No kummallisella tavalla osoittaa mieltymyksensä kai...sitä paitsi se nauru on sellaista hysteeristä...
Tai siis en minä vertaa nauruja öhö,,,,
Näytän aivan Martti Lutherilta, siis oikeasti...
Kuvitelkaa vain sille vaaleat hiukset, tässä:
http://www.rhymes.org.uk/pics/martin-luther.jpgLeon: Ei perhana, tuolla pojalla on jotain ongelmia. *Tekee samalla myös ns. "Ismo Laitela-irvistystä"* (tämä naurattaa minua henkilökohtaisesti eniten
)
Ivan: Himoitsen häntä, himoitsen. Mutta jättäisipä se minut rauhaan ja antaisi kirjoitella täällä. *Järkyttävää kiroilua ja käsien heiluttelua* (Tässä ilmeeni on hyvin vakava, mutta samalla sangen kevytmielinen)
-79: Saatana, voi elämä! Olen akateemikko!! Käytän rukousnauhaa vyönä.
(Ron Jeremyn asento nro 27, kirjasta: Opi sinäkin! Vol. 3)
Timotheus: Tuo poika on mun, mun. Teen ilmoituksen, kysyn äiti Ammalta, suhteemme onnistumisen. *Menee hakkaamaan halkoja* (Öööh)
Corvus: Saisinpa raahattua tuon teinipissiksen kerrankin karaokea laulamaan ja juottaisin sille muumilimpparia, höhöhöhö. Ja käskisin sen suufdella (huuli tarttui hampaisiin) muhkeita käsivarsiani!! *No, en viitsi kertoa* (Nauran vain)
Puma: Haaarekrishna, haarekrishna, Jimi Hendrix ja vista, anna kissa, mulle huomenissa, jotta voisin syödä sen, sista. Viimeinen kerta kun tuo helkutin kieroutunut juntti mollaa mun idolia. *kasvattaa afroa* (Kunnioittava ilme)
Solnesko: *Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin...* Eih, tässä kohtaa nauran melkein yhtä paljon kuin alussa.
Anteeksi nyt Solnesko, mutta kuvittelin sinulle pitkät vaaleat kiharaeloveenahiukset, joita kampaat peilin edessä,,,
Pyydän vielä kerran anteeksi-
EternalSun: Ei edes vaivaudu lukemaan tällaista lapsellisen paskaa vuodatusta, mutta katsotaanpa kuitenkin. *Miksei tuo poika voi antaa mun rauhassa selventää kaurismiesmiesparissuhteitani täällä, hmph* *Haluan Ivanin*
...sori.
Jne jne jne. Ei jaksa ennää. Pidän tauon. Fleetwood Mac ihquraxupoksdaakuti, uh.