Eli olen tuolta omasta astrostani sieltä päiväkirjan puolelta katsellut, että mikähän nyt on vaikuttamssa elämääni näin voimakkaasti?
Minulla on siellä tulkinnat syys- ja lokakuulle, mutta en löytänyt mitään sellaista ohitusta tms, joka kuvauksen perusteella voisi vaikuttaa tällä tapaa. (tosin lokakuulla tulee kolmas ohitus; pluto yhtymä nousumerkki, mutta voiko se vaikuttaa jo näin paljon aiemmin)
Kun toisaalta tuntuu, että tämä olisi alkanut jo noin 1kk sitten ja tuntuu voimistuvan kokoajan...
Olen aina ollut ns.liian 'kiltti'. Ja joskus jopa ihan realistisen'pakon' edessä, eli ei ole ollut edes voimia ja voimavaroja 'pitää puoliaan'.
Nyt jostain kumman syystä eteeni tulee tilanteita, joissa voisin toistaa samaa vanhaa kaavaa, eli antaa toisten vastata sille 'avuttomalle' itselleni ja voisin taas kokea, miten minut on jossain asiassa 'jyrätty' ja jälkikäteen kokea, että olen 'myynyt sieluni' taas kerran..
Näitä tulee ihan ropisemalla nyt tässä arjessa ja ensimmäisiä kertoja elämässäni olen saanut jostain rohkeutta ja voimaa kuunnella itseäni ja mennä sillä perustein eteenpäin...
Välillä tietysti olen epävarma ja saan ajatuksia, että olenkohan "liian kova"
...
Mutta nyt on tapahtunut taas niin paljon kaikkea lisää parin päivän sisällä, että tiedän, etten ole... se tuntuu vain minusta itsestä siltä.
Uskon että pohjalla vaikuttaa tuo
ja jotenkin tämän osalta jotain on aukeamassa
Liekö tällä sitten mitään tekemistä astrologian kanssa, mutta olisi kiva tietää, mikä ohitus tms, voisi tukea tällaista itseksi kasvamisen prosessia...
Kiitän, jos joku halua ja ehtii minua valaista asian tiimoilta!