Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2006  (Luettu 22565 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Life is a neverending story

Profiili
« : 13.09.2006 10:44:49 »

En ainakaan löytänyt tästä vielä keskustelua, joten. Oletteko seuranneet BB:tä? Itse olen jäänyt koukkuun, vaikka aika lailla hömppäähän tuo taitaa olla. Sitä vain jää kiinni kun alkaa seurata ihmisten elämää ja tarkkailla käyttäytymistä jne. Wink

Subin sivuillahan löytyy kyllä kilpailijoiden aurinkomerkit, mutta onko joku tutkinut tarkemmin/ tunteeko joku kilpailijoita tms.
 Aurinkomerkit tulevat minusta muutamalla ihmisellä hyvinkin esiin. Esim. :

Mira on mielestäni hyvin tyypillinen jousimies. On sosiaalinen, haluaa "johtaa" porukkaa, on aina oikeassa, totuudentorvena, ja tulisuutta ja temperamenttia löytyy. Taisi itsekkin jossain jaksossa sanoa että on temperamenttinen, ja sanoo asiat aina suoraan.

Hanne taas on ilmetty vaaka. On sosiaalinen, iloinen, ja tasapainoilee kaikkien asukkien välillä, ja tulee loistavasti toimeen kaikkien kanssa. On tasapainoinen, ei suuria tunteenpurkauksia tai muiden asukkien arvostelua jne. Muistuttaa käytöksellään edellisen BB:n Anttia, joka oli myös vaaka. Jää ohjelmassa ehkä hieman taustalle, ei tuo itseään voimakkaasti esiin.

Ari, joka häädettiin talosta taas oli syvällisiä pohtiva, hieman syrjäänvetäytyvä, bi-seksuaali, ja kyllä, skorpioni.

Kaarlo taas on hyvinkin oinasmainen. Muistuttaa kovasti monia tuntemiani oinas miehiä. On aina ykkönen, aina oikeassa.

Hena taas ei vaikuta yhtään rapumaiselta, ennemminkin tulisi leijona mieleen, on niin jotenkin pöyhkeilevä ja esillä kokoajan.

Eikä Kari vaikuta neitsyeltä. Olisi mielenkiintoista tietää enemmän heidän kartoistaan. Olisin kyllä veikannut Karia kaksoseksi. Kokoajan äänessä, juttua riittää, ja on porukan hauskuuttaja.

Pistäkäähän kommenttia sarjaa seurailleet, vai olenko ainoa höyrähtänyt uglystupid2.
Nuita kuumerkkejähän voisi kyllä koittaa tsekkailla, kun tietää syntymäpäivän ja iän..hmm..pitääkin tarttua toimeen
« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 10:46:37 kirjoittanut tuulenviemää » tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.09.2006 14:19:54 »

Häpeäkseni myönnän minäkin seuranneeni hieman...  :Smiley

Itseasiassa Kari muistuttaa neitsyttä mielestäni. Kaikki tuntemani neitsyet ovat olleet erikoisia omanlaisiaan persoonia, taiteilijoita, erakoita, muuten persoonallisuuttaan ulkonäössään esiin tuovia.

Henri taas vetää hyvin tyypilliset rapukännit  Wink Rapukännit olen nähnyt ja liiallisuuksiin mennessään ne on juuri sitä mitä ollaan nähty. Hena myös tykkää kosketella naisia, hyvin rapumaista nuo "hellyydenosoitukset".

Jennissä on oinasmaisuutta, innostuu jopa spurguilusta  Smiley

Mira tosiaan on jousimiesmäinen, tempperamentti ja luonne muutenkin. Urheiluhulluuskin, jousimiehet on aina menossa ja liikkeessä  Smiley

Hanne on vaaka ja sen huomaa. Tulee toimeen kaikkien kanssa ja muutenkin iloinen persoona.

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #2 : 13.09.2006 16:08:02 »

Olen jonkin verran seurannut, mutten kestä katsoa sitä kun siellä on kaksi aivan kamalan kuvottavaa henkilöä...
Ensinkin se Kari jota kaikki kutsuu Kakiksi (ihan kuin kakka) ja toinen on se lumppu Sari joka tarjoaa itseään jokaiselle ja kiehnää sen Kakin kainalossa kokoajan vaikkei koko tyyppi edes ole seksuaalisesti haluttava!

En tajua miksei ne äänestä niitä pois?!?
Tietysti kome kuukautta on pitkä aika miehille ja Sarilta voisi vieläpä vaikka saadakin, ainakin on sen oloinen!
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.09.2006 16:15:58 »

Minun suosikkini on syrjäänvetäytyvämpää sorttia mutta oudolla tavalla on kiinnostavampaa katsoa niitä jotka eniten sekoilevat ja ärsyttävät.
Niin ihmeellistä menoa on välillä ollut mutta tuollainen aivot narikkaan tunti muutaman kerran viikossa saa hyvin unohtamaan työstressin ja muut huolet  Grin
Meillä töissä ihmiset ihan täpinöissään puhuivat sarjasta ja olin niin päättänyt etten katso. Mutta olihan se pakko saada selville kuka kumma se "ällö-kaki" ja "bimbo-Heidi" on... Muutenhan sitä olisi ihan ulkona ollut  :Smiley
tallennettu
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 13.09.2006 18:17:01 »

Itsellänikin ärsyttää pari tyyppiä, etenkin Hena, joka on kokoajan naisissa kiinni, ja huumori ei oikein uppoa minuun. Kun aloin miettiä, niin on kyllä sitä rapumaisuuttakin. Kävin tsekkaileen joitain nuita karttoja sen verran mitä pystyy näillä tiedoilla.

Miralla näyttäisi olevan ainakin kuu leijonassa, mikä lisää tuota esillä oloa ja tulisuutta.

Sarilla taas kuu ja venus kauriissa. Tuo kuu kauris tulee kyllä minusta esiin. Vaikka Sari onkin hieman tyrkky, niin muuten vaikuttaa aika rauhalliselta, ja "kivikasvolta", eri asia tietty kun saa viinaksia. Muuten Sari ei mielestäni vaikuta veskarilta, tai en ole ainakaan samantyylisiä veskari naisia tavannut. Vesimiehiin tietysti liitetään usein tietynlainen pinnallisuus, mikä ehkä paistaa..

tallennettu

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
IN
Vieras
« Vastaus #5 : 13.09.2006 18:55:59 »

Oon seurannut, täytyy myöntää...heh  coolsmiley

En ihmetellyt yhtään kun luin sen Karin olevan Neitsyt...Muistuttaa käyttäytymisellään ja ulkonäöllisestikin erästä tuttavaani...

Mua ei pahemmin ärsytä kukaan niistä talon tyypeistä. Ihan "ammatillisessa" mielessä sarjaa katson - joopa joo, uskokoon ken tahtoo  Wink  angel Musta ei kyllä olisi mokomaan koitokseen, mä varmaan kilahtaisin, jos mua koko ajan tarkkailtais...Että hattua nostan siinä mielessä.

Mutta on se kyllä tosi raadollista, että he (kilpailijat) uhraa persoonallisuutensa medialle. Kaikki ei varmaan ymmärräkään, mitä kaikkea tuon tyyppinen julkisuus voi tuoda tullessaan. Ja sitten kaikki kommentoi lehdissä ja netissä ulkonäköä, käyttäytymistä ja kaikkea mahdollista  Sad Mutta toisaalta ne itse ovat sinne telkkariin halunneet, joten sitä saa mitä tilaa...Ja miten se Heidikin on niin ORANSSI!  Grin
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 13.09.2006 19:29:03 »

Heidi on vähän käynyt solariumissa...
Hiukan ehkä on joo kumman värinen, ja tuolla oli hölvännyt itseään itsestään ruskettavalla voiteella... Siitä johtuen kai kumma ORANSSIn väri  2funny
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #7 : 13.09.2006 20:14:32 »

Intouduin viime kaudella katsomaan viimeisiä viikkoja ihan koukussa ja todella mielenkiinnolla.  Grin Niin ja kun Jyväskylässä asustelen niin näin kaupungillakin Kathyn, Timon vaikka kuinka monta kertaa...  Cheesy

Anyways, nää uudet jaksot ei oo oikeen iskeny. Niiden jutut on aivan äärettömän tylsiä. Yhdessä jaksossa mitä vähän katoin niillä oli kiroilukielto ja voi hyvänen aika. On se vaikeeta.  Lips Sealed

Nyt ei kiinnosta sitten yhtään, mutta odottelen vähän aikaa kun ehtivät tutustua toisiinsa paremmin ja rentoutua...  :Smiley Tai sitten yksinkertaisesti ensimmäinen tuotantokausi on aina paras...  Tongue Niin oli Huippumalli haussa, Mallikoulu... etc. mitä olen seuraillut... Eka on aina paras ja hauskin.  coolsmiley

By the way tietääkö kukaan tän sunnuntaisen talk show juontajan Marin tietoja.
 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.09.2006 20:16:16 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 13.09.2006 21:28:23 »

Voisinpa sanoa ko.ohjelmaformaatista muutamankin heiton, mutta tyydynpä vain toteamaan, että bb alkaa olla jo inhorealismia..
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #9 : 14.09.2006 08:49:23 »

Heidi on vähän käynyt solariumissa...
Hiukan ehkä on joo kumman värinen, ja tuolla oli hölvännyt itseään itsestään ruskettavalla voiteella... Siitä johtuen kai kumma ORANSSIn väri  2funny

Heh, joo  Grin Voi tyttörukkaa kun ei oikein osaa niitä tuotteita käyttää...

Voisinpa sanoa ko.ohjelmaformaatista muutamankin heiton, mutta tyydynpä vain toteamaan, että bb alkaa olla jo inhorealismia..

Oon kyl samaa mieltä. En sitä edellistä BB:a katsonut ollenkaan, ja nyt kun tätä jäin katsomaan, ekat jaksot tuntui ihan kaameelle tirkistelylle! Ekaks kelasin, että kuinka joku voi kattoo tällästä, mut kummasti sitä vaan jää "koukkuun" kun pari iltaa katsoo. Siis eihän siinä tapahdu oikeastaan mitään, kunhan vaan setvivät omia ihmissuhdeasioitaan ja välejään toisiin kilpailijoihin julkisesti. Varmaan monta teoriaa löytyy miksi kyseinen formaatti kuitenkin toimii (lue: ihmiset katsovat). 

Mutta on se kyllä kumma, kun pitää toisten ihmisten ns. arkea katsella!  uglystupid2

tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 14.09.2006 14:46:21 »

Katson BB:tä aina ehtiessäni, ja kieltämättä kilpailijoita on hauska seurata myös astrologia mielessä. Tietysti olisi mielenkiintoisempaa, jos näkisi kartat kokonaisuudessaan.

Ensimmäisenä pudonnut Mirka oli mielestäni aluksi ärsyttävä, kunnes huomasin ajattelevani välillä, että juuri noin minäkin toimisin jne. Sitten huomasinkin hänen syntyneen 18.2.77, kun minä olen syntynyt 19.2.77 muutaman minuutin puolenyön jälkeen - eli mahdollisesti meillä on hyvinkin yhteneväiset kartat.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Tiikerililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #11 : 14.09.2006 15:17:34 »

Tunnustan, tulee seurattua -sivusilmällä, mutta kumminkin.

Lähinnä kai nimenomaan psykologisessa mielessä tulee tutkailtua -ihan niinkuin normaalielämässäkin tekee. (Sitä jotenkin vaistomaisesti alkaa yhdistellä luonteenpiirteitä, käyttäytymismalleja yms. johonkin tähtimerkkiin. Apua, olenko sekoamassa?!  2funny )

Minä olen myös pitänyt Mirkasta ja Mirastakin, joka nyt joutui häätöäänestykseen. En ole niin tarkkaan seurannut, mutta asukkaat valittavat, että Mira puuttuu joka asiaan (tätä ei näytetä tv:ssä). Ari vaikutti ihan fiksulle kaverille hänkin ja hänhän jossain totesikin, että alkoi ne alapääjutut tulemaan korvista ulos. Onko se sitten niin, että ne oikeesti fiksut äänestetään ekana pois?

Ekassa BB:ssa porukka oli jotenkin fiksumpaa ja tuo kammottava känniörvellys oli huomattavasti vähäisempää. En pidä siitä, että asukkaille on jatkuvasti alkoholia tarjolla ja sitä myös juodaan ihan reippaasti. Jututkin on kyllä niin ala-arvoisia...paljon tulee ääntä, muttei mitään asiaa. Saisi BB laittaa ohjelman ruotuun!  knuppel2
tallennettu

aurinko neitsyt 11.h
 pluto aspect_con askendentti vaaka 12.h
 kuu  aspect_con mars kaksoset 9.h
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 14.09.2006 17:13:57 »

Niin vaikuttaa että ekassa BB:ssä olisi ollut fiksumpaa porukkaa, vai johtuisiko nimenomaan tuosta alkoholista että tuntuu siltä. Ekassa BB:ssää ei minun muistini mukaan ei ollut varsinaisia känni-iltoja kuin ihan muutama, kun taas tässä on juotu harva se päivä. Tuo humala saa kyllä vaikuttamaan ihmiset ei-niin-fiksuilta.
 Minullakin ärsyttää tuo jatkuva kännäys, ja ihmetyttää kuinka asukit jaksavat tuota juomis rumbaa. Sub tv kyllä ihan tietoisesti tuota viinaa varmaan tarjoaa, saavat varmaan katsojaluvut suuremmiksi kun kokoajan "tapahtuu". Ensimmäinen BB voi vaikuttaa jopa tylsältä tämän rinnalla, mutta ehkä on toisinpäin. Itsestäni olisi kivempi välillä seurata asukkeja ihan normaali arjessa. Jää kaikki muu taustalle tuolta kännäämiseltä..Alkaa kohta katseluinto lopahtaa, tulee humalassa nuista ihmisistä niin inhottavia puolia esiin.
Itsekkin pidän Mirasta, enkä ymmärrä miksi joutuu kokoajan häätöäänestykseen, paljon ärsyttävämpiä tyyppejä talosta varmasti löytyisi.
 Ja kyllä tämä ohjelma kiinnostaa nimenomaan psykologisessa mielessä, kun saa seurailla ja pohtia ihmisten käyttäytymistä ja motiiveja Smiley
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #13 : 15.09.2006 18:22:25 »

Minua periaatteessa kiinnostavat kaikki tällaiset ohjelmat, jossa voi tarkkailla ihmisten ryhmäkäyttäytymistä. Wink BB-talohan on kuin valmis sosiaalipsykologinen tutkimuslaboratorio. En kuitenkaan jaksanut säännöllisesti seurata ensimmäistäkään BB:tä, saati sitten tätä toista, jossa porukka tosiaan tuntuu hyvinkin pinnalliselta. Luin jostain jonkun pudonneen tyypin (taisi olla se Skorppari-mies) sanoneen, että olisi odottanut porukan olevan syvällisempää. Olin ihan samoilla linjoilla hänen kommenttiensa kanssa. Nyt on haettu selkeästi erilaisia tyyppejä kuin viimeksi.

Sen verran toki kiinnostaa, että olen käynyt kurkkimassa kilpailijoiden aurinkomerkkejä netistä. Yllätyin, että miehistä peräti kolme oli aurinko-Neitsyitä - kunnes muistin Uranuksen. Wink Siellähän se vaeltaa oppositiossa Neitsykäisten aurinkoon parhaillaan. Yllättävä, uranusmainen veto tosi-TV-tähdeksi varautuneilta Neitsyiltä...ehkä siksi sitä viinaakin kuluu? En tosin ole seurannut, kuka sitä siellä eniten kippailee. Katsoin sitä Nelosen Baari-ohjelmaakin vain ekan jakson ja sain jo tarpeekseni ilmaisen viinatarjoilun ryydittämästä sössötyksestä ja sekoilusta. Sitä näkee kyllä livenäkin aivan tarpeeksi tuolla kylillä.

Luulen, että tämä aikamme Neptunus-Saturnus-oppositio heijastuu tässäkin - haetaan rajoja (Saturnus) sekoilulle (Neptunus). Tästähän on viitteitä jo julkisessakin keskustelussa, esim. se lääkäri Juhani Seppäsen kirja ja useat alkoholiaiheiset jutut eri lehdissä viime aikoina.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Jinx
Vieras
« Vastaus #14 : 15.09.2006 18:54:30 »

Ihmetyttää vaan että esim. tänään se Vappu selitti miten kaikki odottelet suhde soppaa ja seksi kohtauksia...
Jos tässä tapauksessa miehet sekä naiset ovat uskollisa niin:

Tatu asuu avoliitossa ja kaksilasta
Kaarlolla tyttöystävä
samoin Hanella
Mika ei tunnu kiinnostuvan näistä naisista... Suurin osa aika vanhoja hänelle ellei sitten pidä vanhemmista naisista, patsi Sari joka on... no mitä on...
Kari... Kari haluaa naista mutta kun kukaan ei huoli, koska ei oo seksuaalisesti haluttava...
Ari on jo tippunut pois joka taisi olla vapaa, mutta bi.. Joten seksuaalinen suuntautuminen saattaa häiritä tässäkin tapauksessa...

Entäs naiset sitten?!?

Jenni on avoliitossa
Heidi (joka on jo tiputettu pois) seurustelee
Mira on sinkku (tosin mäkättää talon miesten mukaan liikaa ja mäkättävä nainen on kuin härälle punainen vaate  Grin )
Mirka on sinkku tosin tiputtettu pois
Sari on sinkku ja... (error, en viitsi sanoa edes)
Hanne on sinkku

Jotenka jos kaikki miehet suurin piirtein varattuja niin tuskin kunnon suhteita syntyykään...
Viinaa tarjotaan jotta edes jotain tapahtuu silloinkin naiset lääppii toisiaan...  Cheesy

Sitten jos hakijia oli aivan tajuton määrä ympäri Suomea, miksi suurin osa ehdokkaista silti on Helsingistä tai Tampereelta? Varmasti varteen otettavia vaihtoehtoja olis ollu pienemmiltäkin paikka kunnilta..  tickedoff

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: