Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringon progressio?  (Luettu 12001 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IN
Vieras
« : 12.09.2006 19:17:59 »

Toivottavasti tuli otsikko oikein... angel

Katselin astro.com:ssa progekarttaani, ja siinä näkyi auringon siirtyminen 20.9 vaa´asta skorpioniin. Aurinko on ollut koko elämäni vaa´assa, mutta nyt se näyttäisi siirtyvän skorpioniin.

Mitä tämä meinaa? Löytyykö kohtalotovereita, ja kuinka tämä on näkynyt/tuntunut elämässänne?

Alanko vihdoinkin toteuttaa itseäni rohkeammin välittämättä siitä, mitä muut minusta ajattelevat?  knuppel2 Loppuuko itseänikin ärsyttänyt toisten ihmisten mielipiteiden ja oman itseni välinen tasapainoilu?

tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #1 : 13.09.2006 19:02:43 »

Olenkohan mä ymmärtänyt tämän proge-kartan ihan oikein... Huh Kai nyt jollain on aurinko siirtynyt toiseen merkkiin, tai jotain? Vai olenko ihan hakoteillä...?  Undecided
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 14.09.2006 14:53:05 »

Hei IN,

En ole vielä kovin perehtynyt näihin progejuttuihin, mutta oma Aurinkoni siirtyy joulun tienoilla Kaloista Oinaaseen. Ja Kaloissa se on siis ollut syntymästäni saakka.

Eli ei ole vielä kokemusta, mutta odottelen mielenkiinnolla vuoden loppua. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
IN
Vieras
« Vastaus #3 : 14.09.2006 19:34:14 »

Kiitos kommentista Linn!  smitten

Jess, eli mä en IHAN päin honkia ole ajatellut noita proge-juttuja, kun joku muukin on tehnyt vastaavanlaisen havainnon  Smiley Luulisi kyllä, että jonkinlaista "nahan luomista" olisi itsekullakin odotettavissa...Mä ainakin odotan täpinöissäni tota 20.9...Viime kuussa proge-kuuni siirtyi niin ikään skorpioniin, ja olen tuntevinani, että jonkinlaista uudenlaista tunteen paloa ja temperamenttia olisi alkanut löytymään... Wink

Jänniä ja mielenkiintoisia aikoja sulle Linn!  Cheesy
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #4 : 14.09.2006 21:48:29 »

Mulla siirtyi proge-Aurinko Oinaaseen n. 23-vuotiaana.
Itsenäistyminen ja  oinas kun on kyse, niin OMAN polun etsintä ovat tavalla tai toisella olleet pinnalla sen jäkeen. (Kalamainen huithapelimaisuus vähentynyt, muttei kokonaan sentään  Wink)
Oinaassa olleessaan proge aurinko on enimmäkseen majaillut huoneessa 6, tarkoittaen kenties opettelua vastuuseen.

Noin pari vuotta sitten proge aurinko tuli 7.huoneeseen ja yhtymään rx-kuun ja oppositioon rx-Uranuksen kanssa. Tämä kristallisoitui aviokriisin ja avioeron yhteydessä. Seiskahuoneessa tuo proge aurinko on ainakin seuraavat 15 vuotta, eli ilmeisesti ihmissuhteissa, yhteistyössä, tasapainon etsimisessä jotain opettelua..
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 15.09.2006 20:54:36 »

Kiitos mielenkiintoisista kommenteista, Lemniskata.

Niin, minulla tuo proge-Aurinko on siirtynyt juuri neljännestä viidenteen huoneeseen aika osuvasti, kun odottelen esikoistani. Smiley Lisäksi olen erinäisistä syistä irtautunut lapsuudenkodistani ja -perheestäni aiempaa voimakkaammin.

Linn

tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 15.09.2006 22:28:17 »

Minullakin siirtynyt aurinko vaa`asta skorpioniin huoneeseen 12. En kyllä ymmärrä proge-kartasta mitään... Löytyisikö skorpparin myötä päättäväisyyttä ja oman näkökannan rohkeasti esittämistä Smiley Jo loppuu mielistelyt 2funny
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
IN
Vieras
« Vastaus #7 : 17.09.2006 19:55:28 »

Minullakin siirtynyt aurinko vaa`asta skorpioniin huoneeseen 12.

Mulla taas aurinko on ollut vaa´assa siellä huoneessa 12, ja nyt siirtyy huoneeseen 1. Vuonna 1991 se oli siirtynyt huoneeseen 12, ja jos nyt katsoo aikaa taaksepäin ja ajattelee ko. huoneen teemoja, niin ei ihme että pikkasen vaikeeta aikaa on ollu tietyiltä osin elämässä...Tuntunut (kuvainnollisesti), että olisi elänyt tietynlaisessa vankilassa...Toivottavasti sulle kaapokisu ei tule sellaista tunnetta  Smiley

Noin pari vuotta sitten proge aurinko tuli 7.huoneeseen ja yhtymään rx-kuun ja oppositioon rx-Uranuksen kanssa.

Lemniskata...Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä...Mutta mistä sä näet noi transiitit? Löytyykö ne astro.com:sta kun tekee "natal and progressed chart"?  Undecided

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 17.09.2006 20:14:50 »

Joo sieltähän se taitaa löytyä.

Myös  Johanssonin kirjasta "astrologian maailma" löytyy taulukko-osio, josta voi laskea niitä päiviä eteenpäin. Eli jos olet syntynyt esim.1.1.1980 ja olet nyt 25 vuotias, lasket 25 päivää eteenpäin ja katsot missä mikäkin on sillä hetkellä. Suosittelen siis tuon kirjan hankkimista ihan vain jo niiden taulukoiden takia, sieltä löytyy planeettojen liikket 100 v taaksepäin, kuunsolmut ynnä uusimmissa painoksissa myös pieniä aspektiatulkintoja jne..Meni vähän off-topic.sorry..

tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #9 : 17.09.2006 20:22:55 »

Lemniskata...Okei, kiitti vinkistä!  smitten Täytyykin suunnata tässä lähitulevaisuudessa kirjastoon  Cheesy
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 21.09.2006 18:17:58 »

Proge-Aurinkoni siirtyi viitisen vuotta sitten Kaksosista Rapuun. Samoihin aikoihin syntyi toinen lapseni, joten hoivaamisen teemat ryöpsähtivät elämään täydellä voimalla etenkin kun lapsi vielä sairastui vakavasti.

Huonetta proge-Aurinkoni sen sijaan on vaihtanut juuri tänä kesänä 10. huoneesta 11. huoneeseen. Niinpä pitkään jatkunut yrittäjyys kaupallisella alalla onkin alkanut tympiä ja kaikenlainen muiden auttaminen, seuratoiminta, ystävät, maailmanparantaminen on alkanut kiinnostaa jopa niin, että olen tänä syksynä alkanut opiskella uutta luontaishoitoalan ammattia, jossa taloudellisen turvallisuuden ja uranrakentamisen sijaan
saa tuntea oikeaa kanssaihmisten auttamisen iloa.

Proge-kartta onkin siitä kiva juttu, että ei tarvitse jumiutua syntymäkarttaan. Toki sekin on elinikäinen kehityksen pohja ja runko, mutta progekartalta on kiva seurata omaa kehittymistä.

IN, proge-Auringon siirtyminen 12. huoneen pimeydestä ja piilosta julkisuuden valokeilaan Asc:lle ja 1. huoneeseen on varmasti yksi kaikkein merkittävimmistä proge-Auringon huoneen vaihtamisista, minkä kokea voi.
Oletko huomannut vastaavan muutoksen itsessäsi?

tallennettu

IN
Vieras
« Vastaus #11 : 21.09.2006 19:37:18 »

IN, proge-Auringon siirtyminen 12. huoneen pimeydestä ja piilosta julkisuuden valokeilaan Asc:lle ja 1. huoneeseen on varmasti yksi kaikkein merkittävimmistä proge-Auringon huoneen vaihtamisista, minkä kokea voi.
Oletko huomannut vastaavan muutoksen itsessäsi?

OH HOH  Shocked  Cheesy Tämä proge-Auringon siirtyminen tapahtui eilen, joten en vielä osaa sanoa, mitä se tuo tullessaan  angel

Kuten tossa jo kirjoitinkin, viimeiset 12 vuotta ovat tuntuneet enemmän tai vähemmän "vankilalta" erinäisillä elämän osa-alueilla...Nyt alkaa tuntumaan kuitenkin siltä, että olen valmis päästämään irti menneisyyden kahleista (sorry nää kielikuvat) ja alan löytämään omimman itseni. En vielä tiedä mitä tämä tarkoittaa, on vaan vahvasti tunne, että kuljen oikeaa polkua ja että asiat tapahtuvat miten on tarkoituskin. Koko syksyn on tuntunut siltä, että jotain on tapahtumassa - en kylläkään tiedä vielä mitä. Ja sitten mä löysin itseni näiltä sivustoilta.. Wink

Hmm, vai julkisuuden valokeilaan...En kylläkään tällä hetkellä ole millään muotoa "esillä", eikä siihen ole tarvetta eikä haluakaan. Mutta katsotaan, mitä tämä Auringon siirtymä mahdollisesti tullesaan  laugh

Proge-Aurinkoni siirtyi viitisen vuotta sitten Kaksosista Rapuun. Samoihin aikoihin syntyi toinen lapseni, joten hoivaamisen teemat ryöpsähtivät elämään täydellä voimalla etenkin kun lapsi vielä sairastui vakavasti.

Lämmin halaus ja kaikkea hyvää sinulle ja teille  smitten
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #12 : 21.09.2006 19:40:06 »

Kuten tossa jo kirjoitinkin, viimeiset 12 vuotta ovat tuntuneet enemmän tai vähemmän "vankilalta" erinäisillä elämän osa-alueilla...

Ei kun viimeiset 15 vuotta siis...Äly hoi älä jätä  idiot2
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 21.09.2006 19:50:24 »

IN, nyt taisin pudota kärryiltä. Jos Aurinkosi siirtyy juuri 12. huoneesta 1. huoneeseen - siis Ascendentille, niin miten se voi vaihtaa samalla merkkiä? Allekirjoituksesi mukaan kun myös Ascendenttisi on Vaaka.

Voi olla, että menee väsymyksen piikkiin, mutta ei ummarra... Shocked
tallennettu

IN
Vieras
« Vastaus #14 : 21.09.2006 20:20:16 »

Onko siis  askendentti sama kuin huone 1...? En osaa siitä  askendentti "vaihtumisesta" sanoa, mutta kyllä se  aurinko vaan näyttäisi tällä hetkellä siirtyneen huoneesta 12 huoneeseen 1. En mäkään nyt tajuu...Olen kylläkin syntynyt juuri ja juuri vaa´an puolella, olisikohan sillä tekemistä asiaan...? Vai oonko mä syöttänyt väärät ajat astro.com:iin, täytyy tsekata  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: