Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Isäni kartta  (Luettu 9897 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
valonkantaja
Vieras
« : 18.09.2006 20:17:54 »

Tässä on edesmenneen isäni kartta. Tunsin hänet paremmin kuin taskuni, tunsin jopa hänen taskunsa paremmin kuin omani (sieltä pöllittiin teininä tupakat ja kolikot..)... :Smiley

Haluaisin tietää, minkälaisena ihmisenä te näette hänet kartan perusteella. Voin kertoa sen verran että hän taisteli tiensä huipulle ilman koulutusta... Hänen radikaaleja ideoitaan pilkattiin ja hän sai potkut ilman syytä voitettuaan ensin tälle kyseiselle kunnalle suomen mestaruuden eräässä kilpailussa. Päätyi tekemään tilaustöitä venäläisille miljonääreille ja suomessa mm. Dannylle.

Matkusteli paljon. Suhde äitiini vaikea ja myrskyisä nuorena, viimeisenä kymmenenä vuotena he löysivät syvän ystävyyden... Rajua alkoholin käyttöä 30-40-vuotiaana, kunnes työasiat alkoi luistaa. Henkinen opettaja jokaiselle kohtaamalleen ihmiselle. Arvostettu ja pidetty työnjohtaja.

Leikkimielinen ja huumorintajuinen, mutta analyyttinen ja ennen kaikkea hyvin rauhallinen kaikessa mitä teki, puheessaan, liikkeissään... Positiivinen, näki kaikessa toivoa. Visionääri.

Olen enemmänkin kuin kiitollinen, jos joku näkee vaivaa ja katsoo mitä kartta pitää sisällään.
smitten smitten

tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #1 : 18.09.2006 20:18:59 »

Tietenkin on hyvä liittää itse kartta juttuun! Cheesy
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.09.2006 20:25:03 »

Isälläsi oli paljon sekstiilejä, varmaan oli todella älykäs? Tai kartan perusteella huomattavan älykäs.
Kuu seiskahuoneessa ja vielä Ravussa ei ole tunne-elämän kannalta helppo sijainti. Kuu on yhtymässä Chironiin, eli jotain tunteisiin liittyvää parantavaa vaikutusta, varmaan myös itse haavoittunut tunne-elämässä joskus pahasti ja ehkä sen takia osannut tukea muita samassa tilanteessa olevia?

Eniten pistää silmään tuo Neitsyt painotus 8 huoneessa.

Tuollaista tuli mieleen, toivottavasti sait jotain irti siitä.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 18.09.2006 20:36:32 »

Kiitos Hurma, osuvalta kuulostaa! smitten

Juu, älykäs oli, selitti kaiken maailman kvanttifysiikasta niinkuin mistä tahansa arkipäiväisestä...

Tunne-elämältään loukattu.. No hänen äitinsä oli neitsyt au-merkiltään ja hyvin vihainen ja ivallinen nainen. Muistan aina kuinka pelkäsin mennessäni sinne. Toisaalta turvattomuuden tunteita siitä, että hänen vanhempansa olivat kumpikin enemmän tai vähemmän alkoholisteja. idiot2

Isälle pystyi puhumaan mistä vain. Hän ei ollut lainkaan välinpitämätön, vaikka osti mulle siideriä ja tupakkaa jo 13-vuotiaana. Hän antoi hyviä neuvoja ja sanoi luottavansa minuun ja sanoi myös että ei kerrota äidille... Grin Hän ikäänkuin yllytti minua tekemään omat virheeni ja sain aina huomata; isä oli oikeassa. Sitten ei auttanut kuin mennä sanomaan isälle että kyllä sä taas tiesit ja toiste en samoja mokia tehnytkään...

Kerran hän sanoi että hän näyttää rakkautensa perheellensä tuomalla rahaa kotiin, pitää tehdä töitä että voidaan elää... Muuten en ikinä kuullut hänen puhuvan tunteistaan. Enkä ikinä nähnyt hänen itkevän.
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #4 : 18.09.2006 20:41:07 »

Paitsi eihän tuolla ole Kuu yhtymässä Chironiin? idiot2 idiot2
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 18.09.2006 20:52:47 »

Paitsi eihän tuolla ole Kuu yhtymässä Chironiin? idiot2 idiot2

Anteeksi, tämä on tyypillistä, kun silmät viiraa karttoja katsoessa.

