Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Big Brother 2006  (Luettu 22560 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 16.09.2006 11:47:30 »

Mielenkiintoista on nähdä miten ihmisten käytös muuttuu, aluksi pidätellään tempperamenttia ja yritetään olla miellyttäviä mutta mitä pidemmälle mennään sitä enemmän ihmisten tempperamentti alkaa tulla esiin, toisten pienetkin "viat" rupeavat ärsyttämään kun niitä katselee joka päivä koko ajan.
Itsestäni ei olisi tuollaiseen ryhmäasumiseen. En kestäisi sitä että ei saisi olla lainkaan yksin ja todennäköisesti alkaisin myös ahdistua säännöistä ja kontrolloimisesta.
Outoa olisi elää niin että koko kansa tuiottaa jokaista nenänkaivelua ja keskustelua ja samantien kun nouset sängystä aamulla niin pitää olla valmiina kohtaamaan kamerat ja kanssa-asujat.
Jos osallistuisin niin olisin taatusti ensimmäinen ulos äänestetty  Grin
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #16 : 17.09.2006 20:18:28 »

Pieni korjaus alkuperäiseen tekstiin...Kyllähän mua tosiaan yks tyyppi siellä ärsyttää, ja se on Tatu. Mua oikeastaan yökötti koko BB heti alussa, kun kuulin että Tatulla on kaksi lasta, ja kun näin hänen menevän taloon jättäen lapsensa ITKEMÄÄN siihen studioon. IHAN KAUHEETA. Toivon todella, että ne lapset eivät saa katsoa sitä ohjelmaa. Tosin varmaan kuulevat viimeistään koulukavereiltaan, mitä se heidän isänsä on siellä ohjelmassa tehnyt/puhunut.

Ja mitä isukki kommentoi heti perään kysymykseen "mikä olisi tyhmintä mitä talossa voisi tapahtua"...? "-No, että menis HOONAAMAAN jotain blondia kolmen promillen humalassa." HALOO!!!  uglystupid2 Millainen avomies/isä päästelee tollasia kommentteja suustaan ja vieläpä televisiossa?!?! Kyllä työpaikkoihinkin vaaditaan vaikka mitä koulutusta, mutta lapsia voi kuka tahansa id-ttikin tehdä.

tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #17 : 17.09.2006 21:39:29 »

Voi harmi kun Hena tippui pois, sillä oli suloinen hymy vaikka välillä niin tyhmät jutut onkin...

Kaarlolla on pelottava katse, seuratkaapa...  Shocked

En miekää Tatusta oikein tykkää, se katsoo muita vähän jotenkin ylimielisesti...  :Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 23.09.2006 14:18:27 »

Pieni korjaus alkuperäiseen tekstiin...Kyllähän mua tosiaan yks tyyppi siellä ärsyttää, ja se on Tatu. Mua oikeastaan yökötti koko BB heti alussa, kun kuulin että Tatulla on kaksi lasta, ja kun näin hänen menevän taloon jättäen lapsensa ITKEMÄÄN siihen studioon. IHAN KAUHEETA. Toivon todella, että ne lapset eivät saa katsoa sitä ohjelmaa. Tosin varmaan kuulevat viimeistään koulukavereiltaan, mitä se heidän isänsä on siellä ohjelmassa tehnyt/puhunut.

Ja mitä isukki kommentoi heti perään kysymykseen "mikä olisi tyhmintä mitä talossa voisi tapahtua"...? "-No, että menis HOONAAMAAN jotain blondia kolmen promillen humalassa." HALOO!!!  uglystupid2 Millainen avomies/isä päästelee tollasia kommentteja suustaan ja vieläpä televisiossa?!?! Kyllä työpaikkoihinkin vaaditaan vaikka mitä koulutusta, mutta lapsia voi kuka tahansa id-ttikin tehdä.

Well, satyam eva jayate (rehellisyys maan perii!). angel
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #19 : 23.09.2006 14:24:40 »

kvääh..mitä oon aiheeseen törmäillyt, niin veikkaanpa että ennen joulukuuta nähdään sekin tapahtuma, kun bb:n henkilökunta joutuu syöksymään sisään taloon ja estämään jotain vielä ällöttävämpää kuin tähänastiset sekoilut ts. puukon kanssa heilumiset ja känniraiskausyritys.. buck2 buck2

ja tosta viimeksi mainitusta..kuka voi todistaa ettei se apina oikeasti muista mitä oli tekemässä..ei olisi varmaan paljon vaadittu kilpailijavalinnassa, että ehdokkailta kysytään sattuuko kännissä blackoutia, jos aiotaan porukkaa juottaa noinkin ahkerasti..kuvoa, kuvoa, kuvoa..
« Viimeksi muokattu: 23.09.2006 14:27:29 kirjoittanut Lemniskata » tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #20 : 23.09.2006 14:53:15 »

Minä seuraan ohjelmaa lähinnä psykologisella silmällä
pointtinahan on ,että miten ihminen käyttäytyy ennestään
tuntemattomien seurassa hyvinkin rajatuissa olosuhteissa.
Saria en kyllä l*mppuna pidä, kirjaa ei pidä arvostella kansien
perusteella. Minä en kestäisi talossa varmaan viikkoa pidempään
lentäisin ihan varmaan ulos tai pyytäisin sitä itse Cheesy tickedoff
Ajatelkaa kun joka vessakäyntikin kytätään, suihkusta puhumattakaan
Seuraava formaatti voisikin pitää sisällään tusinan 40-kympin ylittäneitä
elämää hiukkasen enemmän nähneitä Leidejä ja tiätty eronneita Herroja
saunomaan ja  keimoo kittamaan!!! Grin Grin  huh sitä paatosta ja monta
tarinaa.Miettikääpä sitä Wink
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 23.09.2006 15:20:04 »

En ole Mikasta oikein pitänyt alusta pitäenkään mutta nyt vielä vähemmän. Alkoholia ei voi pitää tekosyynä tuollaiselle, turha puolustella tekosiaan koska oli kännissä. Muutenhan jokainen voi vetää pään täyteen ja tehdä mitä lystää seurauksitta..
Sari ei mielestäni ole mitenkään ärsyttävä, aika leppoisa tyyppi.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #22 : 23.09.2006 18:27:23 »

Jep, kyllä tollanen toiminta alkaa olla jo aivan liikaa, että kännissä aletaan päälle käydä ja toinen on vielä sammunut  idiot2

Yksi juttu mua häiritsi tämän uuden asukin käyttäytymisessä känni-iltana, sehän suorastaan tyrkytti itseään Mikalle.
Molemmat vois kattoa itteään peiliin, mutta Mika vois kattoa pidempään  Angry Hyi hyi!
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 24.09.2006 16:45:25 »

Yksi juttu mua häiritsi tämän uuden asukin käyttäytymisessä känni-iltana, sehän suorastaan tyrkytti itseään Mikalle.
Molemmat vois kattoa itteään peiliin, mutta Mika vois kattoa pidempään  Angry Hyi hyi!
En seuraa koko sarjaa. Joten myönnän, että tietoni tapahtuneesta olen saanut toisen käden kautta.
Mutta jos tämä Sari nyt on se joka yritettiin raiskata ja tämä Mika se joka yritti, niin... Koskaan ei ole uhrin syy, jos tällaista tapahtuu. Ihan sama miten olisi itseään ensin tarjoillut.  :Smiley
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
the_planet
Vieras
« Vastaus #24 : 24.09.2006 19:57:33 »

En sitä väitäkään, että on uhrin vika jos se raiskataan.
Minua vaan häiritsi ylipäätään tämän ko. naisen käytös, joka oli todella tyrkkyä.

tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #25 : 26.09.2006 12:18:49 »

Maikkarin sivuilla oli juttua, että BB:ssa kännisekoilut johtanu oikeustoimiin. Olin että WTF nyt selvis mistä on kyse... Siis oikeesti, tosi teeveetä halusitte saamanne pitää...  buck2

Ne on ottanu toisen linjan ku edellisellä kerralla. Porukka vaikuttaa hmm no erilaiselta ja mitä oon kuullu niin ne juo jatkuvasti.

Mua ei kiinnosta mitä tapahtuu kun 12 toisilleen tuntematonta laitetaan sekoileen kännissä saman katon alle.  Angry Eli en siis oo kattellu enkä jutuista päätellen edes aio alkaa seuraan missään vaiheessa.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #26 : 30.09.2006 11:02:19 »

Lainaus
Maikkarin sivuilla oli juttua, että BB:ssa kännisekoilut johtanu oikeustoimiin

niin...miettii että jotkut on kouluttautuneet lakimiehiksi/naisiksi hillittömällä pänttäyksellä useiden vuosien ajan ja nostavat nyt erittäin hyvää liksaa työstään, ja työn sisältö koostuu siitä kun joudutaan selvittelemään mitä tapahtui kun herra y ja neiti x menivät tv-ohjelmaan kaiken kansan nähtäväksi ryyppäämään , kuka tyrkkyili ja kuka koitti ottaa väkisin.....uh :Smiley

miksi en ryhtynyt lukemaan lakia? takuuvarmasti turvattu tulevaisuus koska kiisteleviä idiootteja näyttää riittävän. Kiss
« Viimeksi muokattu: 30.09.2006 11:07:05 kirjoittanut sign? » tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #27 : 30.09.2006 14:01:44 »

Mitä luulette voisko Sorella olla jonkin sortin näyttelijä tai jotain?
Aika kumma sattuma on kun Sorellan nimi tarkoittaa Siskoa ja ollaan vielä isoveli ohjelmassa  Cheesy

Mikähän se maanantai illan jymy juttu on?
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #28 : 30.09.2006 16:07:59 »

Sign, juu ja amerikkaan niin siellä hullut caissit aivan taattuja...  Tongue

Maanantai illan jymyjuttu on se, että ne joutuu koko loppuajan oleen selvinpäin ja niiden jatkuva viikkotehtävä on virkkaus ja pitsinnypläys.  2funny 2funny 2funny
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #29 : 30.09.2006 17:25:39 »

Mitä luulette voisko Sorella olla jonkin sortin näyttelijä tai jotain?

Ei ole Sorella näyttelijä. Kaverini tuntee hänet hyvin. Hän on oikeasti opettaja jne.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: