Tämä aihe on kyllä aina yhtä mielenkiintoinen…
Itse koen aiheen hyvin läheiseksi, sillä aiheutan (tälläkin) asialla ihmisissä aika voimakkaita reaktioita, jotka ovat usein keskenään ristiriitaisia. Vaikka en olekaan mikään tajunnan räjäyttävä seksipommi, JOTKUT kuitenkin kokevat minut niin. Toiset taas eivät näe minussa mitään, miksi pitäisi katsoa toista kertaa.
Jos ihan näitä tavanomaisimpia kartan tekijöitä katselee,
, Venus nousussa ja
–stellium ykkösessä antavat aika selkeää PlutoMars vs. Venus –ristiriitaa. Kun vielä Asc ja Venus ovat siinä ei niin kamalan eroottisena pidetyssä neitsyessä ja Kuu kovana/kylmänä pidetyssä Kauriissa, minulla on ainakin ajoittain pää pyörällä, että ollako lintu vai kala.
Tuo sign?:in asteroidilista tuntui selvittävän tilannetta melkoisesti. Ascendentilla kun näyttävät keikkuvat Venuksen lisäksi Aphrodite (12. huoneen puolella kuten Venuskin) sekä Sappho (orbi 0
o 10’) ykkösen puolella.
Tuo Sappho ehkä selittääkin sitä, että olen huomannut NAISTEN saavan minusta ihme viboja.
Tarpeeksi kun on viinaa päässä, on aika monikin (käsittääkseni ihan hetero) nainen tullut ehdottelemaan. Nämä naiset ovat kokeneet nimenomaan
minut homoseksuaaliseksi, eivät itseään.
Eros on onnenpisteellä
ja yhtymässä MC sekä kolmio PlutoMars.
Lust, Dionysos ja Nymphe ovat kaikki skorpparissa, 2.- ja 3. –huoneissa. Kaksi viimeksi mainittua muodostavat ”stelliumin” Vestan kanssa. Trio myöskin sekstilöi ascia.
"Syöjätär" -Lilith hallitsee yksin vitoshuonettani vesimiehen merkissä, tehden kolmiota MC:lle (ja PF:lle sekä Erokselle)
Arabialaisista pisteistä ”Sex Drive” muistaakseni osui suoraan PlutoMarsilleni.
Kuten aiemmin jo sanoinkin, en ole mikään Pamela Andersson/Paris Hilton –tyylinen hunajapupu. Ennemmin olen omasta mielestäni jopa miesmäinen: pitkä, tumma ja matalaääninen ja kiroilen kuin vuorenpeikko.
Olen kai aina liian jotain. Joko liian seksikäs tai sitten toisena päivänä liian seksitön, riippuu kai mielialastani ja siitä katsojan silmästä.
Jotain oivalluksia kuitenkin sain tästä keskustelusta. Kiitos siitä.