|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 19.10.2005 19:56:45 » |
|
Oinas/jänis, Minkähänlainen loikkiva sarvipää, se onkaan ? Mikähän astroyhdiste tämä on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
sininen kristalli myrsky
|
|
« Vastaus #3 : 20.10.2005 06:26:10 » |
|
Oinas-jänis täällä, ainaskii yhden kohtalotoverin saat minusta Kaakki
|
|
|
tallennettu
|
IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
|
|
|
|
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
sininen kristalli myrsky
|
|
« Vastaus #5 : 20.10.2005 18:05:21 » |
|
Joo Kyllä olen huomannut ristiriidan ja on sen huomannut muutkin. Muuten olen suht rauhallinen, mutta tarpeeksi ärsytettynä Opiskelen todella rakentavan palautteen antamista, niin ettei tule sanotuksi jotain mitä kadun kuitenkin. Ja olen aivan mahdoton pohdiskeleen ja analysoimaan kaikkea. Kiinnostus rajatieteisiin pohjaton. Kaakki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EllenHope
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #6 : 20.10.2005 19:18:27 » |
|
Pohdiskelu ja analysointi on mulle kans tuttua. Kaikkia näitä itsetutkiskeluun liittyviä juttuja tykkään juur tutkia.
Eli taitaa nää horoskoopit vaikuttaa sitten ihan enemmänkin, jos kerran samantyyppinen tapaus olet...
|
|
|
tallennettu
|
No good times, no bad times There's no times at all, just The New York Times - Simon & Garfunkel : Overs -
|
|
|
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
sininen kristalli myrsky
|
|
« Vastaus #7 : 22.10.2005 18:35:43 » |
|
Juu ja pakko lisätä vielä; huumorintaju on joskus sairas Ja vinoilen yleensä vain niille joista pidän. Kaakki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
EllenHope
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 22.10.2005 19:32:16 » |
|
kaakkimarjattaOlet siis todellakin kohtalotoverini, mä olen joskus jollekulle sanonut, että v*ttuilen vain niille joista välitän, se on tapa kertoa että mä tykkään juur susta : Ja huumorintaju on vähän sairas kyllä, mutta kaverit ovat jo siihen tottuneet ja muutenkin tottuneet mun erikoisiin toimintatapoihin ja vielä ovelampaan ajatusmaailmaan
|
|
|
tallennettu
|
No good times, no bad times There's no times at all, just The New York Times - Simon & Garfunkel : Overs -
|
|
|
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
sininen kristalli myrsky
|
|
« Vastaus #9 : 22.10.2005 20:08:08 » |
|
v*ttuilen vain niille joista välitän, se on tapa kertoa että mä tykkään juur susta : Toi on just mun suusta Ja joskus olen todella lahjakas tuossa ja joskus jutut on niin rankkoja, ettei niitä voi laukoo kuin rakkaalle siskolleni, joka antaa samalla mitalla ajoittain takas.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kirsi
Satunnainen astroilija
hmmm...
|
|
« Vastaus #10 : 22.10.2005 22:40:42 » |
|
Minä täältä sivusta... Minun mieheni on oinas-jänis ja hän on pääasiallisesti hyvinkin rauhallinen, kun minä sitten taasen härkä-tiikeri mennä tuiskahtelen ja poltan päreitäni tavan tuosta....
|
|
|
tallennettu
|
Mikään ei lakkaa muuttumasta, miksi mekään!?
"Me valisemme ilomme ja surumme jo kauan ennen kuin koemme ne." Nyt on kokemisen aika.
|
|
|
|