No uusi yritys, mä sitä Chironia sen takia syynään, koska muistaakseni se oli myös sulla merkittävässä asemassa.
Ja Kuun voi liittää äitiin, koska sä kerroit tuollaista isäsi äidistä, niin Kuun aspekteissa voi näkyä jotain siitä.
Chiron on yhtymässä askendenttiin (nyt meni oikein?), mulla on myös ja siitä sanotaan, että se liittyy heräämiseen ja sellaisiin teemoihin jotka liittyvät oikeuteen olla olemassa.

Venus yhtymässä Aurinkoon tekee ihmisestä hurmaavan ja sellaisen, joka toisaan haluaa tehdä vaikutuksen toisiin.
Yhteenvetona mulla tulee siis mieleen tuosta kartasta hurmaava, älykäs ihminen, jossa on jotain tosi haavoittuvaa, parisuhteet ehkä jotenkin epätavallisia.

Joku muu varmasti osaa katsoa paremmin, mä olen aika aloittelija astrojutuissa.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #6 : 18.09.2006 21:11:56 »

Löysin netistä tällaisen jutun kun googletin isän nimellä.

"******n vanhainkodin palo 23.1.1979

Uhrien muistolle

******n kaupunki 1989.

Muistokiven on suunnitellut kaupunginpuutarhuri (minun isäni). Aikoinaan pelloista raivatut pulterit on muistomerkkiä varten etsinyt maatalouslomittaja  **** ********.

Muistokiven kolmiomainen ja ylöspäin nouseva muoto symbolisoi Pyhää Kolminaisuutta sekä uskoa ylösnousemukseen ja elämän jatkumiseen. Auringonpaisteessa liekehtivä graniitti muistuttaa paitsi järkyttävästä onnettomuudesta myös tulen lämpöä, valoa ja elinvoimaa huokuvasta ja tätä kautta uutta elämää luovasta ominaisuudesta. Liekki on myös Pyhän Hengen, Kristuksen valkeuden ja hengen valon symboli."


Tämä kertoo siitä, miten hän ilmaisi kaikkea symboleiden avulla... Kaikki mitä hän loi, piti sisällään jonkun sanoman, jonkun elämää suuremman totuuden.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 18.09.2006 22:02:14 »

Isälläsi oli paljon sekstiilejä, varmaan oli todella älykäs? Tai kartan perusteella huomattavan älykäs.

No minä en tiedä mistä tämä tulee, mutta en todellakaan menisi tätä yleisesti allekirjoittamaan että sekstiilien suuri määrä kertoisi jostain erityisestä älykkyydestä. Tunnen monia "moni-sekstiilisiä" karttojen omistajia ja yksikin on todella yksinkertainen ihminen (ei vain minun mielipiteeni). Sen sijaan parilla matemaattisesti huippuälykkäällä ystävälläni ei ole sekstiilejä juuri lainkaan.

Enemmänkin liittäisin tuon älykkyyden ja teoreettisen tiedon hankinnan nimenomaan neitsyeeseen, joka perfektionistin tavoin etsiin kaiken tiedon lähteestä, joka häntä kiinnostaa. Varmasti isäsi otti paljon selvää asioista, joista hän todella oli kiinnostunut neitsyen tavoin. Myös Jousimies-nousuisuus voi tuoda kiinnostusta tieteitä, uskontoja ja vastaavaa kohtaan.

Isäsi oli varmastikin kartan muodostelmista päätellen ulospäinsuuntautunut mies. Vaikka hän saattoi ehkä neitsytmäisesti vaikuttaa ulospäin hyvinkin terävältä ja siistiltä, hän oli aivan varmasti myös todella tunteellinen mies. Tuo Kuu-Rapu tuo pehmeyttä, lämpöä ja tosiaankin lämpöä varsinkin omia lapsia kohtaan. Hänelle oli varmasti lapset ja parisuhde todella tärkeitä asioita, varmasti elämänsä valopilkkuja. En myöskään ymmärrä miksi Hurman mielestä tuo Kuu Ravussa ja 7. huoneessa jotenkin kertoisi huonoa. Minusta se vain kertoo siitä, että hän keskitti ajatuksiaan avioliittoon ja pitkiin parisuhteisiin, perheeseen ja tunne-elämän asioihin. Mars Leijonassa saattaa tuoda tiettyä kipinää, ehkä leijonamaista suojelevuutta isääsi.

