Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 93540 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #105 : 15.03.2009 11:17:50 »

If you'd like to enhance your natural sex appeal, pay attention to four important planets in your natal horoscope: Venus, Mars, Jupiter and Neptune. Your report explores how each of these planets influence your sex appeal, including:

Venus, which confers physical beauty and charm. Look to Venus to discover your most attractive physical qualities, as well as which fashions look best on you. Venus also indicates the best way to attract romantic attention.

Mars, which demonstrates your deepest drives. Explore Mars to learn how to get everything you want, from your dream lover to a buff body. Mars also shows the best way to seduce the object of your affection.

Jupiter, which bestows luck in the form of money, intelligence and wit. Check Jupiter to discover how to make the most of your natural talents. Jupiter can also indicate the best places to find love, and where your allure will be most appreciated.

Neptune, which grants glamour and shapes ideals. Consult Neptune to find where your mystique lies, and how to turn your fantasies into reality.

kattelinpa marilyn monroen karttaa, jos kuka niin hänestähän voisi sanoa että sex appealia riittää, vai mitä??

esim mars hänellä 8.huoneessa ja kaloissa (tämä jo kertoo paljon seksihuoneessa raukeakatseinen kala...)
venus oinaassa huoneessa 9.
neptunus 1.huoneessa leijonassa (ne silmät...nepparihan  (1.huoneessa) tuo aina erikoisen kauniit silmät, hypnoottiset)
jupiter vesimiehessä 7.huoneessa

aspektit:
 Sun Conjunction Mercury 3°39'
 Sun Square Juno 1°56'
 Moon Square Saturn 2°21'
 Moon Opposition Neptune 3°07'
 Moon Quincunx Vesta 0°51'
 Mercury Square Juno 1°43'
 Venus Sextile Jupiter 1°55'
 Venus Trine Ceres 3°31'
 Venus Square Pallas 1°21'
 Mars Trine Saturn 0°42'
 Mars Quincunx Neptune 1°29'
 Mars Trine Vesta 0°47'
 Jupiter Opposition Ceres 1°36'
 Jupiter Opposition Neptune 4°36'
 Jupiter Square Saturn 5°23'
 Saturn Square Neptune 0°46'
 Saturn Square Ceres 3°46'
 Saturn Trine Vesta 1°29'
 Uranus Trine Pallas 1°06'
 Neptune Conjunction Ceres 2°59'
 Pluto Trine Juno 4°53'

(marilynin kartta http://tarot.com/astrology/chartwheel/?report_id=41&user_id=&readingID=AST-1859496946e1d5d7a6146714a590)

tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #106 : 15.03.2009 11:55:12 »

jatkoa...vertasin marilynin ja brigitte bardotin karttoja...kummallakaan ei ollut minkäänlaista aspektia mars ja venuksen välillä...ainoat yhdistävät tekijät..venus huoneessa 9. ja mars huoneessa 8.
« Viimeksi muokattu: 15.03.2009 12:26:37 kirjoittanut suski7 » tallennettu

asc kauris
mon kalat
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #107 : 15.03.2009 12:02:52 »

jatkoa...vertasin marilynin ja brigitte bardotin karttoja...kummallakaan ei ollut minkäänlaista aspektia mars ja venuksen välillä...ainoat yhdistävät tekijät..venus huoneessa 9. ja mars huoneessa 7.

Laitatko vielä BB:nkin kartan vertailun vuoksi?

tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #108 : 15.03.2009 12:15:26 »

BB                http://www.astrotheme.com/portraits/325pfzFh7dd5.htm
MARILYN        http://www.astrotheme.com/portraits/9DcXS553QeHR.htm
tallennettu

asc kauris
mon kalat
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #109 : 15.03.2009 13:03:56 »

^ Kiitos suski

Kauheasti en noihin paneutunut, mutta sen huomion tein että kummallakin
Venus on helpossa aspektissa Neppariin
eli mukana on tämä "mielikuva, ihannointi, illuusio"-teema

Samoin tuo Venus 9.huoneessa tekee ihmisestä tenhoavan
ja sellaisen jonka  venus pääsee parhaiten loistoonsa
juuri julkisessa/sosiokulttuurisessa elämässä..

Eli heidän seksikkyytensä on tavallaan valjastettu
mielikuvaksi seksikkyydestä,
ja nuo Neppari-hitit Venukseen tukevat tätä
seksiSYMBOLIN, seksi-IKONIN luomista,
vaikka ihmisen oma, aito seksuaalinen karisma
olisi paljon vähäisempi (ulkoisista avuista huolimatta).

Marilynillä tuo  neptunus painotteisuus on hyvin voimakas,
ja niinhän siinä kävi,
että Marilynistä tehtiin mitä tehtiin,
ja ihminen kuvan takana oli jotain muuta.

Nopeassa vertailussa BB:lla on ns. seksikkäämpi kartta,
hänen  venus aspect_sex pluto sekstiilinsä
on aivan eri tavalla intensiivinen, sensuelli, kiihkeä ja konkreettinen
kuin kiiltokuvamaisella Marilynillä.

Näistä julkkiskartoista yleensä;
Mitä kuuluisampi viihdeteollisuuden hahmo,
sitä tehokkaampi markkinointikoneiston tuotteistus on kyseessä

siksi on vaikea erottaa missä julkkis-imago loppuu ja oikea ihminen alkaa.

Mutta jos olisin tuntenut kummankin yksityishenkilönä
uskoisin kiihottuneeni juuri BB:sta toisin kuin MM:sta,
joka olisi enemmänkin herättänyt suojelunhalua.

tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #110 : 15.03.2009 13:18:35 »

voisin olettaa olevani seksikäs.. mutta.. en nyt osaa kaivella mitään aspekteja asian suhteen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #111 : 15.03.2009 14:09:58 »

näin sanoo seppo "Skorpionin sinuun lataama eroottisuus on ehdottomasti kovin valttisi liikkuessasi anniskeluravintoloiden parketeilla. Tiedät, että sinulla on neljä ässää ja jokeri valittuasi sopivan uhrin itsellesi."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Norna
Vieras
« Vastaus #112 : 15.03.2009 14:56:45 »

Minulle seksuaalisuus on eniten mielentila, jota voi auttaa ulkoisilla asioilla kuten vaatteet mutta seksikäs olo = seksikkyys syntyy päässä. Joinakin päivinä helpommin kuin toisina  crazy2.
 8:ssa huoneessa asustaa kartallani merkurius, joten ajatuksen tasolla se muodostuu vahvasti ja mielessä tuokin asia usein käväisee  Grinmars  leijona ja  venus  harka  Smiley.

Eros sijaitsee mulla 9. huoneessa ja Härässä, tiukassa yhtymässä  chiron, Sexual healing?  Grin
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #113 : 17.03.2009 17:44:53 »

Hmm... poikaystäväni mielestä olen seksikäs, mutta itse en kyllä melkein koskaan tunne oloani sellaiseksi, paitsi jos esim. pukeudun varta vasten johonkin erityiseen asuun - tai jos itse olen erityisen halukas, hehe... Mutta ehkä se seksikkyys on minussa enemmän sellaista tiedostamatonta laatua. En muutenkaan tykkää korostaa itseäni varta vasten, onhan  askendentti:ni Kauriissa.

Mars. The sign of Mars shows us the style in which we express our sexual nature.

Minulla  mars löytyy  rapu:sta ja seiskahuoneesta. No jooh, parisuhde on muodostunut melkoisen intiimiksi^^, joten tuo pitää kyllä paikkansa. Ja seksiasioissa olen mieluummin passiivisessa ja vastaanottavassa asemassa kuin aktiivisessa. Poikaystävän  mars on  kalat:ssa, joten tuolta osin sovimme hyvin yhteen (tosin useammin tuntuu että  skorpioni olisi hänelle sopivampi merkki...).

Venus. The sign of Venus shows us some of the important "trappings" and foreplay that helps us get in the mood for sex.

Jaahas, minulla  venus löytyy  kaksoset:sista (poikaystävällä  skorpioni:sta), ja kyllähän nuo kauniit ja kiihottavat sanat purevat minuun, mutta tätä vielä enemmän mielikuvitus. Sitä ei voita mikään.

Moon. The sign of our Moon shows us some of our underlying emotional needs  that may express themselves as sexual fantasies and needs.

kaksoset taasen (poikaystävällä  kalat), mutta en nyt tuosta tiedä... paremminkin  harka, jossa  kuu:ni on sideerisesti.

Eros. The sign position of the Asteroid, Eros, can reveal some of our erotic turn-ons, as well as the level of our erotic nature.

Eros löytyi  leijona:sta, mikä onkin mielenkiintoista. En kyllä ole flirttaileva, mutta muuten pitää aika hyvin paikkansa tuo kuvaus. Poikaystävällä se oli  vesimies:ssä (outoa...).

Psychestä en löytänyt tulkintaa, mutta se oli  neitsyt:ssä, niin kuin poikaystävälläkin.

Minulla 8. huoneessa ei ole planeettoja, mutta 8. huone on Neitsyessä (sopii tuohon Psycheen)...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #114 : 18.03.2009 15:24:58 »

"Hopealohikärme: En muutenkaan tykkää korostaa itseäni varta vasten, onhan  ASC:ni Kauriissa. "

höpö-höpö...niin on mullakin ja mä rakastan korostaa itseeni 8-)

"Eros löytyi  :sta, mikä onkin mielenkiintoista. En kyllä ole flirttaileva, mutta muuten pitää aika hyvin paikkansa tuo kuvaus. Poikaystävällä se oli  :ssä (outoa...)."

no hei, ne on vastamerkit ja vastakohdathan tunnetusti vetää puoleensä.... smitten
tallennettu

asc kauris
mon kalat
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #115 : 18.03.2009 16:38:52 »

Lainaus
"Hopealohikärme: En muutenkaan tykkää korostaa itseäni varta vasten, onhan  ASC:ni Kauriissa. "

höpö-höpö...niin on mullakin ja mä rakastan korostaa itseeni 8-)

No enemmän on Kauriin tapaista olla vaatimaton, ainakin ulkoisesti... mutta eihän se kaikilla AC-Kauriilla voi pitää paikkaansa.

Lainaus
"Eros löytyi  :sta, mikä onkin mielenkiintoista. En kyllä ole flirttaileva, mutta muuten pitää aika hyvin paikkansa tuo kuvaus. Poikaystävällä se oli  :ssä (outoa...)."

no hei, ne on vastamerkit ja vastakohdathan tunnetusti vetää puoleensä.... smitten

Hehheh, tuota en tullutkaan ajatelleeksi...
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #116 : 18.03.2009 17:05:33 »

Oman makunsahan jokaisella on...onneksi! Itse nelinkertaisena skorpparina tarvitsen haastetta. Miehen fyysistä puolta kun miettii niin kyllähän voimakas olemus viehättää. Mutta sanoisin painopisteen kuitenkin käyttäytymisen puolella olevan; itsevarmuus on seksikästä. Oli mies sitten kuinka maskuliinisen vetovoimainen (fyysisesti) tahansa, lopahtaa mielenkiinto välittömästi, jos älyä ja tahtoa ei löydy! Mulle pitää osata sanoa vastaan. Miehen vetovoimaa lisää huomattavasti se, että hän ei ole täysin vietävissäni. Siihen tarvitaankin aika vahva persoona, sillä mä kyllä temput taidan  Wink
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #117 : 18.03.2009 20:21:25 »

Oman makunsahan jokaisella on...onneksi! Itse nelinkertaisena skorpparina tarvitsen haastetta. Miehen fyysistä puolta kun miettii niin kyllähän voimakas olemus viehättää. Mutta sanoisin painopisteen kuitenkin käyttäytymisen puolella olevan; itsevarmuus on seksikästä. Oli mies sitten kuinka maskuliinisen vetovoimainen (fyysisesti) tahansa, lopahtaa mielenkiinto välittömästi, jos älyä ja tahtoa ei löydy! Mulle pitää osata sanoa vastaan. Miehen vetovoimaa lisää huomattavasti se, että hän ei ole täysin vietävissäni. Siihen tarvitaankin aika vahva persoona, sillä mä kyllä temput taidan  Wink

Tuli tuosta mieleen, että ex-Vaakani on laillasi  venus skorpioni, mutta  kuu vesimies
ja tykkää ottaa yhteen periaatteen vuoksi, eli hakea "vastaansanomista" tai sen mielenkiinto lopahtaa
liian helpon naisen kanssa.

Olen huomannut, että  venus skorpioni ja  kuu vesimies:ssä on jotain sellaista,
joka antaa miehelle ihan maagista vetovoimaa. Shocked
Se on se jännä vähän pirullisen oloinen "vaaniva" viiru-katse syvissä silmissä,
joka huokuu sellaista seksikästä seuraavaa askelta..
-ja voi suorastaan aistia pientä hiljaista seksikästä murinaa, vähän mitä kolli kissat pitää,
kun ne lähestyy naarasta.. :Smiley

Tchzzzzzzzhhh...!   Cool :Smiley

tallennettu
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #118 : 18.03.2009 20:43:33 »

En mä kai riitaa tahallani haasta, toivottavasti!  :Smiley Kyllähän sen pian huomaa onko toisella mielipiteitä ja onko hän valmis pitämään niistä kiinni silloin kun olemme asoista eri mieltä. Mä en vois olla "Mulle on ihan sama-tyypin" kanssa. Toki kompromisseja pitää pystyä tekemään, mutta sanojen takana pitää uskaltaa seisoa tiukankin paikan tullen.
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Asterix
Vieras
« Vastaus #119 : 18.03.2009 20:52:46 »

En mä kai riitaa tahallani haasta, toivottavasti!  :Smiley Kyllähän sen pian huomaa onko toisella mielipiteitä ja onko hän valmis pitämään niistä kiinni silloin kun olemme asoista eri mieltä. Mä en vois olla "Mulle on ihan sama-tyypin" kanssa. Toki kompromisseja pitää pystyä tekemään, mutta sanojen takana pitää uskaltaa seisoa tiukankin paikan tullen.

Ei tietenkään, vaan se on sellaista, mitä kissatkin tekee, että ensin pidetään hyvänä,
sitten lyödään tassulla leikkisästi ja sitten juostaankin pitkin asuntoa. Tongue

I agree, minäkään en voisi olla minkään "kaikki käy-miten vain"-tyypin kanssa,
vaikka silloin pitää hyväksyä, että niille ei tosiaankaan sitten kaikki käy,
-silloinkaan kuin minä haluan, että pitäisi käydä. :Smiley buck2 Grin 2funny
Ne ei ole kovin seksikkäitä, eikä mielenkiintoisia, mutta ei kovin hankaliakaan kai taasen..? :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11
  Tulostusversio  

Siirry: