Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Luovuuden lajit kartalla  (Luettu 25569 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #30 : 26.09.2006 13:35:49 »

Minulla tuo 5.huone ammottaa tyhjyttään.  Shocked (6 astetta kaksosissa) <-tarkoittaanee että 5.huoneen kärki  Huh

Luovuutta... jollain lailla tuo luovuuteni ilmenee "kokonaisuuksien moniulotteisessa luomisessa/hahmottamisessa" ja sitä olen vähän joka suuntaan soheltanut; sisustussunnittelua, värisuunnittelua, puutarhasuunnittelua...
Mihin lie tuon sitten suuntaisi...  Undecided Ei ole oikein vielä selvää..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 26.09.2006 13:54:31 »

neloshuoneen kautta kuljemme viitoshuoneeseen,
joka on  aurinko-salonki,
jokaisen AURINKO on LUOVA,
paistoi se vinosti mistä hyvänsä
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #32 : 26.09.2006 13:58:32 »

Minulla ammottaa tuo 4.huonekin tyhjyyttään... oikeastaan koko karttani toinen puolisko..  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 26.09.2006 14:40:41 »

Lari,

Saturnus tuo tosiaan kriittisyyttä. Esim. minulla Saturnuksen ja Merkuriuksen oppositio tekee itsestäni kirjoitusten suhteen suurimman kriitikkoni, mikä harmittaa. Toisaalta olen kirjoitellut esim. kirjallisuuskritiikkiä, mihin tämä aspekti sopii erinomaisesti. Smiley

Mirjam,

Viidennen huoneen kärki Kaksosissa voisi viitata mm. lahjakkuuteen suullisessa ja kirjallisessa ilmaisussa.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
the_planet
Vieras
« Vastaus #34 : 26.09.2006 15:19:47 »

Mitä 5. huoneeseen tulee niin ei minullakaan siellä ole kuin vertex
Löytyi myös  merkurius aspect_sex vertex

Voisiko sillä olla jotain tekemistä sen kanssa, että maalaan, piirrän ja pidän kirjoittamisesta jne. Huh

5. huoneen kärki on kauriissa...
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #35 : 26.09.2006 16:11:48 »

Minun 5.huoneeni on tyhjä ja silti olen (muidenkin kuin itseni mielestä) taiteellisesti lahjakas  Cheesy. Teen paljon erilaisia asioita käsilläni, maalaan, askartelen ja nyperrän "omia juttujani". smitten smitten
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 26.09.2006 23:23:00 »

mc vaaka ja kädentaidot,kutomisesta pajunpunontaan,piirtämistä silloin joskus,
jauhopeukalo,multasormi,liittynevät myös  aurinko skorpioni;n
vastamerkkiin härkään,joka on tyhjässä 5 huoneessa,
tykkään kirjoittaa tällä stelliumillani,
kuu ja mars leijonassa,
kuuni halusi tanssia kiinteällä jäällä lapsena,jääprinsessaa esitettiin monet sunnuntait ystäväni kanssa heti sunnuntaisten taitoluistelun loppunäytösten perään..järvenjää piti vaan kolata ensin auki,
vieläkin tykkään luistella ja pyörähdellä jäällä..
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #37 : 27.09.2006 09:02:44 »

kuu ja mars leijonassa,
kuuni halusi tanssia kiinteällä jäällä lapsena,jääprinsessaa esitettiin monet sunnuntait ystäväni kanssa heti sunnuntaisten taitoluistelun loppunäytösten perään..järvenjää piti vaan kolata ensin auki,
vieläkin tykkään luistella ja pyörähdellä jäällä..

Hauskaa, myös tuttuni kuu-Leijona halusi kuulemma lapsena jääprinsessaksi ja ihaili taitoluistelijoita. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #38 : 27.09.2006 12:53:41 »

Saturnus tuo tosiaan kriittisyyttä. Esim. minulla Saturnuksen ja Merkuriuksen oppositio tekee itsestäni kirjoitusten suhteen suurimman kriitikkoni, mikä harmittaa. Toisaalta olen kirjoitellut esim. kirjallisuuskritiikkiä, mihin tämä aspekti sopii erinomaisesti. Smiley

Toisaalta haluaisin nimenomaan suoltaa aika yhteiskuntakriittistä tekstiä...
...Saturnus kympissä...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #39 : 27.09.2006 20:24:39 »

Vitosessa  aurinko ja  merkurius
Kolmosessa edellistä neliöimässä  neptunus ja  jupiter

Tiedä sitten mikä tuossa olisi niin luovaa? En ainakaan tunnusta räpellyksiäni kovinkaan kummoisiksi hengentuotteiksi.. buck2
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #40 : 27.09.2006 20:34:54 »

Minulla 5. huoneessa  kuunsolmu ja  pallas härän merkissä... Enpä nyt tiedä kertovatko nämä taiteellisuudesta... No onhan härkä venuksen alainen, että ehkä se tuo maanläheisyyttä taiteeseeni... Enemmän varmaan vaikuttavat 1. huoneessa köllöttelevät neppari ja uranus...?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 27.09.2006 21:00:43 »

pluto
tuumasta toimeen,annoithan jo työpaikallasi esimakua siitä,mikä sinusta ISONA tulee..
aurinkosi kaivelee pluton avulla mätäpaiseet esille ja venus  askendentti kuin myös  merkurius vaaka osaa esittää asian senverran diplomaattisesti? että sinua KUUNNELLAAN,
sitäpaitsi tämän syksyn aikana vaa asta on muodostunut sellainen käsitys ettei se anna periksi,ei sitten millään,enemmän se takertuu kuin skorppari ikään...
mutta asiaan,yhteiskunnallinen tehtäväsihän on jo määriteltykin 11 huoneen yhtymällä,missä lienee jupiterisi ja kunnianhimosi?
kuukauris voisi kirjoittaa vaikka kotona

lemniskata
sinä olet tiedonjakaja,
mutta luovuudesta,alapa väsäämään uusia mytologisia lastenkirjoja,
"neptunusuneen" vaivuttavia,klassikkosatuja,joissa oikeesti on TARINAA,
"siihen aikaan kun lemniskata Erisin kartaltaan löysi ja Kränkkä sai
matkustaa takaisin Oikkujen maahan,kauas Oikkuvuorten taa,
jossa Kuunsäde-symppis yhä valvoo..
tyttären lemppareita lapsena..
taisi tyttö tietää mitä onkaan tulossa..
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #42 : 28.09.2006 14:18:53 »

Varokaa siis kun kirjoitatte, kyylään teitä.  coolsmiley

Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #43 : 28.09.2006 15:20:24 »

merkurius jousimies
Pidän kyllä kirjoittamisesta paljon ja tekstini ovat yleensä jopa "ylitse pursuavia". En puhu solkenaan, mutta kun puhun niin puhun asioista niiden oikeilla nimillä. Kielenkäyttöni on aika omituista ajoittain, siis tulee keksittyä paljon sanoja, jotka ei oikeastaan tarkoita mitään, mutta viittaavat johonkin sanaan. Siis värikästä...

minullakin  merkurius  jousimies  mutta kirjallinen lahjakkuuteni on täysi nolla.  Smiley

viides huone.. kärki on ravussa ja khiron sieltä löytyy. rakastan taidetta, ja sen tekemistä, olen hyvin haavoittuvainen sillä alueella. tuntuu kuin antaisin pois palan itsestäni tuomalla teokseni esille.

kartallani on vahvasti vettä, joten musiiki on rakasta. myös näytteleminen, sellainen todellinen itsensä "sulattaminen" on tärkeää.

absurdia.  Grin

lahjakkuus taas.. on toinen asia.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #44 : 29.09.2006 21:40:02 »

mutta asiaan,yhteiskunnallinen tehtäväsihän on jo määriteltykin 11 huoneen yhtymällä,missä lienee jupiterisi ja kunnianhimosi?

Ja taas tämä oikoo, että ei minulla 11. huoneessa ole ketään. Taitaa nuo minun roomalaiset numerot allekirjoituksessa hämätä. Kakkosessa on tuo  merkurius aspect_con uranus, jos sitä tarkoitit.
Jupiterko se kunnianhimoa tuo? Se uiskentelee kaloissa, jota minun on kovin vaikea nähdä kunnianhimoisena merkkinä, ja kutoshuoneessa.
Tosin nyt kyllä luulen, että minun pitää ensin antaa itselleni se lupa olla luova, vaikka lahjat eivät kotitarpeita pidemmälle riittäisikään.
Nythän ongelmani on ollut juuri se, että en koe olevani oikeutettu luomaan, kun en kerran ole kyllin lahjakas... Ihan hölmöä idiot2 Kyllähän luovuus on kuitenkin ihmisen perusoikeuksia.
Tämä tyttö aikoo nyt luoda niin pirusti, ja ihan vain omaksi ilokseen, perhana...
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: