Gimmy,
Eikös sinulla Jupiter ole palannut syntymä-asemaansa, sideeriseen Vaakaan? Tämä taitaa olla sinun vuotesi, vai mitä?
Itse asiassa se jupiter tekee tarkkaa yhtymää syntymä-asemaan juuri nyt näinä päivinä, ja samalla oppositioo venukselle, merkuriukselle ja saturnukselle...
Askendentille matkaa on vielä noin 15 astetta.
Tämä saattaa olla merkittävä vuosi, aloitin oman bisneksen pyörittämisen n. kolme vuotta sitten ja nyt voisi homma alkaa pikku hiljaa toimia. Näiden kolmen vuoden ajan olen saanut toteuttaa omaa kutsumustani eli auttaa konkreettisesti ihmisiä tässä elämässä eteenpäin. Olen itse oppinut valtavasti uusia asioita mm. suvaitsevaisuudesta ja sitä kautta joutunut pohtimaan omia arvojani.
Elämässäni on ollut näitä jyrä-miehiä, ja nyt tuntuu siltä, kuin olisin päässyt selvemmille vesille myös suhteessani heihin. Asiat vain tuntuvat loksahtavan paikoilleen, pystyn näkemään eletyn elämän yhtenäisemmin, eli siinä suhteessa olen todella luottavaisin mielin lähdössä seuraavalle 12 vuoden kierrokselle.
vuosina 1993-1994, kaksikymppisenä opiskelijatyttönä, pohdin kovasti mitä elämältäni haluaisin, kumman laittaisin etusijalle, uran vai perheen; lähtisinkö ulkomaille vai jäisinkö Suomeen... ja sitten annoin elämän viedä...
Nyt 12 vuotta myöhemmin minulla on kolme lasta, oma yritys ja maailma tuli tänne koti-Suomeen.
Ihanaa, taidankin omistaa tämän illan seuraavan 12-vuotissuunnitelman hahmottamiseen!