Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksikkyys  (Luettu 93514 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #90 : 02.10.2006 12:01:06 »

Juuh, siis ainakin nuorempana tuon tapaista on ollut havaittavissa yksioikoisemmin. 'Joku' minulle siitä joskus mainitsikin, kun aikoinaan käpristelin avioliiton satamassa, ennen ankkureiden nostoa  Wink
Olin siis nostanut puolison jalustalle.  buck2

Enää en ehkä niinkään tuota koe omakseni... ehkä hiukan jollain tasolla, ei ehkä niinkään ulkoiseen suhteuttaen... mutta miksei niinkin, kun oikein tarkkaan miettii... kyllä varmaan joo...  Shocked

Ihmekös tuo  aurinko leijona on viihtynyt niin pitkään jo seurassani  Grin
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #91 : 02.10.2006 12:07:57 »

Olin siis nostanut puolison jalustalle.  buck2

Enää en ehkä niinkään tuota koe omakseni... ehkä hiukan jollain tasolla, ei ehkä niinkään ulkoiseen suhteuttaen... mutta miksei niinkin, kun oikein tarkkaan miettii... kyllä varmaan joo...  Shocked

Ihmekös tuo  aurinko leijona on viihtynyt niin pitkään jo seurassani  Grin

hih...no leijonahan viihtyy  Cheesy

mutta kiva kun vastasit.

olen ollut tuossa jalustalla ja valitettavasti näin heti, että se oli hänen oma illuusionsa jonka itsepintaisesti heijasti minuun. siinä sitten aikani yritin vääntyä siihen asentoon että hän saa sen mitä niiiiin kovasti näyttää haluavansa. eihän siitä mitään tule ainakan samalla linjalla, sillä ahdistus kasvaa kun tietää että "heti kun alan olemaan oma itseni tuotan taatusti pettymyksen"

ja mieluummin olen oma itseni vaikka tuottaisinkin pettymyksiä. se toinen tie on tuhoon tuomittu.

mutta se oli vaan huvittavaa/ahdistavaa, koska näki niin selvästi itse, että ei oikeasti ole "kaikkea tuota". ainakin siitä sai selvän käsityksen jonkun "sisäisestä ihannekuvasta"... :Smiley Smiley

joo...kaikilla meillä on omat kommervenkkimme näitten venusten ja marssien kanssa.

ja kun minä en edes ole mikään eteerinen enkeli luonteeltani...vaan enemmän tuollainen avattarissanikin esiintyvä pussipiru smitten hirveä kontrasti siihen mitä joku voikin minussa nähdä :Smiley

tickedoff angel
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 12:09:38 kirjoittanut sign? » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #92 : 02.10.2006 12:12:25 »

Siis sinällään hassua, että itse koen silti avain samoin tässä  aurinko leijona suhteessa, eli olen todella ahdistunut siitä 'kuvasta', jonka läpi hän minua katselee ja näkee minuna... (kaikea hyvin ylistävää)
Ehkä siksi olen niin 'ilkeä/pahis', että saisin sen illusionäärisen kuvan murrettua häneltä... (omani hänestä on jo murtunut, vaikka toisaalta hän pitää sitä enää itse yllä...)  Grin
Hmm.. onpas jänskä ja sekava juttu...  Cheesy
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #93 : 02.10.2006 12:16:36 »

niin noista toisiin heijastetuista ihannekuvista siis...

kannattaa olla tarkkana siinä, että mitä se toinen oikeasti antaa ymmärtää...turha pettyä sitten jos se toinen ei ole koskaan luvannutkaan olla jonkin tietynlainen mutta sen on vaan itsepintaisesti hänessä nähnyt. Sitten kun alkaa syyttämään että "miksi sä ootkin tuollainen", vois miettiä että kuka odotti ja millaista, ja mihin perustuen. todellisuuteenko? Wink
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #94 : 02.10.2006 12:26:00 »

Siis sinällään hassua, että itse koen silti avain samoin tässä  aurinko leijona suhteessa, eli olen todella ahdistunut siitä 'kuvasta', jonka läpi hän minua katselee ja näkee minuna... (kaikea hyvin ylistävää)
Ehkä siksi olen niin 'ilkeä/pahis', että saisin sen illusionäärisen kuvan murrettua häneltä... (omani hänestä on jo murtunut, vaikka toisaalta hän pitää sitä enää itse yllä...)  Grin
Hmm.. onpas jänskä ja sekava juttu...  Cheesy

olen tehnyt ihan samaa...rumentanut itseäni ulkoisesti ja ollut äksy...että eikö ala ihanteet irtoomaan Grin

mielenkiintoista että  leijona pitää ihanteesta itsepintaisesti kiinni.

toisaalta, se on myös hyvä asia että tälläinen ihannekuva on. siihen kai ihastuminen perustuu. mutta mistä se tulee ja minne se menee, on mysteeri... :Smiley

sinänsä itse olen huono valinta jollekin jolla on venus kaloissa, koska karttani kumoaa monessa osin liian "kalamaisuuden". venus-kalat ihannenaisesta tulee mieleen joku tietty ihannekuvatyyppi....sellainen kaunis, eteerinen, sielukas, henkevä runotar, killtti kaikkea ymmärtävä, pitkät hiukset ja surumielinen katse...ööö....enkelin ja keijukaisen risteytymä. ei puhu paljoa...korkeintaan tanssii ja maalaa....ja on kuin epätodellinen satuolento. ja ennenkaikkea, pehmeä ja naisellinen.

siis tälläinen olisi hienoa, ei siinä mitään, mutta jos ei ole niin ei ole... Grin

olen kyllä itsekin tehnyt tuon vastaavan että ihastunut ihannekuvaan omistushalulla kuorrutettuna, ja vastapuoli tietenkin koki sen vastaavasti kenties ahdistavana.

ymmärrän sen hyvin.

ehkä nää on jotain yleisinhimillisiä kokemuksia.

jotenkin mulla on sellainen olo, että jos synastriassa jonkun aurinko osuu kakkoshuoneeseeni, niin se voisi herättää minussa vastaavia tunteita. 2 huone on mulla kaksosissa ja ravun alussa.yleensä kaksoset ovat mielestäni hyvin viehättäviä mutta jostain syystä ihailen heitä vaan epätoivoisesti kauempaa.

sen olen kyllä huomannut, että jos toisen aurinko sattuu yhtymään omaan askendenttiin, silloin on vaara ihastua hulluna toisessa siihen ihannekuvaan...ikään kuin toisen aurinko saa oman itsen hehkumaan ja se näyttääkin just "mun tyyppiseltä"  aurinko aspect_con askendentti

omia kokemuksia ja päätelmiä taas, ei virallista tietoa.

« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 12:32:26 kirjoittanut sign? » tallennettu
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #95 : 02.10.2006 15:12:41 »

Lainaus
Aspekteista saturnus aspect_con mars

sinulla on pluto ja jupiterkin tuossa läjässä, mutta pystytkö erottelemaan tämän planeettaparin yhteisvaikutuksen nimenomaan mitä se miehellä voisi tarkoittaa.

hmm...eikös saturnuksen sanota pidättelevän mars energioita, esim myös aggressiota niin, että henkilö patoaa vihantunteitaan pitkään ja sitten ne tulevat kerralla tosi voimakkaana raivostumisena.

Kyllä.
Saturnuksen tulkinnan kanssa on hyvä muistaa, että sen pannahisen särmät hiotuu aina vanhemmiten ja eduista pääsee nauttimaan mitä vanhemmaksi tulee kun haaste on voitettu. Vaikka en mikään vanhus vielä olekkaan niin huomaan helpoituksen selkeästi.  Saturnukseni on  vaaka mikä tarkoittaa planeetta ylennystä -> sosiaalinen kuri/käytös sekä oikeudenmukaisuus. Saturnus on venuksen 'ystävä'planeetta ja näiden kolmiokin helpoittaa tuota teemaa.

Olen hyvin tempperamenttinen, mutta mulla ei ollut lapsena lupaa ilmaista vihaa/kiukkua kun aina piti olla niin perkeleen aristokraattinen vaikka päätä olisi leikattu... crazy2
Ja kuitenkin tunteet ovat aika voimakkaita johtuen pluton ja jupiterin yhtymästä marssiin. Mitään fyysistä väkivaltaa mulla ei siihen liitynyt, mutta sitten vihdoin suuttuessani puhuin paavinki suohon ja löin verbaalisesti itsetuntoja kilon paloiksi. vaaka
Hankalaa siinä on se, että sitten kun saturnuksen blokki pettää niin se tuo varmasti oman pikantin karmisen lisänsä vihanpurkaukseen.

saturnus aspect_con mars turhautuu herkästi.
Sittemmin olen löytänyt runsaasti tapoja helpoittaa frustraatiota ja painetta ja ehdottomana plussana tämän myötä omaan hillittömän itsekurin ja jääkylmät hermot... tarvittaessa  Wink Että, kun kytkin rupeaa luistamaan niin sitten äkkiä mantroja tai punttista yms. kehiin niin energiat eivät purkaudu tihutöinä ja ne saa kanavoitua johonkin hyödylliseen.

« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 15:23:42 kirjoittanut Theus » tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
kooky
Vieras
« Vastaus #96 : 02.10.2006 15:40:23 »

Lainaus
-> sosiaalinen kuri/käytös sekä oikeudenmukaisuus. Saturnus on venuksen 'ystävä'planeetta ja näiden kolmiokin helpoittaa tuota teemaa.

mielenkiintoisia yksityiskohtia ymmärrettäväksi!

Lainaus
Olen hyvin tempperamenttinen, mutta mulla ei ollut lapsena lupaa ilmaista vihaa/kiukkua kun aina piti olla niin perkeleen aristokraattinen... crazy2

tästä tuli mieleen se henkilö...sellainen aristokraattisuus on kyllä ulkoisesti viehättävän näköistä. hmm...ehkä padotut aggressiot voi purkaa positiivisesti...vaikkapa sitten harrastamalla seksiä ...sanoisinko...ei-padotusti Wink

Lainaus
Ja kuitenkin tunteet ovat aika voimakkaita johtuen pluton ja jupiterin yhtymästä marssiin.

varmasti ovat. tosi mielenkiintoinen yhtymä kun siinä on niin voimakkaat planeetat ja paljon eri ainesten sekoittumista.

Lainaus
Mitään fyysistä väkivaltaa mulla ei siihen liitynyt, mutta sitten vihdoin suuttuessani puhuin paavinki suohon ja löin verbaalisesti itsetuntoja kilon paloiksi. vaaka

Grin 2funny sellaiset puheet ovat monesti todella hauskoja, jos ne tulee hyvin käsikirjoitetussa elokuvassa tai kirjoitta niitä julkisten virastojen päätöstentekijöille.

vitsi...

Lainaus
Hankalaa siinä on se, että sitten kun saturnuksen blokki pettää niin se tuo varmasti oman pikantin karmisen lisänsä vihanpurkaukseen.

hmm...mielenkiintoinen ajatus. puhdistetaan menneisyydenkin vääryydet samalla Smiley

:
Lainaus
saturnus: aspect_con mars turhautuu herkästi.
Sittemmin olen löytänyt runsaasti tapoja helpoittaa frustraatiota ja painetta ja ehdottomana plussana tämän myötä omaan hillittömän itsekurin ja jääkylmät hermot... tarvittaessa  Wink

voin jollain tapaa eläytä...painekattila tunne. sellaisen voi aistia päältä päin, jos näkee, että ihmisellä on sisällä energiaa mutta se kontrolloi sen ulosnäkymistä ja purkautumista jossain tilanteessa.

Lainaus
Että, kun kytkin rupeaa luistamaan niin sitten äkkiä mantroja tai punttista yms. kehiin niin energiat eivät purkaudu tihutöinä ja ne saa kanavoitua johonkin hyödylliseen.

vaikuttaa tutulta havainnoimaani perustuen. eli yleensä saturnus-mars sitten ainakin tuottaa ihmisen, joka pystyy saavuttamaan jotain jos se haluaa.

energian hallittu suuntaaminen on minusta viehättävä piirre.

itselläni on saturnus kvinkunssi venus, minkä olen kokenut ikävinä estoina ja rajoitteina ja vanhempien naispuolisten sukulaisten seksuaalisuuden syyllistys ja henkinen kastraatio yrityksinä.

koen tuon saturnuksen nimenomaan henkisenä ja mielentason juttuna.Esim luonnostaan voimakas ja iloinen seksuaalisuus saa mieleen opittuja estoja ja syyllistämistä, jotka tällä tavoin aiheuttavat tukahduttamista jotka taas aiheuttavat painetta. joka taas purkautuu monin tavoin.

toisaalta taas tälläinen padottujen energioiden purkautuminen voi saada aikaan myös hyvin antoisan ja voimakkaan kokemuksen seksuaalisesti, josta tulee latautuneisuudessaan lähes ikimuistoinen. Grin

tuon saturnus kvinkunssi venuksen koen sellaisena alitajuisena nutturapää tätinä, joka sanoo päänsisällä "sinulla on hhhuooorrran luonto, jollet pidä itseäsi kurissa joudut tyrmään"

mutta hauska kuulla että koet että "vanhetessaan" hedelmät tulevat paremmin esiin. Smiley

puhetyylini oli vähän raflaava. olen vaan tänään kärjistävällä tuulella Wink
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 15:42:03 kirjoittanut sign? » tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #97 : 02.10.2006 15:58:47 »

Minulla on tuo  pluto aspect_tri mars yhtenä osana mystistä suorakaidettani (samaisessa  pluto aspect_opp  venus)... Jostain muistan lukeneeni, että tällaisella ihmisellä on tapana vedota muihin ihmisiin jollakin ihme voimalla että saa sen mitä haluaa. Pitää paikkansa. Vaikka olen aina ollut ns. kiltti pikkutyttö, niin osaan vedota ihmisten tunteisiin... Erinomaisena esimerkkinä se, miten sain kiedottua isäni aina pikkusormen ympärille ja käytin isää aseena äitiä vastaan. Eli kieroilin... Ja tuo  pluto aspect_opp venus tekee tunteista kuohuvat ja voimakkaat, olen ehkä aika mustasukkanen ja dominoiva, vaativa. En mikään helppo. Mutta näissä piirteissä on omat viehätyksensä... Ainakin vastakkaisen sukupuolen näkökulmasta. Vaikka ehdottomuus ja luottamuksen puute eivät ole mitään kivoja juttuja, voi tulla ikävää jälkeä...

muoks.

Hei, se olikin  pluto sulkeutuva semisekstiili  askendentti, se et saa tahtonsa läpi.. "Tämä aspekti antaa persoonallisuudellesi ja käytöksellesi hyvin voimakkaan, tehokkaan ja samalla pidetyn leiman. Jollain ihmeellisellä tavalla sinulla on oikeus saada tahtosi tavallista helpommin läpi tässä elämässä." Niin mulla on siis tämäkin...

Nämä kaikki kolme tekevät musta ehkä just sellasen "mä teen niinku teen ja sulla ei ole siihen mitään sanomista"-tyylisen... Varsinkin parisuhteessa. Mutta onneksi minulla on omatunto ja varsin ihanteelliset tavoitteet oman käyttäytymisen ja tekemisten suhteen, niin en välttämättä saa ihan kauheasti tuhoa aikaan... :Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.10.2006 16:31:59 kirjoittanut Valonkantaja » tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #98 : 02.10.2006 17:29:33 »

Voi kun  mars aspect_con saturnus -avomiehenikin oppisi hillitsemään raivoaan. :Smiley Grin

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 14.03.2009 16:54:29 »

Mulla kun tuo  mars on niin suuri vaikuttaja, niin mitähän tähän osais heittää katsoessani karttaani. :Smiley

Marsmaisen naisellisella tavalla seksikäs Grin Varmaan mulla tässä seksikkyydessä on tietynlainen soturimainen ote; ei sellainen että piiskaisin toista, vaan tahdonvoimallinen halu ja ote toiseen. Mielellään sellainen kiihdyttävä leikki jossa se mies on kanssa sellainen hyvässä määrin voimakas ja tuntuva Wink
« Viimeksi muokattu: 14.03.2009 17:13:12 kirjoittanut Tuuli-Hiuksissa » tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 14.03.2009 17:21:03 »

Onko semisekstiili Q s ?? Vai mikä tuo on? Minulla on se suhteessa Plutoon.  idiot2

Se on kvintiili, 72 asteen aspekti.
tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #101 : 14.03.2009 18:34:19 »

well, astrologisesti seksikkyys katsotaan aurinkomerkistä, sekä mars merkistä (sexpower), venus ei ole niin tärkeä tässä asiassa, se on "vain" rakkauden planeetta ja rakkaus ja seksi ovat kaksi eri asiaa....

If your Sun signs are compatible yet your Mars signs are not making contact with either the other person's Sun or Mars, the relationship may prove to be a sexual disappointment.

lisää tästä aiheesta http://www.sexualastrology.com/
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #102 : 15.03.2009 10:23:52 »

Juu enpä ole huomannut erityistä merkitystä asialla olleen.

Synastriassa Mars neliö Mars ei pelittänyt
läheskään yhtä voimakkaasti kuin semisekstiilit
noiden planeettojen kesken.
Karttoja pitää tutkia kokonaisuutena eikä jäädä tuijottamaan
muutamaa lupaavaa aspektia..

Alkuperäisestä postauksesta:

Ajan laatu tuppaa olemaan sellainen (tai olisikohan aina ollutkin), että seksikkyyttä arvostetaan hyvin paljon. Aihe on hyvin moniulotteinen ja toivoisinkin, että erityisesti katsoisimme asiaa astrologian silmin.
Mitä aspektit tekevät ihmisestä seksikään ja millä tavalla? Pinnalla vai pinnan alla? Ottakaamme kantaa, mitä parhaimmat astrologian ahertajat  Tongue

Uskoisin että miehen syntymäkartalla Marsin sijainti antaa vinkkiä
seksikkyydestä ja mikäli  mars ei ole pahasti häiriintynyt raskaista aspekteista,
niin kotimerkeissään Oinaassa ja Skorpionissa näyttäisi tältä kantilta toimivan parhaiten.
Muita seksikkyyttä edesauttavia kuvioita mm. Marsin
aspektit Aurinkoon ja Venukseen.
Venus-Pluto-osumat miehen tai naisen kartalla tulkitaan usein
muun muassa seksin, aistikkuuden, erotiikan jne aspektiksi.

Ja jälleen kannattaa katsoa kokonaisuutta,
huoneita, merkkejä ja aspektien suhdetta toisiinsa.

Olen pohtinut myös Saturnuksen roolia seksikkyyden kannalta:
Toki se voi tuoda estoja ja suoritusongelmia,
mutta  saturnus on myös Satyyri,
ja sen hallitsemassa Kauriissa on kuitenkin
maa-elementin ruumisläheisyyttä ja ns. alkuvoimaisia viettejä,
joita Kauris-painotteisten tulisi tiedostaa
sekä löytää niille tarvemaailmaansa vastaava purkukanava.

Ja oma huomio; tuossa tehtävässä onnistunut 
kauris vaikutteinen henkilö on äärettömän seksikäs,
primitiivisen aistillisella ja kiehtovalla tavalla.

Theusilta hyvä heitto tuo pinnalla tai pinnan alla oleva seksikkyys,
vrt. esimerkiksi Mars Oinaassa (ekstrovertissä merkissä)
tai Mars Skorpionissa (introvertissä merkissä)
Jos syntymäkartat ovat suosiollisia,
niin ensimmäisen seksikkyys loistaa kuin majakka pimeässä
ja toisen seksikkyys on kuin "Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme".

Mutta jos Mars tai jokin muu henkilökohtainen planeetta on pahasti häiriintynyt,
voi syntyä niitä ylilyöntejä (tavara näytille ja jakoon) tai
tiettyjä kieroontuneita sublimaatioita (mm. toisia vahingoittavat perversiot).

Ja taas kerran, kartta voi toki osoittaa tällaisen taipumuksen,
joka ei välttämättä koskaan toteudu.
Ei siis huolta jos omalla tai jonkun tutun kartalla moista..

Omalla kartallani seksikkyytä(kin) kuvaavia aspekteja ovat
 mars ja  saturnus epätarkka kvinkunssi,
 mars ja  venus semisekstiili
sekä venus ja  pluto kolmio

Varsinkin tuo kolmio selittää sen miksi itse kuulun seksikkyydessä
ryhmään "tiikerit ja lohikäärmeet"

« Viimeksi muokattu: 15.03.2009 10:29:50 kirjoittanut rhoda » tallennettu
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #103 : 15.03.2009 10:52:11 »

Eros muuten kertoo paljon myös....http://www.cafeastrology.com/erosephemerisasteroid.html sieltä löydät oman merkkisi, itellä eros on vaa'assa huoneessa 8.

Ja mun mielestä seksikkyys on ihan omassa silmässä...ihan kuten kauneusasioissakin....yx pitää äidistä toinen tyttärestä... Wink
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
rhoda
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #104 : 15.03.2009 11:01:16 »

Eros muuten kertoo paljon myös....http://www.cafeastrology.com/erosephemerisasteroid.html sieltä löydät oman merkkisi, itellä eros on vaa'assa huoneessa 8.

Ja mun mielestä seksikkyys on ihan omassa silmässä...ihan kuten kauneusasioissakin....yx pitää äidistä toinen tyttärestä... Wink

Kiitti eros-linkistä, täytyypä tutkailla!

Ja totta tuo että makuja on monia. Kemiasta ja sen sellaisesta se on kiinni kai?

Tuota kemiajuttuakin voi tarkkailla astron kannalta mm. synastrian avulla.
Se, miksi henkilö A käy kuumana ja  henkilö B kylmänä henkilöön X,
voisi johtua myös siitä,
miten heidän karttansa ns. resonoivat keskenään..

Siinäpä ois oiva näkökulma tähänkin ketjuun.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: