Hei Elektra!
Mitä tuolla 4d juttu on? Jokin ulottuvuus vai maapallon energeettinen taso? Usemapi keskustelija näkyy tuota termiä näillä sivuilla käyttävän.
Heips Maritu
4D on tämä fyysinen taso, joka on meille tässä hetkessä näkyvä, ja jota 'elämme'.
GS tietää nämä paremmin, joten korjatkoon, jos muistan äkkiseltään väärin:
0D on planeettamme sisätaso, 1D -2D on se taso, jota asuttavat Telluksen matalampivärähteiset kaverit, kuten menninkäiset, peikot, keijut yms., kolme vuotta sitten me asutimme tasoa 3,6D, joten oikeastaan tämä on jo 4D...
Kaikkihan on energiaa, ja mitä hitaammin energia värähtelee, sitä helpommin se tulee nähtäväksi samalla värähtelytasolla oleville. Siksi näemme toisemme fyysiset olomuodot, pöydän, tuolin, tietokoneen - mutta emme hitaammin värähtelevää keijua, joka asustaa tuon ruukkukukan juurella ja tarinoi sille eheyttäviä tarinoita, että se jaksaa kasvaa tämän tietokoneen säteilyn kentässä. Emme myöskään pysty välttämättä näkemään 9D tason enkuleitamme, jotka istuvat nytkin takanamme heittämässä noppaa tyystin pitkästyneinä siitä, että emme anna heille sellaisia tehtäviä, joita he niin mielellään tekisivät...
Tämän vuoksi mm. entisajan ihmiset kertoivat tarinoita keijuista, peikoista ja muista hömörköntiäisistä, koska he olivat lähempänä näiden tasoa ja pystyivät näkemään näitä.
Kaikki on monimutkaisempaa kuin ihminen tajuaa. Ihmisen sielu koostuu monesta aspektitsta, joista osa työskentelee ja elää tuolla henkimaailmassa, joten mihinköhän ne osat ovat inkarnoituneet???
Niin, olisikin mielenkiintoista kohdata 'livenä' kaikki nämä osasensa - olen kuullut eräältä näkijältä, että tulen kohtaamaan yhden 'meistä' tässä muutaman vuoden sisällä, hän on inkarnoituneena tälle samalle planeetalle. Toiset ovat verhon tuolla puolen, kuka missäkin
Olin viikon verran matkoilla eräällä paikkakunnalla, jossa tunsin oloni todella kotoisaksi ja miellyttäväksi - ajattelin, että olen varmaankin elänyt täällä aiemmin. Sitten myöhemmin tajusin katsoa kartasta, että hyvä tavaton, olin ollut vain muutamien mailien päässä siitä paikkakunnasta, jossa tämä toinen asuu ja vaikuttaa. Hauskinta oli, että sain kuulla jo useita vuosia sitten henkilöstä, joka näyttää minulta, jolla on samoja missioita kuin minulla ja nauraakin jopa samoin kuin minä - ja niillä seuduilla kaiken lisäksi.