8.huoneen painotus kertoo minusta siitä, että hän oli hyvin syvällinen ihminen. Liikkui omissa maailmoissaan ehkä, oli varmasti kiinnostunut kaikenlaisesta henkisestä kasvusta tai itsensä kehittämisestä ja varmasti jostain "suuremmasta totuudesta". Ehkä hän myös näki rakkauden tällaisenä hyvin henkisenä ja "pyhänä" asiana (Venus 8.huoneessa). Ehkä hän saattoi myös puhua mielellään tällaisista syvistä asioista, onhan hänellä kommunikaation planeetta Merkurius myös 8.huoneessa. Minusta tuo symboliikka myös sopii loistavasti tähän 8.huoneeseen, sillä 8.huone on myös mysteerien ja selittämättömien asioiden huone.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #8 : 18.09.2006 22:28:36 »

Hän oli ulospäinsuuntautunut, tuli toimeen jokaisen ihmisen kanssa. Isä sanoi että kaikkien kanssa pitää jutella, hulluille ja tyhmille sopii nauraa sitten jälkeen päin... Wink

Hän oli erittäin lämmin ja turvallinen. Hän oli kuin vahva muuri, joka suojeli äitiä ja meitä kaikelta.

Kerran löysimme pieninä siskojen kanssa sairaan oravanpoikasen pihalta. Olin tuolloin n.2 vuotias. Olimme vahvasti sitä mieltä, että oravalla on oikeus elää ja sydämemme oli pakahtua. Emmehän me silloin tajunneet, mikä on järkevää ja mikä ei. Mutta isä otti huolemme todesta ja päätti heti että nyt viedään orava eläinlääkäriin. Lähin paikka mihin luonnoneläimiä voi viedä hoidettavaksi oli 200km:n päässä. Sinne isä vei oravan ja me olimme kaikki tytöt hänen mukanaan. Orava kuoli vastaanotolle. Mutta mielestäni tämä tarina kertoo sen, miten hieno isä hän oli meille. Hän otti lapsien surun todesta, ei sanonut aikuismaiseen tapaan "ei kannata, se kuolee kuitenkin".

Kerran hän soitti erääseen leipomoon ja valitti että hänen vaimonsa saa heidän ruisleivästään aina hikan.

Ja kerran hän soitti lukion rehtorille, että siskoni saa allergiaoireita niistä nenäliinoista, joita yo-kirjoituksissa jaettiin.

Hän ei tuntenut ilmausta "nolata itsensä".. smitten
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 18.09.2006 23:14:27 »

Lainaus
No minä en tiedä mistä tämä tulee, mutta en todellakaan menisi tätä yleisesti allekirjoittamaan että sekstiilien suuri määrä kertoisi jostain erityisestä älykkyydestä. Tunnen monia "moni-sekstiilisiä" karttojen omistajia ja yksikin on todella yksinkertainen ihminen (ei vain minun mielipiteeni). Sen sijaan parilla matemaattisesti huippuälykkäällä ystävälläni ei ole sekstiilejä juuri lainkaan.

Enemmänkin liittäisin tuon älykkyyden ja teoreettisen tiedon hankinnan nimenomaan neitsyeeseen, joka perfektionistin tavoin etsiin kaiken tiedon lähteestä, joka häntä kiinnostaa. Varmasti isäsi otti paljon selvää asioista, joista hän todella oli kiinnostunut neitsyen tavoin. Myös Jousimies-nousuisuus voi tuoda kiinnostusta tieteitä, uskontoja ja vastaavaa kohtaan.

Isäsi oli varmastikin kartan muodostelmista päätellen ulospäinsuuntautunut mies. Vaikka hän saattoi ehkä neitsytmäisesti vaikuttaa ulospäin hyvinkin terävältä ja siistiltä, hän oli aivan varmasti myös todella tunteellinen mies. Tuo Kuu-Rapu tuo pehmeyttä, lämpöä ja tosiaankin lämpöä varsinkin omia lapsia kohtaan. Hänelle oli varmasti lapset ja parisuhde todella tärkeitä asioita, varmasti elämänsä valopilkkuja. En myöskään ymmärrä miksi Hurman mielestä tuo Kuu Ravussa ja 7. huoneessa jotenkin kertoisi huonoa. Minusta se vain kertoo siitä, että hän keskitti ajatuksiaan avioliittoon ja pitkiin parisuhteisiin, perheeseen ja tunne-elämän asioihin. Mars Leijonassa saattaa tuoda tiettyä kipinää, ehkä leijonamaista suojelevuutta isääsi.

8.huoneen painotus kertoo minusta siitä, että hän oli hyvin syvällinen ihminen. Liikkui omissa maailmoissaan ehkä, oli varmasti kiinnostunut kaikenlaisesta henkisestä kasvusta tai itsensä kehittämisestä ja varmasti jostain "suuremmasta totuudesta". Ehkä hän myös näki rakkauden tällaisenä hyvin henkisenä ja "pyhänä" asiana (Venus 8.huoneessa). Ehkä hän saattoi myös puhua mielellään tällaisista syvistä asioista, onhan hänellä kommunikaation planeetta Merkurius myös 8.huoneessa. Minusta tuo symboliikka myös sopii loistavasti tähän 8.huoneeseen, sillä 8.huone on myös mysteerien ja selittämättömien asioiden huone.


Olen huomannut sekstiilien tuovan mukanaan aikamoisen potentiaalin älyn suhteen, ja olen tullut tähän tulokseen karttoja katsomalla, toinen mikä antaa viitettä älystä on kvintiilit mielestäni. Yleensä myös todellä älykkäät ihmiset voivat joistakin vaikuttaa yksinkertaisilta, esim. oma sukulaiseni, jonka äo on 170 ja josta usein ihmiset puhuvat yksinkertaisena Wink
En katso yleensä ollenkaan merkkejä, enkä huoneita, kun tulkitsen,vaan aspekteja, koska mielestäni ne kertovat eniten (ne kun pysyvät samoina sideerisesti ja trooppisesti).

7 huonetta ja Kuuta siellä pidän vaikeana, koska se tekee ihmisestä niin voimakkaan projisoijan, yleensä juuri sillä tavalla, että ihminen etsii naistyyppiä, joka muistuttaa omaa äitiä. Ja tuo tapahtuu alitajuisesti, vaistomaisesti.
7 huone voi saada aikaan myös outoja tapoja, jotka istuvat vahvassa ja sen takia rajoittavat yhteyttä ulkomaailmaan.
Omien havaintojeni mukaan 7 huone on vaikein kaikista huoneista.

Toivon, että otata huomioon ihmisillä olevan erilaisia tapoja tulkita karttoja, etkä kuvittelisi oman tapasi olevan ainoa oikea, kiitos!
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Melodrama
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2006 23:30:20 »

Tuli tippa linssiin,kun kerroit isästäsi ja oravasta.Oon ollut tänään aika irrallaan emotionaalisesti,ja tunnistin "oikeaa" omaa itseäni tollaisesta pelastusreissusta..Jos en enää välitä,jos en tunne mitään,olen pystyynkuollut robootti.Tää kirjoittaminen tökkii,mutta sydän etsii yhteyttä. smitten
Mulla on kuu ravussa.
tallennettu

Amor vincit omnia

Aurinko Jousimiehessä,Kuu ja Asc Ravussa
kooky
Vieras
« Vastaus #11 : 19.09.2006 00:19:54 »

Lainaus
7 huonetta ja Kuuta siellä pidän vaikeana, koska se tekee ihmisestä niin voimakkaan projisoijan, yleensä juuri sillä tavalla, että ihminen etsii naistyyppiä, joka muistuttaa omaa äitiä. Ja tuo tapahtuu alitajuisesti, vaistomaisesti.
7 huone voi saada aikaan myös outoja tapoja, jotka istuvat vahvassa ja sen takia rajoittavat yhteyttä ulkomaailmaan.
Omien havaintojeni mukaan 7 huone on vaikein kaikista huoneista.

minusta tämä oli mielenkiintoista. Omalla äidilläni tosi rankka elämä ihmissuhteiden kautta (pluto, uranus, saturnus ja mars seiskassa, sekä kuu ja jupiter vastapuolella ykkösessä...kuitenkin samaa 1-7 akselia)

ja hän todella projisoi paljon toisiin (esim se miten hän määrittelee minut kertoo enemmän hänestä itsestään...hän tavallaan kertoo itsestään kertomalla minusta)...kaikki on aina toisista lähtöisin, ja ne toiset ovat kyllä olleetkin häntä kohtaan pahoja...mutta, jossain välissä raksahti päässä, että jos kaikki muka lähtee toisista, siinä on pakko olla myös jotain tekoa itsellä...siis ei voi olla ihmistä joka on vaan pelkästään toisten tekojen tuote.

anteeksi nyt tää väliveto äitiini, minun on vain ollut hyvin vaikea ymmärtää häntä (yrittänyt olen kyllä vaikka millä mitalla)...ja tuo seiskahuone juttu sopisi kyllä siihen miten koen hänet.

en edelleenkään suostu uskomaan että kaikki olisi aina toisista kiinni. Täytyy pystyä joskus sanomaan asioita minä-muodossa...tai muuten se on valheellista.
« Viimeksi muokattu: 19.09.2006 00:22:21 kirjoittanut sign? » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #12 : 19.09.2006 10:06:23 »

No sitten mietin tuota Rapu uranuksessa 7. huoneessa, sehän kertoo hyvinkin siitä isän erittäin omaperäisestä ja erikoisesta mutta kuitenkin lämpimästä ja pehmeästä tavasta käyttäytyä ihmisten seurassa...

Kuunsolmu kaloissa 2. huoneessa... Raha-asiat intuition varassa, kyllä!! Ja maksettiin varmaan karmallisia velkoja sillä että maksettiin rahallisia velkoja oikein olan takaa. Kalan kiltteys ja avuliaisuus myöntyivät, kun anoppi ylipuhui juoppo-poikansa takaajaksi lainaan... Tämä enoni sitten perusti baarin joka meni konkurssiin ja hän joi sitten loppurahat. Eli suoraan isälle siirtyi maksuun... Tulkitsenko oikein näitä asioita, liittyykö tämä nyt tuohon kuunsolmuun?  idiot2 Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #13 : 19.09.2006 11:10:40 »

Tuntuu siltä että tarvitsee pyytää anteeksi että hehkutan isää niinkuin hän olisi ollut joku Jumala... Mutta kun hän oli minulle. Enkä tiedä uskooko kukaan oikeasti miten hieno ihminen hän oli. Minä hehkutin häntä jo hänen eläessään. Olin isälle pikkuprinsessa ja myös se poika, jota hän ei koskaan saanut. Isä opetti minut vaihtaan autoon renkaat, ampumaan, pelaamaan jääkiekkoa, juomaan viskiä sivistyneesti... :Smiley Hän osti mulle hokkarit ja kiristi ne jalkaani niin lujaa että veri ei kiertänyt ollenkaan... Iltaisin käytiin tähtikävelyllä ja hän näytti mulle kaikki tähtikuviot. Isän ääni oli pehmeä ja lämmin, hän puhui rauhallisesti ja sitä ääntä kuunnellessa tyyntyi... Kun sain kokeesta nelosen ja pyysin isältä nimmaria, hän käänsi paperin ylösalaisin ja naurahti "sehän on tuoli, oikein hienoa. mikäkin sain kouluaikanani paljon näitä tuoleja.." Wink
tallennettu
Hurme
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 198


Hurmaan!


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 19.09.2006 12:43:51 »



minusta tämä oli mielenkiintoista. Omalla äidilläni tosi rankka elämä ihmissuhteiden kautta (pluto, uranus, saturnus ja mars seiskassa, sekä kuu ja jupiter vastapuolella ykkösessä...kuitenkin samaa 1-7 akselia)

ja hän todella projisoi paljon toisiin (esim se miten hän määrittelee minut kertoo enemmän hänestä itsestään...hän tavallaan kertoo itsestään kertomalla minusta)...kaikki on aina toisista lähtöisin, ja ne toiset ovat kyllä olleetkin häntä kohtaan pahoja...mutta, jossain välissä raksahti päässä, että jos kaikki muka lähtee toisista, siinä on pakko olla myös jotain tekoa itsellä...siis ei voi olla ihmistä joka on vaan pelkästään toisten tekojen tuote.

anteeksi nyt tää väliveto äitiini, minun on vain ollut hyvin vaikea ymmärtää häntä (yrittänyt olen kyllä vaikka millä mitalla)...ja tuo seiskahuone juttu sopisi kyllä siihen miten koen hänet.

en edelleenkään suostu uskomaan että kaikki olisi aina toisista kiinni. Täytyy pystyä joskus sanomaan asioita minä-muodossa...tai muuten se on valheellista.

Pitäisiköhän tämä splitata omaksi aiheeksi?

Mutta olen havainnoinut juuri samaa tuosta 7 huoneesta; jatkuvaa muiden syyttäämistä ja ei minkäänlaista kykyä ottaa vastuuta itsestä.
Tunnen erään ihmisen, jolla on melkein kaikki planeetat 7 huoneessa, Pluto, Saturnus ja Aurinko vielä yhtymässä, kyseessä on todella vaikea henkilö, jolla ei omasta mielestään ole mitään vaikutusta elämäänsä, kaikki vaan tapahtuu hänelle mystisesti muiden kautta.

7 huone on varmaan aika rankka kasvattaja, kyllähän sitä sitten varmaan jossain vaiheessa huomaa ettei kaikki voi olla muista kiinni.
tallennettu

(http://avatars.jurko.net/uploads/avatar_3440.gif)

http://www.phpbbserver.com/idanfoorumi/
 askendentti  kaksoset  aurinko  kuu  merkurius  neitsyt
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: