Apache, mulla on kans aivan valtava kaukokaipuu jatkuvasti
Elän unelmissani ulkomailla ja käytän aikaa paljon etsimällä tietoa mahdollisuuksista (esim. työ, ammatti...) miten voisin päästä ulkomaille. Haluaisin oppia puhuun enkun lisäkis ranskaa sujuvasti ja sitä kautta voisin hakea Ranskaan jonkinlaiseen työhön jossain vaiheessa. Aamulehdestä luen ulkomaansivut tarkemmin kuin kotimaan uutiset, heh
Tulin kotiin kesällä vuoden vietettyäni au pairina. Täällä taas, tylsää!!
Mulla on aurinko, merkurius, mars ja chiron 9. huoneessa. Uskon, että tolla on vaikutuksensa tässä ulkomaankaipuussa ja matkusteluhimossa. Sit onnenpiste on 9. huoneessa ja Kaksosissa. Myös Jupiter, Neptunus ja Uranus Jousimiehessä, kuten sulla apache. Onneks oon päässyt oleen työharjoittelussa ja au pairina ulkomailla. Silti isona haaveena olis työskennellä ulkomailla tai opiskella siellä. Se olis niin iso juttu mulle, että HUH!!
En ole koskaan haaveillut perhe-elämästä, lapsista tms. "vakituisesta" ja rutiininomaisesta elämästä. Siksi mä lähtisin enemmän kuin mielelläni uusiin maihin tutustuun uusiin ihmisiin, kulttuuriin, paikkoihin...
Tuntuu, ettei täällä Suomessa ole mulle mitään, ihan tosi. Onhan tietty perhe ja kaverit, mut silti kaipaan muualle koko ajan. Kaukokaipuu