Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua!  (Luettu 7848 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilja-82
Vieras
« : 17.09.2006 21:09:33 »

Olin kävelemässä ja siinä kun manasin suoraan silmiin paistavaa aurinkoa ja tukkoista nenääni yhtäkkiä mieleeni alkoi muistua viime yön unia. Minut oli leikattu ja sen seurauksena olin saanut kuolettavan taudin. Joku tyyppi leikkas mut kans myöhemmin tai jotain, vaikka tiesin jo että kuolen. Tämä tyyppi näytti enemmän tatuoijalta hevidiggarilta kuin lääkäriltä eikä ollut kovin sympaattinen vaan naureskeli koko ajan omille jutuilleen ja kävi välillä jossain jne. Mä vaan ajattelin, että tajuaako toi että mä kuolen.

No sitten minun piti valita eh, varmaankin hautajaisiini vaatteet. Tai en tiedä hautajaisiin, mutta johonkin ihme seremoniaan. Kokeilin valkoista hametta ja kun myyjä tuli katsomaan hän totesi että jostain ilmestyi yhtäkkiä enkeleitä nähdessään minut. Mutta kun itse katsoin peiliin hame olikin kirkkaan punainen, jossa oli lanteilla kukkia, mutta eteeni ilmestyi jostain monitori jossa luki että laita se hame pois. Eihän punainen nyt käy se on aivan liian elinvoimainen väri.

Jatkoin siis vaatteiden etsimistä. Toivoen löytäväni sellaiset, jotka tämä jokin hyväksyy.

Erään puhelinkeskustelun jälkeen, josta minulle jäi hieman kummallinen olo näin puhelimessa olleesta ystäväni unta, että hän oli jotenkin ärsyyntynyt minuun. Minä yritin jutella jonkun pojan kanssa, mutta tämä ystäväni katseli taustalla murhaavasti ja vihaisesti. Ihan niin kuin olisin tehnyt jotain väärin. Vaikka tietääkseni en ollut. Ainiin tämä liittyi siihen uneen, jossa olin jonkinlaisilla juhlilla tai bileissä. Harhailin siellä, muistan että paikka oli kaunis. Viininpunaisella sametilla sisustettu vanha rakennus... ja siellä oli paljon ihmisiä.

Myöhemmin istun rauhallisessa nurkassa jonkin miehen kanssa uppoutuneena keskusteluun ja toisiimme niin vanhempani hyökkäävät yhtäkkiä jostain ja sanovat että meidän pitää mennä ja olenko hoitanut sen ja sen jutun ja blaa blaa... Tunnelma menee ihan pilalle ja joudun hyvästelemään seuralaiseni.

Sitten leijailin jonkinlaisen kaupunkimaiseman yllä, joka oli aika tumma. Kaikki katulamput olivat mustia... pilvenpiirtäjät olivat mustia... Ajatuksenikin ovat aika mustia...

Mitä pidemmälle syksy etenee ja mitä enemmän mua ahdistaa sitä kummallisemmiks mun uneni muuttuu. En pysy enää mukana. Voisko joku laittaa jotain kommenttia?
Kiitollisena kaikesta avusta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 18.09.2006 08:37:11 »

Miksi syksy ahdistaa, miksi kaikki ahdistaa.. angel montako vuotta tätä? Miten kauan sallit itsellesi tämän ennen kuin sinut PAKOTETAAN vaikkapa meditoimaan ja muuttamaan negatiivista perusmielialaa?
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006 08:41:24 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #2 : 18.09.2006 10:06:40 »

No ei kukaan pakota mihinkään. Sitäpaitsi jokaisella on oikeus olla pahoja päiviä. Niitä nyt vaan on mulla sattunu viime vuosina oleen aika monta.

Ei syksy itsessään mua ahdista. Mutta en olis uskonu, että koulujen alkaminen herättää näin paljo tunteita. Tässä menee hetki ennen ku taas tottuu...
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #3 : 18.09.2006 10:40:37 »

Näistä unista tulee tunne, että koet sinua painostettavan jostain sinun ulkopuoleltasi, aivan kuin sinulla itselläsi ei olisi tilaisuutta olla oman elämäsi herra / rouva Wink

Pystytkö hahmottamaan isseksesi sen, mikä motiivi sinulla on elää tällä hetkellä sellaista elämää kuin elät, liittyykö se koulujen alkamiseen esim. ?  Huh

Mitä ihan oikeasti haluaisit tehdä nyt?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #4 : 18.09.2006 10:55:34 »

En ymmärrä. Miksi koulua ei vaan hoida pois rutiinilla? Pakottamisella tarkoitin sitä että kun mielesi kyllästyy veivaamaan murheitaan, niin eikös se haluaisi kokea jo muuta.  angel
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006 12:09:33 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #5 : 18.09.2006 20:04:06 »

Hmm no tietyllä tavalla ja joiltain osin ymmärrän minkä takia mun elämäni on nyt sellasta kun on. That´s fine ja ymmärrän että moni nuori opiskelija on samassa tilanteessa. Ei siinä mitään.

Mutta sitten ne tunteet... Kun sitä en sitten taas läheskään aina ymmärrä minkä takia tunnen niinku tunnen. Tulee näitä kummallisia epätoivoitkukokomaailmaonihankauheepaikka -kohtauksia. Alan vähitellen pelkään, että onko toi osa mun luonnettani.  Lips Sealed Kai se taitaa olla...
Kyllä mä oon kyllästyny jo ajat sitten, mutta mun mieleni vaan jatkaa ja tosiaan kun kuitenkin tunneasioista kyse niin ei aina ittekään ymmärrä.  Undecided

Ainiin ja mitä tohon rutiiniin tulee... Usko pois, vaikka oon opiskellu jo monta vuotta niin ei mulla opiskeluun oo ikinä tullu rutiinia. Mc Vesimies ei haluais edes töitä hoitaa rutiinilla vaan kaipaa aina vähän vaihtelua.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 18.09.2006 20:26:03 »

Suosittelen lämpimästi että löytäisit jonkun jooga/meditaatioryhmän omalta paikkakunnalta tai tutustu siihen Amma-toimintaan kun kerran meet tapaamaan? Henkisesti kohottava seura auttaa. En minäkään näitä koko ajan tapaile, kylmä city tämä on ja ehkä masentaisi, ellei olisi jo aika voimakas sisäinen valo. Koen olevani suuremman voiman kanssa yhtä.

Koeta sitten opiskella vaihtelun kautta, mietin vain kun itse jouduin tai joudun tahkoamaan niin hoidan asiat rutiinilla enkä sure.  :Smiley Maailma on mikä on, me olemme Kali Yugassa, on joitakin valoisia mestareita jne mutta keskimäärin, miksi surra.. se on kai ollut luonnollinen kehitys kun Henki karkeutui että maailmasta tulisi tällainen. Pitää perehtyä siihen Maailmaan kaiken takana ja yläpuolella, mistä kaiken tietämykseni mukaan saa juuri meditaatiossa väläyksen.

Siinä nimittäin heitetään kaikki murheet maapallon sisälle, nitistetään maapallo sen jälkeen kun on asettauduttu korkealle vuorelle kaiken yläpuolelle ja keskitytään Sisällä olevaan valoon, omaan jumalaisuuteen. No tässä paljastin erään tekniikan kai toista kertaa. Yhteismeditaatio on suositeltavaa jos ei yksin jaksa. smitten
« Viimeksi muokattu: 18.09.2006 20:29:51 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #7 : 18.09.2006 20:45:14 »

Muuten tuosta opiskelusta vielä... tajusin, että taidan opetella kaiken vaikeimman kautta.  idiot2 Itse asias opiskelu ei oo ikinä ollu mulle helppoo. Missään asiassa. Vaan oon lopulta aika hidas oppiin ja tarvin aikaa miettiä oppimaani ja aikaa harjotella ja oikeuden myös erehtyä ja tehdä virheitä.

Mutta sitten kun jonkin asian todella opin niin sen sitten muistan ikuisesti ja osaan sen vaikka unissani. ja miten päin vaan... jos motivaatio on kohdallaan.
Niin ja sitten kun tietoja pitäis päivittää niin taas luvassa ongelmia... Delete delete...
 uglystupid2

 Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 18.09.2006 20:49:48 »

Sitten mielesi tutustuu meditaatioonkin hitaasti mutta varmasti ja kohta on olo erilainen. Pitää saavuttaa jatkuva tyynen meditaation olotila, lisänä vaikkapa kohottava musiikki.  smitten smitten smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #9 : 18.09.2006 21:11:27 »

Aivan, tuota juuri yritin hitaasti ja hankalasti selittää.  smitten

Olen vasta vuoden tiennyt, siis tiedostanut ja ymmärtänyt, että ajatuksilla todellakin luodaan todellisuutta. Ennen en tiennyt ajatuksillani olevan juurikaan merkitystä saati että ne loisivat yhtään mitään. Ne olivat vain ajatuksia.

Olen myöskin vasta viimeisen vuoden aikana tajunnut, että aistin erilaisia energioita ja lähetän itse erilaisia energioita ympärilleni.

En tiennyt, että on olemassa enkeleitä, henkioppaita, kaksoiliekkiä tai että minulla olisi aura.

Olen viimeisen vuoden aikana oppinut niin paljon uutta ja ymmärtänyt asioita ja alkanut näkemään eri tavalla, että en todellakaan voi vielä odottaa olevani mestari. Nyt vasta harjoittelen vähitellen soveltamaan tätä tietoa elämääni.
Matematiikassakin teoriat olivat yksinkertaisia ja periaatteessa helppoja, mutta auta armias kun niitä tietoja piti soveltaa.
Ja kun elämässä niitä muuttujatekijöitä on vielä enemmän kuin missään matematiikan yhtälössä.  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2006 21:16:51 »

Kaikkihan vaikuttaa ihan hyvältä. Olet ihan turvassa. Jatka vaan. Ruusuja  ilman piikkejä tiellesi. Vai haluatko ne piikkeineen?  Cool smitten smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #11 : 18.09.2006 21:27:56 »

Kiitos.  Smiley

Hmm no kyllä aidossa ruusussa muutama piikki pitää olla.  Wink  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 18.09.2006 21:43:40 »

Tiedätkö Richard Bachin kirjat mm aiheesta asioiden luominen.. se kirja Illuusio kuvaa sitä kun pitää luoda sininen höyhen. Ja lopulta se oppilaalta onnistuu..

(http://www.justourpictures.com/roses/thumbs/tn_lemonhoney.jpg)

(http://www.justourpictures.com/roses/thumbs/tn_sjhrgmoderns.jpg)

(http://www.justourpictures.com/newzealand/nzthumbs/tn_waiteiteird.jpg)
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006 07:49:56 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #13 : 18.09.2006 22:17:06 »

En oo lukenu, kiitos vinkistä täytyykin tutustua.

Sininen höyhen? Ne niinku vaan keskittyy siniseen höyheneen ja sitten se on siinä? Toi sininen höyhen kuulostaa kiehtovalta. Taidanki mennä meditoimaan sinistä höyhentä.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 19.09.2006 07:47:02 »

Niin, siinä opettaja sanoo että ala luoda pienistä asioista, ei heti hirveän suurta. Oppilas sitten yrittää. Ja kun sininen höyhen ei ilmesty heti, niin lopulta jostain oliko se maitopurkin kyljestä.

Toivotut asiat tapahtuvat tavalla tai toisella. Nyt alkaa syysrumba taas tapahtumineen meikällä, kutsuja satelee.. Kiss ens yöksi sitten kauniita unia höyhentyynyllä!  coolsmiley

(http://thumbs.dreamstime.com/thumb_69/1152014044Eo96cD.jpg)

A day such as today should demonstrate an old truth: People remember the good and forget the bad. You will be brimming with energy today.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006 08:08:13 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: