Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: neitsyt mies + rapunainen  (Luettu 24082 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #15 : 18.09.2006 17:05:41 »

Minun neitsyeni myös jaksoi valittaa bikinirajoista ja päivän vanhasta sängestä säärissä, oli jopa pinseteillä kasvojeni kimpussa  idiot2. Hyyyvin tuttua tuo... Posliininaista (trendikästä ja timmiä semmoista) toivon hälle myös. Oli kyllä silti tosi symppis ja hyväsydäminenkin tyyppi, en vain tommosista asioista jaksa joka päivä riidellä  tickedoff

Toivottavasti et pelästy näistä kirjoituksista yellowstar, sulla on kuitenkin oma juttu menossa ja täytyy vaan odottaa ja kattoo mihin tuo johtaa  Wink Smiley
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
Artsman
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 18.09.2006 20:12:10 »

Niin...niin mielenkiintoista kun se onkin miettiä miten taivaankansi vaikuttaa parisuhteisiin niin kaikkein lähimpänä sitä totuutta on oma sydän. Kuuntele sitä hyvä Yellowstar niin varmasti tiedät mitä tehdä  Smiley

Tsemppiä maailman suurimman kiemuran selvittämiseen, ihmissuhde oman itsensä kanssa - jonka me kaikki käymme ennemmin tai myöhemmin läpi, vastauksen ahdistukseen löydät sieltä smitten
tallennettu
Tess
Kohtuuastroilija
**

Can you see how blue the sky is?

Profiili
« Vastaus #17 : 19.09.2006 11:33:50 »

Niin, siis sitä minäkin nyt haluaisin painottaa ettei mun mielestä kannata siihen merkkiin katsoa kuitenkaan... Vaikka jotkut merkit sopisivatkin toisilleen huonosti, ei se kai tarkoita ettei niitä voi saada sopimaan? Mulle astrologia merkitsee sitä, että voi oppia tuntemaan itsensä lisäksi toisiakin ihmisiä. Ja ennen kaikkea hyväksymään niiden toisten ihmisten luonteenpiirteitä.

Ongelma meidän suhteessa tuskin oli ensisijaisesti se, että kaveri oli aurinkomerkiltään neitsyt ja minä skorppari... En vain halunnut sitä elämää sillä hetkellä yksinkertaisesti, ja tämän ajan mukaisesti heitin hyvän tavaran menemään jotta voisin kokeilla jotain muuta Wink
Jos oikeasti olisin rakastanut miestä ja halunnut jakaa elämäni hänen kanssaan, olisi tuskin neitsytmäisyys ollut ongelma. Olisin vesimerkkinä koittanut ymmärtää häntä, vaikkei hän oikein osannutkan ymmärtää mun tunteenpurkauksia ja ailahtelevaisuuttani. Yritti kyllä tosissaan. Kaikissa merkeissä on ns. huonot puolensa. Tiesin aina sisimmässäni että pystyisin oikeasti händläämään ne turhat nipotuksetkin, jos olisin halunnut. Ei se ollut henkilökohtaista, se oli vaan toisen tapa ajatella.  angel
tallennettu

Au - skorpioni
Ac - oinas
Kuu - härkä
Merkurius - skorpioni
Venus - neitsyt
Mars - jousimies
yellowstar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 15.10.2006 17:59:36 »

Kyllä minä taidan siitä miehestä tykätä. Kummallista vaan kun mitään kipinöintiä smitten ei ole ollut. En tiedä mitä tästä tulee, vai tuleeko mitään. Minä tahtoisin joskus täydellisen kodin ja perheen jne. ja tämän miehen kanssa se varmastikin onnistuisi, mutta riittääkö se sittenkään...?
No päivä kerrallaan, eiköhän sen sitten tiedä kun tietää  Smiley
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
hennyliini
Satunnainen astroilija
*

Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.

Profiili
« Vastaus #19 : 16.10.2006 17:16:30 »

Jos ei ole mihinkään kiirusta niin nauti vain nyt pienistä hetkistä ja ajasta, kun teillä on mahdollisuus tutustua Smiley hiljaa hyvä tulee Smiley
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #20 : 29.10.2006 20:52:49 »

Uunituoreessa suhteessani onkin niin päin, että minä olen neitsytnainen ja mies on rapu. En osaa sanoa suhteesta vielä mitään muuta kuin että se vaikuttaa äärimmäisen lupaavalta Smiley smitten
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
yellowstar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 10.11.2006 21:10:53 »

Tässä on nyt tullut erilaiset luonteen piirteet miehestä esille, ja kysyisinkin nyt että ovatko kaikki neitsyt-miehet luonteeltaan perusnegatiivisia? kaikki tuntuu olevan aina päin p**settä ja se on tosi rankkaa minulle. kun haluaisin niin kovasti auttaa, mutten mitenkään pysty, kun aina tulee uusi asia mikä on huonosti... Undecided
tallennettu

Ei se ole tyhmä joka kompastuu, vaan se joka ei ymmärrä nousta jaloilleen.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.11.2006 01:54:44 »

Minä olen kyllä huomannut, että monet neitsyet ovat sellaisia vähän perusnegatiivisia luonteita.  Undecided Eihän se tarkoita etteikö poikkeuksia löytyisi, mutta näin olen huomannut. Neitsyt on tosiaan siitä jännä merkki, että siitä tuntuu löytyvän kaksi ääripäätä - joko tämä perfektionistinen, masennukseen taipuvainen negatiivinen omaan elämäänsä tyytymätön siivousintoilija (Wink) tai sitten tällaienn ihmeellinen päihdehakuinen, huumausaineista innostunut hörhö boheemi tyyppi.  2funny (Tämä on sitten puoliksi läppää, toivon että ette ota liian tosissanne)
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 11.11.2006 12:55:09 »

Kannan korteni kekoon myös...
Olen kuukauden seurustellut neitsytnaisena rapumiehen kanssa.
Luotettava mies hän on mutta ei pahemmin näytä tunteitaan. On huolehtivainen ja aina valmiina auttamaan.
Mutta, rapumieheni elää liiaksi menneisyyden peikkojensa kanssa ja ilmoitti eilen haluavansa väliaikaa suhteemme osalta.
Tässä sitä nyt sitten kärvistelen ja odotan mitä tuleman pitää... Cry
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Irish
Vieras
« Vastaus #24 : 11.11.2006 13:17:19 »

Risama ja muutkin rapumiesten "ystävät"!

(No onpas nyt juhlava aloitus.. Grin)
Se on kyllä rapumiehissä "vikana" etta seurustelun alkuun he voivat olla hyvinkin kovia ja tunteettomia, eivät päästä kuoren sisälle... He usein mässäilevät menneillä asioilla ja kun heillä on paha olo, he eivät kerro sitä vaan saattavat käyttäytyä tosi oikukkaasti, tiuskia ja olla ärsyttäviä.

Oikeastaan jopa rakastan sitä piirrettä, koska muistoni ravuista ovat noin yleensä aika hyviä.. Smiley

Ravut pelkäävät päästää lähelleen, kun ovat niin herkkiä ja haavoittuvia, heillä on menneestä elämästä monta hylätyksi tulemisen kokemusta takanaan, joiden haavat eivät ole vielä parantuneet.

Tämä alkuoikkuilu on ns. rapujen testiaikaa. Pitää vain olla kärsivällinen ja osoittaa paljon kiinnostusta, lämpöä, välittämistä, vaikka toinen on oikukas paskapää. Pitää päättää ettei lähde oikkuiluun mukaan! Koska sitä hän tarvitsee! Tukea ja välittämistä! Hän harkitsee kauan kenelle avautuu.. Jos joku jaksaa välittää hänestä ja olla ottamatta kiukutteluista itseensä, saa osakseen ravun pohjattoman luottamuksen! Siitä alkaa juhlakausi, herkkä rapu jakaa kaiken lämpönsä sinun kanssasi, sitten kun luottaa... :Smiley
Ja tarrautuu ja ripustautuu (toisien mielestä se on kauheeta, minusta ei).. :Smiley

Hmm.. Ei kai tästä mun tekstistä huomaa, että olen ihan hulluna rapumiehiin? Hehee.. Tiedän niistä kaiken, kun olen kolmen kanssa seurustellut (7kk, 1v. ja 3v.)..  Wink
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #25 : 11.11.2006 15:10:43 »

Irish  Smiley
Kiitos ihanasta vastauksesta ja noin se menee niinkuin kerroit!
Itse olen nouseva rapu ja tunnistan itsessäni paljon ravun piirteitä.
Tämä rapumies on mulle ensimmäinen rapu, mutta tunnen suurta vetoa häneen, hänessä on just sitä mitä minä tarvitsen ja hänen kanssaan on luonteva olla.
Ja ravuthan ovat mitä vankinta puolisoainesta  Wink
Toivon vain että kaikki kääntyisi parhain päin ja se mikä tapahtuu tämän suhteen osalta, on tarkoitettu niin käyvän.
Tässä epätietoisuuden tilassa en voi muuta ajatella kuin noin.
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #26 : 11.11.2006 15:50:47 »

Olen kuukauden seurustellut neitsytnaisena rapumiehen kanssa.
Luotettava mies hän on mutta ei pahemmin näytä tunteitaan. On huolehtivainen ja aina valmiina auttamaan.
Mutta, rapumieheni elää liiaksi menneisyyden peikkojensa kanssa ja ilmoitti eilen haluavansa väliaikaa suhteemme osalta.
Tässä sitä nyt sitten kärvistelen ja odotan mitä tuleman pitää... Cry

Ai jassoo - meillä on niin päin, että rapumies valittaa miten tunnekylmä MINÄ (neitsykäisistä neitsein?)olen. Vaikka omasta mielestäni olen tietenkin ihan älyttömän sympaattinen ja lämmin ihminen  Grin
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #27 : 11.11.2006 16:12:08 »

No justiinsa Mathilda!  2funny

Väistämättä tässä tulee mieleen että onko koskaan hyvä mitenkään päin? idiot2
tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 11.11.2006 21:59:54 »

Ja ravuthan ovat mitä vankinta puolisoainesta  Wink

Heh, tällä foorumilla on kyllä vähän toisissa ajatuksissa oltu aika monessakin ketjussa. Grin Monen monta ketjua täällä on rapumiehistä ja aina todetaan se sama loru: flitti mikä flirtti ja useimmiten vielä se Venuskin kun on siellä kaksosissa niin eipä se nyt mitään erityisen vankkaa pohjaa parisuhteelle välttämättä anna.  :Smiley Poikkeuksia on tietenkin aina, muttamutta... Tongue
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #29 : 12.11.2006 00:04:07 »