Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 93466 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #120 : 19.03.2009 14:31:28 »

Onko kenelläkään muuten sellaista ristiriitaa, että kokisi olevansa hyvinkin seksuaalinen, muttei ole ulkopuolisten mielestä seksikäs?

Minä jokseenkin koen. Sanoisin että olen sensuelli when it comes to sexuality, mikä on ristiriidassa ulkonäköni kanssa. En ole sitten yhtään sen näköinen että ikinä voisin edes seksiä harrastaa. Johtuneeko sitten lapsekkaasta ja viattomasta ulkonäöstä, että jotenkin pidetään aina lapsena ja sellaisena ettei tuota viitsi "tärvätä".  Tongue Grin Tai että tuo on sellainen ujo ja herkkä, ei yhtään seksuaalinen.. My ass.

Olen ASC neitsyt ja aurinko jouskari. En ole koskaan ollutkaan kaunis tai viehättävä saati sitten seksikäs ainakaan muiden mielestä. Venus ei tee aspekteja ja ainoat aspektit venukselle ovat Marsin ja Pluton sekstiilit. Lilithille neptunus tekee sekstiiliä mutta siinäpä ne sitten ovatkin.

Ykköshuoneen kärki on Vaa'assa, mutta planeettoja siellä ei ole.

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #121 : 19.03.2009 14:39:15 »

Ei tietenkään, vaan se on sellaista, mitä kissatkin tekee, että ensin pidetään hyvänä,
sitten lyödään tassulla leikkisästi ja sitten juostaankin pitkin asuntoa. Tongue

Grin

I agree, minäkään en voisi olla minkään "kaikki käy-miten vain"-tyypin kanssa,
vaikka silloin pitää hyväksyä, että niille ei tosiaankaan sitten kaikki käy,
-silloinkaan kuin minä haluan, että pitäisi käydä. :Smiley buck2 Grin 2funny
Ne ei ole kovin seksikkäitä, eikä mielenkiintoisia, mutta ei kovin hankaliakaan kai taasen..? :Smiley

Totta, mutta vähän hankala on ehdottomasti parempi kuin mielenkiinnoton tossun alle pyrkivä vellihousu  Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Ave^^
Vieras
« Vastaus #122 : 19.03.2009 14:52:15 »

Johtuneeko sitten lapsekkaasta ja viattomasta ulkonäöstä, että jotenkin pidetään aina lapsena ja sellaisena ettei tuota viitsi "tärvätä".  Tongue Grin Tai että tuo on sellainen ujo ja herkkä, ei yhtään seksuaalinen.. My ass.

Voi, olen huomannut että silloin kun olen viattoman oloinen, miehet pitävät minua erityisen seksikkäänä.  Cool Joka tapauksessa mitä olen huomannut, nuoret miehet pitävät melkeinpä kaikkea mikä liikkuu seksikkäänä, on sitten vain itsestä kiinni suostuuko huomaamaan sen.  Cheesy
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #123 : 19.03.2009 15:38:17 »

Venus ei tee aspekteja ja ainoat aspektit venukselle ovat Marsin ja Pluton sekstiilit. Lilithille neptunus tekee sekstiiliä mutta siinäpä ne sitten ovatkin.

Mutta Venuksen ja Marsin sekstiilihän vasta onkin seksiä pursuava aspekti! Haepas vähän tietoa googlesta, "Venus sextile Mars" ja varmasti saat lukea sivu kaupalla kuinka seksikäs olet - puhumattakaan Venuksen ja Pluton sekstiilistä vielä! Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #124 : 19.03.2009 21:32:46 »

Eros muuten kertoo paljon myös....http://www.cafeastrology.com/erosephemerisasteroid.html sieltä löydät oman merkkisi, itellä eros on vaa'assa huoneessa 8.

