Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot kortit!!!!  (Luettu 17733 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sininen koira
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 16.09.2006 17:51:21 »

Jeee!!!Olen saanut omat tarot korttini Unio Mysticasta tilattuna, elikkä valitsin Crowley Aleisterin Thoth tarotkortit Cheesy.Hehe olo on kuin pienellä lapsella jouluaattona.Vielä kun vain saisi rauhallisen hetken tutustua kortteihin.Kauanko teillä muilla on mennyt aikaa opetellessanne korttien käyttöä?Missä on teillä tuntunut parhailta paikoilta yms...?Taitaa olla minulla niin, että työ haittaa vapaa aikaa! Sad
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 17.09.2006 20:24:28 »

Ilosi ja intosi on aistittavissa.  Smiley Olin itsekin yhtä innoissani kun sain omat korttini. Kyllähän niiden opettelussa aikaa menee. Aluksi katselin itselleni ja tohkeissani sitten tietenkin otin korttini mukaan illanviettoon ja ennustelin kavereillekin, mutta en ole varma oliko se lopulta kovinkaan hyvä idea. Oli koko ajan sellainen tunne, etteivät he ole tosissaan.

Päätin, että itse en enää ehdota ennustamista, vaikka olisin kuinka innoissani, vaan odotan heidän nimenomaista pyyntöään. Kortit ovat saanet olla kavereiltani rauhassa...

En ole itsekään nyt kesällä kauheasti niiden kanssa ehtinyt katsella. Mutta katsotaan nyt kun illat tästä edelleen pimenevät niin... Luulen, että aikaa ja intoa löytyy taas korteilleni. Tahtoisin kyllä oppia niitä tulkitsemaan.
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2006 20:50:23 »

Minulla on kulunut korttien ostosta jo puolivuotta ja tuntuu vieläkin kuin ensi kerralta. Hiljaa hyvä tulee.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.09.2006 21:03:14 »

Minusta tuntuu usein vain niin väsyneeltä, etten jaksa ennustella iltaisin.  Undecided Minusta tuntuu, että tarottien kanssa ennustelu vie minulta voimia kuitenkin, tuntuu, että sen alitajunnan syvien virtojen ja viritystasojen aistimiseen menee kovasti energiaa. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta luulen, että se johtuu siitä, että olen aloittelija ja koska minä en noita tasoja aisti helposti, jos ollenkaan, joudun pinnistelemään sen takia enemmän ja se vaatii minulta enemmän.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 24.09.2006 15:31:58 »

Vähän hyppään asiasta toiseen, mutta onko itse tekemät kortit yhtä hyvät kuin ostetut?  Shocked
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 24.09.2006 16:17:39 »

Ametist, mikseivät olisi. Itsetehdyissä korteissa on vielä vahvasti ne omat energiat mukana.  Wink

No mä taas en koe korteista katsomista sinänsä raskaana, päinvastoin se antaa energiaa. Mutta muhun vielä kyllä ulkoset tekijät vaikuttaa häiritsevästi tosi paljo. Välillä ennustaminen jääny vaan sen takia kun ollu niin vaikee keskittyä.  Undecided
tallennettu
ametist
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.2006 17:03:01 »

Selvä Smiley
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 24.09.2006 18:13:05 »

Minusta tuntuu usein vain niin väsyneeltä, etten jaksa ennustella iltaisin.  Undecided Minusta tuntuu, että tarottien kanssa ennustelu vie minulta voimia kuitenkin, tuntuu, että sen alitajunnan syvien virtojen ja viritystasojen aistimiseen menee kovasti energiaa. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta luulen, että se johtuu siitä, että olen aloittelija ja koska minä en noita tasoja aisti helposti, jos ollenkaan, joudun pinnistelemään sen takia enemmän ja se vaatii minulta enemmän.

Mullakin niiden katsominen vie energiaa, mä luulisin sen olevan aika yleistä?
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
anni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 28.09.2006 21:44:50 »

mä kuulin toissa päivänä, ettei itselle voi tarotteja katsoa. se ei kuulema toimi.
tallennettu

Sininen Lunaarinen Yö
  Aurinko rapu, kuu Oinas , nousu Skorppari
      Venus rapu , Mars kaksonen
Hurme
Kohtuuastroilija
**

Hurmaan!

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 28.09.2006 21:47:55 »

mä kuulin toissa päivänä, ettei itselle voi tarotteja katsoa. se ei kuulema toimi.

Toimii se.

Taroteista liikkuu muutenkin mitä omituisempia huhuja, jotka ei yleensä pidä paikkaansa.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
MetalLady
Vieras
« Vastaus #10 : 28.09.2006 21:53:56 »

Joo ja mä olen huomannut, että monet kyselee joistakin korteista tietoja, mutta eivät ota huomioon, että Tarot kortteja on monenlaisia ja tulkinnat sitä mukaan. Niinkuin tuolla toisaalla sanoin, että mainitkaa samalla minkä nimisiä tarot kortteja käytätte, että välttyy vääriltä tulkinnoilta.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 28.09.2006 22:14:07 »

Jeee!!!Olen saanut omat tarot korttini Unio Mysticasta tilattuna, elikkä valitsin Crowley Aleisterin Thoth tarotkortit Cheesy.Hehe olo on kuin pienellä lapsella jouluaattona.Vielä kun vain saisi rauhallisen hetken tutustua kortteihin.Kauanko teillä muilla on mennyt aikaa opetellessanne korttien käyttöä?Missä on teillä tuntunut parhailta paikoilta yms...?Taitaa olla minulla niin, että työ haittaa vapaa aikaa! Sad

angel

Voisitko nostaa minulle kortin, ihan rauhallisesti,

asialle joka koskisi lähitulevaisuuttani.

Kiitos.

smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Fanneli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 04.10.2006 20:32:55 »

Hei Tarotin Ystävät!
Crowleyn kortit toimivat sekä itselle että muille katsottuna erinomaisen hyvin niiden monipuolisen symboliikan vuoksi. Korteista löytyy viisautta Maailmankaikkeuden joka kolkalta: astrologiaa, numerologiaa, värejä, arkkityyppisiä symboleita, kabbalaa, egyptin viisauksia jne. Ne toimivat oman sisäisen maailman heijastavana peilinä juuri siinä hetkessä. He jotka todella ennustavat ovat selvänäkijöitä ja Tarot on heillä "vain" yksi mahdollinen väline muiden joukossa. Oppiaksesi hyväksi tulkitsijaksi, nosta kortteja ensin pitkään vain itsellesi. Kun katsot muille, muista vastuu ja hyvä etiikka. Älä kerro mielipiteitäsi! Ei alkoholia, ei muita ihmisiä. Arvosta siis itseäsi, asiakastasi (vaikka olisi tuttusikin) sekä itse Tarot-järjestelmää. Ja ennenkaikkea, lue paljon muutakin kuin Tarotiin liityvää ja käytä erottelukykyäsi löytääksesi oman totuutesi! Ennenkaikkea kaikkien näiden välineitten tarkoitus on auttaa meitä elämään onnellisempaa ja iloisempaa elämää. Iloista arkea toivotellen!
tallennettu

Anneli Kaunislehto
Selvänäkijä, valmentaja, kouluttaja, luennoitsija
Tarot, henkinen kasvu, henkinen anatomia jne
the_planet
Vieras
« Vastaus #13 : 04.10.2006 21:01:30 »

Mulla on tarotit olleet jo kymmenisen vuotta, enkä vieläkään oikein ole aina perillä niiden merkityksestä. Hiljaa hyvä tulee, kuten sanottiin jo!
Minusta ne sopivat tilanteeseen kuin tilanteeseen antamaan neuvoja kiperää tai vähemmän kiperään tilanteeseen Cheesy

Ei muuta kuin korttia pöytään  Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 10.10.2006 18:03:00 »

Minulla on tarot kortit jotka eivät suostu aukeamaan sitten millään. Lähinnä itselleni olen katsellut ja n. 4 vuotta yrittänyt opetella..Hitaasti hyvä tulee, kuten jo todettiin. Itselleni nostaessa en ole koskaan saanut mitään hyvää, aina uhkakuvia ja ongelmia, totta vai tulkintaa, paha sanoa  crazy2.
Toiset korttini, Zen tarotit tuntuvat enemmän omilta, kun niitä käsittelee, tuntuu yhtä tutulta kuin laittais kädet taskuun  Smiley.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: