Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 94066 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
kooky
Vieras
« Vastaus #45 : 22.09.2006 16:57:28 »

lilith ykkösessä voi tarkoittaa että lilith teemat on vahvasti esillä sun persoonallisuudessasi henkilökohtaisesti.

venus yhtymä cupido vois tarkoittaa, että olet ehkä hyvä tuomaan ihmisiä yhteen ja tykkäät muodostaa pareja tuntemistasi ihmisistä? Wink :Smiley Smiley tai sitten sulla käy paljon vipinää ja löydät helposti treffikumppaneita ja mahdollisia romanssiehdokkaita...
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 22.09.2006 17:28:51 »

lilith neitsyessä tarkoittaa joskus myös selibaattia ja
ristiriitaa sulle sitten aiheuttaakin venus skorpionissa,joka ilmentää jumalatartaan parhaiten seksin kautta..
mutta tee jumalattarestasi aloitteellinen ykköshuoneen marsin voimalla,
vaiko lupaa paljon ja vähän antaa?
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #47 : 22.09.2006 17:32:53 »

http://www.asiact.org/8New/05-09.asp?sect=god

Lilith

Lilith, like Virgo, is about discrimination, not only in terms of body, but also in terms of mind. She seeks perfection of thought and analysis: she is not only the goddess of lust but also the asker of hard questions. She is related mythologically to the Sphinx who asked deadly riddles and the Queen of Sheba who visited King Solomon to give him the third degree about his beliefs.

Lilith is that part of the Goddess within each of us that asks hard questions about who you are and what you believe in. That part of us that remains, in a way, mercilessly true to our own self, who is strong and independent and fierce, who will not be tied down by any mate or even child, who is not afraid of the truth. Can you face her?

tässä rinnastettiin Lilith suoranaisesti Neitsyen merkkiin teemoiltaan. :Smiley en ole aikaisemmin kuullut tälläistä yhteenvetoa. Tää näkemys kuvastaakin ehkä Lilithistä sitä puolta, mikä ei suoranaisesti liity seksuaalisuuteen.

minusta tää oli jotenkin osuva, en tiedä oliko muista...sitä miten käsitätte Lilithin.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 17:35:51 kirjoittanut sign? » tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 22.09.2006 17:42:06 »

no selibaatissahan on hyvä kohdata itsensä,eikös?
ilman toisen "häiritseviä" energioita,
tuo selibaatti oli yhessä lilithiä koskevassa monisteessa ja
tuli toteen erään ap-kartalla,siksi se jäi mieleen
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #49 : 22.09.2006 17:54:25 »

joo, lilith neitsyessä itsellänikin, ja häpeilemättä myönnän, että selibaatti ei ole minulle mikään ongelma. eli pystyn helposti olemaan ilman sitä tarvittaessa...kai se liittyy tarpeeseeni olla mahdollisimman omavarainen, eli etten tulisi riippuvaiseksi mistään mikä tulee ulkopuoleltani.

kiinnostaisikin nuo tantra jutut, joihin en ole syvemmin tutustunut, joissa sanotaan, että ihminen voi päästä "huipulleen" myös täysin itse...no, ihmisolemassaolo on täynnä erilaisia asioita mitä voi oppia.

nämä ei kuitenkaan sulje pois sitä, etteikö olisi hienointa nimenomaan yhdistyä toisen kanssa. kunhan spekuloin.

ja kun joskus (syistä mitä en osaa itse tietää) tuntuu, että toinen voi lypsää toiselta energiat seksissä, niin että toinen saa energiaa ja toinen uupuu...

tätä on vaikea selittää...nuo kehoenergiat on herkkä alue.

seksuaalisuuden alue on kuitenkin sellainen laaja ja tutkimaton mysteeri mistä varmaan jokainen polullaan voi löyttää vaikka mitä uutta.

koen kuitenkin että seksuaalisuudessa on ensinnä kysymys energioista ja omalla kohdallani myös mielestä... en osaa selittää näitä asioita.

heitänpä nyt hullulta kuuulostavan huuhaa-väitteen, mutta uskon että ihmiset voivat jopa yhdistää seksuaalienergiansa vaikka olisivat fyysisesti eri paikoissa. :Smiley

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #50 : 22.09.2006 18:03:22 »

heitänpä nyt hullulta kuuulostavan huuhaa-väitteen, mutta uskon että ihmiset voivat jopa yhdistää seksuaalienergiansa vaikka olisivat fyysisesti eri paikoissa. :Smiley