Mielenkiintoinen linkki, jota tutkailtuani Eros alkoikin yllättäen kiinnostaa kovasti... Yllätyksekseni totesin, että siellähän se keikkuu  aurinko:n päällä  idiot2Huh  Taidan vain olla niin ilmavaikutteinen, etten osaa pitää itseäni kovin seksikkäänä. Eikä tämä ole nyt sellainen perinteinen huonon itsetunnon ilmaus vaan ihan realistinen näkemys veskarin tunnemaailmasta  Grin  Yleensäkin suhtaudun vastakkaiseen sukupuoleen varsin kaverillisesti ja tarvitsen ihan konkreettista ravistelua huomatakseni, että pojissa on muutakin eroa kuin vain ne eri väriset kurahousut. Siis enimmäkseen... nouseva  pluto säväyttää kyllä  Wink

Sinänsähän nouseva planeettanikin on kyllä  mars, ilmamerkissä sekin ja piilossa 12. huoneen puolella. Se "piilotettu lohikäärme" siis?  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #125 : 20.03.2009 10:43:17 »

Ave: En ole kyllä tuollaista huomannut täälläpäin. Ne ovat joko uhoavia mulkvisteja tai apaattisia "olen henkisesti jossain muualla" - tyyppejä.

Venus ei tee aspekteja ja ainoat aspektit venukselle ovat Marsin ja Pluton sekstiilit. Lilithille neptunus tekee sekstiiliä mutta siinäpä ne sitten ovatkin.

Mutta Venuksen ja Marsin sekstiilihän vasta onkin seksiä pursuava aspekti! Haepas vähän tietoa googlesta, "Venus sextile Mars" ja varmasti saat lukea sivu kaupalla kuinka seksikäs olet - puhumattakaan Venuksen ja Pluton sekstiilistä vielä! Cheesy

Olen käsittänyt niin että tuo venuksen ja marsin harmoninen asema selittää surimmalta osalta kaiken luovan toiminnan joka on minulle niin helppoa.

Plutosta ja venuksesta en tiedä. Huonesijaintikin varmaan vaikuttaa? Minulla Mars ja Pluto molemmat kolmosessa ja venus vitosessa.

Mars sextile venus:

You probably get along well with the opposite sex. They like you (enpä tiedä, en ole hirveästi tekemisissä); you like them - with one exception. That exception is that you tend to find passive people quite frustrating. Your approach to love is one in which you throw yourself into each new romantic experience. You don't like to do things half-way; and, once involved, you put everything you've got into making a relationship work.

Occasionally, sexual / romantic energies are sublimated into some sort of artistic activity (minun tapauksessani ilmeisesti on juuri näin). This is most common when air is the predominant element in the chart.

Normally, however, you're a loving person who wants and needs a sexual outlet.

Pluto sextile venus:

Understanding is a key for you; and you have an insight into the potentially transformative and beneficial power of love in a human life... Blaa blaa.. Your ideals are high, but are achievable in real life; the key to success lies in right mutual choice; and this can come about through a series of events that could imply that the partnership is 'fated' to occur. Feeling this way can give a strength and inner commmitment to the relationship at those times when mutual adjustment and personal change are required for the relationship to progress and deepen over the years... Blaa.. Sexuality will be important to you, but not compulsively so, as you will see it as a natural, enjoyable aspect of adult life, and are unlikely to have any damaging feelings of unease about physical expressions of love and affection. Talents in the arts or music are at least latent in you (taas jällee kerran); and if you draw these out strongly enough, you may discover that you have quite an original creative ability to display.

Ei näissä kyllä mitään seksikästä ole minusta. Ulkoisesti meinaan.

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #126 : 20.03.2009 10:58:26 »

Onko kenelläkään muuten sellaista ristiriitaa, että kokisi olevansa hyvinkin seksuaalinen, muttei ole ulkopuolisten mielestä seksikäs?

