Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Outoon ääneen herääminen  (Luettu 6324 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pläkki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.09.2006 09:26:06 »

Heräsin tänä aamuna siihen, että kuulin kovaa koputusta, jolle ei sitten löytynyt lähdettä. Näitä tulee mulle aika usein, että herää koputukseen, tai siihen, että omaa nimeä lausutaan selkeällä äänellä. Siis kun on yksin kotona Smiley Onko muilla usein aamuisin samanlaisia herätyksiä? Se tapahtuu yleensä hetkeä ennen kun on asettanut kellon soimaan, eli mahtaakohan olla sisäinen kello? Vai mihinkähän minua herätellään, ehhehe Huh Mitä tuummitte?
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 21.09.2006 21:26:19 »

En minäkään nuita ymmärrä. Minullakin on ollut muutama saman tapainen kokemus. Muutaman kerran olen heränbnyt siihen, kuinka joku kuiskaa korvaan "herää" tai "nouse ylös". Mutta ketään ei ole huoneessa. Saati sitten kuiskaamassa korvaan yhtään mitään.  Huh
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 21.09.2006 21:34:16 »

Joskus minäkin olen kokenut samaa kuin te.  :Smiley
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #3 : 21.09.2006 21:45:30 »

Minä joskus muinoin usein heräsin siihen, ihan kuin ovikello olis soinut. Juoksin aina ovelle, eikä ketään näkynyt. Undecided
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 22.09.2006 01:03:36 »

Onhan näitä..
Olen herännyt monta kertaa siihen,
että joku muka soittaa ovikelloa, koputtaa tai kutsuu nimeltä.

Nykyisin herään usein siihen, että muka puhelimeni soi
tai kello herättää.
Usein ehdin jo mananta, että kuka tickedoff
soittaa tähän aikaan yöstä tai joko  tickedoff on aamu ja aika herätä!

Liekö sitten käy unessa läpi päivän tapahtumia
ja/tai stressaa/miettii jotain niin intensiivisesti,
että aivoihin jää joku muisto puhelinsoitoista
ja/tai kellon herätyksestä. idiot2
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 29.09.2006 23:18:12 »

Aani=kaiku,biolooginen kello.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #6 : 02.10.2006 12:49:29 »

Itse en mitään ääniä kai kuule mutta outo kyky mulla on herätä, yleensä 2 minuuttia ennen kellon soimista. Voin melkein päättä kellon ajan milloin herään.

Joskus olen ihan äimänkäkenä tästä sisäisestä kellosta. Miten se voi olla niin tarkka?

Minulla on myös hyvin tarkka sisäinen kello. Herään tosin yleensä aina n. 5 minuuttia ennen kellonsoittoa.  Grin Tosin se voi johtua myös siitä, että inhoan herätyskelloa ja sen piipitystä. Kännykällä voi kyllä nykyisin herättää itsensä mielyttävämmin.

Vaan enpä juuri ole laisinkaan nyt herätyskelloja edes tarvinnut, kun kotosalla neitejä hoitelen. Silloinkin kun on jotain aamumenoja, neidit ovat yleensä jo herätelleet minut hyvissä ajoin, toimien mitä suloisimpina "herätyskelloina".  Kiss smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: