Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimiehiä ei tueta! 8(  (Luettu 14018 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
rasvapakara
Vieras
« : 12.11.2005 17:45:33 »

Miksi vesimiehet aina nauravat tai hymyilevät minulle? Se on todella kiusallista. Embarrassed Huh Esim. Siskoni kaveri (vesimies) nauraa joka kerta minulle, kun olen tietokoneen äärellä ja en kestä sitä. Cry  Ehkä hän on erikoistapaus tai jotain, mutta ihmettelen silti. Huh Minussa selvästi jotain huvittavaa tai sitten vesimiehet ovat vain tärähtäneitä...? Shocked  Onneksi harva edes uskaltaa tulla puhumaan kanssani. Myös musiikin opettajani (vesimies) tuijottaa minua ja hymyilee ja on kerrassaan aivan outo. idiot2 Vika on kuitenkin minussa. Cry Ärsyttää vielä sekin, kun nauru tarttuu minuunkin ja sitten kaikki on aivan sekaisin. crazy2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #1 : 12.11.2005 17:51:56 »

Lainaus
Minussa selvästi jotain huvittavaa tai sitten vesimiehet ovat vain tärähtäneitä...? Shocked 

idiot2 Miten niin vesimiehet?  angel
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #2 : 12.11.2005 18:06:46 »

Älkää osallistuko vesimiehet tähän keskusteluun! Cry Ja älkää suuttuko. En kerro. Eih, tarvitsen naurista. Tongue  En kerro.
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #3 : 12.11.2005 19:30:38 »

No ei, olette loistavia vesimiehet!! 2funny Osallistukaa vain,,,,,,,jos haluatte!!! crazy2
tallennettu
Lunea
Supermoderaattori
Kohtuuastroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 12.11.2005 20:28:22 »

Juu, me Vesimiehet olemme vähän tärähtäneitä...  idiot2

Mutta nauruhan onneksi pidentää ikää!    2funny  2funny   2funny
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #5 : 12.11.2005 21:16:52 »

Siitäkö siis johtuu, että tämä Kauris tykkää naureskella? Koska minulla on vahva Vesimiesvaikutus???

Minulla on kartallani Kaurista vain Aurinko, muut Veskaria tai Rapua tai muita... Ja koska minä olen iloinen, niin tuosta Veskaristako se johtuu?  Undecided
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #6 : 12.11.2005 23:42:45 »

Hahaha, hauskaa lukea. 2funny Elämäniloni on niin runsasta, että voisin syleillä teitä jokaista!!! smitten smitten smitten Grin
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #7 : 12.11.2005 23:45:26 »

Piti heti tulla tännekin sohimaan kun kiellettiin.  Cheesy

Juu, me Vesimiehet olemme vähän tärähtäneitä...  idiot2

Mutta nauruhan onneksi pidentää ikää!    2funny  2funny   2funny

Lunea sen jo sanoikin.  2funny Mutta kuulehan rasvapakara. On eri asia nauravatko ihmiset sinulle siksi että poskessasi on eiliset ruuan jämät vai hymyilevätkö ihan ystävällisyyttään. Oletko varma ettet tulkkaa ystävällistä naurua väärin?  Smiley
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #8 : 12.11.2005 23:53:31 »

Ei, uskon, että se johtuu siitä, että olen niin hassun näköinen. uglystupid2 Riippuu ihmisestä, en minä viitsi tulkita kuka nauraa kieroutuneesti ja kuka ystävällisesti jne. Se nyt vain on hieman kiusallista, mutta onhan se ihan ok, että saan edes jonkun hymyilemään/nauramaan. Huh
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #9 : 13.11.2005 00:19:09 »

Se nyt vain on hieman kiusallista, mutta onhan se ihan ok, että saan edes jonkun hymyilemään/nauramaan. Huh

Tässä sinulle hymy. Ihan vaan piristykseksi.  Smiley
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #10 : 13.11.2005 00:29:44 »

Kiitos, olen muuten todella piristynyt. smitten Smiley Grin Cheesy Tongue Cry buck2 angel Voisin vaikka lähteä lenkille tai hajoittaa autotallin tai rakentaa autotallin tai mennä puhumaan linnuille tai yms. crazy2  Ja joku karvainen mies lähetti mulle jopa yksityisviestinkin ja olin hyvin onnellinen, kunnes ratkesin. Kiitos kaikille osanottajille. Tongue
tallennettu
rasvapakara
Vieras
« Vastaus #11 : 13.11.2005 12:11:30 »

Harva tietää, että olen oikeasti....
tallennettu
manjaana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 13.11.2005 12:52:10 »

Ei, uskon, että se johtuu siitä, että olen niin hassun näköinen. uglystupid2 Riippuu ihmisestä, en minä viitsi tulkita kuka nauraa kieroutuneesti ja kuka ystävällisesti jne. Se nyt vain on hieman kiusallista, mutta onhan se ihan ok, että saan edes jonkun hymyilemään/nauramaan. Huh

Mulla on tapana hymyillä ihmisille, joten hymy sinnekkin.. Smiley
Pidetäänköhän mua kieroutuneena sen vuoksi.. Undecided Cry
tallennettu

Aurinko härkä
Kuu oinaassa
venus kaloissa
ASC leijona
DC vesimies
MC oinas
Sininen rytminen myrsky
Vesi-Jänis
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 14.11.2005 10:32:19 »

hahaa..meidän vesimiesten mielestä tuijottaminen on kivaa! Grin Cheesy
uteliaita kun ollaan..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Tina
Vieras
« Vastaus #14 : 14.11.2005 10:59:06 »

Miksi vesimiehet aina nauravat tai hymyilevät minulle? Se on todella kiusallista. Embarrassed Huh Esim. Siskoni kaveri (vesimies) nauraa joka kerta minulle, kun olen tietokoneen äärellä ja en kestä sitä. Cry  Ehkä hän on erikoistapaus tai jotain, mutta ihmettelen silti. Huh Minussa selvästi jotain huvittavaa tai sitten vesimiehet ovat vain tärähtäneitä...? Shocked  Onneksi harva edes uskaltaa tulla puhumaan kanssani. Myös musiikin opettajani (vesimies) tuijottaa minua ja hymyilee ja on kerrassaan aivan outo. idiot2 Vika on kuitenkin minussa. Cry Ärsyttää vielä sekin, kun nauru tarttuu minuunkin ja sitten kaikki on aivan sekaisin. crazy2
Arvelinkin että tietäisit heti, senkin possu.

Vesimiehet, me astrotaivaan sulattamattomat kylmiöt! Minä olen nauranut sinulle koko ajan, kun olen tietokoneen äärellä enkä kestä sitä. Nam.
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: