En ole tavallinen ihminen.
Mikä olisi rinnakkaisen maailmankaikkeuden pointti?
Se että jos joku asia ei toteudu täällä, se toteutuu siellä - ja senhän on
toteuduttava toisessa muodossa? Siis siinä, missä toivomme? En ole edelleenkään varma onko elämä "oppimista" vai kokemista, kenties korkeintaan sen oppimista että luo paremmin.
Miksi asia EI sitten toteutunut täällä, jos se kerran voi toteutua muualla? Eikö tässä ole jokin
tämän kaikkeuden pääteemoista, että kun ei saa mitä haluaa, niin alkaa haluta sitä mitä saa tai parempi olis ? Tai jälkeenpäin ymmärtää miksi ei saanut aivan kaikkea siinä järjestyksessä ainakaan, mikä mieleen juolahti? Mieli on se joka luo kokemuksia itselleen, ja nähtävästi ei toteuta kaikkia vaihtoehtoja - miksi?Mary, tuota oppikirjamaista tekstiä parisieluista en enää tarvitse, olen kuullut ja ennen kaikkea KOKENUT sen jo monta kertaa. YKSI AINOA OIKEA on kaksoisliekki jonka olen myös kokenut, parisielut jotain mikä vielä pitää täällä kokemassa. Yksi tarinan pointeista, vaikka onhan tässä muitakin elämyksiä. Minua kiinnostaisi enää lähinnä joskus nähdä, onko parisielu osa OMAA sieluani vai vain jotain satunnaista sieluryhmää, joka lähti matkaan ziljoona vuotta sitten. Sieluthan eivät vaikuta samanikäisiltä - joidenkuiden kanssa on joskus koettu jotain ja sen muistaminen pelottaa useita, vaan ei minua. Suomeksi,
joidenkin kanssa hyvää joidenkin kanssa huonoa karmaa, ja oma saldoni huonon kanssa saattaapi olla lopuillaan. Tiedän tuon että toiset on toisia henkisempi jne ymv. Ja olen ollut niin monen "parisielun" kanssa kimpassa menneissä elämissä, että kyllä niistä sitä romantiikkaakin irtoaa. Ei näiden kaikkien kanssa todellakaan tule hyviä kokemuksia, mutta ei myöskään huonoja. Se on yksi asioista joiden kokemisen voi halutessaan lopettaa, ja sitten kokea jotain muuta, esim, unennäköä, töitä, matkoja ja sen sellaista.
Siksipä kiinnostaa tämä että mitä rinnakkaisessa kaikkeudessa muka voisi OPPIA, vai onko sekin vain huvitusta varten.