Minulla on ollut pikemminkin päinvastoin, että en ole aiemmin kokenut itseäni mitenkään järin seksikkääksi, mutta miehet ja ympäristö ylipäänsä on kyllä antanut aivan toisenlaista viestiä.  Cheesy  Että pakko kai se on uskoa.  Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #127 : 20.03.2009 15:36:45 »

Tiedän tälläisiä miehiä todella monta!
Himoille ei ole mitään rajaa, kuin myöskään kuvitelmalle että on kovasti mielestään seksikäs,
mutta kun se ulkoinen olemus ja/tai karisma on lähinnä... buck2
...tai sitten ne on niin epämiehekkään näköisiä... tai sitten vastaavasti niin "hyvä-kaveri"/"jees-jees-tyyppiä
sekä luonteeltaan ja/tai olemukseltaan,
että siitä ei mitenkään saa kiksejä/signaaleja seksuaalisesti. Huh idiot2
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #128 : 20.03.2009 18:28:01 »

Oli tehnyt sen niin, että omissa bileissään hän oli mennyt kaappiin, istunut siellä tuntikausia ja hiipinyt sitten hiljaa ulos.  Grin

Aivan ihana... 2funny  Siis niinhän se on, että ei voi tulla ulos kaapista, jos ei ensin mene kaappiin. Ja  vesimies tunnetusti testaa kaikkea, joten tiedätte sitten, mistä minutkin löytää  Cool ... hiirenhiljaa kaapista istumasta muistiinpanovälineet mukana?! On siinä taas ukolla ihmettelemistä  Grin
 vesimies oinas smitten ... toimii!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #129 : 20.03.2009 18:29:53 »

Mitenhän tämän laittaisi, riittää että on itse itselleen seksikäs? Eli vatsalihakset ja rusketus kohdallaan! Grin Niin kauan kuin pystyn toteamaan asian peilikuvalle niin hällä väliä onko muille seksikästä vai ei.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2009 18:31:25 kirjoittanut Kato Vega » tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #130 : 20.03.2009 18:31:27 »

Nimenomaan  Wink
tallennettu

mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #131 : 20.03.2009 23:27:09 »

Mä en kyllä pidä itseäni tippaakaan seksikkäänä! Olen enemmänkin se hiukan poikatyttö, joka heittää läppää poikien kanssa, aika härskiäkin läppää ja lyö nyrkillä (leikisti!!!) miehiä mahaan  Grin  Se, joka on enemmänkin miesten kaveri ja jolle miehet tulevat avautumaan ihastuksistaan ja mä autan niissä - ja unohdun itse samalla noin suhdemielessä.. Pukeudun aika rennosti vapaa-ajalla, farkut, tennarit ja hupparit on mun perusvaate arkena. Eli en tod. ole mikään naisellinen seksikissa! Plus olen aikasta pyöreä, joten kurvit ei ole ihan kohdallaan Wink

Mulla ei  venus mars tee aspektia keskenään, mulla on tosin asteentarkka  aurinko aspect_tri kuu - tosin tuo ei taida olla mitenkään seksuaalinen aspekti.. Ja sitten on väljä  kuu aspect_tri venus - tosin onko tämäkään seksiä tihkuva aspekti..

No, mies kuulemma tykästyi siihen, kun mä olen semmoinen leikkisä hassuttelija, joka on hirmu hyväntahtoinen muita kohtaan (vaikka suusta pomppaakin vähän mitä sattuu, olenhan  merkurius jousimies ) ja ehkä vähän turhan hyväuskoinen höhlä..

Miestä on kyllä jokunen kiinnostunut yrittänyt lähestyä, mutta mies tyrmää ehdokkaat hyvinkin ärhäkästi, jos huomaa, ettei nainen ole hänen tyyppiään - ja huomaa kyllä hyvin nopsaan, koska on silmät perseessä-  askendentti neitsyt ! Miehellä on muuten dynaaminen kolmikko  venus aspect_tri jupiter aspect_con kuu kartallaan. Lisäksi noiden kanssa on vielä kolmiossa  chiron , eli miehellä on kartalla Grand Trine, jossa kärkinä  chiron , venus  ja   jupiter aspect_con kuu - eikös tuo kolmio tuo aika lailla pehmeyttä miehen persoonallisuuteen? Miehellä on myös aika väljä  aurinko aspect_con pluto , mikä mun silmissä on aikasta magneettinen yhdistelmä!

Meillä synastriassa osuu planeetat vesipitoisiin huoneisiin: mun  aurinko venus on miehen 4. huoneessa ja miehen  aurinko venus on mun 8. huoneessa - o-ou.. Grin  Mun  mars sijoittuu miehen kartalla romanttiseen 5. huoneeseen ja miehen  mars mun 7. huoneeseen. Kuut oli muistaakseni siten, että mun  kuu sijoittui miehen kartalla hiukan etäiseen 11. huoneeseen ja miehen  kuu mun kartalla tuliseen 1. huoneeseen.. Että semmottia.. Veri seksi Grin

Meni ehkä hiukan aiheen ohitse..
« Viimeksi muokattu: 23.03.2009 18:20:47 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #132 : 23.03.2009 12:35:37 »

Kylläpäs tämä olikin mielenkiintoinen aihe! Kävin uteliaana tsekkaamassa omat sijainnit ja eipä paljoa yllättänyt...
Cupido  aspect_con Venus Kaksosissa (taidan olla vähän flirtti Embarrassed)
Aphrodite  aspect_con Mars Leijonassa (?)
Ja nuo em. seks(!!!:-)tiilissä keskenään 2funny

Mutta mitäs sitten tämä: Lust on yhtymässä Pluton kanssa ascendentilla. Siis olenko minä nyt joku hirveä vamppi? Eikä tuo Nymphi yhtymässä Uranukseen kai tuo mitään tasaisuutta tullessaan?

Okei, olen kyllä ihan estoton...kaikkea voisi kokeilla ja miten päin vaan. Toisaalta, nykysuhteeni on lähes selibaatti-tasolla, että sekin onnistuu. Tosin kärsimystä se vähän tuottaa....

T.Pervo-Solararc Grin

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Lizzy
Vieras
« Vastaus #133 : 23.03.2009 17:56:56 »

Nää olikin mielenkiintoisia en ole aikaisemmin tutustunut.

Mulla on nymphea asteroidi tarkassa yhtymässä Venukseen   :Smiley

Aphrodite löytyy Kuun läheltä ja Kassandra 1.huoneesta.  Huh

Cupido, Amor ja mitä niitä oli löytyy kaikki skorpparista ja psyche asteroidin löytyy  skorpioni ihan  pluto saturnus vierestä. Shocked Olisin suuresti ihmetellyt, jos Psyche ei olisi ollut skorpparissa...  coolsmiley Wink

Minulla on todella näissä romantiikka (ja seksuaalisuus) asioissa aika lailla tuota skorppari-puolta ja olen aika skorpparimainen, vaikka sitä ei ehkä heti jotenkin uskoisi, jos ei minua tunne.

Muuten minun nousumerkkini on sekä skorppionin dwadissa että dekanadissa ja tämä varmaan antaa persoonaani oman mausteensa.

Seksuaalisuus on voimakasta, mutta en koe tarpeellisena jotenkin korostaa sitä puolta liikaa. En missään nimessä ole mikään tyrkky tai päällekäyvä. Eikä minunkaan päälleni käydä. Kähmijät karkoitan yhdellä jäätävällä katseella erittäin tehokkaasti.

Minulla on muuten kanssa vaikeuksia olla ystävä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Hyvin pian siinä nousee sellaisia tunteita, että on vaikea säilyttää se ystävyystasolla. Toki esim. työpaikalla pidän siitä, jos työkavereissa on sekä miehiä että naisia. Tuo vaikeus koskee nimenomaan yksityiselämää enemmän.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #134 : 23.03.2009 18:27:37 »

Mistä muuten voi käydä katsomassa omat sijainnit synt. kartalla Cupidolle, Amorille jne.

Mulla Eros löytyy  kauris - samassa merkissä  askendentti mars . Psyche on  skorpioni . Tarkempaa astelukua en noille löytänyt, joten en pysty katsomaan aspekteja tai huonesijainteja Embarrassed
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio