Mä en kyllä pidä itseäni tippaakaan seksikkäänä! Olen enemmänkin se hiukan poikatyttö, joka heittää läppää poikien kanssa, aika härskiäkin läppää ja lyö nyrkillä (leikisti!!!) miehiä mahaan
Se, joka on enemmänkin miesten kaveri ja jolle miehet tulevat avautumaan ihastuksistaan ja mä autan niissä - ja unohdun itse samalla noin suhdemielessä.. Pukeudun aika rennosti vapaa-ajalla, farkut, tennarit ja hupparit on mun perusvaate arkena. Eli en tod. ole mikään naisellinen seksikissa! Plus olen aikasta pyöreä, joten kurvit ei ole ihan kohdallaan
Mulla ei
tee aspektia keskenään, mulla on tosin asteentarkka
- tosin tuo ei taida olla mitenkään seksuaalinen aspekti.. Ja sitten on väljä
- tosin onko tämäkään seksiä tihkuva aspekti..
No, mies kuulemma tykästyi siihen, kun mä olen semmoinen leikkisä hassuttelija, joka on hirmu hyväntahtoinen muita kohtaan (vaikka suusta pomppaakin vähän mitä sattuu, olenhan
) ja ehkä vähän turhan hyväuskoinen höhlä..
Miestä on kyllä jokunen kiinnostunut yrittänyt lähestyä, mutta mies tyrmää ehdokkaat hyvinkin ärhäkästi, jos huomaa, ettei nainen ole hänen tyyppiään - ja huomaa kyllä hyvin nopsaan, koska on silmät perseessä-
! Miehellä on muuten dynaaminen kolmikko
kartallaan. Lisäksi noiden kanssa on vielä kolmiossa
, eli miehellä on kartalla Grand Trine, jossa kärkinä
,
ja
- eikös tuo kolmio tuo aika lailla pehmeyttä miehen persoonallisuuteen? Miehellä on myös aika väljä
, mikä mun silmissä on aikasta magneettinen yhdistelmä!
Meillä synastriassa osuu planeetat vesipitoisiin huoneisiin: mun
on miehen 4. huoneessa ja miehen
on mun 8. huoneessa - o-ou..
Mun
sijoittuu miehen kartalla romanttiseen 5. huoneeseen ja miehen
mun 7. huoneeseen. Kuut oli muistaakseni siten, että mun
sijoittui miehen kartalla hiukan etäiseen 11. huoneeseen ja miehen
mun kartalla tuliseen 1. huoneeseen.. Että semmottia.. Veri seksi
Meni ehkä hiukan aiheen ohitse..