Minusta ainakan tuo ei kuulosta yhtään hullulta huuhaa-väitteeltä. Olen nimittäin kokenut sellaista.  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 22.09.2006 18:07:07 »

otanpa tuon huuhaa-väitteen vastaan ja heitän sen tuonne ap-kartan neitsyt-lilithille kuten jo monasti,kuin vain aurinko 12 huoneessa voi tehdä..
onneksi konkreettinen lilith on jo siirtynyt vaakaseen tuolla taivahalla,
jotta konkreettistakin energianvaihtoa voisi jopa odottaa,
minä koen sen voimana,minä saan voimaa miehestä,energiaa oikeesti,
mies luovuttaa marsistaan (tulee ihan spermapankki mieleen)ja
nainen antaa venuksestaan,vaihto ja tasapaino,kahden energian yhtyminen
ja sekoittuminen
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #52 : 22.09.2006 18:15:34 »

kiva kuulla Mirjam, etten ole yksin tän huuhaa kokemukseni kanssa Smiley

Nikki, ymmärrän täysin ja nois sen ihanteellisesti tulisi ollakin.

Valitettavasti minulla on ollut joku sellainen ongelma, mistä en tiedä mistä se johtuu:

se menee jotensakin näin "Mies: haha, tuollapas viipottaa sopiva energia makupala jonka voin saalistaa, ja kun olen kiinni saanut tyhjennän sen kuiviin ja voimistun itse Kiss"

se ei tunnu kivalta, jokin ei toimi...tuntuu että minut halutaan usein lähelle toimittamaan energiapatterin jaloa tehtävää.

tiedän, että tässä on tekoa itsellänikin, enkä halua syyttää ketään. monesti minussa on jotain energiaa, joka houkuttaa toisia haalimaan sen itselleen jotenkin "omistukseen ja käyttöön".

seksuaalisuudessa tuo ei ole kiva.

mutta tiedän, olen kokenut sen myös noin, ihanteellisesti kuin kuvasit ja sekin on mahdollista.

en vain ole oppinut hallitsemaan asiaa. vielä Wink
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 18:17:31 kirjoittanut sign? » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #53 : 22.09.2006 18:20:09 »

Minusta ainakan tuo ei kuulosta yhtään hullulta huuhaa-väitteeltä. Olen nimittäin kokenut sellaista.  Smiley

Ei minustakaan.  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #54 : 22.09.2006 18:31:07 »

just tuo että ottaisi itsekkäästi miehestä energiaa hetken tarpeeseen antaen samalla itsekin,mutta jo lähtötilanteessa tietää että
"etkö millään tyytyä vois vähempään,vain yhden yön sua tahdon rakastaa.."
on itelle totta mutta toiselle se onkin rakastumisen ensi askel ja sitten teet julman käännöksen ja jätät toisen räytymään ja kummeksumaan että hei haloo,mistä olikaan kymysys,
siihen minä syyllistyn,tunnustan,
saan miehen rakastumaan ja seuraavassa käänteessä jätän kuin nallin kalliolle,ollen uskollinen sille "oikeelle" tunteelle,
jota ei voi pettää ja jolle ei voi valehdella
"vaikeaa kyntää kyinen pelto,kun liha on heikko ja teräs on melto"
liittyiköhän taasen tähän mitenkään..
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #55 : 22.09.2006 18:44:18 »

Lainaus
just tuo että ottaisi itsekkäästi miehestä energiaa hetken tarpeeseen antaen samalla itsekin,mutta jo lähtötilanteessa tietää että
"etkö millään tyytyä vois vähempään,vain yhden yön sua tahdon rakastaa.."
on itelle totta mutta toiselle se onkin rakastumisen ensi askel ja sitten teet julman käännöksen ja jätät toisen räytymään ja kummeksumaan että hei haloo,mistä olikaan kymysys,
siihen minä syyllistyn,tunnustan,
saan miehen rakastumaan ja seuraavassa käänteessä jätän kuin nallin kalliolle,ollen uskollinen sille "oikeelle" tunteelle,

siis en harrasta tälläistä jatkuvasti (sillä oon hirveen ankara itselleni, ehkä liikaakin, siitä etten käyttäisi ihmisiä hyväkseni...VAIKKA se voisi olla hauskaakin...niin se hyväksikäyttö ja pelailu), mutta olen kokenut saman.

yhdenillanjutussa, jossa ei ole mitään paineita, vaatimuksia, sitoumuksia ja narinaa, voi vapautua ja kokea ikuisuuden hetkessä ja se koko juttu olla aivan täydellinen...ja myöskin "henkinen".

enkä nää tarvetta että aina pitäisi kuitenkaan takertua siihen ihmiseen ja luoda ihmissuhde.ei tarttee edes tietää mitään ajatuksia ja poliittisia kantoja...heh...ne voivat jopa pilata asian Grin

suhde se on lyhytaikainenkin suhde.

minulla on aika "moraalittomat" arvot siinä mielessä että en ollenkaan tuomitse yhdenillanjuttuja ja "irtoseksiä" likaisempana ja vähempänä kuin pitkäaikainenkaan seksisuhde.

käsitykseni moraalittomuudesta menee siihen, että jos ruvetaan laskelmoimaan ja juonimaan, suunnitelmallisesti viettelemään vaikka jotain vain tarpeesta ryöstää kumppani joltain toiselta...ihan vieraita juttuja mulle.

sitten vielä se, että mun seksikumppanit on lukumäärässään hyvin vähäiset, eli en ole yhdenillanjuttuja harrastanut aktiivisesti, mutta en ollenkaan tuomitse niitä.

muoks. olen kyllä ollut myös tuossa toisessa roolissa... crazy2
« Viimeksi muokattu: 22.09.2006 18:51:32 kirjoittanut sign? » tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #56 : 22.09.2006 18:50:06 »

mullakin on oinas ceres, ja sen kuvauksen mukaan mikä minua hoitaa parhaiten, on toiminta, liikunta, itsenäisyys...äksöni hoivaa paremmin kuin hoivatuksi tuleminen. Itseasiassa paapotuksi ja hellityksi "joutuminen" saa itsellä enemmänkin karvat pystyyn...ainakin jos se tapahtuu vähänkään holhoavalla tavalla.tästä asemasta sanotaan, että lapsilleen hän on mieluumminkin sellainen äiti joka kannustaa mahdollisimman varhain itsenäisyyteen ja oma-aloitteisuuteen.
luulisin olevani sellainen jos olisi lapsia...päteekö kuvaus sinuunkin?

Ja todellakin!  En tiedä mitään niin ärsyttävää kuin holhoamisen. En tiedä liittyykö tämä varsinaisesti tähän, mutta esimerkiksi tytötteleminen ja "voi kun sinä olet niin nuori"-tyyppiset lausahdukset ärsyttää, koska koen ne ns. holhoavina ja epäilyinä siitä, etten pystyisi tekemään jotain. Juu nou?

Mitä olen lapsien kanssa touhunnut, olen kyllä hyvin määrätietoisesti ohjannut heitä edes yrittämään itse, eihän sillä lopputuloksella sinänsä niin merkitystä  Smiley Tai siis annan lapselle enemmän siimaa tehdä asiat itse. 

Aika hyvin paikannettu tämä vaikutus sing?, kiitos taas!  Cheesy
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #57 : 22.09.2006 18:53:56 »

Lainaus
Ja todellakin!  En tiedä mitään niin ärsyttävää kuin holhoamisen. En tiedä liittyykö tämä varsinaisesti tähän, mutta esimerkiksi tytötteleminen ja "voi kun sinä olet niin nuori"-tyyppiset lausahdukset ärsyttää, koska koen ne ns. holhoavina ja epäilyinä siitä, etten pystyisi tekemään jotain. Juu nou?

I absolutely know :Smiley

juuri nuo asiat ovat saaneet minut kiehumaan raivosta, ainakin sisäisesti.

enkä tiedä mitään pahempaa kuin holhoava, isällinen tai äidillinen käytös tickedoff tickedoff tickedoff siis sen jälkeen, kun sen virallinen aika on ohi...tottakai lapsi kaipaa hoivaa...ja aikuinenkin...mutta ehkä vähän eri tavalla.

*oksuaa*
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #58 : 22.09.2006 19:00:10 »

sign,     herraisä enhän minäkään "harrasta" mitään yhdenyön suhteita,
saati että laskelmoiden toimisin,en edes osaa,
tarkoitin että aika ajoin ajaudun tuollaisiin tilanteisiin(kerran vuodessa?)
hetki on otollinen,täydellinen,nautinnollinen,
enkä halua siitä sen enempää,
mutta toinen takertuu ja sitten iskee se itseinho ja syyllisyys,
MINKÄ EI PITÄISI ISKEÄ,koska toinenkin on ollut tietoinen tilanteesta,
nuo ihmiset eivät ole mitään yhdenyön tuttuja vaan ensin läheisiksi tulleita
sattumien kautta ja tilanteet etenee,
miksi siitä molemminpuolisesta nautinnosta pitää sitten tuntea syyllisyyttä?
hallelujaa luterilainen kasvatus..kele sentäs,
moraali,moraalittomuus ja siihen tekopyhyys,
mikä lienee mitäkin?
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #59 : 22.09.2006 19:00:44 »

Niin miten ne yhdenillan jutut nyt sitten ottaa  :Smiley

En näe niissä sinänsä mitään pahaa, joskus sitä vaan tekee mieli  Cheesy
Mutta en näe selibaatissakaan mitään pahaa, se jos mikä on hyvin opettavaista nimenomaan itsestään.

Itse olen kuitenkin aina kaivannut jotain syvempää tai siis jonkinlaista yhteyttä. Nää jutut on niin kakspiippuisia...  idiot2

Ja tuo seksuaalienergioiden yhdistäminen on täysin mahdollista, vaikka osapuolet olis eri puolilla maapalloa  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: