Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kanavoituja viestejä Joshualta  (Luettu 7949 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tähtisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili WWW
« : 15.09.2006 18:39:53 »

 Shocked Tässä tiedoksi aivan ihanat ww-sivut,joilta löytyy kanavointeja ym. Johsualta eli Jeesukselta. Löytyvät osoitteesta www.jeshua.net/fi Shocked
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 15.09.2006 18:54:23 »

Kiitos! Olipa kyllä ihanat sivut! smitten smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #2 : 16.09.2006 11:31:49 »

Erityisesti seuraava teksti pisti silmääni.

Valotyöntekijöiden psykologisia ominaisuuksia:
-
 Jo varhain elämässään he tuntevat olevansa erilaisia. Useimmiten he tuntevat olevansa eristyneitä toisista, yksinäisiä ja väärinymmärrettyjä. Heistä tulee usein individualisteja, joiden on löydettävä omat ainutlaatuiset keinonsa elämässä.
 
-
 Heidän on vaikea tuntea oloaan kotoisaksi perinteisissä töissä tai organisaatiorakenteissa. Valotyöntekijät ovat luonnostaan autoritaarisuutta vastaan, mikä tarkoittaa, että he luonnostaan vastustavat päätöksiä tai arvoja, jotka perustuvat pelkästään valtaan tai hierarkiaan. Heillä on tämä autoritaarisuuden vastustamispiirre, vaikka he vaikuttaisivat pelokkailta ja ujoilta. Se liittyy heidän maallisen tehtävänsä ydinsisältöön.
 
-
 Valotyöntekijät tuntevat vetoa ihmisten auttamiseen terapeutteina tai opettajina. He saattavat olla psykologeja, parantajia, opettajia, sairaanhoitajia, jne. Vaikka heidän ammattinsa ei liittyisikään ihmisten auttamiseen suoranaisesti, heillä on selkeästi aikomuksena antaa oma panoksensa ihmiskunnan hyväksi.
 
-
 Heidän visiotaan elämästä värittää henkinen taju siitä kuinka kaikki asiat liittyvät toisiinsa. Heillä on tietoisesti tai alitajuisesti muistikuvia valomaailmoista, jotka eivät kuulu maanpäälliseen elämään. He saattavat ajoittain tuntea koti-ikävää näitä maailmoja kohtaan ja he tuntevat olevansa muukalaisia Maan päällä.
 
-
 He kunnioittavat elämää syvästi, mikä usein ilmenee eläinrakkautena tai huolena ympäristön puolesta. Ihmisen tekojen takia tuhoutuneet osat maan eläin- ja kasvikunnasta herättävät heissä murhetta ja syviä menetyksen tunteita.
 
-
 He ovat hyväsydämisiä, herkkiä ja empaattisia. Heidän saattaa olla hankalaa suhtautua aggressiiviseen käytökseen ja yleensä heillä on vaikeuksia pitää puoliaan. He voivat olla uneksijoita, naiiveja ja erittäin idealistisia sekä riittämättömästi maadoittuneita, ts. todellisuudentaju on riittämätön. Koska he omaksuvat helposti (negatiivisia) tunteita ja tunnetiloja ympärillään olevilta ihmisiltä, heille on tärkeää olla säännöllisesti omissa oloissaan. Näin he pystyvät erottamaan omat tunteensa toisten ihmisten tunteista. He tarvitsevat aikaa yksin saadakseen kosketuksen itseensä ja Maa-äitiin.
 
-
 He ovat eläneet monia elämiä maapallolla, jolloin he olivat kiinteästi tekemisissä henkisyyden tai uskonnon kanssa. Heitä oli lukuisa määrä menneisyyden vanhoissa uskonnollisissa veljeskunnissa munkkeina, nunnina, erakkoina, meedioina, noitina, shamaaneina, pappeina ja papittarina jne. Juuri he loivat siltaa näkyvän ja näkymättömän välille, maallisen arkipäiväisen elämän sekä kuolemanjälkeisten mysteeristen maailmojen, Jumalan ja hyvän ja pahan henkien välille. Tämän roolinsa takia heitä usein hyljeksittiin ja vainottiin. Monet teistä tuomittiin roviolle niiden lahjojen takia, joita teillä oli. Vainoamisesta jääneet traumat jättivät syviä jälkiä sielunne muistiin. Se saattaa tätä nykyä ilmetä siten, että pelkäätte kokonaan maadoittumista, ts. pelkäätte olla todella läsnä, koska muistatte teitä vastaan raa'asti hyökätyn sen takia keitä olitte.

 


Eksyminen: valotyöntekijän sudenkuopat
Valotyöntekijät voivat joutua samaan tietämättömyyden ja illuusion tilaan kuin kuka tahansa. Vaikka heillä on erilainen lähtökohta, monet tekijät voivat estää heidän kykyään murtautua pelon ja illuusion läpi saavuttaakseen valaistumisen. (Valaistumisella tarkoitamme olotilaa, jossa tajuat, että olet sisimmältäsi valoa, että pystyt valitsemaan valon milloin tahansa.)

Eräs niistä tekijöistä, jotka sulkevat valotyöntekijöiden tien valaistumiseen, liittyy heidän kantamaansa raskaaseen karmaan, mikä saattaa johtaa heidät harhaan melko pitkäksi aikaa. Kuten aikaisemmin sanoimme, tämä karman taakka liittyy päätöksiin, joita he kerran tekivät ihmiskunnan ollessa vauva-asteella. Pohjimmiltaan näistä päätöksistä puuttui elämän kunnioitus (puhumme tästä vielä myöhemmin). Kaikki tällä hetkellä elossa olevat valotyöntekijät haluavat oikaista eräitä menneitä virheitään ja palauttaa ennalleen ja vaalia sitä mitä niiden takia on tuhoutunut.

Kun valotyöntekijät ovat selvinneet karmallisesta taakastaan, mikä merkitsee irrottautumista kaikenlaisesta vallantarpeesta, he tajuavat olevansa pohjimmiltaan valo-olentoja. Näin he pystyvät auttamaan toisia löytämään oman todellisen minänsä. Mutta ensin heidän on itse käytävä tämä prosessi läpi. Se yleensä vaatii suurta päättäväisyyttä ja sinnikkyyttä sisäisellä tasolla. Koska yhteiskunta syöttää heille arvoja ja arviointeja, mitkä usein menevät ristiin heidän omien luontaisten tuntemustensa kanssa, monet valotyöntekijät ovat eksyneet ja päätyneet epäilemään itseään, kieltämään itsensä ja joutuneet jopa depressioon ja toivottomuuteen. Tämä johtuu siitä, että he eivät sovi asioiden vakiintuneeseen järjestykseen, ja he päättelevät, että heissä täytyy olla jotakin pahasti vialla.

Tässä vaiheessa valotyöntekijöiden on lakattava etsimästä vahvistusta ulkopuolelta, vanhemmilta, ystäviltä tai yhteiskunnasta. Jonakin hetkenä sinun (joka luet tätä) on otettava valtava loikka todelliseen voimaantumiseen, mikä merkitsee sitä, että todella uskot itseesi ja todella kunnioitat luontaisia taipumuksiasi ja sisäistä tietämystäsi sekä toimit niiden pohjalta.

Toivomme sinun tekevän niin, ja me vakuutamme sinulle, että olemme kanssasi joka hetki – aivan kuten sinä tulet lähitulevaisuudessa varsin pian olemaan toisten apuna heidän matkallaan.




© Pamela Kribbe
www.jeshua.net

tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #3 : 16.09.2006 12:33:39 »

Tässäkö tekstissäkin sanotaan siitä, ettei pitäisi mennä sellaisiin tekoihin mukaan, joilla se itsetuntomme niin alas viedään, ettemme kykene tekemään, miten olemme tänne tullessamme sopineet?
Eli tätäkin tekstiä pitäisi monesta kohden siteerata tuonne, missä puhutaan vaatimattomuudeta tai nöyryydestä, koska niiden teot lyövät muuten toisiaan korville!  Wink coolsmiley

Eli kyllä tällaisia kanavoituja tekstejä ihastellen kehutaan toisille vaan kukaan lukija ei taida vieläkään oikein tajuta, että on ITSE juuri se, joka tekee tuon kertomuksen sanoman mahdolliseksi täälläkin foorumilla! Joten revitään itsellemme siitäkin edes pienet pisteet!  Wink smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #4 : 17.09.2006 11:00:09 »

Tietoisuus niillä valo-olennoilla, jotka tuolloin yhdessä päättivät "sijoittaa" Jeesuksen energian maan todellisuuteen, ei ollut täydellinen eikä kaikkitietävä. Jokainen tietoinen olento on kaiken aikaa itsensä kehittämis- ja ymmärtämisprosessissa. Ihmisten keskuudessa on sitkeä uskomus, että jokin jumalallinen suunnitelma määrää ennalta kaiken; tämän uskomuksen taustalla on käsitys hallitsevasta, kaikkitietäväisestä Jumalasta. Tämä käsitys on väärä. Ei ole olemassa mitään ulkopuolisen voiman antamaa ennalta määrättyä kohtaloa. On vain todennäköisyyksiä, jotka ovat tulosta itsesi tekemistä sisäisistä valinnoista. Minun tuloni maapallolle perustui päätökseen, jonka kollektiivinen valoenergia teki ja josta Jeesus oli osa. Se oli valinta, johon liittyi riskejä ja ennalta arvaamaton lopputulos.


Kollektiivinen valoenergia, josta puhun, on enkelien maailmaa, joka on syvällisesti yhteydessä ihmiskuntaan ja maapalloon, koska he auttoivat luomaan ihmisen ja maapallon. Itse asiassa te olette osa heitä ettekä lainkaan erillään heistä, mutta nyt me puhummekin moniulotteisesti, ts. tietoisuuden tasolla, joka on lineaarisen aikakehyksesi ulkopuolella. Toisessa aikakehyksen ulottuvuudessa te olette näitä enkeleitä, jotka muodostavat ne valomaailmat, joista Jeesus laskeutui maan päälle. (Katso Valotyöntekijäsarjan viimeisestä osasta ("Sinun valominäsi") syvällinen selitys moniulotteisuudesta ja sinun enkeliolemuksestasi. Te valotyöntekijät olette paljon enemmän kytköksissä "Jeesus-tapahtumaan" eli tähän Kristus-energian infuusioon maapallolle kuin luulettekaan. Jossakin määrin se oli kollektiivinen ponnistus, johon te kaikki osallistuitte ja josta minä, Joshua, olin näkyvä, fyysinen edustaja.


Minun sanomani oli, että Kristus-energia on läsnä kaikissa ihmisissä siemenenä. Jos katsot minua ylöspäin aivan kuin olisin jonkinlainen auktoriteetti, olet ymmärtänyt sanomani väärin.

Toivoin ja yhä toivon sinun uskovan itseesi, löytävän totuuden omasta sydämestäsi ja ettet uskoisi mitään itsesi ulkopuolisia auktoriteetteja.

Ironista kyllä, virallinen kristinusko on asettanut minut todellisuutenne ulkopuolelle palvottavaksi ja toteltavaksi auktoriteetiksi. Se on aivan päinvastoin kuin mikä oli tarkoitukseni. Tarkoitukseni oli näyttää sinulle, että voit olla elävä Kristus itse.

Pyydän nyt sinua tunnistamaan Kristuksen sisälläsi ja palauttamaan minulle ihmisyyteni.

Minä olen Joshua, lihaa ja verta oleva ihminen, ja todellinen ystävä ja veli teille kaikille.


© Pamela Kribbe
www.jeshua.net

tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #5 : 17.09.2006 11:18:56 »

Teksti herättää muistamaan tuonkin teon taas kerran, ettei tuotakaan ole kanaviotu kuin kanavoijan omille Sielu-kumppaneille, joten jokaiselle se ei enää olekaan "totta" kaikki, mitä kirjoittaa.  :Smiley Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 11:38:41 kirjoittanut Kaarina Niro » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 17.09.2006 21:20:40 »

Minun sanomani oli, että Kristus-energia on läsnä kaikissa ihmisissä siemenenä. Jos katsot minua ylöspäin aivan kuin olisin jonkinlainen auktoriteetti, olet ymmärtänyt sanomani väärin.

Toivoin ja yhä toivon sinun uskovan itseesi, löytävän totuuden omasta sydämestäsi ja ettet uskoisi mitään itsesi ulkopuolisia auktoriteetteja.

Ironista kyllä, virallinen kristinusko on asettanut minut todellisuutenne ulkopuolelle palvottavaksi ja toteltavaksi auktoriteetiksi. Se on aivan päinvastoin kuin mikä oli tarkoitukseni. Tarkoitukseni oli näyttää sinulle, että voit olla elävä Kristus itse.

Pyydän nyt sinua tunnistamaan Kristuksen sisälläsi ja palauttamaan minulle ihmisyyteni.

Amen.  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 17.09.2006 21:23:58 »

Tämä nyt on oikeastaan ihan turhaa saivartelua, mutta minun mielestäni hänen nimensä oli Yeshua Bin Josef, eikä Joshua ben Joseph.  Wink Ehkäpä on vain Jenkkityylistetty tuo nimi noilla sivuilla...  :Smiley

Sillä kuinka hänellä olisi voinut olla Bin, kuten Osama Bin Ladenilla.  Grin Vaan eikös se ole juuri järkeenkäypää kun ajattelemme mistä Jeesus oli kotoisin?
« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 21:29:08 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: