Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vesimiehiä ei tueta! 8(  (Luettu 14017 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja
Satunnainen astroilija
*

~ Vain unelmilla on siivet ~

Profiili
« Vastaus #15 : 14.11.2005 16:12:46 »

Onks mun hiton oudoissa vesimies-ystävissä sit jotain vikaa kun ne on niin tosikoita?? Huh Tooooooooodella tärähtäneitä ne kyll on. uglystupid2 2funny
tallennettu

~ Joskus luopuisin mielummin monesta vuodesta kuin yhdestä hetkestä. ~
Aurinko Skorpioni, Ac Rapu, Kuu Härkä
selkälokki
Vieras
« Vastaus #16 : 14.11.2005 17:30:35 »

Täällä myös yks uglystupid2 vesimies

Miusta yksinkertaisesti useimmat ihmiset ovat sangen huvittavia. En voi sille mitään. Ja useinkin kaikista huvittavimmista tapauksista pidän aivan suunnattomasti lähes tulkoon rakastan. smitten
Mutta en jaksa kellekään sanoa, että mie sitten tykkään siusta, kun olet niin huvittava, mie mieluummin kyllä hekottelen itsekseni Grin

Ihan tosi, miusta monissa ihmisissä on juuri huvittavia piirteitä ja se on IHANAA!

smitten smitten smitten smitten smitten
Ps. Niin että rasvapakara, se siun siskosi ystävä takuulla tykkää sinusta. Wink
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #17 : 14.11.2005 22:45:19 »

No kummallisella tavalla osoittaa mieltymyksensä kai...sitä paitsi se nauru on sellaista hysteeristä... Cry Tai siis en minä vertaa nauruja öhö,,,,

Näytän aivan Martti Lutherilta, siis oikeasti... Cry  Kuvitelkaa vain sille vaaleat hiukset, tässä: http://www.rhymes.org.uk/pics/martin-luther.jpg

Leon: Ei perhana, tuolla pojalla on jotain ongelmia. *Tekee samalla myös ns. "Ismo Laitela-irvistystä"* (tämä naurattaa minua henkilökohtaisesti eniten 2funny)

Ivan: Himoitsen häntä, himoitsen. Mutta jättäisipä se minut rauhaan ja antaisi kirjoitella täällä. *Järkyttävää kiroilua ja käsien heiluttelua* (Tässä ilmeeni on hyvin vakava, mutta samalla sangen kevytmielinen)

-79: Saatana, voi elämä! Olen akateemikko!! Käytän rukousnauhaa vyönä.
(Ron Jeremyn asento nro 27, kirjasta: Opi sinäkin! Vol. 3)

Timotheus: Tuo poika on mun, mun. Teen ilmoituksen, kysyn äiti Ammalta, suhteemme onnistumisen. *Menee hakkaamaan halkoja* (Öööh)

Corvus: Saisinpa raahattua tuon teinipissiksen kerrankin karaokea laulamaan ja juottaisin sille muumilimpparia, höhöhöhö. Ja käskisin sen suufdella (huuli tarttui hampaisiin) muhkeita käsivarsiani!! *No, en viitsi kertoa*  (Nauran vain)

Puma: Haaarekrishna, haarekrishna, Jimi Hendrix ja vista, anna kissa, mulle huomenissa, jotta voisin syödä sen, sista. Viimeinen kerta kun tuo helkutin kieroutunut juntti mollaa mun idolia. *kasvattaa afroa* (Kunnioittava ilme)

Solnesko: *Kerro kerro kuvastin, ken on maassa kaunehin...* Eih, tässä kohtaa nauran melkein yhtä paljon kuin alussa. 2funny Anteeksi nyt Solnesko, mutta kuvittelin sinulle pitkät vaaleat kiharaeloveenahiukset, joita kampaat peilin edessä,,, 2funny crazy2 Pyydän vielä kerran anteeksi- Cry

EternalSun: Ei edes vaivaudu lukemaan tällaista lapsellisen paskaa vuodatusta, mutta katsotaanpa kuitenkin. *Miksei tuo poika voi antaa mun rauhassa selventää kaurismiesmiesparissuhteitani täällä, hmph* *Haluan Ivanin*
...sori.

Jne jne jne. Ei jaksa ennää. Pidän tauon. Fleetwood Mac ihquraxupoksdaakuti, uh. Tongue crazy2 smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005 22:50:52 kirjoittanut Faust » tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 18.11.2005 12:48:54 »

Cry
Miksi kuvittelet että söisin kissoja..
olet loukannut minun suurimpia sydämenni tuntoja
vertaamalla minua vulgaareihin lihaa
syöviin barbaareihin
sinun käytöksesi on pöyristyttävää
*Kyynel*

Syön ainoastaan koiria.

Ei renguta perjantaina, hengataan launtaina
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Urkki
Vieras
« Vastaus #19 : 18.11.2005 13:01:42 »

Minulla on kovasti huono tapa hamstrata poskiini kahvia (nestemäisessä muodossa). Nyt sitä on sitten näppiksessä sekäs näytössä.
buck2
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 18.11.2005 13:31:58 »

Grin
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #21 : 18.11.2005 13:51:25 »

Vesimiehet on ihania!  Shocked

Minulla on vesimies-lapsi ja kaksi suuresta sisarparvestani on vesimiehiä. Elämä ei ole koskaan tylsää näitten kanssa - nämä isommat (sisarukset) ovat antaneet niin monia sykähdyttäviä hetkiä kauhun ja hilpeyden vallassa. Minä luulen - lainkaan asiaan perehtymättä - että kaikki suuret ja ilmeisesti myös hölmöimmät keksinnöt ovat jonkun vesimiehen päässä syntyneitä.
 idiot2

Lisäksi tuntuu että varsinkin tällä kolmannella lapsellani joka siis on vesimies on sellaista alkuvoimaa ja tarmokkuutta että kateeksi käy!
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: