin pilkkoutunut osiin,että voiko se olla edes mahdollista?

Kyllähän maailmankaikkeuskin laajenee(ja nyttemmin supistuu)jos sanontaa niin ylhäällä kuin alhaallakin ajattelen.Mietin vain että kuinka juuri noissa tapauksissa kun jossakin rinnakkaisessa kuolen...
miten käy sielulle?Jääkö se harhailemaan niin kauaksi aikaa kun tässäkin todellisuudessa sitten kuolen?

Niin ja mitä sitten onkaan se todellisuus,niinkuin Aminanda pohtii.. Huh Olenko nyt todellisuudessa,vai rinnakkaisessa kaikkeudessa? coolsmiley

Entä siinä tapauksessa kun tässä elämässä antaudun Jumalan tahtoon,kuinka sitten käy muissa rinnakkaisissa, onko siellä minulla edelleenkin valinnan vapaus?
Ei tää nyt mulle uppoa,mutta jokaisella on oma totuutensa.

Tuossa kun Elektra kartoi ystävästään jonka "minuus"kuoli rinnakkaisessa kaikkeudessa,ja hän koki itse täällä fyysisesti samanlaisia oireita, niin itselleni on tapahtunut jotain samankaltaista, mutta en sitä liitä rinnakkaiseen kaikkeuteen,vaikka valinnasta tässä minunkin tapauksessa oli kyse.
Olin saanut tietoisuuteeni ilmoituksen(intuitiivisen),että jos jatkat tuollaista elämäntapaa,tulen kuolemaan 42v,koska elämäntapa ei kuulunut tämän inkarnaation sielunsuunnitelmaan.
Tuona päivänä,kun noin olisi tapahtunut,mikäli en olis muuttanut "kurssia" tunsin kuinka menehdyin sydäriin,ihan fyysisesti. Kamala olo,ja ihmetys mitä tämä on.Sen päivän jälkeen olin kuin "uudestisyntynyt".
Olen kuitenkin itse sitä mieltä,että olemme saaneet useita mahdollisia "kuolemia" tai paremminkin uutta tilaisuutta tähän inkarnaatioon tultaessa.Sielunsuunnitelmaan kuuluu tietyt kuoleman kohdat siksi,että jos suunnitelma ei oman valinnan seurauksena toteudu,niin silloin sielulla ei "tuhlaannu aikaa".
Siis jos olen pahasti sivuraiteella,on sielu suunnitellut näitä kuolemisia, jos taas olen kurssissa,kuolemaa ei tapahdu,vaan jonkinlainen muu fyysinen kipu tai sairaus voi ilmetä.
Tällaisen itse ymmärtäisin tuossa elektran ystävän tapauksessa.

Kun itse kuulin tällaisesta mahdollisuuksista sielunsuunnitelmassa,minulle selkeni monikin asia.Kuinka joku selviää jostakin todella mahdottomasta tilanteesta..jne  Shocked

Mutta nämä ovat omia mietteitäni,jokaisella on omansa,ja kunnioitan jokaista mielipidettä sellaisenaan. angel

tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: